Монтаж /свързване на аларма - DIY

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 11.07.2012
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Vauxhall Vectra B Y20DTH Irmsher
Мечтае да кара: Tesla roudster
Детайли за колата: Мома англичанка - мулти функционална комби ярмомелка :)

Re: Монтаж /свързване на аларма - DIY

Мнение от Duke_BG » 30 Юли 2012, 16:20

metodi80 написа:
Duke_BG написа:......- един по-голям кондензатор паралелно на намотката на релето за Заключване и готово :)


Това последното не е добро като идея ... Бубината на релето ще е захранена докато има заряд в кондензатора , демек ще подаваш напрежение през контактите на релето, съответно към машинката на стъклата , докато в кондензатора има заряд , обаче , първо ще трябва да си поиграеш със капацитета на конденза , да го подбереш така , че да захранва достатъчно време бубината , за да може да се затвори напълно стъклото (ако предположиме , че е максимално отворено) и същевременно да не продължава да помпа напрежение в машинката , след като вече се е затворило стъклото .... Когато управлението е през комфорт модула , при достигане на горно положение на стъклото машинката се изключва , а по твоя метод ти няма да и дадеш възможност , тъй като релето ще си подава напрежение докато кондензатора не се разреди !

Горещо съветвам преди да правите каквито и да било манипулации , било то по схема или не , да се замислите какво точно ще се случи като последствие , за да не съсипете преждевременно дадени компоненти от електрониката или процедурата да доведе до по -бързото им износване в резултат на неправилната работа ... !


Извинявам се за грешката - трябва да е паралелно на релето за заключване (така е като чакам дами се одобряват мненията от модератор докато се постнат )..
Методи, не си ме разбрал правилно - когато заключвам по моя метод аз пипам паралелно на оригиналните вериги (управляващите на комфорт модула) и ако задържа повечко релето за отклюване все едно заключвам с ключа и задържам ключа в положение дабъл лок - т.е. няма нищо опасно за стъклата ....

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 11.07.2012
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Vauxhall Vectra B Y20DTH Irmsher
Мечтае да кара: Tesla roudster
Детайли за колата: Мома англичанка - мулти функционална комби ярмомелка :)

Re: Монтаж /свързване на аларма - DIY

Мнение от Duke_BG » 31 Юли 2012, 20:56

metodi80 написа:
Duke_BG написа:колата която правих нямаше ел стъкла иначе щях да се заиграя и с релетата за да вдига стуъклата - един по-голям кондензатор паралелно на намотката на релето за заключване и готово :)


Това последното не е добро като идея ... Бубината на релето ще е захранена докато има заряд в кондензатора , демек ще подаваш напрежение през контактите на релето, съответно към машинката на стъклата ......


не си ме разбрал правилно но и аз съм сбъркал релето - става въпрос за релето за заключване което като го задържа по-дълго ще каже на комфорт модула че съм завъртял ключа на дабъл лок и съм го задържал а модула от своя страна трябва да вдигне съклата...

не зам какво се е скапало но да чакам всяко мнение да ми се одобрява от модератор става малко тегава дискусията :)

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 6.11.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e36 320i <3

Re: Монтаж /свързване на аларма - DIY

Мнение от TAZ » 22 Ное 2012, 14:23

Колеги, от скоро съм с аларма с пейджър на моето е36, но алармаджията не ми е вързал бая работи. Сега от 3 седмици ходя след него да ми я оправи, но все ме влачи. Кажете на първо време как мога да си свържа плафона да светва с отключването на колата и да угасва с заключването. Сега светва чак когато отворя врата. Угасва като затворя вратата след 15-20 секунди и не ми дава да заключа докато не угасне. Със старата аларма угасваше като я заключа.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 22.06.2013
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е46 318ti

Re: Монтаж /свързване на аларма - DIY

Мнение от miteto79 » 22 Юни 2013, 17:35

здравийте колеги нов съм в форума ето и моя проблем имам 318 tds 96г имам проблем с патрона на шофьорската врата и за това реших да си монтирам аларма монтирах я по описания начин от колегата всичко 6 но шофьорската врата не се заключва нито се отключва пробвах и с ключа от другата врата но пак тъй къде да търся проблема вратата по принцип и преди монтажа на алармата пак не работеше а от шофьорската врата отключва и заключва навсякаде :kuku:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Монтаж /свързване на аларма - DIY

Мнение от b00st » 16 Юли 2013, 18:03

Сега се замислих, при мене е италянската аларма от дилъра и са я вързали да заключва single lock, предполагам от шофьорската врата. Машинката си заключва double lock обаче, та значи трябва да я вържа към бяло червения кабел за да заключва двойно, ако правилно съм разбрал, или трябва да я слагам на пин 17? Алармата е serpi star.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 1.07.2014
Местоположение: Chepelare, Smolian, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318i DiamantSchwarz
Мечтае да кара: BMW E39 M5 ///
Детайли за колата: Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека отбий в дясно и се наслади на гледката!

Re: Монтаж /свързване на аларма - DIY

Мнение от kriskoo_95 » 10 Дек 2014, 14:21

Евала колега! Темата е супер, но аз нямам комфорт модул и се чудя как да свържа задна лява и предна дясна врата в " сигнал отворена врата" от снопа кабели под волана има ли ги? Поради не знайни причини задна дясна врата е свързана с предния капак сега са ми свързани: преден капак, шофьорската врата и задна дясна. Какви кабели да търся че да си се охраняват и останалите?
Един шофьор от Ада.Една красавица от Рая и едно невероятно BMW оформят симфония от свирещи гуми!


BMW не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 16.07.2014
Местоположение: Tullamore
Пол: Мъж
Кара: F30 & E46
Мечтае да кара: Вoeing 787 Dreamliner

Re: Монтаж /свързване на аларма - DIY

Мнение от SH3M37A » 10 Яну 2015, 5:15

Благодаря колега много полезна тема :bowdown:
Изображение
Изображение

Е36 - 1998
Е46 - 2003
F30 - 2016

За руснака всичко, което трябва да се прави с гаечен ключ по-малък от номер 24, си е чиста нано-технология!

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 3.02.2009

Re: Монтаж /свързване на аларма - DIY

Мнение от shrekvt » 17 Май 2015, 0:27

Mонтирах аларма с изводи за вдигане на стъкла, но колата няма комфорт модул. Кажете друг вариянт, колата е е36 1992 купе. Мерси предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 11.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E 91 325d
Мечтае да кара: Z8

Re: Монтаж /свързване на аларма - DIY

Мнение от laary » 25 Май 2015, 17:57

shrekvt написа:Mонтирах аларма с изводи за вдигане на стъкла, но колата няма комфорт модул. Кажете друг вариянт, колата е е36 1992 купе. Мерси предварително.

Другият вариант е реле за време,което да ти задържи импулса около 20 секунди . :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 21.10.2009
Пол: Мъж

Re: Монтаж /свързване на аларма - DIY

Мнение от agstyles » 19 Мар 2016, 15:56

Не знам дали точно тук е мястото но искам да попитам, купих си от тия евтините китайски модули за централно заключване със дистанционно което е като оригиналния ромбоиден ключ за BMW, монтирах го, като го вързах на 4-ти пин - unlock, 17-ти lock, но проблема е следния, по този начин не се заключваше капака за резервоара. Поиграх си малко и един познат ми каза че ако подам lock сигнал на 3-ти пин ще се заключва.
Така и направих, и се заключваше резервоара, даже и стъклата се дигаха, но по едно време както си карам опитвам се да сваля прозореца и се дига сам нагоре, свалям пускам копчето и се дига до горе.
Някакви идеи? Дали просто е дефектен модула, или по вероятното моето свързване да е проблема. Колата си се отключва и заключва нормално няма проблеми, в момента съм разкачил моста за lock сигнала към 3-ти пин и карам така, но не мога да открия информация как да стане работата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Монтаж /свързване на аларма - DIY

Мнение от dreadx » 10 Апр 2016, 5:10

Duke_BG написа:не знам какво се е скапало но да чакам всяко мнение да ми се одобрява от модератор става малко тегава дискусията :)

Оу - още един потребител, знаещ и можещ, който се е разкарал от тук, заради странните администраторски порядки с одобряването на 20 мнения. Ха сега - дали ако не си гонеха така потребителите, въпросът поставен в горното мнение нямаше вече отдавна да е изяснен, а темата допълнена с още информация?

agstyles: споко, тъкмо четох и за управлението на централните заключвания. Ще се опитам да ти помогна, но дай малко повече подробности за колата, че има различни варианти.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 477
Регистриран на: 8.08.2012
Местоположение: Пловдив
Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
Мечтае да кара: e31
Детайли за колата: малко по-различна

Re: Монтаж /свързване на аларма - DIY

Мнение от kichuka » 12 Апр 2016, 21:04

Малко по-странен въпрос от мен. В момента имам аларма на колата (не знам точно каква е) и искам да я сменя с китайската версия с ромбоиден бмв ключ. Дали ще трябва да се преправя нещо по-сериозно или ще е plug and play. Алармата беше с имобилайзер, но го премахнаха и не мисля да слагам нов, понеже колата си има EWS. Мисля да ползвам централното заключване и шоковия датчик.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Sofia, Lozenetz
Пол: Мъж

Re: Монтаж /свързване на аларма - DIY

Мнение от dreadx » 12 Апр 2016, 21:47

Колегата по-горе говори за китайски модул "централно заключване" с ромбоиден ключ, не за аларма. А ти коя точно аларма имаш предвид, дай някакъв линк.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: Монтаж /свързване на аларма - DIY

Мнение от k.milanov » 13 Апр 2016, 21:09

kichuka написа:Малко по-странен въпрос от мен. В момента имам аларма на колата (не знам точно каква е) и искам да я сменя с китайската версия с ромбоиден бмв ключ. Дали ще трябва да се преправя нещо по-сериозно или ще е plug and play. Алармата беше с имобилайзер, но го премахнаха и не мисля да слагам нов, понеже колата си има EWS. Мисля да ползвам централното заключване и шоковия датчик.


Аз съм с китайска аларма с ромбоиден ключ. Вече почти две години и съм си доволен от нея.

Като недостатъци:

- Желязната заготовка е от много гаден материал труден за работа от повечето ключари и също така е по тънка от оригиналния ключ с някаква частица от мм и при нарязване трудно върти в ключалките. Решението при мен беше при един ключар, на които му се занимаваше взе заготовка с правилната дебелина и я напасна да влезе в кутийката и си стана перфектно.
- Ако я вържеш както е по опътването при отваряне на врата ти мигат аварийните, свиква се но съм решил лятото да го премахна това. Доста време го мислих защото искам все пак да оставя да свети нещо на колата, но откачиш ли авариините само ще свири. Сега съм решил да пробвам да вържа авариините на сигнала към сирената. При свирене ще светят, защото към сирената се подава дълъг сигнал, но това е все едно важното е да мига и свети колата и при отваряне на врата да не ми мигат авариините. Това пробвал ли го е някой? :kuku:
- Понякога се пуска без нищо, а датчика е доста намален.

Като предимства:
- Не ангажираща от към монжат и инсталация
- Готино дистанционно, а не да носиш ключ и дистанционно отделно
- Има място в дистанционното за чипа и няма проблеми с паленето сигнала е достатъчно силен да го лови

:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 28.07.2015

Re: Монтаж /свързване на аларма - DIY

Мнение от Lustiness » 14 Апр 2016, 13:05

Здравейте колеги, имам аларма Сатурн М6 и съм свързал 4те врати + предният капак към врата " - ", та.. искам да свържа и багажника ако е отворен да пищи, бутона и него ли трябва да го свържа към врата " - " и кабела има ли го някъде в купето или трябва да опъвам кабел до багажника, да свържа към бутона

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook