шум в повдигачи след смяна на масло - решението
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
64 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Днес открих къде е клапана, ама не е там където мислех, а стои хоризонтално вътре в корпуса на филтъра под самия елемент, но по скоро проблема не е в него. Относно чукането поне при мен си е точно повдигачи, защото навремето заради същото чукане ги смених и проблема се реши, ама защо се появи пак след около 5-6000 км., е това не ми е ясно, а иначе вал, кобилици, лагерни шийки на вала са като нови. Абе ще отворя пак повдигачите да ги огледам и ще ги промия все пак, но ще стане в края на седмицата и задължително ще пиша какво е станало.
only rear wheel drive
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Маслото го смених, ама без полза, така че напразно оплюхме кастрола, все пак с него карам 3-та смяна вече и досега не съм имал проблеми. А иначе днес свалих повдигачите и ги промих и за момента проблема е решен, между другото в сайта на Проспийд видях че предлагат добавка специално за повдигачи и разговарях с тях и доста я похвалиха, но все пак им е за продаване та ако някой я е пробвал нека сподели. Производителя е Bradhl ако правилно съм го написал, не ми се търси сега.
only rear wheel drive
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
michev написа:Маслото го смених, ама без полза, така че напразно оплюхме кастрола, все пак с него карам 3-та смяна вече и досега не съм имал проблеми. А иначе днес свалих повдигачите и ги промих и за момента проблема е решен, между другото в сайта на Проспийд видях че предлагат добавка специално за повдигачи и разговарях с тях и доста я похвалиха, но все пак им е за продаване та ако някой я е пробвал нека сподели. Производителя е Bradhl ако правилно съм го написал, не ми се търси сега.
тоест сега какво стана в крайна сметка, след като проми повдигачите тропат ли още при старт на студено/топло ? Кво стана с почукването м/у 1000-1700 оборота ? Дай малко повече инфо както точно ги проми и всъщност тези новите каква марка сa дето си ги слагал ?
- Бибо
- Emotionally Unstable
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Convertible
michev написа:доста я похвалиха, но все пак им е за продаване та ако някой я е пробвал нека сподели. Производителя е Bradhl ако правилно съм го написал
Всъщност марката е BARDAHL-Добавка за хидр. повдигачи(22,50лв/бр.), преди триста километра сложих такава, че ми се обади един от повдигачите. Има ефект, на студен двигател вече не чука въпросния повдигач.
- emes691
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 11.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: М-43Б-18,318i
[quote="michev"]Днес открих къде е клапана, ама не е там където мислех, а стои хоризонтално вътре в корпуса на филтъра под самия елемент, но по скоро проблема не е в него. Относно чукането поне при мен си е точно повдигачи, защото навремето заради същото чукане ги смених и проблема се реши, ама защо се появи пак след около 5-6000 км., е това не ми е ясно, а иначе вал, кобилици, лагерни шийки на вала са като нови. Абе ще отворя пак повдигачите да ги огледам и ще ги промия все пак, но ще стане в края на седмицата и задължително ще пиша какво е станало.Според мен,имаш запушена някоя маслена магистрала,от там вече не пълни достатъчно,демек губиш хидравликата на повдигачите.Ами след около 5-6000хл се обадят пак ?????какво правим.Щом като пречукват е от маслото,ако са били замърсени преди промиването няма какво да говорим...масло менте или просто мини на по голям вискозитет,защото сега няма да чукат....маслото е ново,но след 5-6000 ще започнат,от там тово говори че качествата на маслото са заминали и ако го смениш пак ще спрат чукат.Относно добавките,направо не ги слагай,помагат на повдигачите,но изпилват клапаните,и мотора после започва да преклопва,тогава вече трябва да караш само с добавки.Гарантирам ти 50000км,после ще търсиш мотор.Но колата си е твоя все пак.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
emes691 написа:Според мен,имаш запушена някоя маслена магистрала,от там вече не пълни достатъчно,демек губиш хидравликата на повдигачите.Ами след около 5-6000хл се обадят пак ?????какво правим.Щом като пречукват е от маслото,ако са били замърсени преди промиването няма какво да говорим...масло менте или просто мини на по голям вискозитет,защото сега няма да чукат....маслото е ново,но след 5-6000 ще започнат,от там тово говори че качествата на маслото са заминали и ако го смениш пак ще спрат чукат.Относно добавките,направо не ги слагай,помагат на повдигачите,но изпилват клапаните,и мотора после започва да преклопва,тогава вече трябва да караш само с добавки.Гарантирам ти 50000км,после ще търсиш мотор.Но колата си е твоя все пак.
и как пък сега маслена магистрала ? Нали каzа човека zе като е сменил повдигачите респективно после като ги е почистил и проблема се е решил........
- emes691
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 11.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: М-43Б-18,318i
Еми,незнам дали е магистрала,просто предполагам.Исках да кажа че,след като се замърсяват значи е от маслото.След 5-6000хл,пак ли ще ги чисти ?Тези неща не са консуматив че за 5-6000хл да се чистят и сменят.Всеки мотор е различно износен,така че си мисля че 10w40 не е маслото за него.Аз мойто го пробвах с 5w40,но си прецъкваха,след като го смених всичко утихна.BiTurbo написа:emes691 написа:Според мен,имаш запушена някоя маслена магистрала,от там вече не пълни достатъчно,демек губиш хидравликата на повдигачите.Ами след около 5-6000хл се обадят пак ?????какво правим.Щом като пречукват е от маслото,ако са били замърсени преди промиването няма какво да говорим...масло менте или просто мини на по голям вискозитет,защото сега няма да чукат....маслото е ново,но след 5-6000 ще започнат,от там тово говори че качествата на маслото са заминали и ако го смениш пак ще спрат чукат.Относно добавките,направо не ги слагай,помагат на повдигачите,но изпилват клапаните,и мотора после започва да преклопва,тогава вече трябва да караш само с добавки.Гарантирам ти 50000км,после ще търсиш мотор.Но колата си е твоя все пак.
и как пък сега маслена магистрала ? Нали каzа човека zе като е сменил повдигачите респективно после като ги е почистил и проблема се е решил........
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Повдигачите се промиват като първо на менгеме се свиват внимателно и се изкарва маслото от тях, след това със спринцовка вкарвам ацетон във всеки и няколко пъти го свивам и отпускам, после пак ацетон и накрая ги накисвам в бензин, като ги припомпвам пак, но вече потопени в бензина. Сони говори за разглобяване изцяло, но до там не смея да ги пилея. При монтажа на колата не е нужно да се пълнят с масло предварително, а само им капвам 2-3 капки в отвора. При мен след промивката проблема се реши и нямам причукване нито на студен, нито на топъл мотор. Цялата операция отнема не повече от час и не са нужни приспособления, но за човек, който знае какво прави. Да не забравя да спомена че е задължително да се продуха тръбичката над кобилиците. За запушени магистрали не може да се говори въобще, не ми се пише сега, мога да обясня детайлно, но на лични ако някой има желание, по принцип от мой личен опит повдигачи могат да чукат от износена маслена помпа, запушен частично смукател /между другото често срещано явление/, задържал механично или от боклук редукционен клапан на помпата, или счупена пружина на същия клапан, износени лагери на колянов и разпределителен вал. А относно добавките за масло, ако са качествени не повреждат мотора, виж ако са сложени на мотор покойник, който само на тях се крепи да походи още малко, то е ясно че бързо ще умре. Между другото като информация, ако е полезна за някого - повдигачите на М43 са същите като на М40. Ако мога да бъда полезен тел. 0898547113 Николай
only rear wheel drive
michev написа:Повдигачите се промиват като първо на менгеме се свиват внимателно и се изкарва маслото от тях, след това със спринцовка вкарвам ацетон във всеки и няколко пъти го свивам и отпускам, после пак ацетон и накрая ги накисвам в бензин, като ги припомпвам пак, но вече потопени в бензина. Сони говори за разглобяване изцяло, но до там не смея да ги пилея. При монтажа на колата не е нужно да се пълнят с масло предварително, а само им капвам 2-3 капки в отвора. При мен след промивката проблема се реши и нямам причукване нито на студен, нито на топъл мотор. Цялата операция отнема не повече от час и не са нужни приспособления, но за човек, който знае какво прави. Да не забравя да спомена че е задължително да се продуха тръбичката над кобилиците. За запушени магистрали не може да се говори въобще, не ми се пише сега, мога да обясня детайлно, но на лични ако някой има желание, по принцип от мой личен опит повдигачи могат да чукат от износена маслена помпа, запушен частично смукател /между другото често срещано явление/, задържал механично или от боклук редукционен клапан на помпата, или счупена пружина на същия клапан, износени лагери на колянов и разпределителен вал. А относно добавките за масло, ако са качествени не повреждат мотора, виж ако са сложени на мотор покойник, който само на тях се крепи да походи още малко, то е ясно че бързо ще умре. Между другото като информация, ако е полезна за някого - повдигачите на М43 са същите като на М40. Ако мога да бъда полезен тел. 0898547113 Николай
С такова промиване нищо не праиш, вадиш само това дето е вътре, а не нагара. Не се ли разглоби повдигача не става, още повече като го разглобиш, виждаш дали е наранен и отвътре, да не говорим, че има повдигачи които блокират от зрънце по стените. Ето ти малко снимки, на процедурата, за цяла тема нямам ни желание, ни време, така, еч по-натам ще е ецялата тема. И още нещо, повдигач а и квото и да е се мие най-добре с аерозолен спрей, имат голямо съдържание на метанол, той чисти. Спрей за обезмасляване на спирачни дискове, откакто ми го показаха само с такова работя, уникално е.
От тук нататък има малко снимки
http://www.snimka.bg/album.php?album_id ... d=11484202
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
- b.bonev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Astra j 1.4 t
Колегата "emes691", ти даде добра идея. Пробвай със масло полу-синтетика 15W40, но щом за сега си закрепил положението, карай смело.
64 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани