Резервоар и бензиномери - общо устройство
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Резервоар и бензиномери - общо устройство
BaHka написа:Ти с какво точно не си съгласен?
С това, че при дизела помпата е спомагателна - в смисал само прехвърля гориво от дясната половина в лявата.
Или може би аз не се изразих правилно - не, че несъм съгласен може би е като допълнение на това което си казал.
Не е така!!! Нещо си в грешка
Помпата се намира в лявата половина и праща гориво директно към ГНП, от там вече обратмната нафта се връща в другата половина на резервоара.
Re: Резервоар и бензиномери - общо устройство
vld написа:BaHka написа:Ти с какво точно не си съгласен?
С това, че при дизела помпата е спомагателна - в смисал само прехвърля гориво от дясната половина в лявата.
Или може би аз не се изразих правилно - не, че несъм съгласен може би е като допълнение на това което си казал.
Не е така!!! Нещо си в грешка
Помпата се намира в лявата половина и праща гориво директно към ГНП, от там вече обратмната нафта се връща в другата половина на резервоара.
Можем да поспорим доста. На няколко тдс-а съм отварял резервоарите (включително и моя). помпатя се намира в дясната половина ( по посока на движение) и прехвърля в другата половина. При изгоряла помпа половината в която се намира е пълна с нафта, а другата където е само поплавък е празна. По това което ти казваш трябва да е обратното.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Резервоар и бензиномери - общо устройство
Колега извинявам се объркал съм посоките в бързината
Помпата се намира зад пасажера и на моя ТДС не само съм я разглобявал, но съм я и сменял, защото беше тотално изгоряла.
Като с напълно изгоряла помпа съм карал поне 3-4 хиляди километра, просто защото не съм знаел, че неработи!
Като през това време не е имало нито веднъж случай да не си изхарча нафтата до резерва.
Понеже аз така си карам колите, сипвам до капачката карамо докато светне лампата и веднага зареждам до горе, по този начин си следя и разхода.
Единствения симптом за помпата в резервоара ми беше, това, че колата палеше с една идея по трудно когато нафтата е малко, да речен на първото деление след резервата почва да пали с един два оборота по късно от колкото когато е пълна или когато е здрава подкачващата помпа.
Помпата се намира зад пасажера и на моя ТДС не само съм я разглобявал, но съм я и сменял, защото беше тотално изгоряла.
Като с напълно изгоряла помпа съм карал поне 3-4 хиляди километра, просто защото не съм знаел, че неработи!
Като през това време не е имало нито веднъж случай да не си изхарча нафтата до резерва.
Понеже аз така си карам колите, сипвам до капачката карамо докато светне лампата и веднага зареждам до горе, по този начин си следя и разхода.
Единствения симптом за помпата в резервоара ми беше, това, че колата палеше с една идея по трудно когато нафтата е малко, да речен на първото деление след резервата почва да пали с един два оборота по късно от колкото когато е пълна или когато е здрава подкачващата помпа.
Re: Резервоар и бензиномери - общо устройство
Така е колега, но в някои от случаите започва да гасне под 15 литра. Така или иначе автора на темата е представил нещата много добре за което евала. Просто се опитах да направя някакво пояснение
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Резервоар и бензиномери - общо устройство
Както е казал Владо електрическата помпа праща на ГНПто,от там като запали имаш вече излишна нафта която се връща в половината зад шофьора. От там чрез същата U-образна сонда се засмуква и се праща при помпата... При изправна горивна система и неработеща ел. помпа колата ще пали малко по-трудно,но няма да има проблеми,ако обаче възвратния клапан който е на излишната нафта в ГНПто не работи,при малко гориво в резервоара нафтата ще се връща и тогава няма да пали... А за това че ел. помпата само прехвърля нафтата няма да се съглася,лично съм я ползвал да точа гориво от резервоара,вадейки маркуча след горивния филтър.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Резервоар и бензиномери - общо устройство
vld написа:Колега извинявам се объркал съм посоките в бързината
Помпата се намира зад пасажера и на моя ТДС не само съм я разглобявал, но съм я и сменял, защото беше тотално изгоряла.
Като с напълно изгоряла помпа съм карал поне 3-4 хиляди километра, просто защото не съм знаел, че неработи!
Като през това време не е имало нито веднъж случай да не си изхарча нафтата до резерва.
Понеже аз така си карам колите, сипвам до капачката карамо докато светне лампата и веднага зареждам до горе, по този начин си следя и разхода.
Единствения симптом за помпата в резервоара ми беше, това, че колата палеше с една идея по трудно когато нафтата е малко, да речен на първото деление след резервата почва да пали с един два оборота по късно от колкото когато е пълна или когато е здрава подкачващата помпа.
При мен като беше направо гаснеше като стане на 10- тина литра и смених помпата. А да изгори толкова бързо после, смятай кви помпи са
Re: Резервоар и бензиномери - общо устройство
bum_bum написа:vld написа:Колега извинявам се объркал съм посоките в бързината
Помпата се намира зад пасажера и на моя ТДС не само съм я разглобявал, но съм я и сменял, защото беше тотално изгоряла.
Като с напълно изгоряла помпа съм карал поне 3-4 хиляди километра, просто защото не съм знаел, че неработи!
Като през това време не е имало нито веднъж случай да не си изхарча нафтата до резерва.
Понеже аз така си карам колите, сипвам до капачката карамо докато светне лампата и веднага зареждам до горе, по този начин си следя и разхода.
Единствения симптом за помпата в резервоара ми беше, това, че колата палеше с една идея по трудно когато нафтата е малко, да речен на първото деление след резервата почва да пали с един два оборота по късно от колкото когато е пълна или когато е здрава подкачващата помпа.
При мен като беше направо гаснеше като стане на 10- тина литра и смених помпата. А да изгори толкова бързо после, смятай кви помпи са
Точно за това говоря и аз. Както и да е не ми се спори за това сега, все пак темата се отнася за бензиномери, а не за дизелови подкачащи помпи. И за проба можете да откачите захранването на помпата и да карате да се убедите коя половина се изпразва и коя остава пълна.....
Re: Резервоар и бензиномери - общо устройство
~Мишо~ написа: А за това че ел. помпата само прехвърля нафтата няма да се съглася,лично съм я ползвал да точа гориво от резервоара,вадейки маркуча след горивния филтър.
При даване на контакт помпата сработва и праща нафта към лявата половина. От създалото се "течение" през тази U-образна сонда отива към филтъра.
- joreto_88
- младши ентусиаст
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Re: Резервоар и бензиномери - общо устройство
Стойностите който показа при мен бяха:
Помпа: Празен - 10 ома, Пълен - 266 ома
Сонда: Празен - 10 ома, Пълен - 230 ома
Правилно ли отчита според вас? Понеже помпата показва +16 ома, а сондата -20 ома
Помпа: Празен - 10 ома, Пълен - 266 ома
Сонда: Празен - 10 ома, Пълен - 230 ома
Правилно ли отчита според вас? Понеже помпата показва +16 ома, а сондата -20 ома
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Re: Резервоар и бензиномери - общо устройство
joreto_88 написа:Стойностите който показа при мен бяха:
Помпа: Празен - 10 ома, Пълен - 266 ома
Сонда: Празен - 10 ома, Пълен - 230 ома
Правилно ли отчита според вас? Понеже помпата показва +16 ома, а сондата -20 ома
Стойностите , които се цитират в темата (от 10 до 250 ом-а) са приблизителни ...
Това , че при теб е показално малко по различни стойности не е проблем, съпротивленията на резисторите в помпата и нивомера имат производствен толеранс , така че не се притеснявай ....
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Резервоар и бензиномери - общо устройство
Хммм,аз ще кажа че за дизела не е точно така че ще работи без подкачваща помпа!Поне при мен не искаше и гаснеше.Дори и след смяна на ГНП.Сега работи на друг принцип с подкачваща бензинова помпа и няма проблем с резервоара и изравняването на половините,както и с паленето.
Значи основният приток на гориво от помпата (подкачващата) е разделен на 2.Едната част отива към двигателя,а другата се връща в резервоара зад шофиора,а другата отива към ГНП.Дава около 1,5 литра за минута.Мерил съм го с шише при горивният филтър.Извадих и маркуча за обратното гориво от ГНП ,но там нямаше налягане от бензиновата помпа.Сега половината зад мен е празна,а тази на помпата е пълна винаги дори и да имам 2 литра нафта.
Наложи се да направя тази промяна след като смених 3-4 помпи от ТДС и половините на резервоара пак не искаха да се изравняват.Тази зад мен оставаше пълна а при помпата нямаше никой.
Значи основният приток на гориво от помпата (подкачващата) е разделен на 2.Едната част отива към двигателя,а другата се връща в резервоара зад шофиора,а другата отива към ГНП.Дава около 1,5 литра за минута.Мерил съм го с шише при горивният филтър.Извадих и маркуча за обратното гориво от ГНП ,но там нямаше налягане от бензиновата помпа.Сега половината зад мен е празна,а тази на помпата е пълна винаги дори и да имам 2 литра нафта.
Наложи се да направя тази промяна след като смених 3-4 помпи от ТДС и половините на резервоара пак не искаха да се изравняват.Тази зад мен оставаше пълна а при помпата нямаше никой.
Re: Резервоар и бензиномери - общо устройство
Nasko_325TD написа:Хммм,аз ще кажа че за дизела не е точно така че ще работи без подкачваща помпа!Поне при мен не искаше и гаснеше...
Колега, имал си друг проблем. Както написаха по-горе някои колега, аз ще потвърдя, че и без помпа дизела пали в върви. Аз карам така от янулари месец (01.2010г, около 15 000км пробег) и като имам повече от 20+ литра нафта нямам проблеми.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Резервоар и бензиномери - общо устройство
А знаеш ли ,че половината зад теб е пълна с нафта в слуая ти?
Re: Резервоар и бензиномери - общо устройство
Nasko_325TD написа:А знаеш ли ,че половината зад теб е пълна с нафта в слуая ти?
Ами не е пълна, защото ГНП-то връща нафта, която минава през U-тръбата, засмуква навтата от лявата половина и я праща в дясната. Колата върви без проблеми. Само като падне стрелката под 15л. пали с повече въртене.
55 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани