Лек основен ремонт на ходовата част
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Лек основен ремонт на ходовата част
Бях взел вече да се притеснявам тампоните по ходовата част дали нямат срок на годност, че седяха вече има-няма 3 години в едно пликче
Та дойде и тяхното време. За да не правим обаче нещата през пръсти се заиграхме малко повече от нормалното май.
Имаме предни спирачки на 325мм и 295мм задни с Ferodo DS Performance дискове отпред с накладки EBC Yellow Stuff и EBC Ultimax задни с накладки EBC Red Stuff.
Всички налични тампони Powerflex, а тези, които не ги предлагат оригинални БМВ, както и биалетките + едни тампони Мейле, че за тях искаха много чакане в Камор. Тампоните на генерацията също нови, че новата бая тежи, както и малко тунинг на предните, където ще се сложат по-големи и здрави.

Тоя на праховото много се учуди кой боядисва бели части за под колата

Лекинко подсилихме купето и с оригиналните планки, които се продават като резервна част за М-ка, като взехме и размера за в бъдеще, че цените в Камор не са много добри и е грехота да се дават толкова пари за 4 железа.

Така изглеждат след грунда.

Предницата получи един high caster plate, а колко точно градуса е ще видим на реглажа, но е повече отколкото дават м-ковите тампони. Предимството на този е в цената и това, че от тук нататък няма да позволява на бомбето да се криви, което може да се види на всяка втора е36-ца.

И за последно днес останаха предните спирачки, 325мм, които си ги имах от преди, но тоя път апаратите минаха на пясъкоструй и цинк. Накладките за известно време ще са старите, но едно жълто ЕВС е на път вече. Маркучите са със стоманена оплетка.

Днес толкова сколасахме, пък утре моста, носачите, дифа, задните спирачки, генерацията и т.н..

Имаме предни спирачки на 325мм и 295мм задни с Ferodo DS Performance дискове отпред с накладки EBC Yellow Stuff и EBC Ultimax задни с накладки EBC Red Stuff.
Всички налични тампони Powerflex, а тези, които не ги предлагат оригинални БМВ, както и биалетките + едни тампони Мейле, че за тях искаха много чакане в Камор. Тампоните на генерацията също нови, че новата бая тежи, както и малко тунинг на предните, където ще се сложат по-големи и здрави.

Тоя на праховото много се учуди кой боядисва бели части за под колата


Лекинко подсилихме купето и с оригиналните планки, които се продават като резервна част за М-ка, като взехме и размера за в бъдеще, че цените в Камор не са много добри и е грехота да се дават толкова пари за 4 железа.

Така изглеждат след грунда.

Предницата получи един high caster plate, а колко точно градуса е ще видим на реглажа, но е повече отколкото дават м-ковите тампони. Предимството на този е в цената и това, че от тук нататък няма да позволява на бомбето да се криви, което може да се види на всяка втора е36-ца.

И за последно днес останаха предните спирачки, 325мм, които си ги имах от преди, но тоя път апаратите минаха на пясъкоструй и цинк. Накладките за известно време ще са старите, но едно жълто ЕВС е на път вече. Маркучите са със стоманена оплетка.

Днес толкова сколасахме, пък утре моста, носачите, дифа, задните спирачки, генерацията и т.н..
- fedoracore
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: Столицата
- Пол: Мъж
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Лек основен ремонт на ходовата част



п.п.

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Лек основен ремонт на ходовата част
Братле евала за колата ! Браво браво с нетърпение я чакам да излезе от при сони и да видим кво сте забъркали и земи я подкарай и ти както оня дивак и всичко е 6 

I'm slowly drifting


Re: Лек основен ремонт на ходовата част
Браво за труда!
Да те попитам как поцинкова апаратите?
Цилиндърчето някак го затвори или после го шлайфа?
Да те попитам как поцинкова апаратите?
Цилиндърчето някак го затвори или после го шлайфа?
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: Лек основен ремонт на ходовата част
това си е за проекти направо 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Лек основен ремонт на ходовата част
bmw325tds написа:Браво за труда!
Да те попитам как поцинкова апаратите?
Цилиндърчето някак го затвори или после го шлайфа?
Разглабя се апарата и се вади цилиндъра, водачите и уплътненията и самия апарат и съпорта се минават на пясъкоструй, после на цинк и после се сглабя всичко с нов ремонтен комплект гумички. Старите ако се свалят сигурно ще се накъсат. И трябва много добре да се почисти с пясъка, че ако остане ръжда не лови добре цинка. Ще видя дали имам снимки на задните, но бяха тотал щета от ръжда и спирачна течност по тях.
Re: Лек основен ремонт на ходовата част
bmw325tds написа:Браво за труда!
Да те попитам как поцинкова апаратите?
Цилиндърчето някак го затвори или после го шлайфа?
Тук работата зависи малко от тоя дето борави с песъкоструя. Неговата задача е да не бара вътре в цилиндърчето, а за цинка няма ядове, там покритието е микрони. Правени са много апарит и дертове досега не е имало. Другото което е, че дефакто уплътняването на цилиндърчето е от О-пръстена, дефакто така или инак си има някакво минимално разстояние между буталото и цилиндъра

Re: Лек основен ремонт на ходовата част
sonny написа:... Тук работата зависи малко от тоя дето борави с песъкоструя. Неговата задача е да не бара вътре в цилиндърчето, а за цинка няма ядове, там покритието е микрони. Правени са много апарит и дертове досега не е имало....
Колега да разбирам ли, че и цилиндърчето е поцинковано ???
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Лек основен ремонт на ходовата част
bum_bum написа: после на цинк и после се сглабя всичко с нов ремонтен комплект гумички.
Поздрави за хубавата работа !
От къде взимаш ремонтния комплект гумички и какви пари ти излизат ?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Лек основен ремонт на ходовата част
От магазин тук, но за цената не съм сигурен, ще питам, а и тия апарати са от е46, предполагам е36- цовите ще са на по-добра цена.
Re: Лек основен ремонт на ходовата част
tsb_bg написа:Колега да разбирам ли, че и цилиндърчето е поцинковано ???
Самото цилиндърче да, защото си е част от апарата, но буталото не сме го пипали, то си е със заводско никелово покритие за да е максимално гладко и да се плъзга по О-пръстена
Re: Лек основен ремонт на ходовата част
metodi80 написа:bum_bum написа: после на цинк и после се сглабя всичко с нов ремонтен комплект гумички.
Поздрави за хубавата работа !
От къде взимаш ремонтния комплект гумички и какви пари ти излизат ?
АЗ работя с Павел 0889429419 Ремонтните комплекти са с цени от 15 до 35лв за апарат, зависи от апарата. В комплекта се включват, О-пръстен за буталото, Прашника отвън, двете гумени втулки където се движат водачите и гумичка аза пробката

Последна промяна sonny на 03 Ное 2010, 20:03, променена общо 1 път
Re: Лек основен ремонт на ходовата част
sonny написа:Тук работата зависи малко от тоя дето борави с песъкоструя. Неговата задача е да не бара вътре в цилиндърчето, а за цинка няма ядове, там покритието е микрони...
А как правите поцинковането?
Електролиза или потяпяне в цинкова вана?
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Лек основен ремонт на ходовата част
А в ремонтните комплекти за спир. апарати има ли ново бутало?
Щото аз имам ремонтни комплекти с нови бутала и мисля направо такива да си сложа.
Щото аз имам ремонтни комплекти с нови бутала и мисля направо такива да си сложа.
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани