Ремонт на първата степен на ел перка - как?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW E34 520i Vanus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 16.02.2010
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530i
- Детайли за колата: BMW E39 530i `03
BMW E34 520i `95
BMW E34 520i Touring `95
Ремонт на първата степен на ел перка - как?
Здравейте, взех си ел перка за радиатора за да заменя виското. Всичко хубаво но първата степен на перката не работи. Отвън на перката има нещо като пура (вероятно е съпротивление за първата степен). С какво мога да го заменя или да отремонтирам за да имам пак бавната (първа) степен на вентилатора.
Мерси предварително!
Мерси предварително!

БЕНЗИН В КРЪВТА
Racing is life,everything else what happens before or after ,is just waiting...
Racing is life,everything else what happens before or after ,is just waiting...
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Ремонт на първата степен на ел перка - как?
В раздела имаше тема за "поправка", потърси я... аз лично си намерих друга перка, на която "пурата" работи... 

- BMW E34 520i Vanus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 16.02.2010
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530i
- Детайли за колата: BMW E39 530i `03
BMW E34 520i `95
BMW E34 520i Touring `95
Re: Ремонт на първата степен на ел перка - как?
Единственото което намерих е, че има възможност оригиналното съпротивление да се смени с друго 1ом 50 или повече вата. Ремонт на оригиналното май е невъзможен. Поне това разбрах от изчетеното. Ако бъркам някъде - моля да бъда поправен.
БЕНЗИН В КРЪВТА
Racing is life,everything else what happens before or after ,is just waiting...
Racing is life,everything else what happens before or after ,is just waiting...
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Ремонт на първата степен на ел перка - как?
Дам, разбрал си правилно... оригиналното е изгоряло, няма поправка...
- Maverikkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18
Re: Ремонт на първата степен на ел перка - как?
Съпротивлението ти е някъде около 0,7 или 0,2 ома 50вата. Мисля, че ново е около 50-60 лева, аз те съветвам да си купиш от тук: http://www.ljclub.net/
"Влизаш в този сайт ,след това цъкаш на електронна скраб и скролираш надолу.Там ще ги видиш резисторите ,не се притеснявай чисто нови са ,моя вече е на повече от 6 месеца и като цъкна климатика веднага тръгва перката. "
"Влизаш в този сайт ,след това цъкаш на електронна скраб и скролираш надолу.Там ще ги видиш резисторите ,не се притеснявай чисто нови са ,моя вече е на повече от 6 месеца и като цъкна климатика веднага тръгва перката. "

Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Ремонт на първата степен на ел перка - как?
To идеята му не е само като цъкнеш снежинката и климатика... ми и при ежедневно каране... като стигне до определени градуси да врътне перката на по-ниски обороти... щото ако върти директно на 2-ра степен е голям товар и при развъртането яко "напъва" мотора...
- BMW E34 520i Vanus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 16.02.2010
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530i
- Детайли за колата: BMW E39 530i `03
BMW E34 520i `95
BMW E34 520i Touring `95
Re: Ремонт на първата степен на ел перка - как?
Мерси за сайта с резисторите колега.
Според мен най-важното в този резистор е да издържа нужния товар без да изгори (не знам колко вата е моторчето на перката), а съпротивлението му ще определи в последствие с какви обороти ще е първата степен. Щом хората казват че 50W стигат и 1ом е достатъчен за да намали оборотите до нужните склонен съм да вярвам - пък то ще си каже.
Поздрави.
Според мен най-важното в този резистор е да издържа нужния товар без да изгори (не знам колко вата е моторчето на перката), а съпротивлението му ще определи в последствие с какви обороти ще е първата степен. Щом хората казват че 50W стигат и 1ом е достатъчен за да намали оборотите до нужните склонен съм да вярвам - пък то ще си каже.
Поздрави.
БЕНЗИН В КРЪВТА
Racing is life,everything else what happens before or after ,is just waiting...
Racing is life,everything else what happens before or after ,is just waiting...
- Maverikkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18
Re: Ремонт на първата степен на ел перка - как?
Моя е 1ом/50вата и си пасва точно на мястото 

Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!
- Maverikkk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 12.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 318i E36 M40B18
Re: Ремонт на първата степен на ел перка - как?
Mollov написа:To идеята му не е само като цъкнеш снежинката и климатика... ми и при ежедневно каране... като стигне до определени градуси да врътне перката на по-ниски обороти... щото ако върти директно на 2-ра степен е голям товар и при развъртането яко "напъва" мотора...
г-н Моллов, много добре зная кое за какво е, обяснявам му на човецеца как да си поправи 1-вата степен на перката!
Дай да те светна, че гледам, че си непросветен с областта. На първа степен перката консумира приблизително 5А ток, на втора 8-10А, колко ти консумират примерно късите светлини 2х55W=110W сети се как смятаме тока и получаваме 9,16667А консумиран ток от фаровете и то само на къси. Имаш въздушно съпротивление от перката на 2-ра степен, но се предполага, че на дълъг път почти не се включва на равно. Айде със здраве и не бъркайте колегите с глупости за товарене на мотора, товари се динамото, и най вече полупроводниковите елементи там.
Мерцедеса е БМВ-то на пенсионера!
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани