Tемпомат (Автопилот) не работи - решен проблема

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Tемпомат (Автопилот) не работи - решен проблема

Мнение от PNR » 06 Апр 2009, 22:32

Здравейте олеги преди около месеце су купих автопилот от колега от форума (няма да споменавам кой е засега) който ми каза че всичко е точно всико работи и няма проблем даже го е и пробвал та така него обвинчвам докато не се докаже че вината е в чвто пилота а не в мене ...

Така оня ден реших да го монтирам свалих си BMW EBA от там си свалих инструкция са монтиране на авто пилот и так започва монтажа който да отбележа не е нищо особенно защотот трябва дасе сваржат само 4 кабела по инсталацията на колата и всичко друго си отива кам модола за управление кам бутона за управление на таблото и кам самия автопилот отпред в двигателния отсег ааа да и да не забравя масата коят осе закача на калника.
та вапроса ми е следния сварзах всичко:

- кафяво/оранжевото кабелче което излиза от пин 17 на буксата на управлението го сварзах в конектора под жабката в който влизаха сащите по цвят кабели точно както пише и в описанието

- черно/бял кабл го сварзах пак в такав конектор обаче от страната на шофьора в който влизаха сащоте по цвят кабели (който по опатване трябва да се сварже кам кабела подаващ информация на таблото с каква скорост се движи колата (демек сензора за скороста))

- виолетово/жалтия кабел който излиза от пин 1 на управлението и от парво краче на ключето за управление) ги сварзах в буксата на ключето на педала на спирачката в която в еднто краче влиза вилетово/жалт както е и по схема и от там отива в бушон номер 46 - 15А точно така и сам направил

- кабел синьо/кафяв който излиза от пин 18 на управлението и от пин 2 на буксата за моторчето ги сварзах кам другата страна на ключето на спирачките кадето е сащия кабел и както е описано по схемата

- кафевия кабел маса който излиза от пин 8 от буксата на моторчето го сварзах кам калника кадето е болта на койт оса хванати всички маси

по така описания по горе начин по който сам сварзал самата схема моя авто пилот не пожела да трагне та вапроса ми е следния дали някой колега знае как се вразва и да погледне дали правилно сам го направил (според мен е правилно) и да ми каже от каде може да идва проблема
или пак ако някой има авто пилот (в София ) примерно да разкачим моторчета и на неговия да пробва моето моторче а може ако му се занимава сас сваляне на жабката и моето управление искам да разбера каде е проблема
защото си гокупих с такова желание а то тцтцтцт не ме чд за парите дето дадох е не че и за тях млко не мие криво но просто цял ден се изкривих да си го направя както си е по заводски му с кабелчета да си минават както трябва да бадат през всяка щипка и накрая никой

МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ МИ АКО МОЖЕТЕ
или поне яко може да замери само какво пристига вав вашите букси
Последна промяна PNR на 01 Мар 2010, 12:05, променена общо 3 пъти
PNR@abv.bg
София
0888779546

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Автопилот не работи

Мнение от Zlobil » 07 Апр 2009, 10:52

Много ми е интересно как така се вдигат тия теми ама айде...

Сега по темата... да караме подред...

Колега аз предлагам да снимаш всичко подробно и да качиш снимки да разгледаме, защото явно няма да стане без да се види.

За програмката BMW EBA няма да изпадам в коментари, само ще кажа че там някои неща са описани добре, а други не. Не съм запознат с въпросната схема която е приложена там, аз гледам от други работи.


PNR написа:- кафяво/оранжевото кабелче което излиза от пин 17 на буксата на управлението го сварзах в конектора под жабката в който влизаха сащите по цвят кабели точно както пише и в описанието


Тука явно си объркал нещо номера на пина или цвета на кабела. Стигам до това заключение понеже едно че никъде не видях (кафяво/оранжево) кабелче... друго че на въпросния пин 17 кабела е (бяло/виолетов).

PNR написа:- черно/бял кабл го сварзах пак в такав конектор обаче от страната на шофьора в който влизаха сащоте по цвят кабели (който по опатване трябва да се сварже кам кабела подаващ информация на таблото с каква скорост се движи колата (демек сензора за скороста))


Тук ако става дума за пин 10... е вързано правилно.

PNR написа:- виолетово/жалтия кабел който излиза от пин 1 на управлението и от парво краче на ключето за управление) ги сварзах в буксата на ключето на педала на спирачката в която в еднто краче влиза вилетово/жалт както е и по схема и от там отива в бушон номер 49 - 15А точно така и сам направил


Тука добре ама май пак си объркал пина, защото не е пин 1, а пин 26!
После да.. вързва се с пин 1 от стоп машинката, но не отива от там в бушон 49, а в бушон 46 !
Много е възможно и само заради това да не ти тръгва.

PNR написа:- кабел синьо/кафяв който излиза от пин 18 на управлението и от пин 2 на буксата за моторчето ги сварзах кам другата страна на ключето на спирачките кадето е сащия кабел и както е описано по схемата


Сини кабели бол ама нещо няма точно синьо/кафяв...
Тук за кое моторче става дума ?


Това е което мога да ти кажа по написаните от теб неща. Добре е хубаво да погледнеш номерата на пиновете в бухсите и ще е още по добре ако направиш снимки. От цялата работа аз така и не разбрах ти какво си взел като модули и всичко там от тоя авто пилот.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 09 Апр 2009, 18:16

тествах моторчето като ми подам ток на пин 1 и 4 варти тествах и бобинатакато подам ток на 3 и 5 май бяха сакато не само цака ами направо си тропа и то яко все пак е електромагнит ватре
но друго не знам какво да правя какво да замеря
Ако някой може нека помогне ако не нека си продалжаваме с колегиалните отношения всеки да се спотайва
PNR@abv.bg
София
0888779546

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 23 Апр 2009, 9:58

Еееее първо да благодаря на Zlobil че ми отдели толкова много внимание и нерви да разконспирираме схемичката но всичко се оказа ток всичко си е както трябва да бъде ...
Та молбата ми е следната понеже всички сме тук за да си помагаме определено трябва да е така бих искал да ви помоля да ми помогнете да го подкарам този шибан авто пилот щото ще откача направо вече като си седна в колата и като тръгна винаги там поглеждам и се дразня че нещо не ми бачка а много искам да работи нека ако някой има или ако знае от къде може да идва роблема да сподели ще почерпя (ще си платя) просто искам да работи но по схемата гарнтирано нямам грешки ... :uups:
PNR@abv.bg
София
0888779546

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 24 Апр 2009, 10:20

ей колеи много съм ви благодарен за помоща добре че сте вие всички тук заинтересовани че иначе не знам как щчх да се справя сам.
Гледам иначе всички се наслаждават на темата за климатроника мислех си да я направя по обзорна с всички снимки но прецених че е по правилни каквото повикала такова се оабдило нали така
PNR@abv.bg
София
0888779546

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: София
Кара: e65

Мнение от Пилев » 24 Апр 2009, 11:22

офф

Е колега, защо мислиш, че ако някой знаеше нямаше да ти помогне. По скоро тази екстра е много рядка, а и съм сигурен, че почти никой не е тръгнал да си я слага афтър маркет. Докато например всеки иска клима.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Детайли за колата: Ф10, 2011, седан 535d

Мнение от GANUK » 24 Апр 2009, 13:40

питай Лъчо
http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5556

тази събота или неделя ще ми слага автопилот.

При него нещата тръгват :) ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 24 Апр 2009, 14:47

Павка, недей с лошо. Едно време и аз питах разни работи в Кар Аудио форума и никой не отговори сериозно, за сметка на някакви много "оригинални" постове на видни форумни личности. Това което аз бих направил е да хвана схемата и да почна да гледам един по един всички модули. Т.е. с мултимера гледаш при кое положение, кой пин затваря. После ги почваш... Аутодата за характеристики на моторчето и т.н. докато не стане. Как очакваш някой да отговори, като сигурно 1 на 20 Е36ици имат тази екстра...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 24 Апр 2009, 15:04

GANUK написа:питай Лъчо
http://www.bmwpower-bg.net/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=5556

тази събота или неделя ще ми слага автопилот.

При него нещата тръгват :) ;)


на ква кола ще ти го слага ??? и колко парички ???
PNR@abv.bg
София
0888779546

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Мнение от ares2 » 24 Апр 2009, 15:08

момчета с интерес следя темата. явно сме сродни души .. :) и аз обичам тези монтажи на оригинални БМВ компоненти. Не мога да помогна тук специялно но ако качите снимки става още по полезно
успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 24 Апр 2009, 15:28

това имам аз мисля че е абсолутно всичко което е нужно не направих снимки докато го лсагах но така или иначе за мен свалянето слагането на кори под волан при пасажер а мога да кажа вече и табло опа да не заправяме кори и сало станаха като ротинна операция все едно се качвам в колата и давам на контакт ще разглобя пак и ще наснимам всичко подробно .... ето и снимки на нещата не монтирани
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение
PNR@abv.bg
София
0888779546

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Детайли за колата: Ф10, 2011, седан 535d

Мнение от GANUK » 24 Апр 2009, 15:28

е, колата ми е е36, 1996...вижда се на инфото за мен.

колкото до паричките - всичко е договорка. Трябва да питаш Лъчо...ама май е доста зает. Предполагам 4е ще изчисти грешката ти (тоест ще ти подскаже къде грешиш, но мисля че няма да се навие тепърва на инсталира кабелите)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 27 Апр 2009, 21:07

все още се търси проблема схемата е проверена и от доста компетентни хора от наши форум по ел схемите и те също казаха че всичко по схемата е наред сега остават два варианта в общи линии единия е да е прецакан кита ми :(:(:( а другя е да "трябва компа на колата дасе запознае с авто пилота" това ми казаха хора дето са салгали такава екстра и не е трагнала също но ще видя ако стане ще пиша целта на нашия форум е да се появи проблем да се помъчим да го отсраним да се справиме и да кажеме какъв е проблема и как се решава ще се радвам ако стане и ако мога да ви кажа на всики от къде идва проблема :):):)
PNR@abv.bg
София
0888779546

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 08 Юни 2009, 17:55

вече работи искаш да напиша за да могат колегите да ползват темата ако им потрябва че има доста изписано
Модула беше изгорял (прецакан)
PNR@abv.bg
София
0888779546

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Малко въпроси

Мнение от bmw325tds » 01 Мар 2010, 12:24

PNR написа:Изображение


Какво е това на снимката? И как става въпросното регулиране на скоростта?
Всичко опира до свързването на 4 жички и една маса.
Лостчето и модула ще го поставя. А модула има ли си място зад жабката?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook