Cruise Control Retrofit (монтаж на автопилот)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: Cruise Control Retrofit (монтаж на автопилот)

Мнение от zzuzi » 29 Мар 2010, 18:00

Страхотно описание,колега,чак почнах да се замислям за такава глезотия в Е30ката.
Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 31.03.2008

Re: Cruise Control Retrofit (монтаж на автопилот)

Мнение от 320 power » 29 Мар 2010, 19:05

темата е супер :bowdown:

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 14.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318-тдс
Мечтае да кара: 319-тдс :)

Re: Cruise Control Retrofit (монтаж на автопилот)

Мнение от 4irepa » 12 Май 2010, 18:50

1) Ти си луд...в добрият смисал разбира се....:)
2) Говориш за това се едно е нещо нормално да се направи,а не е.....особенно стоп машинката :)
3) Според мен спокоино можеш да започнеш работа в БМВ............
...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 26.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 Compact

Re: Cruise Control Retrofit (монтаж на автопилот)

Мнение от jdl » 12 Май 2010, 22:22

1. :mrgreen: :bchug:
2. Наистина е лесно да се сглоби (заместителя с рид-ампулата) за час-два, ако човек има предишен опит с елементарни схемички. Интересно е, че след няколко години от BMW са се отказали от механичната стоп машинка на съединителя, и са я заменили с такава с датчик на хол, т.е. донякъде съм уцелил идеята ;)
3. Не са ми предложили :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1346
Регистриран на: 11.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 M54 '01

Re: Cruise Control Retrofit (монтаж на автопилот)

Мнение от jbankov » 13 Май 2010, 6:34

:clap:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 14.08.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318-тдс
Мечтае да кара: 319-тдс :)

Re: Cruise Control Retrofit (монтаж на автопилот)

Мнение от 4irepa » 13 Май 2010, 21:45

Според мен от БМВ-пак казвам според мен– от БМВ държат повече на механичното отколкото на електронното,но просто времената са такива и няма начин вече.....но съм на мнение че механичното е в пъти по надежно,колкото повече електроника толкова повече проблеми...но си е удобство разбира се де ....:)
...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Cruise Control Retrofit (монтаж на автопилот)

Мнение от zvetiko » 13 Май 2010, 22:25

Така... сега ида ред на малко труд и творчество... нямах стоп-машинката за педала на съединителя... все пак донорът беше кола с автоматик.


Аз пък бях обратният случай-аз съм с автоматични скорости , там е необходим бутон за спирачката,докато донора беше с ръчни скорости и ми изпратиха и бутона на съединителя и бутона на спирачката.Лошото е ,че и двата не вършат работа-единият ясно защо,другият няма къде да се закрепи,а оргиналното гнездо е за бутон с друга конфигурация.Решението е едно реле с нормално затворени контакти,на което плюса се подава от стоп-машинката за педала на спирачката-при натискане на педала релето се задейства,контактите се отварят и се симулира бутон на спирачката за темпомата. ;)

П.П. След един ден каране на колата,се очерта един недостатък-обикновеното автомобилно реле е много шумно и се чува леко цъкане при всяко натискане на спирачката,затова сложих по-малко реле ,като го опаковах в дунапрен и сега всичко е наред,няма никакъв шум. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 11.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 335i

Re: Cruise Control Retrofit (монтаж на автопилот)

Мнение от Maverick_VS » 28 Юни 2010, 14:40

Колеги поръчах чарковете за темпомата през ebay и след 2-3 седмици ще съм на хал сглобяване - но сега обърнах внимание, че actuator-a няма букса към него или поне няма на картинката в ибей (та едва ли ще си дойде с нея) :roll: . От къде мога да се сдобия с такава - дали я продават отделно в дару - някой може ли да ми даде евентуално парт номер ? Мерси ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 26.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 Compact

Re: Cruise Control Retrofit (монтаж на автопилот)

Мнение от jdl » 28 Юни 2010, 15:58

Maverick_VS написа:Колеги поръчах чарковете за темпомата през ebay и след 2-3 седмици ще съм на хал сглобяване - но сега обърнах внимание, че actuator-a няма букса към него или поне няма на картинката в ибей (та едва ли ще си дойде с нея) :roll: . От къде мога да се сдобия с такава - дали я продават отделно в дару - някой може ли да ми даде евентуално парт номер ? Мерси ;)


Socket housing 7 POL. - 61 13 1 392 226 (букса)
Round receptacle 2.5 ELA with cable - 61 13 0 007 571 (накрайник/пин - 1 бр. ;) )
Protection cap - 61 13 1 383 903 (гуменото маншонче, затварящо буксата)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 11.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '07 E91 335i

Re: Cruise Control Retrofit (монтаж на автопилот)

Мнение от Maverick_VS » 28 Юни 2010, 17:31

:yes: :bowdown: :bchug:

Предполагам и тази планка на която се държи стоп машинката на съединителя се продава отделно, а и буксата, която от стоп машинката отива...не знам къде отива :mhihi: и тя би трябвало да се продава :roll: - общо взето аз поръчах лост, контролния модул, актуатор с жило и самата стоп машинка - няма да имам проблем да си набавя другото от тук, нали ;). Абе направо ще отида в Дару и ще ги питам за дребните неща накуп :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 293
Регистриран на: 26.10.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 Compact

Re: Cruise Control Retrofit (монтаж на автопилот)

Мнение от jdl » 29 Юни 2010, 9:06

Планката, която държи стоп-машинката на съединителя, при мен е една обща за стоп-машинките и на съединителя, и на спирачката, и си стои фабрично (поне при мен беше така). И да, в кой да е вносител на части за БМВ - Дару, Камор, Тандер и т.н. и т.н. - ще можеш да купиш, каквото ти липсва! :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 14.06.2009
Пол: Мъж
Кара: МОТОКАР
Мечтае да кара: ФАДРОМА

Re: Cruise Control Retrofit (монтаж на автопилот)

Мнение от BMW_KILLER320 » 29 Юни 2010, 22:38

доста труд си вложил,но си заслужава!
много хубава тема!
:bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Re: Cruise Control Retrofit (монтаж на автопилот)

Мнение от fedoracore » 30 Юни 2010, 12:10

Браво :clap:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Cruise Control Retrofit (монтаж на автопилот)

Мнение от Nukem » 12 Авг 2010, 18:41

Колеги купих буксата която е за моторчето номер 16 на схемата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=66&fg=20
Аз си мислех че си идва с кабелите към нея а тя е една гола пластмаса:
Изображение
Към бея върви 1бр. Snap-in receptacle 2.5 ELA with cable 1,0-2,5 MM² 61130007571, не трябва ли да са 8бр. колкото отворите на буксата или са други кабелите кажете моля ви се, че искам да събера всичко преди да го нося да търся да ми го монтират за да се излагам като кифладжия!
Досега съм събрал това:
Изображение
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Cruise Control Retrofit (монтаж на автопилот)

Мнение от stony1 » 12 Авг 2010, 19:04

Nukem написа:Колеги купих буксата която е за моторчето номер 16 на схемата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=66&fg=20
Аз си мислех че си идва с кабелите към нея а тя е една гола пластмаса:
Изображение
Към бея върви 1бр. Snap-in receptacle 2.5 ELA with cable 1,0-2,5 MM² 61130007571, не трябва ли да са 8бр. колкото отворите на буксата или са други кабелите кажете моля ви се, че искам да събера всичко преди да го нося да търся да ми го монтират за да се излагам като кифладжия!
Досега съм събрал това:
Изображение


Дай да му сложим един мултиволан на това BMW и да го направим да работи.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook