Koнтролния модул на ел. стъкла
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
69 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- furnata
- ентусиаст
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
от каде изкопа тая антична тема ти да не си следовател..... иначе е полезна аз за тоя модул зад джапката не знаех
НЕВОЛЯТА УЧИ........
- flober
- младши ентусиаст
- Мнения: 525
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: F10
а деодчето което е до запалката каква му е ролята само да свете ли или маи е и бутон ,защото като го натисна и натисна коп4ето за заключване алармата издава много нестандартни звуци
- furnata
- ентусиаст
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
flober написа:а деодчето което е до запалката каква му е ролята само да свете ли или маи е и бутон ,защото като го натисна и натисна коп4ето за заключване алармата издава много нестандартни звуци
НЕВОЛЯТА УЧИ........
- mirmidon
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 157
- Регистриран на: 20.08.2006
- Местоположение: Берковица/Виена
Онзи ден ми монтираха алрма и всичко си бачка, но да ви питам тоя нещо е направил по централното. Кат отворя шофьорската врата с ключа и централното не работи. На другата връта работи. Тоя дет е постави ми обесни, че така трябвало да бъде щот незнам си какво. Та да си ви питам това правилно ли е или не е? Wizard можеш ли да поизясниш нещата още малко за двойното заключване, защото неможах да разбера как да го вържа. Сега като заключа колата от алармата и завъртя ключа ми се отваря вратата и почва да писка алармата. Като вържа това двойно заключване ще ми се отваря ли вратата с ключа по време на охранителен режим? И да питам тоя ми постави диода в ляво до волана дет се регулира височината на фаровете, там имам свободна капачка и той предложи там да постави диода. Въпросът ми е с шокова палка може ли да се прецака алармата след като е на това място или диода трябва да е по-близо до стъклото. Искъм да питам също може ли да преместя алармата някак си така, че при евентуален опит за грабеж крадците да не знаят къде е и да им е по трудно да я дезактивирът? Се пак всички крадци знаят къде монтажниците поставят алармите и успявът доста бързо да ги дезактивирът. Доколкото знам с някъв много силен магнит ги цакали ама незнам точно как става, ако някой знае нещо по въпроса нека каже, за да може всички да си защитим колите по-добре.
B M W и всички останали!
- ///MapTo
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
mirmidon написа:...
сложи си някъде копче в колата(скрито),което да ти прекъсва подаването на ток...по този начин ако тръгнат да ти крадат колата,няма да могат да я запалят в никакъв случай,освен ако не намерят копчето..а ако си го вържеш и да пищи към говорителя на алармата,ще имаш втора аларма...
Комфорт модул към алармата (за много начинаещи)
Аз съм много начинаещ обаче ще ви кажа какво направих на бившия ми Пасат. Алармата ми беше супер обикновена и не знаех дали може да се програмира по-дълъг импулс. Забелязах че като заключвам с ключа и го задържа в крайно дясно положение, системата вдига всички стъкла до горе (така е сега и с Бимера). Затова си купих от "Симеон" централен плафон (от модела с реле за време, дето гаснат по-късно след затваряне на вратата, познах го на външен вид). Прекъснах кабела за от аларамата към централното и го свързах през платката на плафона към кабела на ключалката за комфорт модула. Кабела го намерих с мултицет (може и с пробна лампа), като задържа ключа в крайно дясно положение и преслушвам снопа кабели. И така си джитках 4 години, сега трябва и бимера да ъпгрейдна.
- BMWm5
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Wizard написа:Няма никакъв проблем да напрвиш така, че алармата да ти затваря стъклата при включване, но няма да стане само с програмирането на дългия импулс /стандартната дължина на импулса който алармата подава на централното на колата е 0.7 секунди, а дулгия който ти трябва на теб е 20 сек. Виж в описанието на алармата как се програмира да е толкова./ Трябва да стигнеш до модула за управление на централното и стъклата, /намира се зад жабката - черен с три букси на него/
след това откачаш жълтата букса и иа разглобяваш - ще видиш че pin-овете са номерирани, а на теб ти трябва 17тия, най вероятно няма да има кабелче на него така че ще трябва да сложиш. Когато подадеш и задържиш "+" на този pin стъклата започват да се затварят /тук връзваш заключващия импулс от алармата/.
Много хора не знаят но BMW поддържа двойно заключване на вратите, така че да не могат да се отворят с нищо освен с централното, а ти така и така ще разглобяваш там можеш да си вържеш и него - просто трябва заключващия импулс да го подадеш и на бяло/червения кабел. Абе най-добре отрежи управлението на централното от алармата където са ти го вързали и връзваш заключването на бяло/червения и на 17 pin /като ги разделяш с диоди/, а отключването на червено/синия.
Успех!
батка на 17 като подам + ми се заклиу4жат жратите не се дигат стъклата ;( колата е ис 95г какво да правя?
- vitamincpp
- ентусиаст
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Отдели някой лев и върви на майстор, ако искаш мога да ти кажа координатите на един абсолютен виртуоз.
- BMWm5
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
vitamincpp написа:Отдели някой лев и върви на майстор, ако искаш мога да ти кажа координатите на един абсолютен виртуоз.
Маистора съм аз това съм завър6ил но просто питамм за да не опескам не6то 6те разпердо6ина си4ко и пак 6те го нарпавя но няма смисъл да рискъвам с малуми проби се пак нали за това е тоя форум нз колегата как ги е направил така но при мен не се полу4ава мисля си да го направя с едно реле време на 10 сек ( за толкова се дига6е стъклото) и о6те 2 нормално отврени релета които да се оправляват от реле времето.... но става мн сложно мисълта ми е някои имал ли е съ6тия проблем маи по горе писал колата е ис 95-та 2 врати или пак да не се подава +/- на зелената букса се пак тя е за прозорците а жълтата за централното .. класи4ески се предполага да се зима това захранване от пин 17 (в които имам кабел сложен без метална букса и на които при натискане коп4ето на централното за заклиу4ване подава "+" ) или при мен има не6то по разли4но и пина е някои др (но ме е страх да налу4квам) или това за което сте писали е за по стара година... нямам др ояснение
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- BMWm5
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
bmwdriver написа:Ако слагаше точки и запетаи,щеше да може и да се вникне в същноста
на написаното
абе 4овек когато не6то по тая кола не ми е наред.. се побърквам кажи ми как да мисля за препинателните знаци
- BMWm5
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
добре де днес 6те разглоя па си4ко и като налу4кам 6те пи6а но ако някои знае се пак не6то нека пи6е
- BMWm5
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
69 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани