Чукащи/цъкащи хидравлични повдигачи М52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Тоо Cool
- U.S. MARINES
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: София,L.A.
- Пол: Мъж
- Кара: '13 BMW S1000RR, '09 Е71 4.0d
- Мечтае да кара: ///M6, E31 k55 Racing Dynamics, '13-'14 BMW S1000RR
Чукащи/цъкащи хидравлични повдигачи М52
Значи от известно време откачам от все по-засилващото се чукане/цъкане на някой от хидравличните повдигачи на колата. Двигателят е М52 с белия ВАНОС, не тоя малко по-новия с черния, колата се води '96....Никола (бат Кольо) ме посъветва преди време да сипвам масло 15W50 MOTUL и да съм спокоен-послушах го и дразнещия звък утихна, НО сега след около 4-5 смени на маслото само с такова масло, се появи пак и ако преди се появяваше от време на време, то сега е почти непрестанно...дайте МОЛЯ съвет какво да правя, какво е запушено, какво е за смяна, колко парички ще ми излезе, има ли някакво друго по-готино масло, което ще реши проблема....бях чул май за 15W60 или нещо от сорта...дайте моля ви акъл, че откачам като го чуя това чукане вече!!!!!!!!!
Благодаря предварително! Очаквам с огромен интерес отговорите и съветите ви!
Благодаря предварително! Очаквам с огромен интерес отговорите и съветите ви!

In memory of CPL Jason Dunham,
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
United States Marine Corps,
who gave his life in order to keep his brothers alive.
You will never be forgotten!
10-10-81 - 07-12-2006
THAT IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN THE UNITED STATES MARINE CORPS,
BECAUSE THERE IS NOTHING ON THIS GREEN EARTH THAT IS STRONGER THAN A UNITED STATES MARINE!
https://www.youtube.com/watch?v=Z-y0aeXwbMc
SEMPER FI!
- joreto_88
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 416
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 318Ci
Нищо не е запушено. Просто на повдигача му е дошло времето, изпуска и не задържа маслото в него и сутрин или на студен старт като запалиш изчуква докато се напълни. Решението е смяна на повдигачите, за да спре да чука. Те са 24 на брой, а цената е около 30-тина лв на повдигач. Говорим за хубави повдигачи. Някъде около 80-100лв за труд. Сам си прави сметка. Мисля че празния джоб повече ще те подразни, отколкото почукването на повдигачите.
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
милко, виж някой с акъла си, да отвори и намери кой е чукащия... може да смениш и само него на първо време... но то като се отвори и се виждат нещата... ако се налага, и всички...
късмет
късмет

- //Mишо
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323 Touring
- Мечтае да кара: ///M
Като се отваря да се сменят всичките, а не след един месец пак да сменява. Знам че не е добре да се отваря често двигателя така че като се решиш сненяй каквото е нужно.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Владо написа:милко, виж някой с акъла си, да отвори и намери кой е чукащия... може да смениш и само него на първо време... но то като се отвори и се виждат нещата... ако се налага, и всички...
късмет
ти отварял ли си ? по никакъв начин не можеш да разбереш кой повдигач е дефектния визуално .. решение е замяна на всички - то и без това един ако се е разтракал и на другите им идва времето ... може да се купят втора употреба от някой двг на малко км( под 300к) и няма да тракат .
- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
добавката се казва нови повдигачи, който не вярва нека опита други методи и накрая пак ще стигне до замяна с нови, та затова колега ако смяташ да я караш тази кола не се замисляй, а ако си решил да я махаш има и други начини временно да спреш чукането, но колкото да отвържеш колата....
only rear wheel drive
- nthnl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
- Мечтае да кара: По пистите :)
Колеги, аз като гледах тея повдигачи са 700лв комплекта. Няма ли да е по-евтино да се купи една цяла глава на старо?? Те и мойте траката в момента. Само, че при мен май е от маслото + това ми липсва и единия пластмасов капак на левия вал. Тея дни ще сменя маслото и гарнитурата на капака на клапаните и ще видя дали поне при мен ще се оправи.
Поздрави,
Михаил Великов
Поздрави,
Михаил Великов
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Колегата , Alexi е прав - по никакъв начин не може да се разбере дали един повдигач е заминал. По принцип е възможно да им се направи "профилактика" и тя се състои във хубаво изтриване на повдигача от вън и от вътре със мек плат , така че да се обере наслояването от масло по него (ако има такова ). В крайна сметка това са бош -лаф изпълнения (след време пак си затраква). Ако ти се занимава опитай да смениш само гумички на клапани - може и с това само да се разминеш (имам предвид , че ако гумичките са заминали може да не държат маслото и то да слиза бързо долу в картера и да не смазва добре повдигача). Провери и налягането на маслената помпа , може и от там да ти иде проблема.
Ето едно линкче където подробно са обяснени тези неща :
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Gasket.htm
Ето едно линкче където подробно са обяснени тези неща :
http://www.pelicanparts.com/bmw/techart ... Gasket.htm
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Това дето са го дали в пеликана е глупост
.Профилактиката се прави като се накиснат в корселин , да престоят поне два дни.След това се взема по-голяма спринцовка (от аптеката или от някой наркоман) , и игла с диаметър по-малък от отвора на повдигача.Отвора се намира отстрани , на изрязания пръстен (от там се пълни с масло). През отвора се вкарва иглата на спринцовката докато опре в другия край и се пръска с чист корселин докато спре да излиза мръсотията. След като се почисти така се изкарва останалия корселин , с помоща на сгъстен въздух или като се тръска повдигача... Изправния повдигач при разклащане съвсем леко чука. С помоща на спринцовката през отвора се напълва с чисто масло и се монтира. Това съм го правил на TDS-а , но неговите не са чукали , и незнам дали ще реши проблема на колегата , но при цена 700лв (нови) бих опитал първо това... 


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
vladiverm написа:Това дето са го дали в пеликана е глупост.Профилактиката се прави като се накиснат в корселин , да престоят поне два дни.След това се взема по-голяма спринцовка (от аптеката или от някой наркоман) , и игла с диаметър по-малък от отвора на повдигача.Отвора се намира отстрани , на изрязания пръстен (от там се пълни с масло). През отвора се вкарва иглата на спринцовката докато опре в другия край и се пръска с чист корселин докато спре да излиза мръсотията. След като се почисти така се изкарва останалия корселин , с помоща на сгъстен въздух или като се тръска повдигача... Изправния повдигач при разклащане съвсем леко чука. С помоща на спринцовката през отвора се напълва с чисто масло и се монтира. Това съм го правил на TDS-а , но неговите не са чукали , и незнам дали ще реши проблема на колегата , но при цена 700лв (нови) бих опитал първо това...
това съм го правил със резултат , само че използвах гас за горене ! разтапя много добре нагари

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Alexi написа:Владо написа:милко, виж някой с акъла си, да отвори и намери кой е чукащия... може да смениш и само него на първо време... но то като се отвори и се виждат нещата... ако се налага, и всички...
късмет
ти отварял ли си ? по никакъв начин не можеш да разбереш кой повдигач е дефектния визуално .. решение е замяна на всички - то и без това един ако се е разтракал и на другите им идва времето ... може да се купят втора употреба от някой двг на малко км( под 300к) и няма да тракат .
да, прав си... трябва да се открие преди отварянето... ако е стигнал до визуална разлика, ще трябва да е чукал бая...
а го пиша, щото след смяна на повдигачи и кобилици един от новите си затропа директно... сменихме само него след леки прослушвания...
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани