Малко Upgrade в моята кола.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
~Мишо~ написа:Маншона на скоростния лост ти ли си го прави или го взе готов,както бях писал преди моите кори са същите и искам да видя как ще стои.
Аз го правих заедно с маншона на ръчната спирачка.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Колко ти вземаха тапицерите,със същата кожа като на вратите ли? Аз мисля за естествена но незнам дали ще намеря кой да го ушие... Пусни ако имаш снимки на салона отвътре както е готова.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Кожата е същата като на вратите, а маншоните ги правих при най-близкия шивач и цената беше 8 лв. на маншон. Може и по-евтоно да има може и по-скъпо, аз исках да станат бътзо.
Ще кача снимки на колата като я завърша, ама пуста и зима бавно вървят нещата. В неделя докато слагах големия борд се намръзнах яко и накрая се оказа, че колкото и теми да има за конверсията на борда, все има нещо, което е различно. Понеже няма тема за инсталиране на големия борд на кола, която е била с аналоговия часовник смятам да напиша подробно обяснение, но сега обработвам материала, който събрах и до края на седмицата мисля да го постна. Само се чудя дали да го напиша в тази тема или да пусна нова.
Ще кача снимки на колата като я завърша, ама пуста и зима бавно вървят нещата. В неделя докато слагах големия борд се намръзнах яко и накрая се оказа, че колкото и теми да има за конверсията на борда, все има нещо, което е различно. Понеже няма тема за инсталиране на големия борд на кола, която е била с аналоговия часовник смятам да напиша подробно обяснение, но сега обработвам материала, който събрах и до края на седмицата мисля да го постна. Само се чудя дали да го напиша в тази тема или да пусна нова.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Имам едно питане,
забелязах че копчетата за подгрев на седалките са четери? Дане би да си сложил и на задните седалки или само си запушил дупките?
P.S.
Извинявам се ако си писал за това вече но не ми се четат 4 страници назад.
забелязах че копчетата за подгрев на седалките са четери? Дане би да си сложил и на задните седалки или само си запушил дупките?
P.S.
Извинявам се ако си писал за това вече но не ми се четат 4 страници назад.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Kris написа:Имам едно питане,
забелязах че копчетата за подгрев на седалките са четери? Дане би да си сложил и на задните седалки или само си запушил дупките?
P.S.
Извинявам се ако си писал за това вече но не ми се четат 4 страници назад.
Не съм писал, защото само прокарах кабелите. Идеята ми е да сложа и на задните седалки, но в момента нямам "реотани за тях". Понеже съм решил да претапицирам задната седалка, когато я сваля за претапициране ще и сложа и подгрева.
Последна промяна stony1 на 12 Мар 2010, 21:05, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
stony1 написа:Kris написа:Имам едно питане,
забелязах че копчетата за подгрев на седалките са четери? Дане би да си сложил и на задните седалки или само си запушил дупките?
P.S.
Извинявам се ако си писал за това вече но не ми се четат 4 страници назад.
Не съм писал, защото само прокарах кабелите. Идеята ми е да сложа и на задните седалки, но в момента нямам "реотани за тях". Понеже съм решил да претапицирам задната седалка, когатом я сваля за претапициране ще и сложа и подгрева.
А подгреви предполагам ще ползваш от предни седалки, а с жиците имам един въпрос само + и - ли се взима за копчетата и от тях в седалките или има и друго? И това си е идейно все пак.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Ако имаш предни седалки с подгрев е лесно. Проследяват се наколко кабела с цветове:
1. червен/жълт - захранване +12V;
2. кафяв - захранване -12V;
3. сив/червен - осветление;
Това са захранванията, които се подават на копчетата, а от тях излизат кабелите, които отиват към "реотаните" на подгрева. Добре е захранващите кабели да се свържат към местата където са свързани тези от предните седалки.
1. червен/жълт - захранване +12V;
2. кафяв - захранване -12V;
3. сив/червен - осветление;
Това са захранванията, които се подават на копчетата, а от тях излизат кабелите, които отиват към "реотаните" на подгрева. Добре е захранващите кабели да се свържат към местата където са свързани тези от предните седалки.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- bojanski
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 3.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Гаджето си да готви...
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Извинявам се за офф-а,но не искам да отварям друга тема....става въпрос за корите на вратите..за купе е36 има ли такива готови-кожени??
Speed?
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
bojanski написа::OT: Извинявам се за офф-а,но не искам да отварям друга тема....става въпрос за корите на вратите..за купе е36 има ли такива готови-кожени??
Да колега, има.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
След монтирането на големия борд дойде ред и на темпомата (автопилота). При мен операцията е лесна, защото на дизеловите двигатели М51 е необходимо да се свърже лостчето с компютъра.
И се започна едно търсене на лостче, но не успях да намеря за дизелово BMW и си купих от бензиново Е32. Понеже не исках да режа сток буксата на лостчето, потърсих по моргите другата част на буксата и установих, че буксата, в която се включва лостчето за чистачките е това, което ми трябва, въпреки, че е четна на цвят, а тази на темпомата е бяла. Взех буксата с около 20 см кабели. После използвах информацията от темата на колегата bmw325tds: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=195056 (има е в полезни) и си направих платка с пет тример-потенциометъра. Търсех прецизни потенциометри, но или нямаше такива, които са ми нужни или трябваше да чакам няколко дена за доставка. За монтажа на потенциометрите използвах универсална платка, а готовата платка поставих в кутийка.
Кафевия кабел се свързва към масата на автомобила, а зеления към пин №2 на Х69.
Ето снимки от монтажа в купето:
Както се вижда на снимките, кутийката с платката е закрепена към една от пластмасовите стойки под таблото. Мислех да я закрепя посредствок самонарезни винтове, но в крайна сметка я залепих с двойна самозалепваша лента. Те е еластична и с дебелина 1мм, което ще намали вибрациите по кутийката и схемата като цяло.
Ами това е с темпомата, следва ъпгрейд на корите на вретите. Ще останат черно и червено, но ще имат няколко допълнителни басови говоритела.
И се започна едно търсене на лостче, но не успях да намеря за дизелово BMW и си купих от бензиново Е32. Понеже не исках да режа сток буксата на лостчето, потърсих по моргите другата част на буксата и установих, че буксата, в която се включва лостчето за чистачките е това, което ми трябва, въпреки, че е четна на цвят, а тази на темпомата е бяла. Взех буксата с около 20 см кабели. После използвах информацията от темата на колегата bmw325tds: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=195056 (има е в полезни) и си направих платка с пет тример-потенциометъра. Търсех прецизни потенциометри, но или нямаше такива, които са ми нужни или трябваше да чакам няколко дена за доставка. За монтажа на потенциометрите използвах универсална платка, а готовата платка поставих в кутийка.
Кафевия кабел се свързва към масата на автомобила, а зеления към пин №2 на Х69.
Ето снимки от монтажа в купето:
Както се вижда на снимките, кутийката с платката е закрепена към една от пластмасовите стойки под таблото. Мислех да я закрепя посредствок самонарезни винтове, но в крайна сметка я залепих с двойна самозалепваша лента. Те е еластична и с дебелина 1мм, което ще намали вибрациите по кутийката и схемата като цяло.
Ами това е с темпомата, следва ъпгрейд на корите на вретите. Ще останат черно и червено, но ще имат няколко допълнителни басови говоритела.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Явно съм доста луд и мерака ми е в повече, защото реших да сложа в корите допълнителни басови говорители, като ги монтирам така, че по възможност да запазя оригиналния им вид. Ето няколко снимки:
Да не си помислите, че съм свалил онези, които претапицирах с червена кожа , толкова луд не съм. Това са други кори, който бяха повече счупени отколкото здрави, но се очертава да станат по-здрави от оригиналните. В тази връзка, на някой да му се намират задни кори от седан, които по-скоро би изхвърлил, само да не са счупени през средата.
Като ги довърша ще има повече снимки и подробности.
Да не си помислите, че съм свалил онези, които претапицирах с червена кожа , толкова луд не съм. Това са други кори, който бяха повече счупени отколкото здрави, но се очертава да станат по-здрави от оригиналните. В тази връзка, на някой да му се намират задни кори от седан, които по-скоро би изхвърлил, само да не са счупени през средата.
Като ги довърша ще има повече снимки и подробности.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Малко Upgrade в моята кола.
луд маняк си как ще ги правиш мислил ли си както са моите горе долу се запазва страта визия
- Snoop
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Малко Upgrade в моята кола.
Е*ал съм ти S класите, искам такава e36-ца!
Евала, stony , идол си за много мераклии във форума, повярвай!
Евала, stony , идол си за много мераклии във форума, повярвай!
Аз и ти сме луд-ни-ца...
- mladfen
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: Малко Upgrade в моята кола.
stony1 написа:...реших да сложа в корите допълнителни басови говорители, като ги монтирам така, че по възможност да запазя оригиналния им вид...
А преди да пуснеш сминки на готовите кори, би ли споделил предполагаемите места за монтажа на говорителите и каква е причината да изрежеш предните джобове на корите
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Малко Upgrade в моята кола.
mladfen написа:stony1 написа:...реших да сложа в корите допълнителни басови говорители, като ги монтирам така, че по възможност да запазя оригиналния им вид...
А преди да пуснеш сминки на готовите кори, би ли споделил предполагаемите места за монтажа на говорителите и каква е причината да изрежеш предните джобове на корите
На тази снимка се виждат очертани местата на говорителите:
Изрязах предните джобове, за да мога да събера в предната част на вратата един басов говорител и да се запази колкото може оригиналния вид на корите. Идеята е да се получи плътен бас в предната част на купето и по всяка вероятност предварително планираните два басови говоритела зад джоба ще бъдат замени или с един 13см или ще останат два широколентови.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани