Koнтролния модул на ел. стъкла

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 14 Сеп 2006, 15:37

:shock: :shock: :shock: от каде изкопа тая антична тема ти да не си следовател..... :mhihi: :mhihi: :mhihi: иначе е полезна аз за тоя модул зад джапката не знаех :idea:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 525
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от flober » 15 Сеп 2006, 16:22

а деодчето което е до запалката каква му е ролята само да свете ли или маи е и бутон ,защото като го натисна и натисна коп4ето за заключване алармата издава много нестандартни звуци

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 17 Сеп 2006, 12:31

flober написа:а деодчето което е до запалката каква му е ролята само да свете ли или маи е и бутон ,защото като го натисна и натисна коп4ето за заключване алармата издава много нестандартни звуци


:shock: :shock: :shock: :conf:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 20.08.2006
Местоположение: Берковица/Виена

Мнение от mirmidon » 17 Сеп 2006, 13:24

Онзи ден ми монтираха алрма и всичко си бачка, но да ви питам тоя нещо е направил по централното. Кат отворя шофьорската врата с ключа и централното не работи. На другата връта работи. Тоя дет е постави ми обесни, че така трябвало да бъде щот незнам си какво. Та да си ви питам това правилно ли е или не е? Wizard можеш ли да поизясниш нещата още малко за двойното заключване, защото неможах да разбера как да го вържа. Сега като заключа колата от алармата и завъртя ключа ми се отваря вратата и почва да писка алармата. Като вържа това двойно заключване ще ми се отваря ли вратата с ключа по време на охранителен режим? И да питам тоя ми постави диода в ляво до волана дет се регулира височината на фаровете, там имам свободна капачка и той предложи там да постави диода. Въпросът ми е с шокова палка може ли да се прецака алармата след като е на това място или диода трябва да е по-близо до стъклото. Искъм да питам също може ли да преместя алармата някак си така, че при евентуален опит за грабеж крадците да не знаят къде е и да им е по трудно да я дезактивирът? Се пак всички крадци знаят къде монтажниците поставят алармите и успявът доста бързо да ги дезактивирът. Доколкото знам с някъв много силен магнит ги цакали ама незнам точно как става, ако някой знае нещо по въпроса нека каже, за да може всички да си защитим колите по-добре.
B M W и всички останали!


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 17 Сеп 2006, 20:42

mirmidon написа:...

сложи си някъде копче в колата(скрито),което да ти прекъсва подаването на ток...по този начин ако тръгнат да ти крадат колата,няма да могат да я запалят в никакъв случай,освен ако не намерят копчето..а ако си го вържеш и да пищи към говорителя на алармата,ще имаш втора аларма... ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 20.08.2006
Местоположение: Берковица/Виена

Мнение от mirmidon » 17 Сеп 2006, 23:05

Това вече съм го направил, но защо да не се презастраховам!
B M W и всички останали!

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 9.06.2007

Комфорт модул към алармата (за много начинаещи)

Мнение от Stefos » 09 Юни 2007, 21:54

Аз съм много начинаещ обаче ще ви кажа какво направих на бившия ми Пасат. Алармата ми беше супер обикновена и не знаех дали може да се програмира по-дълъг импулс. Забелязах че като заключвам с ключа и го задържа в крайно дясно положение, системата вдига всички стъкла до горе (така е сега и с Бимера). Затова си купих от "Симеон" централен плафон (от модела с реле за време, дето гаснат по-късно след затваряне на вратата, познах го на външен вид). Прекъснах кабела за от аларамата към централното и го свързах през платката на плафона към кабела на ключалката за комфорт модула. Кабела го намерих с мултицет (може и с пробна лампа), като задържа ключа в крайно дясно положение и преслушвам снопа кабели. И така си джитках 4 години, сега трябва и бимера да ъпгрейдна.


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 11 Авг 2007, 14:33

Wizard написа:Няма никакъв проблем да напрвиш така, че алармата да ти затваря стъклата при включване, но няма да стане само с програмирането на дългия импулс /стандартната дължина на импулса който алармата подава на централното на колата е 0.7 секунди, а дулгия който ти трябва на теб е 20 сек. Виж в описанието на алармата как се програмира да е толкова./ Трябва да стигнеш до модула за управление на централното и стъклата, /намира се зад жабката - черен с три букси на него/
Изображение
след това откачаш жълтата букса и иа разглобяваш - ще видиш че pin-овете са номерирани, а на теб ти трябва 17тия, най вероятно няма да има кабелче на него така че ще трябва да сложиш. Когато подадеш и задържиш "+" на този pin стъклата започват да се затварят /тук връзваш заключващия импулс от алармата/.
Много хора не знаят но BMW поддържа двойно заключване на вратите, така че да не могат да се отворят с нищо освен с централното, а ти така и така ще разглобяваш там можеш да си вържеш и него - просто трябва заключващия импулс да го подадеш и на бяло/червения кабел. Абе най-добре отрежи управлението на централното от алармата където са ти го вързали и връзваш заключването на бяло/червения и на 17 pin /като ги разделяш с диоди/, а отключването на червено/синия.
Успех!


батка на 17 като подам + ми се заклиу4жат жратите не се дигат стъклата ;( колата е ис 95г какво да правя?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 11 Авг 2007, 16:42

Отдели някой лев и върви на майстор, ако искаш мога да ти кажа координатите на един абсолютен виртуоз.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 28.10.2005

Мнение от pezano » 13 Авг 2007, 0:37

да не отварям друга тема при мен всичко си беше нормално стаклата се вдиха с едно натискане но последно време задното дясно стъкло не се вдига имате ли идея от какво може да е :(


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 13 Авг 2007, 19:37

vitamincpp написа:Отдели някой лев и върви на майстор, ако искаш мога да ти кажа координатите на един абсолютен виртуоз.


Маистора съм аз ;) това съм завър6ил но просто питамм за да не опескам не6то 6те разпердо6ина си4ко и пак 6те го нарпавя но няма смисъл да рискъвам с малуми проби се пак нали за това е тоя форум нз колегата как ги е направил така но при мен не се полу4ава мисля си да го направя с едно реле време на 10 сек ( за толкова се дига6е стъклото) и о6те 2 нормално отврени релета които да се оправляват от реле времето.... но става мн сложно мисълта ми е някои имал ли е съ6тия проблем маи по горе писал колата е ис 95-та 2 врати или пак да не се подава +/- на зелената букса се пак тя е за прозорците а жълтата за централното .. класи4ески се предполага да се зима това захранване от пин 17 (в които имам кабел сложен без метална букса и на които при натискане коп4ето на централното за заклиу4ване подава "+" ) или при мен има не6то по разли4но и пина е някои др (но ме е страх да налу4квам) или това за което сте писали е за по стара година... нямам др ояснение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 13 Авг 2007, 19:43

Ако слагаше точки и запетаи,щеше да може и да се вникне в същноста
на написаното :roll:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 14 Авг 2007, 2:41

bmwdriver написа:Ако слагаше точки и запетаи,щеше да може и да се вникне в същноста
на написаното :roll:


абе 4овек когато не6то по тая кола не ми е наред.. се побърквам :mhihi: кажи ми как да мисля за препинателните знаци :mhihi:


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 15 Авг 2007, 11:55

добре де днес 6те разглоя па си4ко и като налу4кам 6те пи6а :) но ако някои знае се пак не6то нека пи6е ;)


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 15 Авг 2007, 19:55

последен мн важен за мен въпрос на пин 17 пре4и ли "+" да е постоянен само при вклиу4ена аларма?

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook