LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Преди време купих въпросната помпа,с уверенията че е перфектна,но така или иначе не бих сложил нещо което лично не съм проверил. Помпата имаше нужда от почистване,понеже беше без щуцери,така че започнах 

Развиват се четирите болта (13) и се сваля задния капак
Предпазния клапан е на пружина и веднага се показва. Сваля се капачката на турбината.
и се открива самата турбина 
Пластините на работното колело са метални,а не графитени (както съм чел) което не ме учудва,все пак помпата развива 90 бара... Свалям пръстена около турбината и го почиствам. Пръстена и задния капак на турбината се фиксират към тялото на помпата чрез щифтове.

Ето го и пръстена
Тук вече почистен

Свалям турбинката която се фиксира към оста с зегерка,на самата турбинка има прорязани 3 канала по дължина на шлиците,с тяхна помощ може да се извади зегерката дори и без специални клещи. Подпъхва се остър предмет (отвертка,шило) и се застопорява зегерката,другия край се разтваря и тя излиза.

След това вече може да се извади оста

Отпред на тялото е семерината,сваля се с отвертка.

Новата набивам с помоща на вложка 22,като предварително леко смазвам леглото с масло
Монтирам обратно оста

Преди да монтирам турбинката свалям пластините и почиствам идеално всичко

Пластините имат посока,в единия край са заоблени,той трябва да стои към работния пръстен. Моите имаха следи там където налягането ги е натискало към турбината и за всеки случай ги завъртях да опират с другата страна
.

Преди да сложа капака на турбината почиствам и него. На гърба му има две уплатнения с неправилна форма,двупластови (тефлон и гума),които е хубаво да се сменят в комплект с всички О пръстени и семерината. Аз обаче имам само семерината,и ще сменя само нея.

След капака на турбината идва ред и на капака на самата помпа,там се вади предпазния клапан и тялото се промива през всички отвори.

Разглобих предпазния клапан да го прегледам и изчистя,внимава се да не изпаднат регулиращите шайби,накрая се стяга здраво.

След като всичко е почистено и сглобено остава да се сложи капака на помпата и да се стегне,болтовете се стягат на кръст.

Помпата е сглобена вече и чака хубаво време и желание от моя страна да се качи на колата,тогава ще мога да споделя впечатления от работата и. След като промия и останалата част от хидравличната система се нядявам резултата да е положителен.



Развиват се четирите болта (13) и се сваля задния капак



Пластините на работното колело са метални,а не графитени (както съм чел) което не ме учудва,все пак помпата развива 90 бара... Свалям пръстена около турбината и го почиствам. Пръстена и задния капак на турбината се фиксират към тялото на помпата чрез щифтове.


Ето го и пръстена




Свалям турбинката която се фиксира към оста с зегерка,на самата турбинка има прорязани 3 канала по дължина на шлиците,с тяхна помощ може да се извади зегерката дори и без специални клещи. Подпъхва се остър предмет (отвертка,шило) и се застопорява зегерката,другия край се разтваря и тя излиза.



След това вече може да се извади оста




Отпред на тялото е семерината,сваля се с отвертка.



Новата набивам с помоща на вложка 22,като предварително леко смазвам леглото с масло





Преди да монтирам турбинката свалям пластините и почиствам идеално всичко


Пластините имат посока,в единия край са заоблени,той трябва да стои към работния пръстен. Моите имаха следи там където налягането ги е натискало към турбината и за всеки случай ги завъртях да опират с другата страна



Преди да сложа капака на турбината почиствам и него. На гърба му има две уплатнения с неправилна форма,двупластови (тефлон и гума),които е хубаво да се сменят в комплект с всички О пръстени и семерината. Аз обаче имам само семерината,и ще сменя само нея.



След капака на турбината идва ред и на капака на самата помпа,там се вади предпазния клапан и тялото се промива през всички отвори.


Разглобих предпазния клапан да го прегледам и изчистя,внимава се да не изпаднат регулиращите шайби,накрая се стяга здраво.


След като всичко е почистено и сглобено остава да се сложи капака на помпата и да се стегне,болтовете се стягат на кръст.


Помпата е сглобена вече и чака хубаво време и желание от моя страна да се качи на колата,тогава ще мога да споделя впечатления от работата и. След като промия и останалата част от хидравличната система се нядявам резултата да е положителен.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа


- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Dirty M5 driveR написа::yes: От Мишо отново тема за полезниДано помогне на много колеги.
Какво говориш ! Тая тема направо кърти !

- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Браво за труда колега...!
Последна промяна Zlobil на 13 Сеп 2011, 11:53, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Dirty M5 driveR написа::yes: От Мишо отново тема за полезниДано помогне на много колеги.
Със сигурност ще помогне!

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Евала колега,ако има и повече колеги с такъв ремонт и теми на ГНП,ще са златни!!!
А защо започна да правиш профилактиката или ремонта и аз незнам как да се изразя!?

А защо започна да правиш профилактиката или ремонта и аз незнам как да се изразя!?

- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Възможно ли е по-"тежкия" волан да се дължи точно на това ?
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Моя е като на зил.
А на мерцедеса на мойта е като перце.Не мисля,че БМВ са се изложили от към хидравлика.
А на мерцедеса на мойта е като перце.Не мисля,че БМВ са се изложили от към хидравлика.

Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Според мен, ако не прави както трябва налягане, при подаване на повече газ, волана ще омеква. Поне на служебната ми беше така и се оправи с друга помпа
Мисля, че волана ти е както трябва Влади, на е36 не са от меките. Примерно на е34 дето е със секторна кутия е доста по-добре.

Мисля, че волана ти е както трябва Влади, на е36 не са от меките. Примерно на е34 дето е със секторна кутия е доста по-добре.
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Не, не съм забелязъл да омеква като й дам обороти. Просто си е тежък на място, ако повъртя 100 км градско и ме боли после лявата. Бащата има C180 - 97 г. еми супер лек е волана. Моят е така лек само като го въртя на лед. Да не би защото никога не е сменяно маслото или трябва да ревизирам помпата като Мишо ?
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Ами пробвай, една профилактика, никога не е излишна, ама аз колкото е36 съм карал, все са си така, чак ръцете не ме болят, но от повечето коли, които съм карал е по-твърд. Като се видим, ще сравниш 

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Dpy написа:Ами пробвай, една профилактика, никога не е излишна, ама аз колкото е36 съм карал, все са си така, чак ръцете не ме болят, но от повечето коли, които съм карал е по-твърд. Като се видим, ще сравниш
Моя волан е много лек , въртя го буквално с два пръста,без усилие..... !
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: LuK LF65A - ревизия на хидравлична помпа
Ей това е - щом Методи си го върти на място с 2 пръста значи сменям маслото и ако не помогне - влизам в темата 

Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани