Лек основен ремонт на ходовата част

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Лек основен ремонт на ходовата част

Мнение от bum_bum » 02 Юни 2010, 23:06

Бях взел вече да се притеснявам тампоните по ходовата част дали нямат срок на годност, че седяха вече има-няма 3 години в едно пликче :mhihi: Та дойде и тяхното време. За да не правим обаче нещата през пръсти се заиграхме малко повече от нормалното май.
Имаме предни спирачки на 325мм и 295мм задни с Ferodo DS Performance дискове отпред с накладки EBC Yellow Stuff и EBC Ultimax задни с накладки EBC Red Stuff.
Всички налични тампони Powerflex, а тези, които не ги предлагат оригинални БМВ, както и биалетките + едни тампони Мейле, че за тях искаха много чакане в Камор. Тампоните на генерацията също нови, че новата бая тежи, както и малко тунинг на предните, където ще се сложат по-големи и здрави.
Изображение
Тоя на праховото много се учуди кой боядисва бели части за под колата :mhihi:
Изображение
Лекинко подсилихме купето и с оригиналните планки, които се продават като резервна част за М-ка, като взехме и размера за в бъдеще, че цените в Камор не са много добри и е грехота да се дават толкова пари за 4 железа.
Изображение
Така изглеждат след грунда.
Изображение
Предницата получи един high caster plate, а колко точно градуса е ще видим на реглажа, но е повече отколкото дават м-ковите тампони. Предимството на този е в цената и това, че от тук нататък няма да позволява на бомбето да се криви, което може да се види на всяка втора е36-ца.
Изображение
И за последно днес останаха предните спирачки, 325мм, които си ги имах от преди, но тоя път апаратите минаха на пясъкоструй и цинк. Накладките за известно време ще са старите, но едно жълто ЕВС е на път вече. Маркучите са със стоманена оплетка.
Изображение
Днес толкова сколасахме, пък утре моста, носачите, дифа, задните спирачки, генерацията и т.н..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: Лек основен ремонт на ходовата част

Мнение от fedoracore » 02 Юни 2010, 23:30

браво,е тва е сериозна инвестиция.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Лек основен ремонт на ходовата част

Мнение от ~Мишо~ » 03 Юни 2010, 0:53

:mhihi: Самохвалкооо :!: :yes:
п.п. :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Лек основен ремонт на ходовата част

Мнение от DirtySouth » 03 Юни 2010, 4:14

Братле евала за колата ! Браво браво с нетърпение я чакам да излезе от при сони и да видим кво сте забъркали и земи я подкарай и ти както оня дивак и всичко е 6 :mhihi:
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Лек основен ремонт на ходовата част

Мнение от bmw325tds » 03 Юни 2010, 9:05

Браво за труда!
Да те попитам как поцинкова апаратите?
Цилиндърчето някак го затвори или после го шлайфа?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Re: Лек основен ремонт на ходовата част

Мнение от kiko » 03 Юни 2010, 9:13

това си е за проекти направо :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Лек основен ремонт на ходовата част

Мнение от bum_bum » 03 Юни 2010, 9:17

bmw325tds написа:Браво за труда!
Да те попитам как поцинкова апаратите?
Цилиндърчето някак го затвори или после го шлайфа?


Разглабя се апарата и се вади цилиндъра, водачите и уплътненията и самия апарат и съпорта се минават на пясъкоструй, после на цинк и после се сглабя всичко с нов ремонтен комплект гумички. Старите ако се свалят сигурно ще се накъсат. И трябва много добре да се почисти с пясъка, че ако остане ръжда не лови добре цинка. Ще видя дали имам снимки на задните, но бяха тотал щета от ръжда и спирачна течност по тях.
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Лек основен ремонт на ходовата част

Мнение от sonny » 03 Юни 2010, 10:55

bmw325tds написа:Браво за труда!
Да те попитам как поцинкова апаратите?
Цилиндърчето някак го затвори или после го шлайфа?

Тук работата зависи малко от тоя дето борави с песъкоструя. Неговата задача е да не бара вътре в цилиндърчето, а за цинка няма ядове, там покритието е микрони. Правени са много апарит и дертове досега не е имало. Другото което е, че дефакто уплътняването на цилиндърчето е от О-пръстена, дефакто така или инак си има някакво минимално разстояние между буталото и цилиндъра ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Лек основен ремонт на ходовата част

Мнение от tsb_bg » 03 Юни 2010, 11:00

sonny написа:... Тук работата зависи малко от тоя дето борави с песъкоструя. Неговата задача е да не бара вътре в цилиндърчето, а за цинка няма ядове, там покритието е микрони. Правени са много апарит и дертове досега не е имало....

Колега да разбирам ли, че и цилиндърчето е поцинковано ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Лек основен ремонт на ходовата част

Мнение от metodi80 » 03 Юни 2010, 12:33

bum_bum написа: после на цинк и после се сглабя всичко с нов ремонтен комплект гумички.


Поздрави за хубавата работа !
От къде взимаш ремонтния комплект гумички и какви пари ти излизат ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Лек основен ремонт на ходовата част

Мнение от bum_bum » 03 Юни 2010, 12:37

От магазин тук, но за цената не съм сигурен, ще питам, а и тия апарати са от е46, предполагам е36- цовите ще са на по-добра цена.
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Лек основен ремонт на ходовата част

Мнение от sonny » 03 Юни 2010, 12:42

tsb_bg написа:Колега да разбирам ли, че и цилиндърчето е поцинковано ???

Самото цилиндърче да, защото си е част от апарата, но буталото не сме го пипали, то си е със заводско никелово покритие за да е максимално гладко и да се плъзга по О-пръстена


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Re: Лек основен ремонт на ходовата част

Мнение от sonny » 03 Юни 2010, 12:44

metodi80 написа:
bum_bum написа: после на цинк и после се сглабя всичко с нов ремонтен комплект гумички.


Поздрави за хубавата работа !
От къде взимаш ремонтния комплект гумички и какви пари ти излизат ?

АЗ работя с Павел 0889429419 Ремонтните комплекти са с цени от 15 до 35лв за апарат, зависи от апарата. В комплекта се включват, О-пръстен за буталото, Прашника отвън, двете гумени втулки където се движат водачите и гумичка аза пробката ;)
Последна промяна sonny на 03 Ное 2010, 20:03, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: Лек основен ремонт на ходовата част

Мнение от bmw325tds » 03 Юни 2010, 15:49

sonny написа:Тук работата зависи малко от тоя дето борави с песъкоструя. Неговата задача е да не бара вътре в цилиндърчето, а за цинка няма ядове, там покритието е микрони...

А как правите поцинковането?
Електролиза или потяпяне в цинкова вана?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Лек основен ремонт на ходовата част

Мнение от laviatan » 03 Юни 2010, 16:16

А в ремонтните комплекти за спир. апарати има ли ново бутало?
Щото аз имам ремонтни комплекти с нови бутала и мисля направо такива да си сложа.
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook