Как да си свържа клапанчетата (тройника) на парното ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Как да си свържа клапанчетата (тройника) на парното ?
Колеги , можете ли да ми кажете дали правилно съм свързал клапанчетата със съответния маркуч : http://picbg.net/img.php?file=cf9b8a9d1360d161.JPG
Имам съмнения , че може нещо да съм сбъркал защото като пусна да духа топло и духа но не е горещ въздуха , когато дам газ изведнъж започва да духа горещ въздух , като пусна газта постепенно въздуха излизащ от духалките пак започва да изстива .
Имам съмнения , че може нещо да съм сбъркал защото като пусна да духа топло и духа но не е горещ въздуха , когато дам газ изведнъж започва да духа горещ въздух , като пусна газта постепенно въздуха излизащ от духалките пак започва да изстива .
- Challenger
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 3.12.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: atlantis blue
Re: Как да си свържа клапанчетата (тройника) на парното ?
обезвъздуши ли добре?
- PREDATOR_318is
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 2.04.2011
- Пол: Мъж
Re: Как да си свържа клапанчетата (тройника) на парното ?
katra_fm написа:обезвъздуши ли добре?
+1
- BlueSkyUnder
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 26.04.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
Re: Как да си свържа клапанчетата (тройника) на парното ?
jakson написа:Колеги , можете ли да ми кажете дали правилно съм свързал клапанчетата със съответния маркуч : http://picbg.net/img.php?file=cf9b8a9d1360d161.JPG
Имам съмнения , че може нещо да съм сбъркал защото като пусна да духа топло и духа но не е горещ въздуха , когато дам газ изведнъж започва да духа горещ въздух , като пусна газта постепенно въздуха излизащ от духалките пак започва да изстива .
този проблем го има на много е36, аз лично разглобиох клапаните, махнах гумените уплатнениа. Има енди много тънки жици и ги скъсах ... клапаните спряха да работят, оправих ги и всичко беше чук но пак гухаше както триабва при форсиране. Взех клапани от 7-ца с помпа и я включих на ключе, Сега е чук, даже има парно и на изгасена кола.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Как да си свържа клапанчетата (тройника) на парното ?
katra_fm написа:обезвъздуши ли добре?

- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Как да си свържа клапанчетата (тройника) на парното ?
Преди да правиш нещо по клапаните,имаше ли го тоя проблем ?
Да не е тръгнала да превърта турбината на водната помпа ако е пластмасова и на празен ход ,да не преминава достатъчно вода през радиатора ,в следствие на което бързо се охлажда ... Сменял ли си помпа ?
Да не е тръгнала да превърта турбината на водната помпа ако е пластмасова и на празен ход ,да не преминава достатъчно вода през радиатора ,в следствие на което бързо се охлажда ... Сменял ли си помпа ?

- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Как да си свържа клапанчетата (тройника) на парното ?
plradev написа:Преди да правиш нещо по клапаните,имаше ли го тоя проблем ?
Да не е тръгнала да превърта турбината на водната помпа ако е пластмасова и на празен ход ,да не преминава достатъчно вода през радиатора ,в следствие на което бързо се охлажда ... Сменял ли си помпа ?
Не съм имал проблеми с парното досега , имах много здраво парно . Смених прасето , сложих такова с климатик , а предното беше само с парно .
На парното са само 2 маркуча и 1 клапан , а тук са 3 маркуча и 2 клапана . Незнам да не съм ги вързал погрешно
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Как да си свържа клапанчетата (тройника) на парното ?
И тук реално са два маркучите
Разликата само е ,че водата от входящия в клапаните маркуч ,че разделя на две за двете секции на радиатора. Късите маркучлета след клапаните,които влизат в радиатора ,дори и да ги размениш,само ще объркаш ляво и дясно ,настройката ще бъде на обратно. Няма какво съществено да объркаш с тия маркучи,общо взето 



- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Как да си свържа клапанчетата (тройника) на парното ?
jakson написа:plradev написа:Преди да правиш нещо по клапаните,имаше ли го тоя проблем ?
Да не е тръгнала да превърта турбината на водната помпа ако е пластмасова и на празен ход ,да не преминава достатъчно вода през радиатора ,в следствие на което бързо се охлажда ... Сменял ли си помпа ?
Не съм имал проблеми с парното досега , имах много здраво парно . Смених прасето , сложих такова с климатик , а предното беше само с парно .
На парното са само 2 маркуча и 1 клапан , а тук са 3 маркуча и 2 клапана . Незнам да не съм ги вързал погрешно
те са правилно свързани ама и да не са просто като управляваш примерно лявата секция то ще управляваш дясната(малко объркващо ама замисли се)нали за това е 2-зонов климатроник
регулираш температурата в лява и дясна секция.Тези клапани са нормално отворени т.е.само когато пуснеш климатика клапаните затварят докато примерно направи 22'С и после отварят пускат малко топла вода после пак затварят и т.н. с цел поддържане на зададена температура(Климатроник)
Климатика бичи постоянно студ и докато не го спреш ще си бичи студено до безкрай.
Колата не е обезвъздушена.
Долей до указаното ниво.В търсачката има теми за перфектното обезвъздушаване.Провери водната струйка в разш.казанче трява да струи при празен ход малко по-силно от ракиен казан.
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Как да си свържа клапанчетата (тройника) на парното ?
dangerous написа:jakson написа:plradev написа:Преди да правиш нещо по клапаните,имаше ли го тоя проблем ?
Да не е тръгнала да превърта турбината на водната помпа ако е пластмасова и на празен ход ,да не преминава достатъчно вода през радиатора ,в следствие на което бързо се охлажда ... Сменял ли си помпа ?
Не съм имал проблеми с парното досега , имах много здраво парно . Смених прасето , сложих такова с климатик , а предното беше само с парно .
На парното са само 2 маркуча и 1 клапан , а тук са 3 маркуча и 2 клапана . Незнам да не съм ги вързал погрешно
те са правилно свързани ама и да не са просто като управляваш примерно лявата секция то ще управляваш дясната(малко объркващо ама замисли се)нали за това е 2-зонов климатроник
регулираш температурата в лява и дясна секция.Тези клапани са нормално отворени т.е.само когато пуснеш климатика клапаните затварят докато примерно направи 22'С и после отварят пускат малко топла вода после пак затварят и т.н. с цел поддържане на зададена температура(Климатроник)
Климатика бичи постоянно студ и докато не го спреш ще си бичи студено до безкрай.
Колата не е обезвъздушена.
Долей до указаното ниво.В търсачката има теми за перфектното обезвъздушаване.Провери водната струйка в разш.казанче трява да струи при празен ход малко по-силно от ракиен казан.
Значи първоначално неможа да побере всичкия източен антифриз . Отворих болта за обезвъздушаване на двигателя и от там започна да съска . Нивото на антифриза в казанчето рязко падна и дори се наложи да долея допълнително .
Чудя се дали това прасе като е с климатик , с цел оптимизиране на мястото в него да са направили по-малък воден радиатор и следователно парното да е по-слабо отколкото на прасето което не е с климатик
- dangerous
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Как да си свържа клапанчетата (тройника) на парното ?
1?ами точно щом е дръпнала течността значи не е била и може би все още не е обезвъздушена.
от пробката трябва да почне да тече плътна струя течност.
2?няма такава вероятност защото моята кола примерно стои на празен ход а духа яко жега от све духалки(оригинално с климатрон).
сложи я по наклон така че, най-високата точка да остане пробката и действай по някоя от темите за обезв.
от пробката трябва да почне да тече плътна струя течност.
2?няма такава вероятност защото моята кола примерно стои на празен ход а духа яко жега от све духалки(оригинално с климатрон).
сложи я по наклон така че, най-високата точка да остане пробката и действай по някоя от темите за обезв.

Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Как да си свържа клапанчетата (тройника) на парното ?
dangerous написа:1?ами точно щом е дръпнала течността значи не е била и може би все още не е обезвъздушена.
от пробката трябва да почне да тече плътна струя течност.
2?няма такава вероятност защото моята кола примерно стои на празен ход а духа яко жега от све духалки(оригинално с климатрон).
сложи я по наклон така че, най-високата точка да остане пробката и действай по някоя от темите за обезв.

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани