Tемпомат (Автопилот) не работи - решен проблема
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Tемпомат (Автопилот) не работи - решен проблема
Здравейте олеги преди около месеце су купих автопилот от колега от форума (няма да споменавам кой е засега) който ми каза че всичко е точно всико работи и няма проблем даже го е и пробвал та така него обвинчвам докато не се докаже че вината е в чвто пилота а не в мене ...
Така оня ден реших да го монтирам свалих си BMW EBA от там си свалих инструкция са монтиране на авто пилот и так започва монтажа който да отбележа не е нищо особенно защотот трябва дасе сваржат само 4 кабела по инсталацията на колата и всичко друго си отива кам модола за управление кам бутона за управление на таблото и кам самия автопилот отпред в двигателния отсег ааа да и да не забравя масата коят осе закача на калника.
та вапроса ми е следния сварзах всичко:
- кафяво/оранжевото кабелче което излиза от пин 17 на буксата на управлението го сварзах в конектора под жабката в който влизаха сащите по цвят кабели точно както пише и в описанието
- черно/бял кабл го сварзах пак в такав конектор обаче от страната на шофьора в който влизаха сащоте по цвят кабели (който по опатване трябва да се сварже кам кабела подаващ информация на таблото с каква скорост се движи колата (демек сензора за скороста))
- виолетово/жалтия кабел който излиза от пин 1 на управлението и от парво краче на ключето за управление) ги сварзах в буксата на ключето на педала на спирачката в която в еднто краче влиза вилетово/жалт както е и по схема и от там отива в бушон номер 46 - 15А точно така и сам направил
- кабел синьо/кафяв който излиза от пин 18 на управлението и от пин 2 на буксата за моторчето ги сварзах кам другата страна на ключето на спирачките кадето е сащия кабел и както е описано по схемата
- кафевия кабел маса който излиза от пин 8 от буксата на моторчето го сварзах кам калника кадето е болта на койт оса хванати всички маси
по така описания по горе начин по който сам сварзал самата схема моя авто пилот не пожела да трагне та вапроса ми е следния дали някой колега знае как се вразва и да погледне дали правилно сам го направил (според мен е правилно) и да ми каже от каде може да идва проблема
или пак ако някой има авто пилот (в София ) примерно да разкачим моторчета и на неговия да пробва моето моторче а може ако му се занимава сас сваляне на жабката и моето управление искам да разбера каде е проблема
защото си гокупих с такова желание а то тцтцтцт не ме чд за парите дето дадох е не че и за тях млко не мие криво но просто цял ден се изкривих да си го направя както си е по заводски му с кабелчета да си минават както трябва да бадат през всяка щипка и накрая никой
МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ АКО МОЖЕТЕ
или поне яко може да замери само какво пристига вав вашите букси
Така оня ден реших да го монтирам свалих си BMW EBA от там си свалих инструкция са монтиране на авто пилот и так започва монтажа който да отбележа не е нищо особенно защотот трябва дасе сваржат само 4 кабела по инсталацията на колата и всичко друго си отива кам модола за управление кам бутона за управление на таблото и кам самия автопилот отпред в двигателния отсег ааа да и да не забравя масата коят осе закача на калника.
та вапроса ми е следния сварзах всичко:
- кафяво/оранжевото кабелче което излиза от пин 17 на буксата на управлението го сварзах в конектора под жабката в който влизаха сащите по цвят кабели точно както пише и в описанието
- черно/бял кабл го сварзах пак в такав конектор обаче от страната на шофьора в който влизаха сащоте по цвят кабели (който по опатване трябва да се сварже кам кабела подаващ информация на таблото с каква скорост се движи колата (демек сензора за скороста))
- виолетово/жалтия кабел който излиза от пин 1 на управлението и от парво краче на ключето за управление) ги сварзах в буксата на ключето на педала на спирачката в която в еднто краче влиза вилетово/жалт както е и по схема и от там отива в бушон номер 46 - 15А точно така и сам направил
- кабел синьо/кафяв който излиза от пин 18 на управлението и от пин 2 на буксата за моторчето ги сварзах кам другата страна на ключето на спирачките кадето е сащия кабел и както е описано по схемата
- кафевия кабел маса който излиза от пин 8 от буксата на моторчето го сварзах кам калника кадето е болта на койт оса хванати всички маси
по така описания по горе начин по който сам сварзал самата схема моя авто пилот не пожела да трагне та вапроса ми е следния дали някой колега знае как се вразва и да погледне дали правилно сам го направил (според мен е правилно) и да ми каже от каде може да идва проблема
или пак ако някой има авто пилот (в София ) примерно да разкачим моторчета и на неговия да пробва моето моторче а може ако му се занимава сас сваляне на жабката и моето управление искам да разбера каде е проблема
защото си гокупих с такова желание а то тцтцтцт не ме чд за парите дето дадох е не че и за тях млко не мие криво но просто цял ден се изкривих да си го направя както си е по заводски му с кабелчета да си минават както трябва да бадат през всяка щипка и накрая никой
МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ АКО МОЖЕТЕ
или поне яко може да замери само какво пристига вав вашите букси
Последна промяна PNR на 01 Мар 2010, 12:05, променена общо 3 пъти
- Zlobil
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Автопилот не работи
Много ми е интересно как така се вдигат тия теми ама айде...
Сега по темата... да караме подред...
Колега аз предлагам да снимаш всичко подробно и да качиш снимки да разгледаме, защото явно няма да стане без да се види.
За програмката BMW EBA няма да изпадам в коментари, само ще кажа че там някои неща са описани добре, а други не. Не съм запознат с въпросната схема която е приложена там, аз гледам от други работи.
Тука явно си объркал нещо номера на пина или цвета на кабела. Стигам до това заключение понеже едно че никъде не видях (кафяво/оранжево) кабелче... друго че на въпросния пин 17 кабела е (бяло/виолетов).
Тук ако става дума за пин 10... е вързано правилно.
Тука добре ама май пак си объркал пина, защото не е пин 1, а пин 26!
После да.. вързва се с пин 1 от стоп машинката, но не отива от там в бушон 49, а в бушон 46 !
Много е възможно и само заради това да не ти тръгва.
Сини кабели бол ама нещо няма точно синьо/кафяв...
Тук за кое моторче става дума ?
Това е което мога да ти кажа по написаните от теб неща. Добре е хубаво да погледнеш номерата на пиновете в бухсите и ще е още по добре ако направиш снимки. От цялата работа аз така и не разбрах ти какво си взел като модули и всичко там от тоя авто пилот.
Сега по темата... да караме подред...
Колега аз предлагам да снимаш всичко подробно и да качиш снимки да разгледаме, защото явно няма да стане без да се види.
За програмката BMW EBA няма да изпадам в коментари, само ще кажа че там някои неща са описани добре, а други не. Не съм запознат с въпросната схема която е приложена там, аз гледам от други работи.
PNR написа:- кафяво/оранжевото кабелче което излиза от пин 17 на буксата на управлението го сварзах в конектора под жабката в който влизаха сащите по цвят кабели точно както пише и в описанието
Тука явно си объркал нещо номера на пина или цвета на кабела. Стигам до това заключение понеже едно че никъде не видях (кафяво/оранжево) кабелче... друго че на въпросния пин 17 кабела е (бяло/виолетов).
PNR написа:- черно/бял кабл го сварзах пак в такав конектор обаче от страната на шофьора в който влизаха сащоте по цвят кабели (който по опатване трябва да се сварже кам кабела подаващ информация на таблото с каква скорост се движи колата (демек сензора за скороста))
Тук ако става дума за пин 10... е вързано правилно.
PNR написа:- виолетово/жалтия кабел който излиза от пин 1 на управлението и от парво краче на ключето за управление) ги сварзах в буксата на ключето на педала на спирачката в която в еднто краче влиза вилетово/жалт както е и по схема и от там отива в бушон номер 49 - 15А точно така и сам направил
Тука добре ама май пак си объркал пина, защото не е пин 1, а пин 26!
После да.. вързва се с пин 1 от стоп машинката, но не отива от там в бушон 49, а в бушон 46 !
Много е възможно и само заради това да не ти тръгва.
PNR написа:- кабел синьо/кафяв който излиза от пин 18 на управлението и от пин 2 на буксата за моторчето ги сварзах кам другата страна на ключето на спирачките кадето е сащия кабел и както е описано по схемата
Сини кабели бол ама нещо няма точно синьо/кафяв...
Тук за кое моторче става дума ?
Това е което мога да ти кажа по написаните от теб неща. Добре е хубаво да погледнеш номерата на пиновете в бухсите и ще е още по добре ако направиш снимки. От цялата работа аз така и не разбрах ти какво си взел като модули и всичко там от тоя авто пилот.
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
тествах моторчето като ми подам ток на пин 1 и 4 варти тествах и бобинатакато подам ток на 3 и 5 май бяха сакато не само цака ами направо си тропа и то яко все пак е електромагнит ватре
но друго не знам какво да правя какво да замеря
Ако някой може нека помогне ако не нека си продалжаваме с колегиалните отношения всеки да се спотайва
но друго не знам какво да правя какво да замеря
Ако някой може нека помогне ако не нека си продалжаваме с колегиалните отношения всеки да се спотайва
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Еееее първо да благодаря на Zlobil че ми отдели толкова много внимание и нерви да разконспирираме схемичката но всичко се оказа ток всичко си е както трябва да бъде ...
Та молбата ми е следната понеже всички сме тук за да си помагаме определено трябва да е така бих искал да ви помоля да ми помогнете да го подкарам този шибан авто пилот щото ще откача направо вече като си седна в колата и като тръгна винаги там поглеждам и се дразня че нещо не ми бачка а много искам да работи нека ако някой има или ако знае от къде може да идва роблема да сподели ще почерпя (ще си платя) просто искам да работи но по схемата гарнтирано нямам грешки ...
Та молбата ми е следната понеже всички сме тук за да си помагаме определено трябва да е така бих искал да ви помоля да ми помогнете да го подкарам този шибан авто пилот щото ще откача направо вече като си седна в колата и като тръгна винаги там поглеждам и се дразня че нещо не ми бачка а много искам да работи нека ако някой има или ако знае от къде може да идва роблема да сподели ще почерпя (ще си платя) просто искам да работи но по схемата гарнтирано нямам грешки ...

- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
ей колеи много съм ви благодарен за помоща добре че сте вие всички тук заинтересовани че иначе не знам как щчх да се справя сам.
Гледам иначе всички се наслаждават на темата за климатроника мислех си да я направя по обзорна с всички снимки но прецених че е по правилни каквото повикала такова се оабдило нали така
Гледам иначе всички се наслаждават на темата за климатроника мислех си да я направя по обзорна с всички снимки но прецених че е по правилни каквото повикала такова се оабдило нали така
- GANUK
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Ф10, 2011, седан 535d
питай Лъчо
http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5556
тази събота или неделя ще ми слага автопилот.
При него нещата тръгват

http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5556
тази събота или неделя ще ми слага автопилот.
При него нещата тръгват


Павка, недей с лошо. Едно време и аз питах разни работи в Кар Аудио форума и никой не отговори сериозно, за сметка на някакви много "оригинални" постове на видни форумни личности. Това което аз бих направил е да хвана схемата и да почна да гледам един по един всички модули. Т.е. с мултимера гледаш при кое положение, кой пин затваря. После ги почваш... Аутодата за характеристики на моторчето и т.н. докато не стане. Как очакваш някой да отговори, като сигурно 1 на 20 Е36ици имат тази екстра...
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
GANUK написа:питай Лъчо
http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5556
тази събота или неделя ще ми слага автопилот.
При него нещата тръгват![]()
на ква кола ще ти го слага ??? и колко парички ???
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
момчета с интерес следя темата. явно сме сродни души ..
и аз обичам тези монтажи на оригинални БМВ компоненти. Не мога да помогна тук специялно но ако качите снимки става още по полезно
успех!

успех!
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
това имам аз мисля че е абсолутно всичко което е нужно не направих снимки докато го лсагах но така или иначе за мен свалянето слагането на кори под волан при пасажер а мога да кажа вече и табло опа да не заправяме кори и сало станаха като ротинна операция все едно се качвам в колата и давам на контакт ще разглобя пак и ще наснимам всичко подробно .... ето и снимки на нещата не монтирани






- GANUK
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 179
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Ф10, 2011, седан 535d
е, колата ми е е36, 1996...вижда се на инфото за мен.
колкото до паричките - всичко е договорка. Трябва да питаш Лъчо...ама май е доста зает. Предполагам 4е ще изчисти грешката ти (тоест ще ти подскаже къде грешиш, но мисля че няма да се навие тепърва на инсталира кабелите)
колкото до паричките - всичко е договорка. Трябва да питаш Лъчо...ама май е доста зает. Предполагам 4е ще изчисти грешката ти (тоест ще ти подскаже къде грешиш, но мисля че няма да се навие тепърва на инсталира кабелите)
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
все още се търси проблема схемата е проверена и от доста компетентни хора от наши форум по ел схемите и те също казаха че всичко по схемата е наред сега остават два варианта в общи линии единия е да е прецакан кита ми
:(:( а другя е да "трябва компа на колата дасе запознае с авто пилота" това ми казаха хора дето са салгали такава екстра и не е трагнала също но ще видя ако стане ще пиша целта на нашия форум е да се появи проблем да се помъчим да го отсраним да се справиме и да кажеме какъв е проблема и как се решава ще се радвам ако стане и ако мога да ви кажа на всики от къде идва проблема
:):)


- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
вече работи искаш да напиша за да могат колегите да ползват темата ако им потрябва че има доста изписано
Модула беше изгорял (прецакан)
Модула беше изгорял (прецакан)
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани