Олекотяване на маховик - смяна с 6.3кг от м20 на М50 и М52

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Олекотяване на маховик

Мнение от Делян » 06 Юли 2011, 20:19

Похвали се как е с новият маховик де...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Олекотяване на маховик

Мнение от Boyadjiev » 06 Юли 2011, 20:46

Чакам да ми качи видеото приятеля който снима... Иначе само плюсове. Няма нищо общо с преди. Това което най-много ми се набива в очи е грешното твърдение че колата губи скорост при изкачвания - няма ама абсолютно нищо такова. Няма такова нещо като по-трудно тръгване, и на 800 оборота може да се тръгне с много малко газ. Най-много се усеща разликата при средни и ниски обороти, просто колата оживява. Пътувах днес извънградско и със скорости над 80 разходомера ми седи някъде между 5 и 7, когато се поддържат скорости до 120. За сравнение със същия мотор до Калояново само по магистрала ми даде 9 като съм карал със 110-120... За високите обороти няма да коментирам :twisted: :twisted: Като цяло не виждам нито един, ама наистина нито един недостатък на тази конверсия... при хийл & тое за сваляне на предавка (при ниски обороти 1500-2500), само едно чукване на педала качва около 700-1000 оборота :shock: а не като преди да трябва да задържам малко.
:OT: Не разбирам защо БМВ са сложили 12.5 кг. маховик...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Олекотяване на маховик

Мнение от Делян » 06 Юли 2011, 20:50

Браво, така да се чува :yes:
Някой има ли представа как стои въпросът със слагането на такъв маховик в м43? Освен маховикът и пълен комплект съединител за м20, стартер какъв се ползва?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Олекотяване на маховик

Мнение от Nukem » 06 Юли 2011, 21:41

И последно не разбрах от колко на колко го свали като кг.?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Олекотяване на маховик

Мнение от Делян » 06 Юли 2011, 22:04

До колкото разбрах, си го е оставил 6.3кг., без допълнително олекотяване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: Олекотяване на маховик

Мнение от angelBMW » 07 Юли 2011, 10:35

ами да попитаме бмв за6то са сложили толкова голям маховик :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Олекотяване на маховик

Мнение от bum_bum » 07 Юли 2011, 10:38

Щото да може и тия, дето са си взели книжката срещу едно печено агне да могат да карат нормално.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Олекотяване на маховик

Мнение от Boyadjiev » 07 Юли 2011, 10:41

Да де и аз така си мислех, но няма абсолютно никаква разлика в начина по който се кара колата освен че е по-рязка...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.06.2010
Местоположение: Смолян
Пол: Мъж
Кара: е36 323i coupe 98'
Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
Детайли за колата: Avusblau Metallic

Re: Олекотяване на маховик

Мнение от ZLATIST » 07 Юли 2011, 10:48

Така и не разбирам защо се прави това олекотяване на маховика,още повече как той ще повлияе върху разхода :dunno:
ПП:Има ли такива стокови маховици-олекотени?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Re: Олекотяване на маховик

Мнение от zazomazo » 07 Юли 2011, 10:57

то не влияе толкова в/у разхода колкото в/у развъртането на мотора
щото м50 е доволно тромав с тежкия маховик...предполагам със спестените 5 кила се усеща подобрение в развъртането
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Олекотяване на маховик

Мнение от bum_bum » 07 Юли 2011, 11:56

Върху разхода със сигурност влияе защото всеки един грам, който сваляш от въртяща се част ще ти го свали. Друг е въпроса, че това сваляне на разхода е незабележимо и пренебрежимо малко.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Олекотяване на маховик

Мнение от Boyadjiev » 07 Юли 2011, 12:37

Ще видим дали има разлика в разхода но на пръв поглед е фрапиращо голяма ( ?!?! 2 литра ?! )
Точно заради това че и без това "няма" много въртящ момент в ниските, като няма какво да тежи всъщност се оказва че не е чак толкова малко май ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 322
Регистриран на: 29.09.2009
Местоположение: Бяла
Пол: Мъж
Кара: грозно е36 купе
Мечтае да кара: настрани с около 200

Re: Олекотяване на маховик

Мнение от bebcho__ » 07 Юли 2011, 18:16

върти ми се идея в главата, че съединителя ще свършва по-бързо, понеже вече сме минали на комплект от м20, който мисля, че е 228мм, а на м50/52 доколкото знам е 240мм, а при повече коне както съм аз примерно на м52б28 с тоя диаметър на м20 и чипосан да кажем грубо 200 коня, а оригинално изчислен за 130..... кажете мнения.
you can not imagine the immensity of the fuck i do not give
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Олекотяване на маховик

Мнение от plradev » 08 Юли 2011, 8:35

240мм е съедиителя на б28 и на М3 ... б20 и б25 са с 228мм съединители и диаметъра се запазва с М20-ковия комплект... Остава да има някаква разлика в притискателите,на М50/52 да държат до повече нютон метри,но някой по-запознат да се изкаже ...

А конкретно по въпроса с 6,3 килограмовия маховик,аз не бих превъзнесъл чак до небесата тази конверсия ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 28.06.2010
Местоположение: Смолян
Пол: Мъж
Кара: е36 323i coupe 98'
Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
Детайли за колата: Avusblau Metallic

Re: Олекотяване на маховик

Мнение от ZLATIST » 08 Юли 2011, 8:45

Аз за това по-горе попитах дали се произвеждат(съответно продават)такива олекотени маховици :?: Ако е така то те наистина биха имали някакъв ефект :roll:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook