Малко Upgrade в моята кола.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Малко Upgrade в моята кола.
за ценовите политики на дилъра..
скоро проверявах бутони за подгрев на Е34 фейс..
197,67 лв. броя.. те са като на Е36 но са с друга форма..
това ме съсипа .. някаква дори ми направи оферта.. 30% намаление можело да ползвам за тези части.. УЖАС
аз ги купих от мегапартс за 4.80 броя..
скоро проверявах бутони за подгрев на Е34 фейс..
197,67 лв. броя.. те са като на Е36 но са с друга форма..
това ме съсипа .. някаква дори ми направи оферта.. 30% намаление можело да ползвам за тези части.. УЖАС
аз ги купих от мегапартс за 4.80 броя..
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Както написах преди време: "Едно ново начало" и се започна.
Така купих колата:
За един месец и навъртях 1500 км, като една седмица бях в планината на почивка, една седмица си почивах в Бургас и две седмици се занимавах с идеи, проекти и планове за бъдещия ъпгрейд на колата. На практика се получиха малко неща, но тепърва предстои голямото разглобяване
Като начало реших да се захвана с таблото. Имах едно, купувано за проект в Е36 и макар, че е в мили го монтирах за проба:
Оказа се, че има само една колона липсващи пиксели и е в пъти по-добре от моето. Лесно го препрограмирах за моята кола и си карах с него в продължение на една седмица, докато не ми попадна това:
също е в мили, но това изобщо не ми пречи. След монтажа в колата не изглежда зле:
Съжалявам за качеството на снимките, но телефонът толкова може.
Сега остава да направя управлението на диодите и стрелката за температурата на маслото, но тази информация ще я оставя за Е39 подфорума.
За тези, които се интересуват как се развива новия проек, ето линк към темата за ъпгрейд в новата придобивка: viewtopic.php?f=35&t=397006
Така купих колата:
За един месец и навъртях 1500 км, като една седмица бях в планината на почивка, една седмица си почивах в Бургас и две седмици се занимавах с идеи, проекти и планове за бъдещия ъпгрейд на колата. На практика се получиха малко неща, но тепърва предстои голямото разглобяване
Като начало реших да се захвана с таблото. Имах едно, купувано за проект в Е36 и макар, че е в мили го монтирах за проба:
Оказа се, че има само една колона липсващи пиксели и е в пъти по-добре от моето. Лесно го препрограмирах за моята кола и си карах с него в продължение на една седмица, докато не ми попадна това:
също е в мили, но това изобщо не ми пречи. След монтажа в колата не изглежда зле:
Съжалявам за качеството на снимките, но телефонът толкова може.
Сега остава да направя управлението на диодите и стрелката за температурата на маслото, но тази информация ще я оставя за Е39 подфорума.
За тези, които се интересуват как се развива новия проек, ето линк към темата за ъпгрейд в новата придобивка: viewtopic.php?f=35&t=397006
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Отдавна планирам да пусна тема като на Пешо, но тъй като моята Е36 е производно на времената в които и той си направи неговото Е36, за това ще сложа малко инфо за да споделя какво се случи в тези години и при мен с ОГРОМНОТО съдействие на Стони1
Колата е една от първите излезли от завода в Регенсбург в далечната 91'
сток 316и, без никакво оборудване освен централно, волан и седалки
аз я имам от доста години и леко започнах да я пълня с екстри предлагани от завода..
Наблегнал съм на вътрешното оборудване:
Салон кожа с поставено подгряване ОЕМ
4 ел. стъкла, шибедах + конфорт модул с фабрична аларма ОЕМ с цялостното окабеляване
Двузонов климатроник наследил предходния аналогов на мястото пък на парното на сименс с което беше колата заводско.
фейс табло със система от 2 еър бега окабелени и монтирани на местата си
голям борд за сега без чек модула
малко М оптика: предна М броня, стил 24 колела (реплика), прагове М3 седан, М волан от Е39 фейс с мутифункция, оригинални м огледала с подгрев.
спирачна ситема от 6 щилиндрова.
Изграден Аи-бъс интерфейс в купето
радио вдо/зименс от Мини модел 2005 с мп3, аукс и тн
Мотора за сега е М42Б18 след пълна ревизия, но не се знае какво ще стане с него .. има много планове
за сега се работи върху създаването на функция Рест тъй като съм с клапани от Е39 и има помпата. Идеята ни е с един бутон да се активира помпата, вентилатора и да се събужда управлението докато охладителната течност е над 70 градуса
друг активен проек е монтаж на лаит модул от Е39/8 с цялостното му окабеляване, но още разплитам и планирам
Имам снимки от изграждането на инсталациите и замяната и махането на старите системи
Колата е една от първите излезли от завода в Регенсбург в далечната 91'
сток 316и, без никакво оборудване освен централно, волан и седалки
аз я имам от доста години и леко започнах да я пълня с екстри предлагани от завода..
Наблегнал съм на вътрешното оборудване:
Салон кожа с поставено подгряване ОЕМ
4 ел. стъкла, шибедах + конфорт модул с фабрична аларма ОЕМ с цялостното окабеляване
Двузонов климатроник наследил предходния аналогов на мястото пък на парното на сименс с което беше колата заводско.
фейс табло със система от 2 еър бега окабелени и монтирани на местата си
голям борд за сега без чек модула
малко М оптика: предна М броня, стил 24 колела (реплика), прагове М3 седан, М волан от Е39 фейс с мутифункция, оригинални м огледала с подгрев.
спирачна ситема от 6 щилиндрова.
Изграден Аи-бъс интерфейс в купето
радио вдо/зименс от Мини модел 2005 с мп3, аукс и тн
Мотора за сега е М42Б18 след пълна ревизия, но не се знае какво ще стане с него .. има много планове
за сега се работи върху създаването на функция Рест тъй като съм с клапани от Е39 и има помпата. Идеята ни е с един бутон да се активира помпата, вентилатора и да се събужда управлението докато охладителната течност е над 70 градуса
друг активен проек е монтаж на лаит модул от Е39/8 с цялостното му окабеляване, но още разплитам и планирам
Имам снимки от изграждането на инсталациите и замяната и махането на старите системи
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Cd-то от Мини купъра има ли i-bus ?
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Deyan Velev написа:Cd-то от Мини купъра има ли i-bus ?
Има I-bus, управлява се от мултиволан, но ако го включиш директно в Е36 на екрана му ще се появи надпис "Disabled".
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Малко Upgrade в моята кола.
да.. след като веднъж се появи аи-бъс в автомобила на радиото му трябва произволна команда от модул..
в случая бутоните на М волана я дават, но за целта трябваше друг модул които да генерира самият аи-бъс сигнал в купето.
В началото се движех с един лайт модул от Е39 свързан с 3-4 кабела колкото да разпръсква сигнал.. но после Петър ми даде друга система която събрах в една кутика от ЕВС и реално то е генератора на аи-бъс в колата. Вида е максимално ОЕМ и на модула, и на конекторите и тн
Веднъж мамерило сигнала радиото остава активно до повторно махане на акумулатора.. ако стане това пак му трябва съживяване по аи-бъс
нещо като защита е
ето го как изглежда. намества се точно на стойката за модулчета до ГМ-а
в случая бутоните на М волана я дават, но за целта трябваше друг модул които да генерира самият аи-бъс сигнал в купето.
В началото се движех с един лайт модул от Е39 свързан с 3-4 кабела колкото да разпръсква сигнал.. но после Петър ми даде друга система която събрах в една кутика от ЕВС и реално то е генератора на аи-бъс в колата. Вида е максимално ОЕМ и на модула, и на конекторите и тн
Веднъж мамерило сигнала радиото остава активно до повторно махане на акумулатора.. ако стане това пак му трябва съживяване по аи-бъс
нещо като защита е
ето го как изглежда. намества се точно на стойката за модулчета до ГМ-а
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Малко Upgrade в моята кола.
ето го самото СД как изглежда след наместването ..
не е много ап ту деит снимката но..
разбира се формата е по заоблена и не е на 100 перфектна за Е36 но... на фона на функциите му си заслужава
заради него сложих дигиталния климатик и големия борд..
просто не се връзваше с останалите елементи тук на снимката
не е много ап ту деит снимката но..
разбира се формата е по заоблена и не е на 100 перфектна за Е36 но... на фона на функциите му си заслужава
заради него сложих дигиталния климатик и големия борд..
просто не се връзваше с останалите елементи тук на снимката
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Ясноо , а модула за автопилот от е39 генерира ли i-bus сигнал ?
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Малко Upgrade в моята кола.
до колкото знам не...
възможностите са:
лайт модул Е39/8
МИД Е38 (само)
модул за мулти волан (от по старите модели с външен модул) , но не е 100% сигурно
ИКЕ/табло с голям борд от Е39/8
много други модули и системи го ползват но не го генерират..
поне такива са ми данните..
може и да пропускам нещо
в моят случай при съществуваща шина вече командите си пътуват и дори съм си мислил за малката навигация на Е39, но с много променена визия на монитора..
за сега е само идея. може би чак лятото
възможностите са:
лайт модул Е39/8
МИД Е38 (само)
модул за мулти волан (от по старите модели с външен модул) , но не е 100% сигурно
ИКЕ/табло с голям борд от Е39/8
много други модули и системи го ползват но не го генерират..
поне такива са ми данните..
може и да пропускам нещо
в моят случай при съществуваща шина вече командите си пътуват и дори съм си мислил за малката навигация на Е39, но с много променена визия на монитора..
за сега е само идея. може би чак лятото
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: Малко Upgrade в моята кола.
какви неща са ти в главата не е истина пускай още тийзъри
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Deyan Velev написа::bowdown: какви неща са ти в главата не е истина пускай още тийзъри
Те не са само в негоеата глава просто не ми остана читаво Е36, но ако разгледаш цялата тема ще видиш всякакви идеи, реализирани и работещи в Е36. Иначе идеята за навигацията е доста стара и разгледана по-горе в темата. Аз лично проектирах доста модули и лицеви панели, за да постигна оптимален резултат с ОЕМ елементи.
Относно I-bus интерфейса - проверена е лично от мен и е използвана за проектите ми в Е36.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 237
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Ооо прегледал съм всичко , много неща научих от тази тема въпроса е че все не остава да си навържа всичко .. .автопилота ми стои сигурно вече повече от година , копчето за централното заключване , суб - буфера от топ хи-фи на компакта ...
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Малко Upgrade в моята кола.
ето проекта за пролет/лято 2016
плана е върху една рамка на навигационен монитор от Е39 да се наместят бутоните по начин съотвестващ на Е36
замислил съм и лайт модул с пълна инсталация положена в Е36
табло-уреди от Е46
целта е малко по модерна визия на таблото, навигация Мк3-4, съответно радио модул в багажника, дори и чеиджър с аи-бъс
плана е върху една рамка на навигационен монитор от Е39 да се наместят бутоните по начин съотвестващ на Е36
замислил съм и лайт модул с пълна инсталация положена в Е36
табло-уреди от Е46
целта е малко по модерна визия на таблото, навигация Мк3-4, съответно радио модул в багажника, дори и чеиджър с аи-бъс
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Оценям ентусиазма, но в случая не мога да не призная, че ТОВА на снимката по-горе е като е9 с присадено табло от е39 - или иначе казано отврат.
Нито изглежда добре, нито изглежда на място, нито пък е чак кой знае колко функционално.
Сори ама не можах да се сдържа. Рядко се вижда подобен ужас
Нито изглежда добре, нито изглежда на място, нито пък е чак кой знае колко функционално.
Сори ама не можах да се сдържа. Рядко се вижда подобен ужас
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Малко Upgrade в моята кола.
за сега е само проект. не се знае длаи ще стане както съм го замислил от към гледна точка на бутони и самият екран.
на фона на всички измислици с вградени таблети и и грози уреди за масло и жолтаж и т.н. си е направо скромна промяна
а това с Е9 е брутално
на фона на всички измислици с вградени таблети и и грози уреди за масло и жолтаж и т.н. си е направо скромна промяна
а това с Е9 е брутално
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани