Малко Upgrade в моята кола.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 09 Мар 2010, 23:43

~Мишо~ написа:Маншона на скоростния лост ти ли си го прави или го взе готов,както бях писал преди моите кори са същите и искам да видя как ще стои.


Аз го правих заедно с маншона на ръчната спирачка.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3145
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от ~Мишо~ » 09 Мар 2010, 23:57

Колко ти вземаха тапицерите,със същата кожа като на вратите ли? Аз мисля за естествена но незнам дали ще намеря кой да го ушие... Пусни ако имаш снимки на салона отвътре както е готова.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 10 Мар 2010, 0:18

Кожата е същата като на вратите, а маншоните ги правих при най-близкия шивач и цената беше 8 лв. на маншон. Може и по-евтоно да има може и по-скъпо, аз исках да станат бътзо.
Ще кача снимки на колата като я завърша, ама пуста и зима бавно вървят нещата. В неделя докато слагах големия борд се намръзнах яко и накрая се оказа, че колкото и теми да има за конверсията на борда, все има нещо, което е различно. Понеже няма тема за инсталиране на големия борд на кола, която е била с аналоговия часовник смятам да напиша подробно обяснение, но сега обработвам материала, който събрах и до края на седмицата мисля да го постна. Само се чудя дали да го напиша в тази тема или да пусна нова.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от Kris » 10 Мар 2010, 12:26

Имам едно питане,
забелязах че копчетата за подгрев на седалките са четери? Дане би да си сложил и на задните седалки или само си запушил дупките?


P.S.
Извинявам се ако си писал за това вече но не ми се четат 4 страници назад.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 10 Мар 2010, 17:26

Kris написа:Имам едно питане,
забелязах че копчетата за подгрев на седалките са четери? Дане би да си сложил и на задните седалки или само си запушил дупките?


P.S.
Извинявам се ако си писал за това вече но не ми се четат 4 страници назад.


Не съм писал, защото само прокарах кабелите. Идеята ми е да сложа и на задните седалки, но в момента нямам "реотани за тях". Понеже съм решил да претапицирам задната седалка, когато я сваля за претапициране ще и сложа и подгрева.
Последна промяна stony1 на 12 Мар 2010, 21:05, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от Kris » 10 Мар 2010, 17:52

stony1 написа:
Kris написа:Имам едно питане,
забелязах че копчетата за подгрев на седалките са четери? Дане би да си сложил и на задните седалки или само си запушил дупките?


P.S.
Извинявам се ако си писал за това вече но не ми се четат 4 страници назад.


Не съм писал, защото само прокарах кабелите. Идеята ми е да сложа и на задните седалки, но в момента нямам "реотани за тях". Понеже съм решил да претапицирам задната седалка, когатом я сваля за претапициране ще и сложа и подгрева.


А подгреви предполагам ще ползваш от предни седалки, а с жиците имам един въпрос само + и - ли се взима за копчетата и от тях в седалките или има и друго? И това си е идейно все пак.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 10 Мар 2010, 18:17

Ако имаш предни седалки с подгрев е лесно. Проследяват се наколко кабела с цветове:
1. червен/жълт - захранване +12V;
2. кафяв - захранване -12V;
3. сив/червен - осветление;
Това са захранванията, които се подават на копчетата, а от тях излизат кабелите, които отиват към "реотаните" на подгрева. Добре е захранващите кабели да се свържат към местата където са свързани тези от предните седалки.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 3.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Гаджето си да готви...
Мечтае да кара: ///М3

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от bojanski » 01 Апр 2010, 8:31

:OT: Извинявам се за офф-а,но не искам да отварям друга тема....става въпрос за корите на вратите..за купе е36 има ли такива готови-кожени?? :oops:
Speed?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 01 Апр 2010, 22:49

bojanski написа::OT: Извинявам се за офф-а,но не искам да отварям друга тема....става въпрос за корите на вратите..за купе е36 има ли такива готови-кожени?? :oops:


Да колега, има.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 01 Апр 2010, 23:20

След монтирането на големия борд дойде ред и на темпомата (автопилота). При мен операцията е лесна, защото на дизеловите двигатели М51 е необходимо да се свърже лостчето с компютъра.
И се започна едно търсене на лостче, но не успях да намеря за дизелово BMW и си купих от бензиново Е32. Понеже не исках да режа сток буксата на лостчето, потърсих по моргите другата част на буксата и установих, че буксата, в която се включва лостчето за чистачките е това, което ми трябва, въпреки, че е четна на цвят, а тази на темпомата е бяла. Взех буксата с около 20 см кабели. После използвах информацията от темата на колегата bmw325tds: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=195056 (има е в полезни) и си направих платка с пет тример-потенциометъра. Търсех прецизни потенциометри, но или нямаше такива, които са ми нужни или трябваше да чакам няколко дена за доставка. За монтажа на потенциометрите използвах универсална платка, а готовата платка поставих в кутийка.

ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображение

Кафевия кабел се свързва към масата на автомобила, а зеления към пин №2 на Х69.
Ето снимки от монтажа в купето:

ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение

Както се вижда на снимките, кутийката с платката е закрепена към една от пластмасовите стойки под таблото. Мислех да я закрепя посредствок самонарезни винтове, но в крайна сметка я залепих с двойна самозалепваша лента. Те е еластична и с дебелина 1мм, което ще намали вибрациите по кутийката и схемата като цяло.

Ами това е с темпомата, следва ъпгрейд на корите на вретите. Ще останат черно и червено, но ще имат няколко допълнителни басови говоритела.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 02 Апр 2010, 15:15

Явно съм доста луд :mhihi: и мерака ми е в повече, защото реших да сложа в корите допълнителни басови говорители, като ги монтирам така, че по възможност да запазя оригиналния им вид. Ето няколко снимки:

ИзображениеИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
Изображение

Да не си помислите, че съм свалил онези, които претапицирах с червена кожа :D , толкова луд не съм. Това са други кори, който бяха повече счупени отколкото здрави, но се очертава да станат по-здрави от оригиналните. В тази връзка, на някой да му се намират задни кори от седан, които по-скоро би изхвърлил, само да не са счупени през средата.
Като ги довърша ще има повече снимки и подробности.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 18.03.2008

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от тотио » 02 Апр 2010, 20:13

луд маняк си :) как ще ги правиш мислил ли си както са моите горе долу се запазва страта визия

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.04.2009
Пол: Мъж
Кара: засилен дизел
Мечтае да кара: на Шаро поршето
Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от Snoop » 02 Апр 2010, 23:12

Е*ал съм ти S класите, искам такава e36-ца! :D
Евала, stony :bowdown: , идол си за много мераклии във форума, повярвай! :yes:
Аз и ти сме луд-ни-ца... Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от mladfen » 04 Апр 2010, 23:23

stony1 написа:...реших да сложа в корите допълнителни басови говорители, като ги монтирам така, че по възможност да запазя оригиналния им вид...

А преди да пуснеш сминки на готовите кори, би ли споделил предполагаемите места за монтажа на говорителите и каква е причината да изрежеш предните джобове на корите
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Малко Upgrade в моята кола.

Мнение от stony1 » 05 Апр 2010, 12:43

mladfen написа:
stony1 написа:...реших да сложа в корите допълнителни басови говорители, като ги монтирам така, че по възможност да запазя оригиналния им вид...

А преди да пуснеш сминки на готовите кори, би ли споделил предполагаемите места за монтажа на говорителите и каква е причината да изрежеш предните джобове на корите


На тази снимка се виждат очертани местата на говорителите:
Изображение
Изрязах предните джобове, за да мога да събера в предната част на вратата един басов говорител и да се запази колкото може оригиналния вид на корите. Идеята е да се получи плътен бас в предната част на купето и по всяка вероятност предварително планираните два басови говоритела зад джоба ще бъдат замени или с един 13см или ще останат два широколентови.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook