шум в повдигачи след смяна на масло - решението
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
64 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
шум в повдигачи след смяна на масло - решението
След смяна на масло при запалване на мотора повдигачите започнаха да причукват 3-4 секунди и след това утихват, а преди смяната нямах този проблем. Колата е в мен от 40 000 км. и е на 4-та смяна на масло и досега не е имало проблеми , маслото ми е Кастрол Магнатек 10W40, филтъра е Ман. Колата е карана винаги само с този кастрол и филтри на мале-кнехт, но сега нямаше и затова взех на ман, а по-интересното е , че маслото го купих директно от Мотобул, които са вносител на кастрол, досега съм го вземал от различни магазини. Повдигачите ми са INA, сменени комплект преди 3 - 4000 км., в маслото никога не са наливани каквито и да са добавки. Пита се в задачата маслото ли не струва, филтъра ли е дефектен или нещо друго
Последна промяна michev на 18 Авг 2009, 20:31, променена общо 1 път
only rear wheel drive
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
да не забравя да добявя, че причуква не винаги, студена примерно няма проблем, но ако е спряна топла, половин час след това ще причукат
only rear wheel drive
- Stanchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
добре де Сони, нали уж от вносител, сменям си го сам и няма кой да го подмени да кажеш, пък и досега не е имало проблем, то кво стана, че вносителя и той с ментета
only rear wheel drive
- xamctepa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 59
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M40B18
sonny написа:Сега тоя магнетек го изхвърли в кофата и повече не си и го и помисляй и аз е преебах един път, и изхвърлих маслото на 297км, така, че у сервиза и ново масло и да не е кастрол или ако е кастрол да е едж спорт.
Напълно подкрепям колегата и аз имах същия проблем...,смених маслото и всичко се оправи.
- ивчо3
- старши ентусиаст
- Мнения: 1931
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
michev написа:да не забравя да добявя, че причуква не винаги, студена примерно няма проблем, но ако е спряна топла, половин час след това ще причукат
Сипал си кастрол менте, както и други казаха. Най-вероятно минерален боклук. Минералното масло има голям вискозитет при ниски температури, на загрял двигател тече като вода. Откакто в един сервиз ми сипаха нещо подобно, забравих за кастрол, просто има много ментета. С качествено масло износените повдигачи обикновено чукат на студен двигател и след това утихват. В твоя случай на студено е добре, защото маслото е с голям вискозитет, но загрее ли, започват да се обаждат.
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
то че повече няма да сипя кастрол е ясно, ама ако и в мотобул е менте, къде е истински кастрола тогава , а иначе сега ще звъня в проспийд да ми пращат мотул
only rear wheel drive
- emes691
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 11.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: М-43Б-18,318i
sonny написа:Сега тоя магнетек го изхвърли в кофата и повече не си и го и помисляй и аз е преебах един път, и изхвърлих маслото на 297км, така, че у сервиза и ново масло и да не е кастрол или ако е кастрол да е едж спорт.
Абсолютно си прав.Аз го смених преди 300км,и днес го изхвърлих.Става въпрос за Магнетик 5w40,дадох 100лв за него и сега в канала.До сега винаги съм бил с такова но повече никога Кастрол.Мислех да не пиша тук,щото веднага ще ме захапят,но виждам че не съм само аз.Между другото го купих от Практикер,защото видях автомобила на официалния представител,който снабдяваше в момента,и си викам,край,,100%оригинал.Нооооооо..не би.
- b.bonev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2009
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Astra j 1.4 t
Пичове недейте така да хулите Кастрол-а, колегата също така ви написа , че е правил ремонт на повдигачи преди 3-4 хил. км., дали са направени и как са направени не е ясно.
- ивчо3
- старши ентусиаст
- Мнения: 1931
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Никой не хули кастрола, напротив качествения кастрол е много добро масло, за съжаление има много ментета. Да, възможно е и ремонта на повдигачите да не е направен както трябва. Преди повече от 10 години рядко можеш да попаднеш на менте и тогава карах само с кастрол. Последния път когато сипах такова масло, след вадене на щеката както е загрял двигателя, маслото се стичаше като вода и масления слой по средата на щеката просто липсваше, само в краищата имаше нещо омазнено. Тогава бях с М10 и ръчно регулиране топлинната хлабина на клапаните. Когато исках да направя рекламация ми отговориха: Голяма работа, нали този двигател е на москвич, какво толкова е станало. Можете да си представите "компетентността" на майсторите.
- Владо
- старши ентусиаст
- Мнения: 2379
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
некои неща будят въпроси у мен... сменил си повдигачи, но не си сменил маслото ... веднага ... много внимавай и с този филтър... най-вероятно маслото наистина не е в ред, пиши как е с новото... че аз съм сменял и чисто нов повдигач, ма това е друга тема...
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1964
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
xamctepa написа:sonny написа:Сега тоя магнетек го изхвърли в кофата и повече не си и го и помисляй и аз е преебах един път, и изхвърлих маслото на 297км, така, че у сервиза и ново масло и да не е кастрол или ако е кастрол да е едж спорт.
Напълно подкрепям колегата и аз имах същия проблем...,смених маслото и всичко се оправи.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
b.bonev написа:Пичове недейте така да хулите Кастрол-а, колегата също така ви написа , че е правил ремонт на повдигачи преди 3-4 хил. км., дали са направени и как са направени не е ясно.
Той само ги е сменил с нови , няма какво да не се знае ... пък и казва че е така след смяна на маслото...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
за да е пълно инфото - първо с М43 съм, повдигачите са качественни и са сменени заради чукане, след което проблема изчезна, вал и кобилици /ролкови/ перфектни, маслото тогава беше на 3-4000, и затова не го и смених, а и проблема, както писах е веднага след смяна на масло, относно дали е качествен ремонта мисля че няма как да не е, а само за информация, от 1989 почти не съм се занимавал с друго, освен с ремонт на автомобили, та би трябвало да мога да си сменя повдигачите
only rear wheel drive
64 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани