Проблем с инжекциона

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 7.01.2003
Местоположение: Пловдив

Проблем с инжекциона

Мнение от OOPPSS » 01 Апр 2003, 17:47

От известно време като запаля оборотите не могат да се
задържат аха да изгасне и пак се вдигат, пак да гасне
и отново на 900. Това е само като запаля 1-2 мин.
Компютъра показва ламбда сонда но дали е от това, или AFM-a?
Някой да има идея какво може да е...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

хммм

Мнение от july`s » 01 Апр 2003, 17:59

правило ми е същия номер на кола без ламбда сонда
само че при мене само като е студена го прави...
<br>
br

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 7.01.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от OOPPSS » 01 Апр 2003, 18:10

Абе и аз не вярвам да е от ламбда сондата, ама какво друго може да
е? Аз се съмнявам много във AFM - разходомера за въздуха

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

аз като проучвах

Мнение от july`s » 01 Апр 2003, 21:07

ми рзправяха за температурния датчик, релето на бензиновата помпа
наблегни на проверката за лоши контакти към датчиците, механична повреда на тези, които имат движещи се части (въздухомера, на какъв принцип е?)
ако не е нещо такова, май ще трябва по-професионлна гледна точка и намеса...
<br>
br


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 02 Апр 2003, 0:03

едно 90% е вероятно да е от idle control valve (незнам как се пише на български) :oops: преведено дословно значи: клапана контролиращ работата на тихи обороти (под 1000) Наи-често той се повреждал и от него ставало това...
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Мнение от hell's angel » 02 Апр 2003, 18:55

Да ДА УОЛФ е прав това е най-стриктно пазената тайна в сервизите поне в Аксон беше така докато бачках там смъкваха по пет кожи на клиентите за диагностики за хермитизиране на какво ли не и накрая чистиш ICV-то с коресилин и опела си тръгва с един сак маркучи и гарнитури в багажника и собственик с потни капки по челото на касата... :oops: срам ме е ама беше фирмена политика

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 14.02.2003
Местоположение: София

Мнение от TurboDizelKombi » 03 Апр 2003, 10:55

ДА, за Аксон и аз им сърбах попарката. Колата влезе за диагностика, а те взели че и почистили моторчето за празния ход (да питаш кой ги е карал), при положение, че точно половин час преди да влезе в Аксон го бяха чистили в сервиза който ни поддържа колите.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook