Често срещани проблеми при Е36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 4.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Много коли
Мечтае да кара: M4

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от kiky_7 » 13 Фев 2012, 8:06

!DON BMW! написа:Имам проблем с колата .Тя е модел Е36 м52б20.Преди два дена я изгасих вечерта ,а на сутринта запали и изгасна и от тогава не иска да пали.мокри свещите.При извадена свещ дава искра.Сложих нови свещи ефекта е същия.На компютъра показва съобщение от AGS.Държах я с откачен акумолатор 1 час после десет минути на контакт и пак не запали.Когато завъртя на стартер се чува пипаткване в колекотите ! Преди да ми направи този номер даваше проблеми с ламда сондите.При две вкл.сонди пали и тръгва нормално и след 1 км. губи мощност и не иска да се изфорцира като откачих едната ламда сонда колата се оправи и я карах на една ламда сонда.Какво ли на пробвах колата не пали.Моля помогнете!!!


Колега и аз имам същия проблем. Мислех, че е от бензина, но го източих и сложих 12 литра 100 октана на ЕКО и пак няма палене. Проверих кабелите на свещите и единя беше леко мокър избързах го, но пак не запали. Днес ще ги свалям свещите да видя дали не е от тях. Ще следя темата и аз :).
Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 3.02.2012
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 М43 седан 95 г.
Мечтае да кара: BMW;ACURA

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от hsv » 13 Фев 2012, 13:36

!DON BMW! написа:Имам проблем с колата .Тя е модел Е36 м52б20.Преди два дена я изгасих вечерта ,а на сутринта запали и изгасна и от тогава не иска да пали.мокри свещите.При извадена свещ дава искра.Сложих нови свещи ефекта е същия.На компютъра показва съобщение от AGS.Държах я с откачен акумолатор 1 час после десет минути на контакт и пак не запали.Когато завъртя на стартер се чува пипаткване в колекотите ! Преди да ми направи този номер даваше проблеми с ламда сондите.При две вкл.сонди пали и тръгва нормално и след 1 км. губи мощност и не иска да се изфорцира като откачих едната ламда сонда колата се оправи и я карах на една ламда сонда.Какво ли на пробвах колата не пали.Моля помогнете!!!

Преди да си купя Е36 имах опел със същия проблем,оказа се че гарнитурите на двигателя и капака на ангренажния капак бяха отишли и е започнало да пропуска щш малко охладителна течност,а от това се образува по голям конденз.Признака е по капачката на двигателя за маслото има гъсто бяло.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 21.02.2010
Местоположение: Sofia
Кара: 325i... 4erna tupanica

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от LuDaK8070 » 23 Фев 2012, 0:53

tuty написа:Здравейте и от мен.От два месеца имам един проблем и никои не може да открие от какво се появява. Сутрин когато двигателя е студен и реша да потегля, колата прекъсва забива предница и не иска да върви. Ходих на какви ли не майстори и компютърни диагностики , сменяха ми почти всички датчици , на тепература, на колянов вал, ламбда сонда, проверяваха налягане на бензина от помпата, проверяваха дроселната клапа и нищо не откриват. Ако някой се е сблъсквал с това даите съвет - Е 36 -318I

Здравей колега! Аз се зблъсках с такъв проблем и се оказа,че е скъсан леко един маркуч за картерните газове. Смених го и всичко е ок :)

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 21.02.2012
Пол: Мъж

BMW E36/85kw-115hp/1995

Мнение от Stoyan@ » 26 Фев 2012, 18:14

Здравеите колеги,карам 10г.BMW E36/85kw.-115hp./1995г.,ималсам каквили не проблеми,но сам ги оправял,но този пат ударих на камак.Проблема е следния;колата губи мошност,губи тихи обороти[когато си поиска,не винаги],при всякакви обороти,при всякаква скорост,на коя да е предавка.Лесно пали,но понякога при потегляне забива.Сменениса свештите,маслото,всичхки филтри,почистено е степковото моторче,ламда сондата е ОК.,датчика на коляновия вал е сменен.Правена е диагностика в 4 сервиза,и в BMW сервиз,но никои нисхто неможе да разбере.Моля помогнете,предварително ви благодаря.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 22.03.2010

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от gusenica » 01 Мар 2012, 14:12

Здравейте колеги-318 тдс-скъсах верига-какви може да са последствията и струва ли си да ремонтирам двигателя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от bum_bum » 03 Мар 2012, 20:51

gusenica написа:Здравейте колеги-318 тдс-скъсах верига-какви може да са последствията и струва ли си да ремонтирам двигателя


Това често срещан проблем ли е :mhihi:

Най-вероятно мотора е на салата и не си струва много да се прави.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 13.12.2009
Пол: Мъж

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от GTRadulov » 09 Мар 2012, 23:10

Здравеите колеги преди 3 месеца взех Е36 кабрио но има проблем с таблто когато пусна фаровете,чистачките а дори понякога и мигачите стрелките на таблото падат за секунда до нулево положение дори се е случвало и когато мине през по голяма неравност другото което е при отваряне на врата се свалят и двете стъкла ане само на вратата която е отворена ако някой може да даде съвет моля да пише длагодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от HowDouWantit » 04 Май 2012, 11:56

Колеги виждам , че е доста често срещан проблема със централното заключване ,та моля за малко помощ тъй като и моята 36 ца страда от него..

Благодарение на тази тема ,се отстрани и проблема със снопа кабели във багажника.

Та проблема е следният ,централното нито през алармата нито през ключалката реагира. Или по точно ,чува се ,че машинката се опитва да заключи ,но нищо не се случва. И това е независимо от коя врата заключваш със ключа ,отвътре ситуацията е същата. Предпазителите са подменени и здрави.
:paranoid: :paranoid:
Изображение

Borbet-A-Джия
Аватар
Мнения: 162
Регистриран на: 25.07.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: E30 318is 90'

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от zidi1982 » 04 Май 2012, 14:26

машинката за шоферската врата провери... имах подобен проблем с купе.. не затваряше нито с аларма нито с ключа.. смених машинката на шоферската и се оправи.. ефтини са намери някой от форума да идеш да пробвате дали ще стане и тогава да я купиш..
ИзображениеИзображение
0889149545 - Златан

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 20.03.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW M50 B20 VANOS

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от nitemare » 17 Май 2012, 13:07

Колата започна да гасне да прекъсва и харчеше като ненормална.Там където ходих диагностиката не я хвана.Та проблема аз си го открих и сам го отстраних.Кабелите на датчиците колянов и разпределителен бяха с паднала вътрешна изолация.Проверете си ги ако имате такива проблеми.Аз се мъчих доста ,но в крайна сметка открих сам проблема без майстори.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.02.2011
Пол: Мъж
Кара: Е36 330d
Детайли за колата: E36 330d/6ск/LSD

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от batence83 » 20 Май 2012, 15:58

Здравейте колеги искам да попитам някой дали знае защо не се изключва положението "преди контакт" на ключа, като гася колата? :!: :dunno: .Пробвах с нов клеморед,нов патрон,разкачих всички релета отпред и колата си стои на положение преди контакт.Иначе си пали гаси,самоче не изключва радиото и борда.Автомобила е 325тдс,ако някои може да даде съвет ,4е аз вече се изчерпах ,мерси.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 6.08.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 320is e36
Мечтае да кара: BMW e92
Детайли за колата: Малка спретната количка с 150 магарета отпред

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от ReD_z0n3 » 23 Май 2012, 10:49

batence83 написа:Здравейте колеги искам да попитам някой дали знае защо не се изключва положението "преди контакт" на ключа, като гася колата? :!: :dunno: .Пробвах с нов клеморед,нов патрон,разкачих всички релета отпред и колата си стои на положение преди контакт.Иначе си пали гаси,самоче не изключва радиото и борда.Автомобила е 325тдс,ако някои може да даде съвет ,4е аз вече се изчерпах ,мерси.


Провери бушените как са ти. Ние имахме един такъв проблем и се оказа , че един бушен не си е бил на мястото :)
Bayerische Motoren Werke

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Елин Пелин
Пол: Мъж
Кара: Е36

Re: Степен на чистачките

Мнение от g_mitkov » 27 Май 2012, 16:55

Здравейте колеги вече на 3 Е36 ци се появява следния проблем:
При включване на бързата степен (преди най бързата) на чистачките работят се едно са включени на интервал (най малката степен в крайно долно положение на лостчето) и всички се чудят от къде идва проблема ?

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 26.11.2009
Пол: Мъж

Re: Степен на чистачките

Мнение от chorbadjiev » 27 Май 2012, 17:08

g_mitkov написа:Здравейте колеги вече на 3 Е36 ци се появява следния проблем:
При включване на бързата степен (преди най бързата) на чистачките работят се едно са включени на интервал (най малката степен в крайно долно положение на лостчето) и всички се чудят от къде идва проблема ?

Колега, да не би да превключваш степените, когато колата е в покой т.е. не се движи :roll: , пробвай в движение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 20.01.2010

Re: Често срещани проблеми при Е36

Мнение от emo92 » 29 Май 2012, 16:20

При мене се получава този ефект само когато скороста ми падне под 10 км/ч на сасщата степен на лоста,когато сам над 10 си цикли постояно.Тва е много яка екстра ако се води като такава. :D

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook