Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- PNR
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Преместване на бобините на М42 директно върху свeщите
значи интересно ми е дали нормалните оригинални бобини ще станат може би е по добре да се направи така защото отпада кабелите все пак е предимство колкото и да са добри колкото и даса хубави все има някакво забавяне заради сапротивлението а така е директно от бобината в свеща не знам някой ако е по наясно нека разясни ще се радвам да сам с нещо в голям + на колегите с М42 :):)
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=853296
http://www.m42club.com/forums/showthread.php?t=3698
точни размери на планката която трябва дасе зхванат бобините
download/file.php?id=61868
поразгледахи видях че бобините няма да с си нашите оригиналните ами трябва да са от 330Ci e46 и свщи май пак от тях но някой може ли наистина да обясни ще има ли файда и разлика от такава интервенция :):)
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=853296
http://www.m42club.com/forums/showthread.php?t=3698
точни размери на планката която трябва дасе зхванат бобините
download/file.php?id=61868
поразгледахи видях че бобините няма да с си нашите оригиналните ами трябва да са от 330Ci e46 и свщи май пак от тях но някой може ли наистина да обясни ще има ли файда и разлика от такава интервенция :):)
Последна промяна PNR на 10 Фев 2013, 15:12, променена общо 7 пъти
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
В подфорума на Е30 има по-подробна тема за тази промяна.Свалени са и снимки от Интернет,мисля че на някакъв американец бяха.Там двигателя пак е М42,но в Е30.
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Jim Beam
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- nakoone
- ентусиаст
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Наистина интересна идея,че стои и по-красиво.Някой ако е правил такава интервенция да сподели и какви пари му е седнало тук в България и има ли ефект.
- PNR
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
ildivvy написа:В подфорума на Е30 има по-подробна тема за тази промяна.Свалени са и снимки от Интернет,мисля че на някакъв американец бяха.Там двигателя пак е М42,но в Е30.
дай линк брат то това сащо е в е30 но моторетките са еднакви така че ...
- PNR
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
Колеги може ли малко да я поразискаме тази тема защоот мисля да го пробвам и ми е интересно какво ще стане какви са плюсовете какви са минусите и какви ще са ми разликите ...
- BMWm5
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
е хуу де ква е фаидата от цялата ралта...
4е няма има кабели и кво от тва мн ли 6те тръгне?
6те има забавяне но при 8 9000 оборото и то 6те е минимално...
4е няма има кабели и кво от тва мн ли 6те тръгне?
6те има забавяне но при 8 9000 оборото и то 6те е минимално...
- PNR
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
BMWm5 написа:е хуу де ква е фаидата от цялата ралта...
4е няма има кабели и кво от тва мн ли 6те тръгне?
6те има забавяне но при 8 9000 оборото и то 6те е минимално...
е нали това ми беше идеята да си кажете мнението и да се обсъди има ли файда няма ли предимства недостатъци и така нали форума ни е технически не само ("продава" & "купува")
Ми първо се спестява място, подходящо е за турбо конверсии, където мястото е кът. Второ спестяваш едни 300+ пари за кабели, което е много голям +. След това което е първо според мен е, че колата става по-респонсна, забавянето става минимално, става доста по-рязка, а най-вероятно ще падне и разхода с някакъв минимален процент. Дефакто искрата е едно от най-важните неща за перфектната работа на двигателя.
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3198
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
И на мен ми се върти налудничава идея- М40 с бобина на всеки цилиндър/а не както е сега с една/ въпреки че там трябва май една мнооооого голяма галимация
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- PNR
- младши ентусиаст
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
sonny написа:Ми първо се спестява място, подходящо е за турбо конверсии, където мястото е кът. Второ спестяваш едни 300+ пари за кабели, което е много голям +. След това което е първо според мен е, че колата става по-респонсна, забавянето става минимално, става доста по-рязка, а най-вероятно ще падне и разхода с някакъв минимален процент. Дефакто искрата е едно от най-важните неща за перфектната работа на двигателя.
izzzo написа::winky:
Общо взето Сони е казал какви са плюсовете. Ползват се бубини и лули от всяко едно М52(мойте са от М52Б28 от една Е39-ка). По същото време по което направих конверсията, сложих 17-ките, а разхода си остана същия като с 15-ките. Тук трябва да отбележа, че кабелите ми бяха като чисто нови.
Супер мерси за коментара!!! евалата Ице.
Точно това ми се искаше някой да каже така така така кратко точно и ясно а не, не се занимавй, не прави глупости то щом е измислено така значи е добре и тем подобни а дали ще мога да използвам мойте си оригиналните бубуни дета са ми на М42 (от по стария модел дето са 4бр. отделни) или ще трябва да търся от М52 ???
За това ще можете ли да ми помогнете
- izzzo
- младши ентусиаст
- Мнения: 368
- Регистриран на: 17.03.2005
- Пол: Мъж
- Кара: '04 330xi touring
По принцип може да ползваш твоите бубини, но става сложно и не е препоръчително- трябва да изпилиш бубините отстрани и да сваляш капака на клапаните и него да пилиш и въобще- не се занимавай! Намери си бубини от М52- те са си плъг енд плей.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани