Теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 8.03.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i

Re: Теч на масло от филтърната кутия и смяна лагери на генератор

Мнение от kokoshkite » 05 Дек 2010, 23:50

Само да добавя ,че на М42 на стойката на алтернатора има още 1 болт тоест общо 6 ,които e малко скрита лимонка намира се под големия болт на стойката за обтягане на ремъка ,и аз лично доста време го търсих и се чудех защо не излиза :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор

Мнение от unikalen88 » 01 Ное 2011, 20:09

а да попитам коя от двете схеми отговаря на e46 320d 136 коня
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3145
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор

Мнение от ~Мишо~ » 01 Ное 2011, 23:30

Там формата на кутията е друга,какъв е проблема?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор

Мнение от unikalen88 » 02 Ное 2011, 21:22

въпроса е че на едната кутия ima 2 О пръстена а на другата един
и диаметъра им еднакъв ли е
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3145
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор

Мнение от ~Мишо~ » 03 Ное 2011, 19:18

Няма О-пръстени твоя мотор,сменяш само гарнитурата,но се увери че тече от там.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525dA '09
Мечтае да кара: ново БМВ

Re: Теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генер

Мнение от batvlady79 » 21 Мар 2012, 20:47

Да не отварям нова тема - има ли вариант да се разбере дали точно реле-регулатора е виновен за ниското напрежение ? Имам предвид като се свали може ли да се замери с уред, подава ли се напрежение ? На мен ми дава 13,2 V на почти всички обороти, което е малко ниско от нормалното а четките ги смених преди година и малко.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3145
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генер

Мнение от ~Мишо~ » 22 Мар 2012, 8:25

От регулатора ще е, вътре е цяла схема която управлява мощен транзистор и трудно ще измериш нещо... прегледай да няма друга причина и сменяй.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 18.11.2009
Местоположение: Майна таун
Пол: Мъж
Кара: e36 compact,96'индивидуъл
Мечтае да кара: 6 serries
Детайли за колата: монреалблауууу

Re: Теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генер

Мнение от vaykisss » 22 Мар 2012, 17:32

~Мишо~ написа:От регулатора ще е, вътре е цяла схема която управлява мощен транзистор и трудно ще измериш нещо... прегледай да няма друга причина и сменяй.


28лв чистак барсак реле :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: Теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генер

Мнение от rhase » 05 Яну 2013, 17:59

Въпрос: Аз съм със втория тип кутия с пластмасовата капачка. Смених гарнитурата и О-пръстен но теча продължава... дори не е теч ами стабилно оливане. След всяко спиране някъде, прави по 10-15 капки отдолу.... Вижда се, че излиза от тук:
ece31440f972527e2.jpg

Може ли да има още нещо за смяна. Стори ми се странно че този клапан беше навит в блока, опитах да го въртя но не излиза. Върти се свободно без резба.
:bchug:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525dA '09
Мечтае да кара: ново БМВ

Re: Теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генер

Мнение от batvlady79 » 05 Яну 2013, 21:17

rhase написа:Въпрос: Аз съм със втория тип кутия с пластмасовата капачка. Смених гарнитурата и О-пръстен но теча продължава... дори не е теч ами стабилно оливане. След всяко спиране някъде, прави по 10-15 капки отдолу.... Вижда се, че излиза от тук:
ece31440f972527e2.jpg

Може ли да има още нещо за смяна. Стори ми се странно че този клапан беше навит в блока, опитах да го въртя но не излиза. Върти се свободно без резба.
:bchug:

Щом е почнало да улива, най-вероятно не си поставил както трябва двата О-пръстена. Аз първия път като сменях моите така се обърках - вместо да махна старите (които бяха толкова спекли че едвам ги изкарах от каналите), направо на външния диаметър поставих новите и кутията едвам я затворих. Провери го това и освен това обърни внимание че цилиндърчето на което се слагат уплътненията, има посока - пластинката трябва да сочи към кутията, а не към двигателя.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: Теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генер

Мнение от rhase » 06 Яну 2013, 1:19

Уливането и преди си го имаше. Затова първо смених гарнитурата после и О-пръстен, но това не оправи теча, колега. Ще търся пак проблема :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: Теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генер

Мнение от rhase » 11 Яну 2013, 14:14

Проблема беше отстранен, оказа се че вторият О-пръстен на клапана беше толкова зле, че беше едно цяло със самия клапан, яко запечен там. Отстраних го и сложих нови 2 на подходящите места + гарнитура за кутията. За сега всичко е ОК :bchug:
Благодаря на колегата БатВлади79 за жокера. И благодаря на колегата Мишо за темата. Поредния проблем остранен благодарение на вашата помощ :bowdown:

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Елин Пелин
Пол: Мъж
Кара: Е36

Re: Теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генер

Мнение от g_mitkov » 24 Юли 2013, 16:53

Колега много ти благодаря за изчерпателната тема,която много ми помогна :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 20.04.2010
Местоположение: Ямбол-Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: BMW 318is Coupe
Мечтае да кара: BMW e21

Re: Теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генер

Мнение от valeri_86_ » 29 Яну 2014, 23:09


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: Теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генер

Мнение от ozBMW » 17 Апр 2016, 21:44

Да питам,колко пари са гарнитурите и О-пръстените за кутията и каква марка да са?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook