шум в повдигачи след смяна на масло - решението

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

шум в повдигачи след смяна на масло - решението

Мнение от michev » 02 Юни 2009, 23:10

След смяна на масло при запалване на мотора повдигачите започнаха да причукват 3-4 секунди и след това утихват, а преди смяната нямах този проблем. Колата е в мен от 40 000 км. и е на 4-та смяна на масло и досега не е имало проблеми , маслото ми е Кастрол Магнатек 10W40, филтъра е Ман. Колата е карана винаги само с този кастрол и филтри на мале-кнехт, но сега нямаше и затова взех на ман, а по-интересното е , че маслото го купих директно от Мотобул, които са вносител на кастрол, досега съм го вземал от различни магазини. Повдигачите ми са INA, сменени комплект преди 3 - 4000 км., в маслото никога не са наливани каквито и да са добавки. Пита се в задачата маслото ли не струва, филтъра ли е дефектен или нещо друго
Последна промяна michev на 18 Авг 2009, 20:31, променена общо 1 път
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 02 Юни 2009, 23:14

да не забравя да добявя, че причуква не винаги, студена примерно няма проблем, но ако е спряна топла, половин час след това ще причукат
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 02 Юни 2009, 23:14

най-вероятно маслото.
пробвай с един мотул или някакво друго, което все още няма ментаци..
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 02 Юни 2009, 23:17

Сега тоя магнетек го изхвърли в кофата и повече не си и го и помисляй и аз е преебах един път, и изхвърлих маслото на 297км, така, че у сервиза и ново масло и да не е кастрол или ако е кастрол да е едж спорт.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 02 Юни 2009, 23:35

добре де Сони, нали уж от вносител, сменям си го сам и няма кой да го подмени да кажеш, пък и досега не е имало проблем, то кво стана, че вносителя и той с ментета :shock:
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 M40B18

Мнение от xamctepa » 03 Юни 2009, 9:17

sonny написа:Сега тоя магнетек го изхвърли в кофата и повече не си и го и помисляй и аз е преебах един път, и изхвърлих маслото на 297км, така, че у сервиза и ново масло и да не е кастрол или ако е кастрол да е едж спорт.


Напълно подкрепям колегата и аз имах същия проблем...,смених маслото и всичко се оправи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1931
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 03 Юни 2009, 10:47

michev написа:да не забравя да добявя, че причуква не винаги, студена примерно няма проблем, но ако е спряна топла, половин час след това ще причукат

Сипал си кастрол менте, както и други казаха. Най-вероятно минерален боклук. Минералното масло има голям вискозитет при ниски температури, на загрял двигател тече като вода. Откакто в един сервиз ми сипаха нещо подобно, забравих за кастрол, просто има много ментета. С качествено масло износените повдигачи обикновено чукат на студен двигател и след това утихват. В твоя случай на студено е добре, защото маслото е с голям вискозитет, но загрее ли, започват да се обаждат.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 03 Юни 2009, 11:55

то че повече няма да сипя кастрол е ясно, ама ако и в мотобул е менте, къде е истински кастрола тогава :?:, а иначе сега ще звъня в проспийд да ми пращат мотул
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 11.06.2008
Пол: Мъж
Кара: М-43Б-18,318i

Мнение от emes691 » 03 Юни 2009, 12:07

sonny написа:Сега тоя магнетек го изхвърли в кофата и повече не си и го и помисляй и аз е преебах един път, и изхвърлих маслото на 297км, така, че у сервиза и ново масло и да не е кастрол или ако е кастрол да е едж спорт.


Абсолютно си прав.Аз го смених преди 300км,и днес го изхвърлих.Става въпрос за Магнетик 5w40,дадох 100лв за него и сега в канала.До сега винаги съм бил с такова но повече никога Кастрол.Мислех да не пиша тук,щото веднага ще ме захапят,но виждам че не съм само аз.Между другото го купих от Практикер,защото видях автомобила на официалния представител,който снабдяваше в момента,и си викам,край,,100%оригинал.Нооооооо..не би.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 18.05.2009
Местоположение: Пловдив
Кара: Astra j 1.4 t

Мнение от b.bonev » 03 Юни 2009, 12:41

Пичове недейте така да хулите Кастрол-а, колегата също така ви написа , че е правил ремонт на повдигачи преди 3-4 хил. км., дали са направени и как са направени не е ясно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1931
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 03 Юни 2009, 13:02

Никой не хули кастрола, напротив качествения кастрол е много добро масло, за съжаление има много ментета. Да, възможно е и ремонта на повдигачите да не е направен както трябва. Преди повече от 10 години рядко можеш да попаднеш на менте и тогава карах само с кастрол. Последния път когато сипах такова масло, след вадене на щеката както е загрял двигателя, маслото се стичаше като вода и масления слой по средата на щеката просто липсваше, само в краищата имаше нещо омазнено. Тогава бях с М10 и ръчно регулиране топлинната хлабина на клапаните. Когато исках да направя рекламация ми отговориха: Голяма работа, нали този двигател е на москвич, какво толкова е станало. Можете да си представите "компетентността" на майсторите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2379
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 03 Юни 2009, 14:11

некои неща будят въпроси у мен... сменил си повдигачи, но не си сменил маслото ... веднага :roll: ... много внимавай и с този филтър... най-вероятно маслото наистина не е в ред, пиши как е с новото... че аз съм сменял и чисто нов повдигач, ма това е друга тема...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1964
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 03 Юни 2009, 14:16

xamctepa написа:
sonny написа:Сега тоя магнетек го изхвърли в кофата и повече не си и го и помисляй и аз е преебах един път, и изхвърлих маслото на 297км, така, че у сервиза и ново масло и да не е кастрол или ако е кастрол да е едж спорт.


Напълно подкрепям колегата и аз имах същия проблем...,смених маслото и всичко се оправи.



:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3145
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 03 Юни 2009, 17:36

b.bonev написа:Пичове недейте така да хулите Кастрол-а, колегата също така ви написа , че е правил ремонт на повдигачи преди 3-4 хил. км., дали са направени и как са направени не е ясно.

Той само ги е сменил с нови , няма какво да не се знае ... пък и казва че е така след смяна на маслото...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 03 Юни 2009, 21:07

за да е пълно инфото - първо с М43 съм, повдигачите са качественни и са сменени заради чукане, след което проблема изчезна, вал и кобилици /ролкови/ перфектни, маслото тогава беше на 3-4000, и затова не го и смених, а и проблема, както писах е веднага след смяна на масло, относно дали е качествен ремонта мисля че няма как да не е, а само за информация, от 1989 почти не съм се занимавал с друго, освен с ремонт на автомобили, та би трябвало да мога да си сменя повдигачите :D
only rear wheel drive

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook