Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите

Мнение от PNR » 11 Мар 2009, 11:34

значи интересно ми е дали нормалните оригинални бобини ще станат може би е по добре да се направи така защото отпада кабелите все пак е предимство колкото и да са добри колкото и даса хубави все има някакво забавяне заради сапротивлението а така е директно от бобината в свеща не знам някой ако е по наясно нека разясни ще се радвам да сам с нещо в голям + на колегите с М42 :):):)
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=853296
http://www.m42club.com/forums/showthread.php?t=3698

точни размери на планката която трябва дасе зхванат бобините
download/file.php?id=61868


поразгледахи видях че бобините няма да с си нашите оригиналните ами трябва да са от 330Ci e46 и свщи май пак от тях но някой може ли наистина да обясни ще има ли файда и разлика от такава интервенция :):):)
Последна промяна PNR на 10 Фев 2013, 15:12, променена общо 7 пъти
PNR@abv.bg
София
0888779546

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 11 Мар 2009, 12:05

Трябва да се ползват или първите бобини от М42, или от Е46 такива с 2 монтажни отвора. Моите са натъпкани в една кутийка и не са от този тип.
Иначе си мисля, че определено ще има ефект и е доста интересна идея.
Малко ще поразпитам мастерите да кажат какво мислят. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Мнение от ildivvy » 11 Мар 2009, 12:40

В подфорума на Е30 има по-подробна тема за тази промяна.Свалени са и снимки от Интернет,мисля че на някакъв американец бяха.Там двигателя пак е М42,но в Е30.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Мнение от Jim Beam » 11 Мар 2009, 13:27

И каква е разликата?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1237
Регистриран на: 20.05.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Touring

Мнение от nakoone » 11 Мар 2009, 13:27

Наистина интересна идея,че стои и по-красиво.Някой ако е правил такава интервенция да сподели и какви пари му е седнало тук в България и има ли ефект.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 11 Мар 2009, 14:47

ildivvy написа:В подфорума на Е30 има по-подробна тема за тази промяна.Свалени са и снимки от Интернет,мисля че на някакъв американец бяха.Там двигателя пак е М42,но в Е30.


дай линк брат то това сащо е в е30 но моторетките са еднакви така че ...
PNR@abv.bg
София
0888779546

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 23 Юли 2009, 23:19

Колеги може ли малко да я поразискаме тази тема защоот мисля да го пробвам и ми е интересно какво ще стане какви са плюсовете какви са минусите и какви ще са ми разликите ...
PNR@abv.bg
София
0888779546


Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 22.01.2007
Местоположение: Пловдивчанче
Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
Мечтае да кара: м6

Мнение от BMWm5 » 24 Юли 2009, 0:34

е хуу де ква е фаидата от цялата ралта...
4е няма има кабели и кво от тва мн ли 6те тръгне?
6те има забавяне но при 8 9000 оборото и то 6те е минимално...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 24 Юли 2009, 9:18

BMWm5 написа:е хуу де ква е фаидата от цялата ралта...
4е няма има кабели и кво от тва мн ли 6те тръгне?
6те има забавяне но при 8 9000 оборото и то 6те е минимално...


е нали това ми беше идеята да си кажете мнението и да се обсъди има ли файда няма ли предимства недостатъци и така нали форума ни е технически не само ("продава" & "купува")
PNR@abv.bg
София
0888779546


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 24 Юли 2009, 10:10

Ми първо се спестява място, подходящо е за турбо конверсии, където мястото е кът. Второ спестяваш едни 300+ пари за кабели, което е много голям +. След това което е първо според мен е, че колата става по-респонсна, забавянето става минимално, става доста по-рязка, а най-вероятно ще падне и разхода с някакъв минимален процент. Дефакто искрата е едно от най-важните неща за перфектната работа на двигателя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '04 330xi touring

Мнение от izzzo » 24 Юли 2009, 10:58

:winky:
Изображение Изображение

Общо взето Сони е казал какви са плюсовете. Ползват се бубини и лули от всяко едно М52(мойте са от М52Б28 от една Е39-ка). По същото време по което направих конверсията, сложих 17-ките, а разхода си остана същия като с 15-ките. Тук трябва да отбележа, че кабелите ми бяха като чисто нови.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3198
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 24 Юли 2009, 11:21

И на мен ми се върти налудничава идея- М40 с бобина на всеки цилиндър/а не както е сега с една/ въпреки че там трябва май една мнооооого голяма галимация :roll:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Варна

Интересно

Мнение от letq6tiqt » 24 Юли 2009, 11:24

Някакъв шанс да проработи и при М43?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 24 Юли 2009, 12:07

sonny написа:Ми първо се спестява място, подходящо е за турбо конверсии, където мястото е кът. Второ спестяваш едни 300+ пари за кабели, което е много голям +. След това което е първо според мен е, че колата става по-респонсна, забавянето става минимално, става доста по-рязка, а най-вероятно ще падне и разхода с някакъв минимален процент. Дефакто искрата е едно от най-важните неща за перфектната работа на двигателя.


izzzo написа::winky:
Изображение Изображение

Общо взето Сони е казал какви са плюсовете. Ползват се бубини и лули от всяко едно М52(мойте са от М52Б28 от една Е39-ка). По същото време по което направих конверсията, сложих 17-ките, а разхода си остана същия като с 15-ките. Тук трябва да отбележа, че кабелите ми бяха като чисто нови.


Супер мерси за коментара!!! евалата Ице.
Точно това ми се искаше някой да каже така така така кратко точно и ясно а не, не се занимавй, не прави глупости то щом е измислено така значи е добре и тем подобни а дали ще мога да използвам мойте си оригиналните бубуни дета са ми на М42 (от по стария модел дето са 4бр. отделни) или ще трябва да търся от М52 ???

За това ще можете ли да ми помогнете
PNR@abv.bg
София
0888779546

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 368
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '04 330xi touring

Мнение от izzzo » 24 Юли 2009, 12:46

По принцип може да ползваш твоите бубини, но става сложно и не е препоръчително- трябва да изпилиш бубините отстрани и да сваляш капака на клапаните и него да пилиш и въобще- не се занимавай! Намери си бубини от М52- те са си плъг енд плей.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook