Често срещани проблеми при Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Често срещани проблеми при Е36
meduncho8910 написа:Незнам дали пиша на правилното място ни моля да не извините ако не е така... Благодаря
Здравейте колеги имам голям проблем с колицата ми Карам БМВ 318 - 1,9 ТДС 90 кончета. Като настъпи зимата колата ми спря да пали.. Сутрин пали ужасно трудно, Проблема ми е докато запали след това пали без проблем колкото и да е студено, в смисъл запаля ли е един път след това пали без никви проблеми ?!?!?! Провериха ми свещите "работят" (уж), няма течове на гориво няма нищо ?? Някой може ли да помогне, Благодаря .
Смени ги. И аз имах същия проблем. Смених ги. Сега като е много студено подгрявам 2 пъти докато не чуя релето да изключи. Чува се едно леко пукване.
А също може да ти се получи и ако има малко нафтичка в резервоара
Re: Често срещани проблеми при Е36
Не знам дали съм на правилното място, но имам един въпрос по един проблем
Моят проблем е с бушон №46 на е36 2,5TDSкомби той е за уредите гориво и температура след като ги изгубих видях, че е изгорял и стария е 15а смених го и на първото каране пак изгоря въпроса ми е следния някой знае ли има ли нещо друго свързано към този бушон защото първо 15а ми се вижда много за две стрелки и второ нищо друго не е спряло да работи
Търсих четох няма никъде подобен проблем, а аз съм със счупен крак в момента и нямам голяма възможност да следя всички кабели за това за по лесно питам ако някой има идея какво се случва да ме просвети и мен
Извинявам се ако съм сбъркал темата от форума и благодаря предварително
Моят проблем е с бушон №46 на е36 2,5TDSкомби той е за уредите гориво и температура след като ги изгубих видях, че е изгорял и стария е 15а смених го и на първото каране пак изгоря въпроса ми е следния някой знае ли има ли нещо друго свързано към този бушон защото първо 15а ми се вижда много за две стрелки и второ нищо друго не е спряло да работи
Търсих четох няма никъде подобен проблем, а аз съм със счупен крак в момента и нямам голяма възможност да следя всички кабели за това за по лесно питам ако някой има идея какво се случва да ме просвети и мен
Извинявам се ако съм сбъркал темата от форума и благодаря предварително
Re: Често срещани проблеми при Е36
cvqtkov_ написа:Не знам дали съм на правилното място, но имам един въпрос по един проблем
Моят проблем е с бушон №46 на е36 2,5TDSкомби той е за уредите гориво и температура след като ги изгубих видях, че е изгорял и стария е 15а смених го и на първото каране пак изгоря въпроса ми е следния някой знае ли има ли нещо друго свързано към този бушон защото първо 15а ми се вижда много за две стрелки и второ нищо друго не е спряло да работи
Търсих четох няма никъде подобен проблем, а аз съм със счупен крак в момента и нямам голяма възможност да следя всички кабели за това за по лесно питам ако някой има идея какво се случва да ме просвети и мен
Извинявам се ако съм сбъркал темата от форума и благодаря предварително
Ако има неяснота, питай.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- uricatoli
- Зайо-Байо
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Често срещани проблеми при Е36
Не знам дали е тук мястото да питам.. Имам много странен проблем.. След смяна на пружините с по-ниски минах реглаж на предницата.. проверихме ходовата част, смених вътрешни+ външни накрайници.. Всичко ок.. Минах едни 200км и предницата си загуби реглажа Минах отново реглажа и огледахме за хлабини по окачване и прочее.. огледахме горната част на макферсоните и тампоните.. всичко е ок.. След 2 дена пак усещам че ми дърпа и гледам 2те колелета гледат пак в различни посоки Някакви идеи?
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: F-16, от прясно поръчаните
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Често срещани проблеми при Е36
uricatoli написа:Не знам дали е тук мястото да питам.. Имам много странен проблем.. След смяна на пружините с по-ниски минах реглаж на предницата.. проверихме ходовата част, смених вътрешни+ външни накрайници.. Всичко ок.. Минах едни 200км и предницата си загуби реглажа Минах отново реглажа и огледахме за хлабини по окачване и прочее.. огледахме горната част на макферсоните и тампоните.. всичко е ок.. След 2 дена пак усещам че ми дърпа и гледам 2те колелета гледат пак в различни посоки Някакви идеи?
Евентуално нещо законтрянето на накрайниците да не е направено като хората.... Вътрешните накрайници имат законтрящи скоби, ако не са поставени както трябва, може да е проблем не само за реглажа.
Los hombres no frenan
No discrimination! (unless you are russian)
No discrimination! (unless you are russian)
- uricatoli
- Зайо-Байо
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
Re: Често срещани проблеми при Е36
nickstorm написа:uricatoli написа:Не знам дали е тук мястото да питам.. Имам много странен проблем.. След смяна на пружините с по-ниски минах реглаж на предницата.. проверихме ходовата част, смених вътрешни+ външни накрайници.. Всичко ок.. Минах едни 200км и предницата си загуби реглажа Минах отново реглажа и огледахме за хлабини по окачване и прочее.. огледахме горната част на макферсоните и тампоните.. всичко е ок.. След 2 дена пак усещам че ми дърпа и гледам 2те колелета гледат пак в различни посоки Някакви идеи?
Евентуално нещо законтрянето на накрайниците да не е направено като хората.... Вътрешните накрайници имат законтрящи скоби, ако не са поставени както трябва, може да е проблем не само за реглажа.
След доста чудене стигнахме до 2 извода.. Първият е че пружините които сложих веднага след това направих реглаж.. след няколко дни видях че колата е клекнала още, точно преди втория реглаж.. Та от това се е променил реглажа..
второто е че имам едно ходене на ляво на дясно по неравен път.. При условие че тампоните са здрави.. Но това в крайна сметка се получава понеже съм с прекалено ниско окачване и широки гуми.. И коловозите оказват прекалено голям натиск на тампоните..
Re: Често срещани проблеми при Е36
No0k написа:cvqtkov_ написа:Не знам дали съм на правилното място, но имам един въпрос по един проблем
Моят проблем е с бушон №46 на е36 2,5TDSкомби той е за уредите гориво и температура след като ги изгубих видях, че е изгорял и стария е 15а смених го и на първото каране пак изгоря въпроса ми е следния някой знае ли има ли нещо друго свързано към този бушон защото първо 15а ми се вижда много за две стрелки и второ нищо друго не е спряло да работи
Търсих четох няма никъде подобен проблем, а аз съм със счупен крак в момента и нямам голяма възможност да следя всички кабели за това за по лесно питам ако някой има идея какво се случва да ме просвети и мен
Извинявам се ако съм сбъркал темата от форума и благодаря предварително
Ако има неяснота, питай.
Има неяснота и то голяма не мога да намеря къде дава на късо и се надявах някой да е имал този проблем и да ме насочи, защото за да стигна до термо датчиците на главата и на блока трябва да разглобя пластмасовите смукатели и куп други кори понеже не съм правил до сега е36 тдс исках да не откривам топлата вода
Благодаря за схемата на бушоните сега забелязвам че има №46 и за спирачки има вариант някой датчик на накладки да е замасил някъде ще огледам всичко навсякъде но след седмица две, че още не съм подвижен и ми е трудно да седя прав дълго време
- mitkoTDS
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 26.05.2014
- Местоположение: София
- Кара: 325 TD e36
Re: Често срещани проблеми при Е36
Колеги,дано мнението ми е за тук,ако пък не,надявам се на не съм създал много работа на модераторите.
Отскоро карам БМВ 325 TD 1993 година.Има следния проблем-много трудно пали на студен двигател,на топъл няма проблеми.Когато го бутна пали веднага.Акумулатора ми е тотал щета,тоест 60А и то прецакан,и се предава на третото въртене,но когато има ток върти страхотно но не иска да пали.При даване на ток пали,но трудно (от 3-4-5 път),на бутане ако е студено пали също по-трудно,на топъл само като пусна съединителя.
Прочетох от тук разни мнения и теми и стигнах до 3 главни заключения
-Трябва да има изгоряли подгревни свещи (за това не съм сигурен,понеже един приятел със същия двигател 2.5 ми каза че имал 2 изгорели свещи и си палело без никакви проблеми принципно)
-ГНП-то (не знам как да разбера дали е то или не!?Има ли някакъв начин да се разбере,или трябва да ходя по майстори?)
-Акумулатора ми е смотан и не може да подгрее като хората,въпреки,че когато е зареден от каране например сутрин върти прекрасно,но колата не пали.
Ако някой знае (иил предлага такива услуги) читав майстор,а пък ако е от клуба още по-добре,в София,ще съм изключително благодарен да ми драсне едно ЛС.Днес ще взема голям и читав акумулатор (100А Бош) и ще видя как ще пали,надявам се да се оправи...
Благодаря предварително.
Отскоро карам БМВ 325 TD 1993 година.Има следния проблем-много трудно пали на студен двигател,на топъл няма проблеми.Когато го бутна пали веднага.Акумулатора ми е тотал щета,тоест 60А и то прецакан,и се предава на третото въртене,но когато има ток върти страхотно но не иска да пали.При даване на ток пали,но трудно (от 3-4-5 път),на бутане ако е студено пали също по-трудно,на топъл само като пусна съединителя.
Прочетох от тук разни мнения и теми и стигнах до 3 главни заключения
-Трябва да има изгоряли подгревни свещи (за това не съм сигурен,понеже един приятел със същия двигател 2.5 ми каза че имал 2 изгорели свещи и си палело без никакви проблеми принципно)
-ГНП-то (не знам как да разбера дали е то или не!?Има ли някакъв начин да се разбере,или трябва да ходя по майстори?)
-Акумулатора ми е смотан и не може да подгрее като хората,въпреки,че когато е зареден от каране например сутрин върти прекрасно,но колата не пали.
Ако някой знае (иил предлага такива услуги) читав майстор,а пък ако е от клуба още по-добре,в София,ще съм изключително благодарен да ми драсне едно ЛС.Днес ще взема голям и читав акумулатор (100А Бош) и ще видя как ще пали,надявам се да се оправи...
Благодаря предварително.
- bmw 325td
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Yamaha YZ250F 05' М50 coupe
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здрасти колега. Преди 6 години имах и аз 325 td, и имах същите проблеми с паленето на колата. Купих чисто нов акумулатор, замерих си свещите (5 изгорели ) смених ги, и 3 години вярна служба . Успех!
Re: Често срещани проблеми при Е36
Колата ми започна да прекъсва и да гасне....един месец неупях да рабера от къде е проблема...смених бензинов филтър, смених свещи, носих да ми чистят моторчето за празния ход с ултразвук и пак нищо.....гасне, пуши, прекъсва....се едно москвич карах
Накрая отидох на компютърна диагностика и се оказа че ми се извадило релето за подгряването на ламбда сондата....само го щракнахме и всичко се оправи.....Та идеята ми е ако имате някви такива симптоми първо проверявайте по електрониката, че нали колите са ни с windows
Ако не е от релето възможноли е да е изгоряла ламбда сондата и да не ми сжети на таблото ??????
Накрая отидох на компютърна диагностика и се оказа че ми се извадило релето за подгряването на ламбда сондата....само го щракнахме и всичко се оправи.....Та идеята ми е ако имате някви такива симптоми първо проверявайте по електрониката, че нали колите са ни с windows
Ако не е от релето възможноли е да е изгоряла ламбда сондата и да не ми сжети на таблото ??????
Re: Често срещани проблеми при Е36
molox написа:Колеги на купето ми джамовете работят САМО на отворена врата. Отварям на пример шофьорската врата и мога и да качвам и да свалям и двата джама а в момента който я затворя ни приемат ни предават. Друг проблем от скоро е че шофьорската не реагира като я отварям затварям, стъклото си стои все нагоре постоянно.Преди това нямах проблем с палчетата и такива..
и аз имам същия проблем
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Често срещани проблеми при Е36
Между вратата и рамката на купето има един гумен маншон със сноп кабели в него.
Верояно има скъсан/скъсани и при отваряне на вратата окъсяват и джама работи ...
Верояно има скъсан/скъсани и при отваряне на вратата окъсяват и джама работи ...
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Често срещани проблеми при Е36
ogata написа:Между вратата и рамката на купето има един гумен маншон със сноп кабели в него.
Верояно има скъсан/скъсани и при отваряне на вратата окъсяват и джама работи ...
мерси колега ще проверя и ще споделя резултата
- BIMMER_FAN_95
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 10.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Често срещани проблеми при Е36
Здравейте колеги, от 1-2 седмици имам странен за мен проблем с климатроника - не духа нито на топло, нито на студено... В какво може да е проблема?
- burnou7
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 18.02.2009
- Местоположение: СА
- Кара: без гражданска
- Мечтае да кара: e36 ///M
Re: Често срещани проблеми при Е36
И на ме изведнъж спряха да ми отварят клапите за въздуха
Преди като пусна климатроника и се чуваше някакво пукане(как се отварят) и всичко си тръваше,сега само свети управлението и това е.
Някой,ако може да даде яснота малко с тези клапи....
Аз съм с м52б25.
Преди като пусна климатроника и се чуваше някакво пукане(как се отварят) и всичко си тръваше,сега само свети управлението и това е.
Някой,ако може да даде яснота малко с тези клапи....
Аз съм с м52б25.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани