Темпомат DIESEL (cruise control)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Alien
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 132
- Регистриран на: 13.05.2004
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: по нормални пътища, в нормална държава
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Вие от Варна може да му викате "пин", ние от Силистра си му викаме "краче".
Шегата настрана, мерси за консултацията.
Шегата настрана, мерси за консултацията.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Сдобих се с един ключ за темпомата, но от него излизат само 2 кабела, а уж е от 25-ца ТДС.
Къде са му другите кабели обаче?
Къде са му другите кабели обаче?
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Резисторите трябва да са скрити в самото лостче. Някъде в нета гледах такъв вариант.bum_bum написа:Сдобих се с един ключ за темпомата, но от него излизат само 2 кабела, а уж е от 25-ца ТДС.
Къде са му другите кабели обаче?
Слагай го на колата и ГАЗ!
Все пак може да го провериш преди да го монтираш.
С един омметър трябва да измериш съпротивлението при различните положения на лостчето.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
bum_bum написа:Сдобих се с един ключ за темпомата, но от него излизат само 2 кабела, а уж е от 25-ца ТДС.
Къде са му другите кабели обаче?
На ТДС-а не му трябват други кабели,единия се връзва за маса а другия за пин 2,както е описал колегата автор на темата.Аз благодарение на него и темата му сега имам темпомат за което съм му много благодарен. Модула му за управление на темпомата е вграден в ЕКУ-то и поради факта,че ТДС-а е с електронна газ,датчици на съеднителя и педала за спирачките заради турбо управлението не нужно друго освен лостчето,което се монтира на волана в заводско пригодено гнездо и е нужно само да изрежеш пластмасата пред волана.Общо взето системата при монтаж на темпомат при ТДС-а е Pliug and play.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Ясно, подведох се от това, че в първия пост пише, че ако лоста е от дизелово е36 от него излизат сноп от жици, които след буксата се редуцират до 2 и помислих тоя да не е рязал нещо.
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Пробвай дали работи лостчето. Ако всичко е наред ще добавя в първия пост, че има и вариант като твоя за да е ясно.bum_bum написа:Ясно, подведох се от това, че в първия пост пише, че ако лоста е от дизелово е36 от него излизат сноп от жици, които след буксата се редуцират до 2 и помислих тоя да не е рязал нещо.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Ако намеря някъде днес да купя такава жица ще го тествам веднага.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Вързах го днес- жълтия на пин 2 за зеления, а синия на масата ама ку@, не бачка
- TeodorKz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 16.11.2008
- Кара: 525 TDS ; 32?
- Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
и аз го вързах ... моя си проработи без проблем ... вече си карам с качени крака на таблото
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- TeodorKz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 16.11.2008
- Кара: 525 TDS ; 32?
- Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
ами като свалиш кората под волана в ляво има 3 гайки със захванати на тях маси ... с 10 камък отвиваш една от гайките и връзваш там масата и завиваш гайката ....
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- TeodorKz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 16.11.2008
- Кара: 525 TDS ; 32?
- Детайли за колата: Е39 97г M-pack ; Е36 32?
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
съмнявам се да е проблема в масата ... маса принципко може да хванеш навсякъде ... но все пак пробвай ... ако не е проблема може би е в лостчето ... аз удилжих зеления кабел от лостчето до буксата до кутията с бушоните ... на буксата свалих гумената изолация и там оголих зеления кабел и там вързах кабела от лостчето ... пробвай така ако искаш ако си хванал зеления по друг начин!!!
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Темпомат DIESEL (cruise control)
Точно лоша маса се оказа. Зеленото съм го хванал и аз горе от буксата, че не ми се занимаваше на тоя студ, но имам оригинални пинове и някой ден ще го прекарам отдолу за да стане прилично.
Масата само за проба я хванах от единия болт за амортисьора и пробвах, заработи си нормално.
Може да се добави в първия пост, че си бачка и на лостче само с 2 кабела.
Някой има ли идея как изглежда уплътнението на кората за волана, дали е двойно на двете лостчета или са две отделни да знам какво да търся, че много ме дразни тая дупка, дето остава покрай лоста сега.
Масата само за проба я хванах от единия болт за амортисьора и пробвах, заработи си нормално.
Може да се добави в първия пост, че си бачка и на лостче само с 2 кабела.
Някой има ли идея как изглежда уплътнението на кората за волана, дали е двойно на двете лостчета или са две отделни да знам какво да търся, че много ме дразни тая дупка, дето остава покрай лоста сега.
- mgate
- младши ентусиаст
- Мнения: 380
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: бургас
- Кара: 318тдс комби
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани