Проблем със съединителя...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Проблем със съединителя...
Случаят е следният: снощи си паркирам колата пред блока и на сутринта като тръгвам за работа нямам съединител... Педала се натиска така все едно е откачен - никакво усилие в обратна посока. Първо си помислих, че се е откачило жилото, но след като се върнах от работа я вдигнах на крик и не намерих никакво жило... само кабели и маркучи влизат и излизат от скоростната кутия, а около единият от маркучите има масло...
Имам два въпроса:
Каква е вероятността съединителя да е хидравличен, а не със жило?
Може ли да се оправи "пред блока" и ако не - как да я закарам до сервиз, като нямам съединител?
Колата е Е36, 316i, 92-ра, седан.
Благодаря предварително!
Имам два въпроса:
Каква е вероятността съединителя да е хидравличен, а не със жило?
Може ли да се оправи "пред блока" и ако не - как да я закарам до сервиз, като нямам съединител?
Колата е Е36, 316i, 92-ра, седан.
Благодаря предварително!
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- BKirov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 26.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70,F10 530d
Re: Проблем със съединителя...
съединителят ти е точно хидравличен с 2 помпи , вероятно някоя от тях е сдала багажа. Провери си първо дали имаш течност в казанчето за спирачна течност.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Проблем със съединителя...
Мерси колега!
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем със съединителя...
BKirov написа:съединителят ти е точно хидравличен с 2 помпи , вероятно някоя от тях е сдала багажа. Провери си първо дали имаш течност в казанчето за спирачна течност.
Малко вероятно е да издадат багажа хидравличните помпи така изведнъж. Обикновено се износва уплътнението на горната помпа, или се къса мембраната на долната, но дори и тогава има съпротивление при натискана на педала и след задържане постепенно съединителя зацепва. Добре е преди да се свалят помпите да се провери здравината на маркучите и когато са в безупречно състояние да се демонтират двете помпи и сменят. Може пред блока сам да го направиш, само горната помпа е трудна за сваляне, защото е на неудобно място, после задължително трябва да се обезвъздуши.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Проблем със съединителя...
Тази сутрин проверих казанчето на спирачната течност и е 1-2 мм. под минимума... Не знам дали може да е от това...
А иначе има омасляване около маркуча, там където влиза в скоростната кутия.
А иначе има омасляване около маркуча, там където влиза в скоростната кутия.
Последна промяна drago_pavlov на 01 Окт 2013, 14:54, променена общо 1 път
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Проблем със съединителя...
drago_pavlov написа:Тази сутрин проверих казанчето на спирачната течност и е 1-2 мм. под минимума... Незнам дали може да е от това...
А иначе има омасляване около маркуча, там където влиза в скоростната кутия.
Ако маркуча е скъсан някъде, може с изтичането на спирачна течност да засмуква въздух при отпускане на педала и оттам да има пропадане. Виж добре дали не тече течност от долната помпа, че тогава е за смяна.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Проблем със съединителя...
Другата седмица ще се занимавам с нея, че сега нямам грам време покрай тоя панаир в Пловдив...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
- viksan_1985
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 3.02.2008
- Местоположение: София
Re: Проблем със съединителя...
колега на скоро имах същия проблем . повредена ти е долната помпа на съединителя. нова закс е 111 лв. за работа ще ти вземат около 30лв със се обезвъздушаване и спирачна течност. можеш и пред хода, но не ти го препоръчвам ако не си се занимавал с това досега. успех
пс:хвани някои да те издърпа до там най-безопасно е!!!


- borislav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Проблем със съединителя...
Днес един майстор я гледа уж, но даже и не погледна отдолу... Каза че долната помпа е заминала. Може да се рециклира и ще струва 80 - 100 лв. заедно с труда (монтаж/демонтаж). Питах го колко ще изкара след рециклирането и ми каза: "Много!"
Не знам дали да му вярвам, или направо нова/втора употреба ???
Не знам дали да му вярвам, или направо нова/втора употреба ???
Последна промяна drago_pavlov на 01 Окт 2013, 14:56, променена общо 2 пъти
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
Re: Проблем със съединителя...
ивчо3 написа:BKirov написа:съединителят ти е точно хидравличен с 2 помпи , вероятно някоя от тях е сдала багажа. Провери си първо дали имаш течност в казанчето за спирачна течност.
Малко вероятно е да издадат багажа хидравличните помпи така изведнъж. Обикновено се износва уплътнението на горната помпа, или се къса мембраната на долната, но дори и тогава има съпротивление при натискана на педала и след задържане постепенно съединителя зацепва. Добре е преди да се свалят помпите да се провери здравината на маркучите и когато са в безупречно състояние да се демонтират двете помпи и сменят. Може пред блока сам да го направиш, само горната помпа е трудна за сваляне, защото е на неудобно място, после задължително трябва да се обезвъздуши.
Грешка, долната помпа става капут отведнъж и то особено в студено време. Лично аз препоръчвам като се сменя едната да се сменят двете наведнъж, отговора епрост, щом е сдала багажа едната, значи скоро ще сдаде и другта, а е гадно да ти се напой килима у колата с течност.
- drago_pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: 21.05.2009
- Местоположение: навсякъде
- Кара: както може
- Мечтае да кара: както не може...
- Детайли за колата: от миналия век
Re: Проблем със съединителя...
Нали уж долната е метална, а горната - пластмасова; защо се прееба първо долната...
I kill a communist for fun, but for a green card... I'm gonna carve him up real nice.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани