шум в повдигачи след смяна на масло - решението
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
64 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
първо и аз така помислих Краси, ама тогава ще го прави винаги, а причуква не всякога, така или иначе чакам утре мотула, а накрая ще и напукам М10Д /ако го има все още де/
only rear wheel drive
- EnimEn
- ентусиаст
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
пробвай с 2Tmix
и аз да споделя мнение:
Смених масло преди около 2к километра. Сложих точно каквото и предния път, защото нямах грам грижи с него
Сега, обаче, като поседи малко да загрее или я помъча мъничко (мн мн рядко се случва) повдигачите почват да цъкат - Кастрол Магнатек 10/40
ще се сменя
и аз да споделя мнение:
Смених масло преди около 2к километра. Сложих точно каквото и предния път, защото нямах грам грижи с него
Сега, обаче, като поседи малко да загрее или я помъча мъничко (мн мн рядко се случва) повдигачите почват да цъкат - Кастрол Магнатек 10/40
ще се сменя
Нека да е добро масло Кастрола, аз моя го взех от Вносителя Мотобул директно, бум-бум си го взима от щатите директно и на неговите пише, че е само за продажба в щатите и опаковката е коренно различна от тази на нашите и пак за нищо не става. Извинете ме, ама иу хидравликата не си слагам вече Кастрол. Мразя и Мотула, но години си карам шперовете с него и проблем никога не съм имал. Един път сложих Кастрол за шперове, уж си пишело специално за БМВ и кво, дифа изви като прегазено куче. Не, Благодаря, карайти си вие Кастрола. Имам две туби в момента 0/40 Едж Спорт, запечатани и взети директно от Вносителя, ама нема си ги тура на колата ако ще турско да е, ако има фенове на Кастрол, давам ги тия туби на половината от цената в магазина.
- horsepower
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11.05.2008
- Местоположение: Съединените Врачански Щати
- Кара: e36 316i m43 coupe
- Мечтае да кара: e36 M3 EVO
- Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!
Привет колеги, аз също имам м43 ,316 модел когато я взех моята италянка клопаше за страх... след като източих от нея 2,5литра масло незнаещо си километрите и налях 4-те литра Титан 15w40 - някво евтино масло мисля че дадох 45лв за тубето, колата си почукваше още. Ходих при един маистор знаят го всички в Враца и той ми каза така, "Караи смело приател и да ти сменя повдигачи и всичко няма никаква гаранция че няма да чука отново.... след време ще си престане само но трябва яко да се возиш..." точно мисля, че ви предадох цитата и аз го послушах, зимата в якия студ, не съм я спирал няма да ви говоря с тоя гасточ като я запаля замръзнала как изклопва за около 2секунди отпред докато напълни.... Карах с тоя гняс(маслото) около 8000км. все пак, не копувам нова кола трябва да видя попипва ли масалце или не и реших да и зема полусинтетика. Намерих масло на тънки парици, ЕЛФ-10w40 и си го смених пак, колата стана вече на 11000км и неможах да повярвам че си се оправи от самосебеси, много тихо чувам да трака но все още си трака, когато я вкарвам в обороти на скорост де(обикновенно при дръпки) и я спра после да работи на място, се едно е нов мотора не се чува, огася ли и запаля ли на ново почва пак да потраква, но това вече изобщо не ме интересува... Да не се овличам повече колега САВЕТА МИ Е КАРАЙ СМЕЛО И ДА ТЕ БОЛИ ФАРА, ТОВА СИ Е ГЛОБАЛЕН ПРОБЛЕМ НА М43 СПОРЕД МЕН Извинявам се за правописни грешки Не ми се редактира
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
и моите повдигачи изтропват точно по същия начин като на michev, на студено ги няма а 30мин. палене след загрял мотор изтропват за 3 сек. ама яко. Маслото ми е Тексако 10/40 и го сипвам директно при вносителя, които е също така и познат. Та наистина ли това ще е от маслото ?? И тои ли да ме лъже да му се не види ?? Сега съм в Германия и смятам да суи сменя тука маслото с Кастрол 10/40 Магнатек закупено от тука пък да видим ще има ли резултат.
- metodi80
- старши ентусиаст
- Мнения: 3874
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 97'
Колега какво направи ? Следя темата ти ... беше казал че ще смениш маслото и ще видиш какъв ще е резулатата .... смени ли го ?
Искам да кажа по повод на коментара на колегата "стан" ,той в по-горен коментар е казал , че тракащите повдигачи са проблем на М43. Не съм съгласен с това твърдение ... М43 е с ролкови кобилици , това е двигател , който е много добре направен (няма ги "детските болести" от М40 ). Смея да го твърдя това именно защото моята кола е с такъв двигател и е просто перфектен - няма никакто тракане , шумове и т.н. Карам с Мобил 10w40 и съм много доволен.
Искам да кажа по повод на коментара на колегата "стан" ,той в по-горен коментар е казал , че тракащите повдигачи са проблем на М43. Не съм съгласен с това твърдение ... М43 е с ролкови кобилици , това е двигател , който е много добре направен (няма ги "детските болести" от М40 ). Смея да го твърдя това именно защото моята кола е с такъв двигател и е просто перфектен - няма никакто тракане , шумове и т.н. Карам с Мобил 10w40 и съм много доволен.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Не е Стан колегата , само аватара му е същия ... иначе и аз не мисля да е детка болест , по-скоро лоши масла и липса на поддръжка...
michev преди да налееш новото масло извади повдигачите и ги промий (има ефект), има възможност да се извадят без да се маха вала , сигурно го знаеш инструмента...
michev преди да налееш новото масло извади повдигачите и ги промий (има ефект), има възможност да се извадят без да се маха вала , сигурно го знаеш инструмента...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
vladiverm написа:има възможност да се извадят без да се маха вала , сигурно го знаеш инструмента...
Какъв е тоя инструмент????
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Към автора на темата - колега, защо не погледнеш баркода на тубата с маслото, и така ще знаеш менте ли е, или истинско, защото дори и да е менте баркода си отговаря на страната производител. Преди два дни си смених маслото с Кастрол 10в40 от колега и съм много доволен, баркода започва с 400 (40 до 44 - Германия). Между другото за последно съм ползвал Кастрол още когато беше в черните туби 97-8 година, точно поради това, че после се напълни с ментета.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Митко Ганчев написа:vladiverm написа:има възможност да се извадят без да се маха вала , сигурно го знаеш инструмента...
Какъв е тоя инструмент????
Един такъв малко наподобяващ на вилица... абе немога го обясни така , ще потърся мануала където го видях...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Така, ся да ви кажа най-накрая какво се прави. Сваля се вала, измиват се повдигачите и се гледат ако има подбито на някой се сменя, ако ли не се слага, като казам измиване, говоря за разглобяване ан повдигачите и за тоталното им измиване, не ултрадвуци и други боклуци. Когато повдигача е чист и няма нагар по него и маслото е добро, при студен мотор винаги трябва да изхлопат за 2-4 секунди, нормално е все пак, през ноща мотора се оттича, маслото когато е топло е по-рядко и отпуска налягането, за да си регулира на другия ден хлабината. Грешка е да си мислим, че не рябва да изтропват на първо палене. Вече ако изтропват и при топъл мотор първо се търси проблем в маслото, после по маслена система. Скоро ще пусна тема със детайлни снимки и обяснение, как се прави. Но просто ме ъмрзо да седна и да пиша фермани. Така, че тропат ли на студено за около 2-4 секунди не е проблема, проблем е тропат ли при палене на топъл мотор и при много каране на колата. Например ако се кара на писта колата и после тропат, ресто, не тропат ли е супер. Тропат ли на топъл мотор лошо, не тропат ли супер. С две думи, повдигач трябва да се чува само и единствено при първо палене на студен мотор. Препоръчвам Масло Якко ако се кара в доста натоварен режим, а ако се кара нормално Лики Моли с молибден, молибдена има свойството да изчиства отлаганията по мотора от маслото, но добавките му не издържат на високет обороти продължително време.
- b.bonev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Astra j 1.4 t
Колега , аз също ти следя темата и ми интересно накрая какво ще се окаже. Повечето коментара казват "смени си маслото" - аз лично немога да си обясня , как на загрят двигател ще ти притракват повдигачите, ти трябва да си налял най-долнопробната чорба, която е на пазара, че това да е причината, нещо с което аз за себе си немога да се съглася. Ок, пробвай смени маслото , ако не си го направил вече, но ако пак се получи същия проблем, не ти остава нищо друго освен пак да търсиш причината в повдигачите.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Абсолютно съм съгласен с колеката Сони!Преди около 350км налях YACCO VX500 10W40,цената му е перфектна за качеството му, и ситуацията е точно описаната от него.В началото ме притесняваше притропването,което е около 1с.(не повече),защото със старото масло не се чуваше нищо,нито на топъл,нито на студен двигател.След обмисляне от моя страна,също реших че това е по-нормалната ситуация.Особено след като се усъмних дали предния път са ми наляли MOTUL-a,който си бях купил (дълга история).От тогава си сменям и правя всичко сам (каквото мога,разбира се).
Последна промяна ildivvy на 10 Юни 2009, 21:36, променена общо 1 път
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
едно въпросче към СОНИ:
Ако се окаже че повдигачите тропат при палене на топъл мотор за 1сек. и после разбира се мотора си работи абсолютно тихо и нормално и проблема се окаже че не е в маслото, какво е възможно като проблем по маслената система. Щото при мене ситуацията седи точно така, тропат ми на студено ама и на топъл мотор след 30мин. престой, а маслото уж е добро, та затова питам какъв е възможния проблем по маслената система, задръстване на маслените пътища ли какво ? Лампата за маслот на мен ми гасне секунда след палене на студен мотор а на загрял гасне още на стартер..........
П.С. Вече 16 000км е така (от както съм я взел) и 2 смяни на маслото....
Мерси предварително за отговора.....
Ако се окаже че повдигачите тропат при палене на топъл мотор за 1сек. и после разбира се мотора си работи абсолютно тихо и нормално и проблема се окаже че не е в маслото, какво е възможно като проблем по маслената система. Щото при мене ситуацията седи точно така, тропат ми на студено ама и на топъл мотор след 30мин. престой, а маслото уж е добро, та затова питам какъв е възможния проблем по маслената система, задръстване на маслените пътища ли какво ? Лампата за маслот на мен ми гасне секунда след палене на студен мотор а на загрял гасне още на стартер..........
П.С. Вече 16 000км е така (от както съм я взел) и 2 смяни на маслото....
Мерси предварително за отговора.....
64 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани