Сваляне дюзи на М40

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр.Тутракан
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525D 2001г.седан

Сваляне дюзи на М40

Мнение от johnni_b » 02 Сеп 2009, 16:18

Колеги, искам да си сваля дюзите и да ги изчистя. Нека някой, който го е правил да сподели кое как става, какво се сваля първо, ред на разглобяване и т.н. Също така, ако има някои тънкости, или пък с кое да внимавам като разглобявам ще ми е от полза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 384
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW Е36 330d

Мнение от vanko_5 » 03 Сеп 2009, 9:27

сложна работа колега какво им има та ще ги сваляш тези дюзи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Сваляне дюзи на М40

Мнение от ивчо3 » 03 Сеп 2009, 11:13

Имах кола с М40 но не ми се налагаше да ги свалям. Свалял съм на М10 и М42, предполагам е едно и също и е лесно. Разглобяването е лесно, при сглобяването е по-различно.Първо се разглобява горната част на смукателния колектор. Под него е рейката с дюзите. Държи се на няколко болта и лесно се демонтира. Дюзите може малко да те позатруднят, но не ги напъвай силно, защото ще прецакаш гумените уплътнения а те се намират само с магазин на БОШ, или в някой от официалните вносители. Ако някъде запъне с ваденето, капни капка моторно масло на уплътненията и ще ги извадиш лесно. В не по-малко от 40-50% ще имаш за смяна гумени О-пръстени, така че си купи предварително, не са хич евтини. Може и след като си свалил всичко да видиш колко са за смяна. Монтажа започва с дюзите. И четирите се поставят в колектора, предварително на всички от тях се капва по една капка масло, защото иначе влизат трудно и може да ги скъсаш. В горния край където влиза рейката също се капва по една капка и рейката се нанизва едновременно и на четирите дюзи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 9.02.2008
Местоположение: гр.Тутракан
Пол: Мъж
Детайли за колата: 525D 2001г.седан

Мнение от johnni_b » 03 Сеп 2009, 14:28

Колега, мерси за отговора. Утре сутринта почвам да ги свалям. Ако нещо се запъна ще питам пак.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 295
Регистриран на: 25.06.2008

Мнение от toni3d1 » 03 Сеп 2009, 23:14

а колко струва 1 такъв О-пръстен ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 04 Сеп 2009, 10:24

Около 4 лв. в магазин на Бош.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2007
Местоположение: London / Лясковец
Пол: Мъж

Re: Сваляне дюзи на М40

Мнение от paxtara » 03 Мар 2010, 23:46

А някой знае ли как се вади пръчката с кабелите от самите дюзи и изобщо маха ли се
BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Сваляне дюзи на М40

Мнение от ~Мишо~ » 04 Мар 2010, 22:09

ивчо3 написа:...Монтажа започва с дюзите. И четирите се поставят в колектора, предварително на всички от тях се капва по една капка масло, защото иначе влизат трудно и може да ги скъсаш. В горния край където влиза рейката също се капва по една капка и рейката се нанизва едновременно и на четирите дюзи.

:nono: Първо се редят дюзите на рейката :arrow:
DSC03963.JPG
Това е така,понеже рейката ги фиксира посредством зегерка за всяка дюза и ще трябват меки китки да ги поставиш после. Вземи си нови пръстени,особенно ако не си ги сменял ти - разликата е видима... Преди да ги поставиш ги смажи обилно с масло. Ето още малко снимки :arrow:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 30.03.2007
Местоположение: London / Лясковец
Пол: Мъж

Re: Сваляне дюзи на М40

Мнение от paxtara » 04 Мар 2010, 22:34

~Мишо~ написа:
ивчо3 написа:...Монтажа започва с дюзите. И четирите се поставят в колектора, предварително на всички от тях се капва по една капка масло, защото иначе влизат трудно и може да ги скъсаш. В горния край където влиза рейката също се капва по една капка и рейката се нанизва едновременно и на четирите дюзи.

:nono: Първо се редят дюзите на рейката :arrow:
DSC03963.JPG
Това е така,понеже рейката ги фиксира посредством зегерка за всяка дюза и ще трябват меки китки да ги поставиш после. Вземи си нови пръстени,особенно ако не си ги сменял ти - разликата е видима... Преди да ги поставиш ги смажи обилно с масло. Ето още малко снимки :arrow:


ти си човека.БЛАГОДАРЯ :bchug:
BMW

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Сваляне дюзи на М40

Мнение от ned_gm28 » 04 Мар 2010, 23:08

paxtara написа:А някой знае ли как се вади пръчката с кабелите от самите дюзи и изобщо маха ли се

Това е най-лесното - махаш фиксиращите скоби и отделяш цялата "пръчка" от буксите на дюзите.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 13.12.2008
Местоположение: varna/silistra
Пол: Мъж

Re: Сваляне дюзи на М40

Мнение от revenger » 04 Мар 2010, 23:56

въпроса ми е следния,има ли определени км след които трябва да се почистват тези дузи? :|

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: Сваляне дюзи на М40

Мнение от ned_gm28 » 05 Мар 2010, 1:29

revenger написа:въпроса ми е следния,има ли определени км след които трябва да се почистват тези дузи? :|

Отговорът е следният: "`га въри магарето,няа му викаш чуш"!С други думи,не човъркай,ако няма защо,щото ще създадеш проблемите сам :!: ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 440
Регистриран на: 25.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E90 M-Sport
Детайли за колата: 320D sapphire black

Re: Сваляне дюзи на М40

Мнение от grudev » 24 Фев 2011, 20:53

Колеги мотора ми силно вибрира и всичко се разнася по шасито. Цялото купе е във вибрации и е много неприятно - мотора е М40. Възможно ли е да е от дюзите? Да допълня - не е от тампони на двг защото ги смених минала седмица с чисто нови и проблема остана. Подсказаха ми че може да е от дюзите. А те с какво се почистват или е нужно да се купуват нови и на каква цена са приблизително ако знаете? Тези О пръстени от къде се купуват?
Drift machine ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Сваляне дюзи на М40

Мнение от Dirty M5 driveR » 24 Фев 2011, 22:02

grudev написа:Колеги мотора ми силно вибрира и всичко се разнася по шасито. Цялото купе е във вибрации и е много неприятно - мотора е М40. Възможно ли е да е от дюзите? Да допълня - не е от тампони на двг защото ги смених минала седмица с чисто нови и проблема остана. Подсказаха ми че може да е от дюзите. А те с какво се почистват или е нужно да се купуват нови и на каква цена са приблизително ако знаете? Тези О пръстени от къде се купуват?


Почистват се на ултразвук. Тук във форума съм чувал, че цената за почистване на една е около 10-12лв.


Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 24.02.2011
Пол: Мъж
Кара: e36 M3

Re: Сваляне дюзи на М40

Мнение от motorsport99 » 25 Фев 2011, 14:23

Почистват се на ултразвук. Тук във форума съм чувал, че цената за почистване на една е около 10-12лв.[/quote]


моите ги Почистиха за 40 лв и останах доволен
Жена без цици е като китара без жици !!!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook