Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СНИМКИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от ///Mechov » 22 Авг 2016, 21:21

До Януари '95
Send from Tapatalk on Windows 10 phone

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6142
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от ares2 » 22 Авг 2016, 21:47

благодаря колега за схемите. мисля, че нещата са ок сега.
аз на моето Е36 първо сложих аналоговия климатроник и миналата година ми прищрака да сложа по-новия.. но инсталацията напред от релетата не съм я пипал и въпрелки всичко системата работи.. не помня какво съм правил но когато го слагах първия път съм изграждал цялатата инсталация, нямах черната букса вътре за прасето, нямах и кабелите през Х20 за ДМЕ :dunno:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 28.03.2013
Местоположение: сопот
Пол: Мъж
Кара: е36 compact
Детайли за колата: m50b20 vanos

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от keseto » 12 Дек 2016, 18:30

Здравейте колеги имам питане към вас понеже съм решил на компакт да слагам седаното табло и климатроник но се чудя кой ще е по лесно да стане аналоговия или дигиталния и мога ли да ползвам моето прасе на парното или да си зимам комплект с климатроника

ПС компакта е 97/11/23 и има климатик трябва ли да преправям инсталацията в коша отпред и вътре в колата или само ако се сменя прасето се включват 2-те букси бялата и черната

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 28.03.2013
Местоположение: сопот
Пол: Мъж
Кара: е36 compact
Детайли за колата: m50b20 vanos

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от keseto » 13 Дек 2016, 19:52

Хайде де колеги помогнете никой ли не е минавал от прост климатик към аналогов или дигитален

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1361
Регистриран на: 13.06.2009
Пол: Мъж
Мечтае да кара: E38
Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от jakson » 21 Дек 2016, 14:58

keseto написа:Хайде де колеги помогнете никой ли не е минавал от прост климатик към аналогов или дигитален

Колега, това на компката е обикновен климатик. Вероятно при стартирането му става следното: Импулс към ЕКУ-то, да вдигне оборотите на двигателя с 100+и връзка с реле за ел. перка и ел. магнит (съединителя на компресора).
Аз ти писах че са различни... Може би инсталация от Е36 седан или купе, ще ти свърши работа. Ти си сасмо с една букса... Вероятно е да ти работи само парното, но казва ВЕРОЯТНО... Сега в студеното време забелязах и климатроника следи температурата на двигателя, защото като мотора е студен, перката на парното едва духа, без значение колко я усилвам от бутоните + ...- . Т.е. климатроника има връзка с доста неща... Само с една букса според мен нищо няма да стане... или ако работи, няма да е както трябва. Отваряш схемите и търсиш за колата "донор" виж къде е свързан климатроника при него. Сваляш буксата с кабелите от донора и я вързваш на съответните места. Друго не се сещам...

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 28.03.2013
Местоположение: сопот
Пол: Мъж
Кара: е36 compact
Детайли за колата: m50b20 vanos

Re: Инсталиране на диг. климатроник в кола без-ОБЯСНЕНИЕ +СН

Мнение от keseto » 22 Дек 2016, 13:18

Да колега имам само едната букса,доста гледах схемите и за двете компакт/седан и в компакта липсва само черната букса х10054 мисля че беше ,но там са 7-8 кабела който са елементарни за прекарване,аз понеже съм с M50 със сименс дме ще пусна и инфо за кабелите от черната букса при MS40 за М50:
Черен---------------> pin20 x20 и (X17 е синята букса на таблото с уредите)
Черен/зелена ивица-> (Starting and charging system) под таблото намерих планка на която се събират много кабели от този цвят и я закачих там(може и постоянен + да се подаде)
Син/черна ивица---->Pressure switch към дехидратора
Червен/оранжева ивица->Fuse 31 5A
Черен/бяла ивица---> X17 pin2 (X17 е синята букса на таблото с уредите)
Бял/лилава ивица---> pin? Data link Connector(diagnostic socket) 88пин дме
Лилав/сива ивица---> pin 6 x20 10пин дме

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook