Pomognete

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Turbo driver
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 16.01.2003
Местоположение: София

Pomognete

Мнение от HUNTER » 19 Мар 2003, 9:23

Ot izvesno vreme lampata na masloto mi gasne niakolko sekundi po kasno i ne znam ot kakvo e vagmogno li e da se e precakal klapana koito zadarga masloto v sistemata taka4e pri zapalvane da e palna.
Stava vapros za E36 320i .
Pomognete ne znam kakvo da pravia!

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Мнение от LandShark » 19 Мар 2003, 9:25

Колко по-късно?? С какво масло караш?

Turbo driver
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 16.01.2003
Местоположение: София

5-8 sek

Мнение от HUNTER » 19 Мар 2003, 9:53

gasne 5-8 sek.po kasno sled kato dvigatela ve4e raboti tova go pravi sutrin li kogato kolata ne e rabotila 2-3 4asa prez ostanaloto vreme si gasne vednaga sas zapalvaneto na motora ina4e masloto e 10W40 VALVOLINE polusintetika.

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 19 Мар 2003, 10:25

spored men e normalno, prosto sa nujni nqkolko sekundi masloto da dostigne vsichki tochki na sistemata. spored E36 handbook-a problem ima samo ako ne ugasne vyobshte ili se vkluchi po vreme na dvijenie. syshto trqbva da poluchish syobshtenie na check control tabloto, ako neshto ne e nared. in short: don't worry ;)

Turbo driver
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 16.01.2003
Местоположение: София

no.......

Мнение от HUNTER » 19 Мар 2003, 10:34

da no dokato tova stane iz4ukvat klapanite i v momenta v koito ugasne spirat da po4ukvat momentalno a i do sega ne mi e pravila podobni nomera.Az za tova se pritesniavam.

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 19 Мар 2003, 10:52

ne chukat klapanite a hidravlichnite im povdigachi, tova moje da se poluchi ot nedobro omasliavane ili ot starost. syvsem normalno e da trakat malko dokato kolata e studena, tova go ima osobeno mnogo pri Golf/Jetta 2 i 3. samo proveri dali nivoto na masloto ti e nared, dori da pochukvat leko ne e problem. nared ti e kolata ;)

Turbo driver
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 16.01.2003
Местоположение: София

dano si prav

Мнение от HUNTER » 19 Мар 2003, 11:10

No do sega ne e pravila takova nesto nikoga stana sled kato smenih masloto i filtara.
Kazaha mi 4e moge da e ot masloto ot filtara ot ne dobro iz4istvane ma inspekciata ili ot klapana koito e niakade po motora zastoto ne e vav filtara koito megdu drugoto smenih otnovo

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 19 Мар 2003, 11:44

staroto ti maslo syshtoto li beshe? moje da e bilo primerno 5W40 i za tova da ne si chuval shuma na studeno. syshto moje stariq ti filtyr da e bil po-izduhan i da e propuskal masloto po-byrzo, taka che v pyrvite sekundi sled starta lubrikaciqta e bila po-dobra.

Turbo driver
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 16.01.2003
Местоположение: София

ne znam kavo e bilo

Мнение от HUNTER » 19 Мар 2003, 11:53

az ia kupih taka sas smeneno maslo karah ia s nego okolo 1500 kam poradi finansovi pri4ini i go smenih sled tova i togava zapo4na da pravi taka predi gasne6e momentalno .
V4era smenih filtara da vidi dali ne e bilo ot nego no nikakav efekt sega i masloto ako triabva da smeni samo za proba kade li ste mu izlezne kraia.
Dosta skapo nalu4kvane i za tova popitah kavo moge da e i kak da go opravia zastoto mnogo me drazni.

смирен поклонник
смирен поклонник
Аватар
Мнения: 1976
Регистриран на: 16.01.2002
Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce

Мнение от LandShark » 19 Мар 2003, 12:29

А знаеш ли преди с какво масло е било? Защото това има значение! В нашият форум (вярно с Е30 318) Астор имаше доста премеждия с потропване на (повдигачите на) клапаните и експериментално установи че много зависи от маслото (проба с няколко различни марки). Той установи доколкото си спомням че най-добре колата приема Castrol Magnatec...

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 20 Мар 2003, 21:54

:bowdown: :bowdown: :bowdown: Castrol GTX3 Magnetic
ИзображениеИзображение

Turbo driver
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 16.01.2003
Местоположение: София

Smenih masloto no..

Мнение от HUNTER » 21 Мар 2003, 9:19

problema prodalgava spored specialistite v dary kar triabva da se podmeni dat4ika za naliaganeto na masloto.
Vie kak mislite dali e vagmogno toi da se ebava zastoto ve4e zapo4nah da si mislia 4e povredata moge da e v maslenata pompa,vapreki 4e dvigatela raboti perfekto ne gori gram maslo i kolata varvi sta6no ?

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 22 Мар 2003, 3:46

moeto mnenie si ostava "live with it"...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 578
Регистриран на: 10.03.2003
Местоположение: София-"montreal"

Мнение от KGB » 22 Мар 2003, 6:46

Hunter,

Moya savet e vednaga da smenish datchika za nalagane na masloto dety e doly na kartera...Na moyata E30 tozi nomer mi go pravesh i kato podadesh malko gaz v nachaloto izgasva po barzo....tova si "defekt" na BMW, toest datchika se iznosva s vremeto. Az za malko da izgoria mnogo zestoko, predyprediha me v edin serviz v Toronto che tozi datchik e na pat i che pri BMW toi ne izdarza mnogo (okolo 5-10godini) i che ste izpysne vseki momenta....savsem ama savsem malko salzese vatrva pod gomenia oplatnitenel na datchika...ta stignax az do montreal...tochno se parkiram tazi lampa na masloto pochva neshto da mi premigva...gasi kolata i kakvo da gledam lokva maslo pod kolata....za malko da prechakam vsichko.....tova beshe na moyata E30, predpolagam che na E36 e neshto podobno.

Nishto ne ti kostva da proverish datchika dali ima maslo okolo nego...pak i toi ne e skap. No moya savet e vednaga da go proverish, che ako e kato moito.....moze da prechakash kolata.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 24 Мар 2003, 17:00

Ako kolata e na nad 150,000 km i e sedqla dulgo wreme na mesto (na borsa primerno) predi da ia kupish, moje da e zadrustena cedkata na maslenata pompa i da ne kachva navreme maslo. Imal sam takuw sluchai s GTI 8v - vsichko OK - maslo ima, lampata sveti datchika e OK.
Za celta se svalia kartera i se izmiva, kakto i cedkata na pompata

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook