Проблем с газовия инжекцион

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 6.12.2009
Пол: Мъж

Проблем с газовия инжекцион

Мнение от krisu » 19 Апр 2010, 14:41

Здравейте колеги,

Имам проблеми с ГИ. Колата е Е36. Като пусна на свободна на някой светофар, колата гасне, когато е включена газта. Ходих, наблизо в един сервиз, но те нямаха нужния софтуер и ме пратиха някаде в дружба в някакво BRC. Някой да ме ориентира, как се стига до него ако е ходил и някакви мнения... читави ли са там? А какъв може да е проблема според вас, на какво се дължи това гаснене?


П.С... намерих го въпросното BRC в Дружба. Там човека го погледна, и каза, че е минало покрай БРЦ. Явно само са налепени въпросните лепенки на марката, но кой знае каква е в действителност тя. Е сега я фтасахме...

Колата е внос от Италия, направо я купих с ГИ-то. Сега обаче, някой да знае към кого/каде да се обърна, за да се види каква е, защото явно трябва друг софтуер за да се направи проверката.
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 8.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i седан 1993г.

Re: Проблем с газовия инжекцион

Мнение от ratamahata » 19 Апр 2010, 21:15

Ако наистина е газов инжекцион, а не обикновенна газова уредба с ламбда контрол, трябва да направиш настройка с нужният софтуер и ще се оправи. Вероятността да намериш такъв софтуер, обаче е много малка. Намери електронният блок на газовата уредба и на него трябва да пише каква марка е тя. Погледни и бутона за превключване, дали не пише нещо на него. Те тарикатите по автокъщите на най обикновенните и залухави уредби пишат че са инжекцион. Като ги хванеш в издънка казват нещо от сорта "Абе аз имам в предвид, че колата е инжекцион..." :ranting:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 6.12.2009
Пол: Мъж

Re: Проблем с газовия инжекцион

Мнение от krisu » 19 Апр 2010, 22:15

Колега, прегледах системата. Прикачам снимки:

БРЦ 1

БРЦ 2

БРЦ 3

Както се вижда, системата има залепени стикери на марката. Ако приемам, че са фалшиви, Окей... но на 3-тата снимка, самата газова бутилка е гравирана с името на марката. Едва ли, някой ще седне да гравира цяла бутилка, в стремежа си да измами друг. Вече си мисля, че тоя в сервиза, просто не му се е занимавало да я погледнат, или не разбира. Българска му работа!
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 26.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 Compact

Re: Проблем с газовия инжекцион

Мнение от jdl » 20 Апр 2010, 9:36

Гледайки първата снимка, изпарителят ми мяза на такъв за инжекцион, т.е. на редуктор, поне визуално. Ако имаш рейка с газови инжектори, то очевидно си с газов инжекцион. Но единствено правилното решение е да намериш ЕКУ-то на газовата инсталация и по него да съдиш за конкретния модел.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: Проблем с газовия инжекцион

Мнение от jbankov » 20 Апр 2010, 9:54

според мен пича в сервиза те е пратил да пиеш една студена вода :(
Намери друг сервиз ,в който поставят БРЦ...там може да са по просветени :lalala:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Volvo S60 ‘18, D4, e91 320dA

Re: Проблем с газовия инжекцион

Мнение от Тонката » 20 Апр 2010, 11:28

jdl написа:Но единствено правилното решение е да намериш ЕКУ-то на газовата инсталация и по него да съдиш за конкретния модел.

:yes:
На моята ЕКУ-то на ГИ е в обсега зад десния фар! ;)
ИзображениеИзображениеИзображение
е36 318is M pack 96` -> e39 530d M pack sedan 01` -> e38 740i M60 96` -> e46 318d 03`-> e46 320d 04`-> e39 530dA M pack touring 02`

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е30 м10б18,е36 м52б20

Re: Проблем с газовия инжекцион

Мнение от тъчи » 20 Апр 2010, 11:46

Колега , незнам от колко време я имаш колата и дали е била така отначало , но на моята като ми сложиха инжекциона ми казаха , че има два филтъра единия трябвало да се смени на 10к , другия на 20к километра иначе можело да ми прави проблеми , така че пробвай по-лесния вариант - смени си филтрите.

П.п. Единия филтър само се чисти /този на 20к/ т.е. разглобяваш , чистиш и пак го слагаш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 6.12.2009
Пол: Мъж

Re: Проблем с газовия инжекцион

Мнение от krisu » 20 Апр 2010, 23:32

Прясна е колата колега. Не знам преди как е било, смисъл аз я купих с поставен ГИ и нямам никаква идея кога е слагано и кво е сменяно по него. Всъщност, звука на бензина много повече ми гали ухото, ама с тоя трафик в София, 13-15/100км и имайки предвид "тлъстата" ми заплата, реших да се възползвам от газовото. Утре ще ходя с един приятел до някакъв сервиз в Хаджи Димитър, там да го погледнат и ще видим там какво ще кажат. Ако изобщо нещо кажат де...
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем с газовия инжекцион

Мнение от kdl » 21 Апр 2010, 20:12

@колегата с Еку-то зад фара... якоо :) Това се казва кадърен монтаж.
Относно колегата с 2та филтъра... да, единия е въздушния филтър на колата, другия е на нормалната газова

Ако не цъкнеш една снимчица на колекторите/двигателя, грам не можем да измислим как са ти тунинговали машинката.
Не се срамувай да караш на газ, лошо няма :) Кофтито е да се пречупиш да ти метнат кофата в багажника и да пробият няколко дупчици за няколко медни тръбички... после трябва и да дадеш на някой чичко с основно образование доста често да ти реже по кабелчетата на инсталацията и да играе с дрелката по всм.колектор...

Там обикновено са фаталните поражения по колата при газениците/ГИ-тата... На двигателя нищо му няма, проблемите са с ауспусите само :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: Проблем с газовия инжекцион

Мнение от gi4o » 21 Апр 2010, 22:14

колегата по-горе е прав - от тези снимки не се разбира дали е ГИ или обикновена газ! снимай двигателя отгоре - колекторите...трябва да има няколко малки клапанчета, от които да излизат маркучета...по едно за всеки цилиндър/колектор
относно филтрите наистина са два на ГИ, единия е на самия газов клапан за суровата газ, другия след изпарителя, но не може да гасне на свободна от тях...или ще е спъната, или като и забиеш педала на по-висок оборот ще забива носа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 22.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 328i
Мечтае да кара: Самолет

Re: Проблем с газовия инжекцион

Мнение от mafiata_ » 22 Апр 2010, 1:23

Колега аз имам същия проблем, но той изчезва щом загрее колата. Проблема си го имаше и когато беше нов ГИ вече е на 20 000км и така и не разбрах от каде идва това :dunno: . Трябва да вдигне градусите и да не се вкарва в обороти докато не загрее щото като изкл. от скорост и веднага ми гасне :mhihi: :mhihi: :mhihi: мани мани смех с тея бомби :oops:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 6.12.2009
Пол: Мъж

Re: Проблем с газовия инжекцион

Мнение от krisu » 10 Май 2010, 16:37

Здравейте колеги. Най-после намерих компетентен човек който да ми каже поне какъв модел е уредбата. Оказа се Колтек VG-392. Поразрових се в нет-а с тази информация, и излезе, че единственич човек който се занимава с тия холандски Колтек, се намира в гр. Септември и се казва Янко. Друг такъв има чак в Сърбия. Ех родино мила... Поне прочетох, позитивни отзиви за този модел и въпросния човек, така че ще хващам пътя и дано я оправи.
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 22.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 328i
Мечтае да кара: Самолет

Re: Проблем с газовия инжекцион

Мнение от mafiata_ » 11 Май 2010, 11:08

колега пиши после какъв е бил проблема :roll: ще следя темата с интерес

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 6.12.2009
Пол: Мъж

Re: Проблем с газовия инжекцион

Мнение от krisu » 11 Май 2010, 19:16

Колега, преди малко говорих с въпросния Янко, разбрахме се за утре да закарам колата. Надявам се всичко да мине безпроблемо и да я оправи. Ще пиша утре как са се развили нещата.


П.С. Преди малко се прибирам от гр. Септември. Видяхме се с човека, видя уредбата и я почна... По-голямата част от проблема беше в изпаритела. Свали го, целия беше задръстен. На другото отгоре, вътре беше мазан и с масло. Мембрата също беше заминала на кино, както и филтара беше задръстен. Сложи нова мембрана, почисти самия изпарител, сложи нов филтър, и направи обслужване на разпределителя. Понеже оборотите ми бяха около 450-500, той ми каза, че заводски са 700, плюс минус 100. След като завинти там всичко по системата, сипахме газ и тествахме колата. Оборотите се качиха и не паднаха под 600. Форсирахме я, пускахме я на свободна по енерция да движи, спирахме я, колата НЕ загасна. Евала на майстора, свърши чудесна работа. На другото отгоре, когато си върши работи, забелязах го, че е доста стриктен и не се разсейва с други глупости. И като завие дори един болт, тества по сумати пъти, за да се увери, че всичко е наред. Жив и здрав да е човека! Каза също така, че 90 % от газовите уредби на пазара, има софтуер за тях и ги прави и тях. Ако някой иска координатите му, да ми драсне лс и ще ги дам. Това е :bchug:
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook