Често срещани проблеми при Е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 4.01.2010
Пол: Мъж
Кара: E36 черна

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от Tisho_BMW » 02 Авг 2014, 20:45

Здравейте,колеги да споделя и аз един доста голям проблем който със сигурност ще го има и при други колеги!Това е водната помпа при
е36 м43 двигателите оригиналната от 1994 до сега и вчера я смених с големи мъки беше клеясала здраво,навивах леко избутващите болтчета но не не мърда и направо се откършва алумина и какво да правя 2 трупчета с 2 щанги я запряхме и с леко почукване по оста излезна 2 часа големи мъки!Като я извадихме гледаме турбината от ламарина не пластмасова не излята а от ламарина,на помпата пишеше 94година 4 ти месец щампа БМВ,днеска я разглобих лагера с грес намазан иглен голям с много малък луфт,японски имало е още каране в тая помпа фибара нямаше голямо износване но гумичката му беше доста напукана и изгнила пред протичане е бил!Сложих на майле с излята турбина дано да е качествена.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2709
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: хондите да припадат.

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от ogata » 02 Авг 2014, 20:51

Нормално за 20+ годишна водна помпа.
Не е хиляди левове и е едно от основните неща за профилактична подмяна при определен пробег.
Особено при закупуване на автомобил 2ра ръка.

Много хора си мислят, че ролки се сменят като почнат да скърцат, ремък чак като почне да се напуква и да става на конци, водна помпа като прокапе и т.н ... :dunno:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 4.01.2010
Пол: Мъж
Кара: E36 черна

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от Tisho_BMW » 03 Авг 2014, 9:39

ogata написа:Нормално за 20+ годишна водна помпа.
Не е хиляди левове и е едно от основните неща за профилактична подмяна при определен пробег.
Особено при закупуване на автомобил 2ра ръка.

Много хора си мислят, че ролки се сменят като почнат да скърцат, ремък чак като почне да се напуква и да става на конци, водна помпа като прокапе и т.н ... :dunno:


Именно за това я смених,всичко по тая кола е оригинално както съм я купил!на 270 000 км е от които 50 000км е карана в Бг.Смених и ролките оригинални бяха и ремъка и той беше оригинален и него смених.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 27.06.2014
Пол: Мъж

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от plamen12333 » 21 Авг 2014, 11:43

здравейте тече ми масло от кормилната рейка някой знае ли нещо

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 27.03.2013

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от molox » 15 Окт 2014, 19:11

Привет колеги, имам 318 ис м42 и постоянно духа топло от парното... Някакви идей ? Термостат ? Темепратурата е винаги по средата и не мърда. Загрява нормално бързо и дори в най горещите дни не подминава средата. Но винаги духа само и единствено топло.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 19.12.2009
Пол: Мъж
Кара: 318tds
Детайли за колата: seats and a steering wheel....

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от nickstorm » 19 Окт 2014, 19:45

molox написа:Привет колеги, имам 318 ис м42 и постоянно духа топло от парното... Някакви идей ? Термостат ? Темепратурата е винаги по средата и не мърда. Загрява нормално бързо и дори в най горещите дни не подминава средата. Но винаги духа само и единствено топло.


Най-вероятно причината е в клапана на парното, колега. Постоянно е в отворено положение и антифриза минава през радиатора на парното нон-стоп. Ама понеже сме сме Октомври и духа постоянно топло до пролетта може да не се занимаваш с тоя проблем :D

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 27.03.2013

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от molox » 23 Окт 2014, 20:27

nickstorm написа:Най-вероятно причината е в клапана на парното, колега. Постоянно е в отворено положение и антифриза минава през радиатора на парното нон-стоп. Ама понеже сме сме Октомври и духа постоянно топло до пролетта може да не се занимаваш с тоя проблем :D


Благодаря за отговора. Като цяло за момента не ми е належащо но ще разгледам как трябва да бъде отстранен проблема за да го имам на представа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 11.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: мфил
Детайли за колата: 120D

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от Evanko » 21 Ное 2014, 11:49

molox написа:
nickstorm написа:Най-вероятно причината е в клапана на парното, колега. Постоянно е в отворено положение и антифриза минава през радиатора на парното нон-стоп. Ама понеже сме сме Октомври и духа постоянно топло до пролетта може да не се занимаваш с тоя проблем :D


Благодаря за отговора. Като цяло за момента не ми е належащо но ще разгледам как трябва да бъде отстранен проблема за да го имам на представа.


Аз го имах същият проблем, оказа се че клапана е шунтиран с водопроводна тръба :mhihi: Рециклирах клапана и се всичко е ОК.
Това Галактиката е голема работа, фактически!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 1.07.2014
Местоположение: Chepelare, Smolian, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318i DiamantSchwarz
Мечтае да кара: BMW E39 M5 ///
Детайли за колата: Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека отбий в дясно и се наслади на гледката!

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от kriskoo_95 » 28 Ное 2014, 22:11

Аиде и аз да се разпиша с моя красавец ( е не само при него е проблема, проблема е при всички Е36) Изпотяване на фаровете отваряте капачката на дългите светлини (но когато сте паркирали колата, че иначе в движение със отворени капачки може да си останете без дълги) а по-добро решение и аз търся!
Един шофьор от Ада.Една красавица от Рая и едно невероятно BMW оформят симфония от свирещи гуми!


BMW не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3379
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от kdl » 30 Ное 2014, 16:31

Свали си фаровете и почисти отдушниците. Това с отварянето на капачката не е решение, набиват се и стъклата от вътрешната страна, и рефлекторите с прахоляк и пак ще се налага да ги сваляш и чистиш ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: CLS 320
Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от TytusPulo » 07 Фев 2015, 15:07

Писах в друга тема, явно не съм уцелил къде:

Здравейте, колеги.

Напоследък се появи един звук в автомобила ми, който ме притеснява.

Когато форсирам колата, т.е. изрязвам двигателя в началото се чува нещо средно между хрущене и леко стържене. По усет звука сякаш идва в посока отдясно и ниско долу. Появява се най-често при студена кола.
Тъй като ми се наложи да мина 1000км за 2 дена, забелязах че при добре загрят автомобил не се чува. Опитах да го запиша на телефона да го кача тук, но не се чува.

Преди месец два смених доста неща по колата - по ходовата част, пистовия ремък и 3-те ролки. Бях и на диагностика, уж всичко беше точно. Имам проблем с тръбичките на климатика, тепърва ще търсим откъде изтича фреона. Но предплагам няма нищо общо. Колата е 318ис.

Може би няма връзка, но звука се появи в най-големите студове. Възможно ли е някой маркуч да се е спукал и да изпуска въздух?


Това от често срещаните проблеми ли е, някой има ли идея по въпроса :)

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 7.11.2009
Пол: Мъж
Кара: bmw 316i

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от sl8er » 17 Фев 2015, 10:04

Здравейте, имам 316i и проблемът е следния, колата си загрява както трябва датчика за температурата на водата си е на средата, но от парното духа постоянно студено, когато колата е в движение, но когато спра и колата работи на място 20- тина минути и започва да духа топло и като тръгна пак се започва със студа. По принцип ми казаха че вариантите са 2 - или термостат или радиаторчето на парното. Ще съм благодарен, ако някой има идея от какво може да се получава така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 19.12.2009
Пол: Мъж
Кара: 318tds
Детайли за колата: seats and a steering wheel....

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от nickstorm » 18 Фев 2015, 15:51

sl8er написа:Здравейте, имам 316i и проблемът е следния, колата си загрява както трябва датчика за температурата на водата си е на средата, но от парното духа постоянно студено, когато колата е в движение, но когато спра и колата работи на място 20- тина минути и започва да духа топло и като тръгна пак се започва със студа. По принцип ми казаха че вариантите са 2 - или термостат или радиаторчето на парното. Ще съм благодарен, ако някой има идея от какво може да се получава така.


:arrow: провери си нивото на антифриза
:arrow: клапан парно
:arrow: ако е термостат колата при движение или ще изстива или ще прегрява

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2709
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: хондите да припадат.

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от ogata » 18 Фев 2015, 18:26

nickstorm написа:
sl8er написа:Здравейте, имам 316i и проблемът е следния, колата си загрява както трябва датчика за температурата на водата си е на средата, но от парното духа постоянно студено, когато колата е в движение, но когато спра и колата работи на място 20- тина минути и започва да духа топло и като тръгна пак се започва със студа. По принцип ми казаха че вариантите са 2 - или термостат или радиаторчето на парното. Ще съм благодарен, ако някой има идея от какво може да се получава така.


:arrow: провери си нивото на антифриза
:arrow: клапан парно
:arrow: ако е термостат колата при движение или ще изстива или ще прегрява


А, когато пуснеш парното на загряла кола, духа ли за няколко секунди много топло и после да започва да захладнява ?
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 8.01.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: m52b20 i kawasaki kx250 1999
Мечтае да кара: 2002 tii

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от e36monsta » 26 Фев 2015, 19:29

Здравейте колеги,имам проблем с прозорците отварях ги и след 15минути примерно като реша да ги затворя не се затварят(тогава немога да отворя/затворя които и да е прозорец)и след пак някакво време магически :mhihi: проработват(всички прозорци)Днес отворих задния прозорец малко,за да има въздух и като реших да го затворя не иска(другите 3 прозорци също спряха да работят)колата е36 седан 1992,та общо взето не е единичен проблем а е на всички прозорци проблема и въпроса ми е какво може да прави така? :help: :bchug:
Изображение
Обичам bmwpower-bg.net

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook