Често срещани проблеми при Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравйте. От година и половина имам e36 ТДС Компаакт.
Форума го чета доста редовно, но чак днес се регистрирах. Имах и аз проблем с прозорците. Днес си оправих левия. Десния си мисля, че няма как да го оправя сам. Ще постна снимките да видите какъв беше проблема при мен.
Значи 1 и 2 бяха излезли от местата си. 1 го побългарих малко като го вкарах в улея там но без устройството, което е предназначено за там, просто защото го нямаше.
Това е 2 от горната снимка.
Смазаxме всичко за профилактитка и прозореца си върви добре.
Но с десния имах големи проблеми и не можах да оправя, защото самата релсичка, по която слиза прозореца беше счупена и беше паднала вътре във самата врата и се отказах. Просто идея нямам как ще се оправи.
Форума го чета доста редовно, но чак днес се регистрирах. Имах и аз проблем с прозорците. Днес си оправих левия. Десния си мисля, че няма как да го оправя сам. Ще постна снимките да видите какъв беше проблема при мен.
Значи 1 и 2 бяха излезли от местата си. 1 го побългарих малко като го вкарах в улея там но без устройството, което е предназначено за там, просто защото го нямаше.
Това е 2 от горната снимка.
Смазаxме всичко за профилактитка и прозореца си върви добре.
Но с десния имах големи проблеми и не можах да оправя, защото самата релсичка, по която слиза прозореца беше счупена и беше паднала вътре във самата врата и се отказах. Просто идея нямам как ще се оправи.
- andreygg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 56
- Регистриран на: 10.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318i
- Мечтае да кара: m5
Re: Често срещани проблеми при Е36
NaskoBg написа:Здравйте. От година и половина имам e36 ТДС Компаакт.
Форума го чета доста редовно, но чак днес се регистрирах. Имах и аз проблем с прозорците. Днес си оправих левия. Десния си мисля, че няма как да го оправя сам. Ще постна снимките да видите какъв беше проблема при мен.
Значи 1 и 2 бяха излезли от местата си. 1 го побългарих малко като го вкарах в улея там но без устройството, което е предназначено за там, просто защото го нямаше.
Това е 2 от горната снимка.
Смазаxме всичко за профилактитка и прозореца си върви добре.
Но с десния имах големи проблеми и не можах да оправя, защото самата релсичка, по която слиза прозореца беше счупена и беше паднала вътре във самата врата и се отказах. Просто идея нямам как ще се оправи.
Не знам как точно е при компакта, но при мен също релсичката беше във вратата, но намерих и болт с който се завива на мястото си така, че може и да не е счупена. В първия момент и аз си помислих така, но после се оказа, че се е развил болта и е изпаднала релсата.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Често срещани проблеми при Е36
NaskoBg написа:Здравйте. От година и половина имам e36 ТДС Компаакт.
Форума го чета доста редовно, но чак днес се регистрирах. Имах и аз проблем с прозорците. Днес си оправих левия. Десния си мисля, че няма как да го оправя сам. Ще постна снимките да видите какъв беше проблема при мен.
Значи 1 и 2 бяха излезли от местата си. 1 го побългарих малко като го вкарах в улея там но без устройството, което е предназначено за там, просто защото го нямаше.
Това е 2 от горната снимка.
Смазаxме всичко за профилактитка и прозореца си върви добре.
Но с десния имах големи проблеми и не можах да оправя, защото самата релсичка, по която слиза прозореца беше счупена и беше паднала вътре във самата врата и се отказах. Просто идея нямам как ще се оправи.
Иди си купи водачи от някое представителство, по 2лв е бройката.
А тая релса дето според теб е счупена, на компакта се сваля и поставя, с един болт в долния край е захваната.
В гония край си има улей в който се вкарва и седи неподвижно
- ReD_z0n3
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 81
- Регистриран на: 6.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320is e36
- Мечтае да кара: BMW e92
- Детайли за колата: Малка спретната количка с 150 магарета отпред
Re: Често срещани проблеми при Е36
Колеги не знам дали тук е темата в която мога да дискутирам това , но когато навия пълен ляв-дясен завой на БМВ-то се чува нещо като свирене , скърцане от към двигателя . Бмв-то е с хидравлична рейка.. Притеснявам се да не е заминала
Bayerische Motoren Werke
- Cosworth
- ентусиаст
- Мнения: 1278
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 и Е36 и Е90,Е93
- Мечтае да кара: Турбо кола със задно
- Детайли за колата: Е30 318iS RennAuto
Re: Често срещани проблеми при Е36
ReD_z0n3 написа:Колеги не знам дали тук е темата в която мога да дискутирам това , но когато навия пълен ляв-дясен завой на БМВ-то се чува нещо като свирене , скърцане от към двигателя . Бмв-то е с хидравлична рейка.. Притеснявам се да не е заминала
Запомни НИКОГА по възможност НИКОГА не завивай с пълен ляв или десен, винаги върни волана колкото 3-4 пръста, хидравликата с натоварва в тази зона ако искаш да я пазиш не го навивай докрай... Не проблем 2-3-4-5 пъти да го направиш, но по-добре недей или поне да е с ниски обороти колата..
Също си прегледай системата дали има достатъчно масло вътре..
- benzinjiata
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 12.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318 ti Compact
Re: Реле-регулатор
mainata написа:Друг проблем, който имах и до колкото разбрах бил често срещан е кога слабо, кога по-силно премигване на светлините (както на таблото, радиото и т.н., така и на фаровете). Един "майстор" ми каза: "карай, то много БМВ-та правят така - няма проблем", НО проблема се оказа не толкова безобиден. Сменя се реле-регулатора (15лв+25лв за смяна). На кратко напрежението което подава акумулатора се променяше прекалено много (при мен от 13,8V до 17,1V), което може да доведе до много ядове. След като смениха въпросното реле, напрежението беше почти постоянно 14,1 - 14,3V.
Колега, тоя майстор дето ти го е казал това "карай- няма проблем" , дипломата му, ако въобще има такава, можеш да му я ...... в г*за, този не е никакъв майстор, правилно си описал решението на проблема, и аз го имах същия проблем с (пулсирането на светлините)
- benzinjiata
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 12.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318 ti Compact
Re: Често срещани проблеми при Е36
angrymob написа:Здравейте,
Ще задам въпроса си тук, защото проблем със ел стъклата на е36 купе е повече от често срещан. Задавал съм си и друг път въпроса, но е оставал без отговор. Стъклата са се побъркали... при натискане на бутона сваля/качва по малко (колко автоматично при отваряне и затваряне на вратата). Като пък е отворена вратата само сваля и не качва изобщо. Машинките си работят, не е и от копчетата, пробвал съм с други.
Конкретно въпроса ми е възможно ли е да е от комфорт модула (ако изобщо го има 92г), ако да къде е...? И изобщо... не съм много запознат с устройството на тези стъкла, виждат ми се сложни поне като функции и би трябвало да има някакво управление... Шибидаха явно не се влияе, въпреки че той има други проблеми...
Ще съм благодарен ако някой изкаже мнение и поне даде методика за намиране на проблема...
Комфорт модула се намира под жабката, разглобява се кората и ще го видиш, поне на моя Compact е там, дано ти помогна с това инфо
- benzinjiata
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 12.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318 ti Compact
Re: Често срещани проблеми при Е36
piro написа:tuty написа:Здравейте и от мен.От два месеца имам един проблем и никои не може да открие от какво се появява. Сутрин когато двигателя е студен и реша да потегля, колата прекъсва забива предница и не иска да върви. Ходих на какви ли не майстори и компютърни диагностики , сменяха ми почти всички датчици , на тепература, на колянов вал, ламбда сонда, проверяваха налягане на бензина от помпата, проверяваха дроселната клапа и нищо не откриват. Ако някой се е сблъсквал с това даите съвет - Е 36 -318I
имах същият проблем около 4 месеца и на края се оказа дебитомера!иначе и аз смених всички датчици,кабели,свещи и стъпково моторче докато не си открих сам повредата във дебитомера.
колега, аз имам един въпрос, дебитомера може ли да се хване на диагностика, че вече е извън строя, защото с моя Compact имам големи главоболия, пуши черно, постоянно ми горят ламбда сондите, сутрин на студен мотор, понякога и на топъл мени обороти, разхода на бензин е голям, изгорелите газове миришат на бензин (демек на богата смес), и не знам дали не е заради това че няма средно гърне(или резонаторно) на генерацията да задържа газовете, за да може сондата да работи правилно при високи температури,
- benzinjiata
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 12.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318 ti Compact
Re: Степен на чистачките
g_mitkov написа:Здравейте колеги вече на 3 Е36 ци се появява следния проблем:
При включване на бързата степен (преди най бързата) на чистачките работят се едно са включени на интервал (най малката степен в крайно долно положение на лостчето) и всички се чудят от къде идва проблема ?
колега, колата трябва да се движи за да ти работят чистачките според интервала който си задал, както е писал колегата със над 10-15 км/ч.
- benzinjiata
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 12.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318 ti Compact
Re: Често срещани проблеми при Е36
NaskoBg написа:Здравйте. От година и половина имам e36 ТДС Компаакт.
Форума го чета доста редовно, но чак днес се регистрирах. Имах и аз проблем с прозорците. Днес си оправих левия. Десния си мисля, че няма как да го оправя сам. Ще постна снимките да видите какъв беше проблема при мен.
Значи 1 и 2 бяха излезли от местата си. 1 го побългарих малко като го вкарах в улея там но без устройството, което е предназначено за там, просто защото го нямаше.
Това е 2 от горната снимка.
Смазаxме всичко за профилактитка и прозореца си върви добре.
Но с десния имах големи проблеми и не можах да оправя, защото самата релсичка, по която слиза прозореца беше счупена и беше паднала вътре във самата врата и се отказах. Просто идея нямам как ще се оправи.
колега, разглоби всичко, не е трудно за сглобяване после, и това което ти е счупено, си намери някой с СО да ти го завари, и след това си го монтирай, понякога водачите излизат без видима причина, просто ги вкарваш в релсата, настройваш, и си караш
Re: Често срещани проблеми при Е36
И аз да добавя моят новооткрит проблем с Е36-цата си. Моделът е 318 ис купе. Става въпрос за ел. стъклата - на моменти се побъркват. Онзи ден като започна едното стъкло да играе нагоре-надолу, няма спирка. Ходът беше колкото този при отваряне/затваряне на вратите. Реших да отворя/затворя стъклото, надявайки се да се оправи. Но нейсе! То пък започна да се сваля постоянно и хората дето пътуваха с мен малко поизмръзнаха Следващата стъпка беше отваряне/затваряне на вратата, с което проблемът се поукроти малко - само от време на време се сваляше/вдигаше с малък ход. Иначе по принцип не го прави, но този път колата беше решила да ме изненада
Все си мисля, да не би причината да е някакво разстройване на комфорт модула например, защото същия ден бях свалял акумулатора за малко.
Все си мисля, да не би причината да е някакво разстройване на комфорт модула например, защото същия ден бях свалял акумулатора за малко.
Re: Често срещани проблеми при Е36
Колеги да не отварям нова тема ,колата е е36 325тд ако има значение появи се следния проблем първо спряха да се виждат километрите (виждат се мн слабо вечерно време, през деня изобщо),и след 1 месец някаде стрелките на нафтата и температурата се прецакаха ( на нафтата ту показва празен ту пълен резервоар , а на температурата е залепена под синия сектор и не мърда ) Благодаря предварително
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Често срещани проблеми при Е36
valerski написа:И аз да добавя моят новооткрит проблем с Е36-цата си. Моделът е 318 ис купе. Става въпрос за ел. стъклата - на моменти се побъркват. Онзи ден като започна едното стъкло да играе нагоре-надолу, няма спирка. Ходът беше колкото този при отваряне/затваряне на вратите. Реших да отворя/затворя стъклото, надявайки се да се оправи. Но нейсе! То пък започна да се сваля постоянно и хората дето пътуваха с мен малко поизмръзнаха Следващата стъпка беше отваряне/затваряне на вратата, с което проблемът се поукроти малко - само от време на време се сваляше/вдигаше с малък ход. Иначе по принцип не го прави, но този път колата беше решила да ме изненада
Все си мисля, да не би причината да е някакво разстройване на комфорт модула например, защото същия ден бях свалял акумулатора за малко.
Проблема е в износения палец на бравата, като отвориш вратата там където се щраква механизма за заключване има едно малко палче, то указва дали е отворена или затворена вратата.
Писано е 1000 пъти ама няма кой да потърси...
Re: Често срещани проблеми при Е36
[/quote]
Проблема е в износения палец на бравата, като отвориш вратата там където се щраква механизма за заключване има едно малко палче, то указва дали е отворена или затворена вратата.
Писано е 1000 пъти ама няма кой да потърси...[/quote]
Търсих, но не намерих точно този проблем. Явно е трябвало повече да се ровя.
Имам и още един проблем с Е36. Като се включи климатроника, обикновено със самото палене на автомобила, от таблото се чуват някакви силни трясъци, обикновено 2-3 пъти. Като че ли някакви клапани се отварят с мъка. Много ми е интересно дали някой има подобен проблем.
Проблема е в износения палец на бравата, като отвориш вратата там където се щраква механизма за заключване има едно малко палче, то указва дали е отворена или затворена вратата.
Писано е 1000 пъти ама няма кой да потърси...[/quote]
Търсих, но не намерих точно този проблем. Явно е трябвало повече да се ровя.
Имам и още един проблем с Е36. Като се включи климатроника, обикновено със самото палене на автомобила, от таблото се чуват някакви силни трясъци, обикновено 2-3 пъти. Като че ли някакви клапани се отварят с мъка. Много ми е интересно дали някой има подобен проблем.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Често срещани проблеми при Е36
valerski написа:vld написа:Проблема е в износения палец на бравата, като отвориш вратата там където се щраква механизма за заключване има едно малко палче, то указва дали е отворена или затворена вратата.
Писано е 1000 пъти ама няма кой да потърси...
Търсих, но не намерих точно този проблем. Явно е трябвало повече да се ровя.
Имам и още един проблем с Е36. Като се включи климатроника, обикновено със самото палене на автомобила, от таблото се чуват някакви силни трясъци, обикновено 2-3 пъти. Като че ли някакви клапани се отварят с мъка. Много ми е интересно дали някой има подобен проблем.
Ако се заслушаш като я изгасиш затваря клапата за външния въздух, като дадеш контакт я отваря, не е проблем, а е шумно щото колата ти е на 15+ години.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани