Често срещани проблеми при Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Често срещани проблеми при Е36
!DON BMW! написа:Имам проблем с колата .Тя е модел Е36 м52б20.Преди два дена я изгасих вечерта ,а на сутринта запали и изгасна и от тогава не иска да пали.мокри свещите.При извадена свещ дава искра.Сложих нови свещи ефекта е същия.На компютъра показва съобщение от AGS.Държах я с откачен акумолатор 1 час после десет минути на контакт и пак не запали.Когато завъртя на стартер се чува пипаткване в колекотите ! Преди да ми направи този номер даваше проблеми с ламда сондите.При две вкл.сонди пали и тръгва нормално и след 1 км. губи мощност и не иска да се изфорцира като откачих едната ламда сонда колата се оправи и я карах на една ламда сонда.Какво ли на пробвах колата не пали.Моля помогнете!!!
Колега и аз имам същия проблем. Мислех, че е от бензина, но го източих и сложих 12 литра 100 октана на ЕКО и пак няма палене. Проверих кабелите на свещите и единя беше леко мокър избързах го, но пак не запали. Днес ще ги свалям свещите да видя дали не е от тях. Ще следя темата и аз .
- hsv
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 3.02.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е36 М43 седан 95 г.
- Мечтае да кара: BMW;ACURA
Re: Често срещани проблеми при Е36
!DON BMW! написа:Имам проблем с колата .Тя е модел Е36 м52б20.Преди два дена я изгасих вечерта ,а на сутринта запали и изгасна и от тогава не иска да пали.мокри свещите.При извадена свещ дава искра.Сложих нови свещи ефекта е същия.На компютъра показва съобщение от AGS.Държах я с откачен акумолатор 1 час после десет минути на контакт и пак не запали.Когато завъртя на стартер се чува пипаткване в колекотите ! Преди да ми направи този номер даваше проблеми с ламда сондите.При две вкл.сонди пали и тръгва нормално и след 1 км. губи мощност и не иска да се изфорцира като откачих едната ламда сонда колата се оправи и я карах на една ламда сонда.Какво ли на пробвах колата не пали.Моля помогнете!!!
Преди да си купя Е36 имах опел със същия проблем,оказа се че гарнитурите на двигателя и капака на ангренажния капак бяха отишли и е започнало да пропуска щш малко охладителна течност,а от това се образува по голям конденз.Признака е по капачката на двигателя за маслото има гъсто бяло.
Преди да си купя Е36 имах опел със същия проблем,оказа се че гарнитурите на двигателя и капака на ангренажния капак бяха отишли и е започнало да пропуска щш малко охладителна течност,а от това се образува по голям конденз.Признака е по капачката на двигателя за маслото има гъсто бяло.
- LuDaK8070
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 21.02.2010
- Местоположение: Sofia
- Кара: 325i... 4erna tupanica
Re: Често срещани проблеми при Е36
tuty написа:Здравейте и от мен.От два месеца имам един проблем и никои не може да открие от какво се появява. Сутрин когато двигателя е студен и реша да потегля, колата прекъсва забива предница и не иска да върви. Ходих на какви ли не майстори и компютърни диагностики , сменяха ми почти всички датчици , на тепература, на колянов вал, ламбда сонда, проверяваха налягане на бензина от помпата, проверяваха дроселната клапа и нищо не откриват. Ако някой се е сблъсквал с това даите съвет - Е 36 -318I
Здравей колега! Аз се зблъсках с такъв проблем и се оказа,че е скъсан леко един маркуч за картерните газове. Смених го и всичко е ок
BMW E36/85kw-115hp/1995
Здравеите колеги,карам 10г.BMW E36/85kw.-115hp./1995г.,ималсам каквили не проблеми,но сам ги оправял,но този пат ударих на камак.Проблема е следния;колата губи мошност,губи тихи обороти[когато си поиска,не винаги],при всякакви обороти,при всякаква скорост,на коя да е предавка.Лесно пали,но понякога при потегляне забива.Сменениса свештите,маслото,всичхки филтри,почистено е степковото моторче,ламда сондата е ОК.,датчика на коляновия вал е сменен.Правена е диагностика в 4 сервиза,и в BMW сервиз,но никои нисхто неможе да разбере.Моля помогнете,предварително ви благодаря.
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравейте колеги-318 тдс-скъсах верига-какви може да са последствията и струва ли си да ремонтирам двигателя
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Често срещани проблеми при Е36
gusenica написа:Здравейте колеги-318 тдс-скъсах верига-какви може да са последствията и струва ли си да ремонтирам двигателя
Това често срещан проблем ли е
Най-вероятно мотора е на салата и не си струва много да се прави.
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравеите колеги преди 3 месеца взех Е36 кабрио но има проблем с таблто когато пусна фаровете,чистачките а дори понякога и мигачите стрелките на таблото падат за секунда до нулево положение дори се е случвало и когато мине през по голяма неравност другото което е при отваряне на врата се свалят и двете стъкла ане само на вратата която е отворена ако някой може да даде съвет моля да пише длагодаря предварително.
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: Често срещани проблеми при Е36
Колеги виждам , че е доста често срещан проблема със централното заключване ,та моля за малко помощ тъй като и моята 36 ца страда от него..
Благодарение на тази тема ,се отстрани и проблема със снопа кабели във багажника.
Та проблема е следният ,централното нито през алармата нито през ключалката реагира. Или по точно ,чува се ,че машинката се опитва да заключи ,но нищо не се случва. И това е независимо от коя врата заключваш със ключа ,отвътре ситуацията е същата. Предпазителите са подменени и здрави.
Благодарение на тази тема ,се отстрани и проблема със снопа кабели във багажника.
Та проблема е следният ,централното нито през алармата нито през ключалката реагира. Или по точно ,чува се ,че машинката се опитва да заключи ,но нищо не се случва. И това е независимо от коя врата заключваш със ключа ,отвътре ситуацията е същата. Предпазителите са подменени и здрави.
- zidi1982
- Borbet-A-Джия
- Мнения: 162
- Регистриран на: 25.07.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E30 318is 90'
Re: Често срещани проблеми при Е36
машинката за шоферската врата провери... имах подобен проблем с купе.. не затваряше нито с аларма нито с ключа.. смених машинката на шоферската и се оправи.. ефтини са намери някой от форума да идеш да пробвате дали ще стане и тогава да я купиш..
0889149545 - Златан
- nitemare
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 20.03.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW M50 B20 VANOS
Re: Често срещани проблеми при Е36
Колата започна да гасне да прекъсва и харчеше като ненормална.Там където ходих диагностиката не я хвана.Та проблема аз си го открих и сам го отстраних.Кабелите на датчиците колянов и разпределителен бяха с паднала вътрешна изолация.Проверете си ги ако имате такива проблеми.Аз се мъчих доста ,но в крайна сметка открих сам проблема без майстори.
- batence83
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 19.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 330d
- Детайли за колата: E36 330d/6ск/LSD
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравейте колеги искам да попитам някой дали знае защо не се изключва положението "преди контакт" на ключа, като гася колата? .Пробвах с нов клеморед,нов патрон,разкачих всички релета отпред и колата си стои на положение преди контакт.Иначе си пали гаси,самоче не изключва радиото и борда.Автомобила е 325тдс,ако някои може да даде съвет ,4е аз вече се изчерпах ,мерси.
- ReD_z0n3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 6.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320is e36
- Мечтае да кара: BMW e92
- Детайли за колата: Малка спретната количка с 150 магарета отпред
Re: Често срещани проблеми при Е36
batence83 написа:Здравейте колеги искам да попитам някой дали знае защо не се изключва положението "преди контакт" на ключа, като гася колата? .Пробвах с нов клеморед,нов патрон,разкачих всички релета отпред и колата си стои на положение преди контакт.Иначе си пали гаси,самоче не изключва радиото и борда.Автомобила е 325тдс,ако някои може да даде съвет ,4е аз вече се изчерпах ,мерси.
Провери бушените как са ти. Ние имахме един такъв проблем и се оказа , че един бушен не си е бил на мястото
Bayerische Motoren Werke
- g_mitkov
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Елин Пелин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36
Re: Степен на чистачките
Здравейте колеги вече на 3 Е36 ци се появява следния проблем:
При включване на бързата степен (преди най бързата) на чистачките работят се едно са включени на интервал (най малката степен в крайно долно положение на лостчето) и всички се чудят от къде идва проблема ?
При включване на бързата степен (преди най бързата) на чистачките работят се едно са включени на интервал (най малката степен в крайно долно положение на лостчето) и всички се чудят от къде идва проблема ?
- chorbadjiev
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 26.11.2009
- Пол: Мъж
Re: Степен на чистачките
g_mitkov написа:Здравейте колеги вече на 3 Е36 ци се появява следния проблем:
При включване на бързата степен (преди най бързата) на чистачките работят се едно са включени на интервал (най малката степен в крайно долно положение на лостчето) и всички се чудят от къде идва проблема ?
Колега, да не би да превключваш степените, когато колата е в покой т.е. не се движи , пробвай в движение
Re: Често срещани проблеми при Е36
При мене се получава този ефект само когато скороста ми падне под 10 км/ч на сасщата степен на лоста,когато сам над 10 си цикли постояно.Тва е много яка екстра ако се води като такава.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани