ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 28.09.2017
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е60

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BMW.VIPERA » 28 Юли 2019, 16:31

r19 написа:По-новите M42B18 също са с електрическа перка.
Въобще ако мислиш да слагаш турбо приготви бюджет колкото цената на няколо читави 36-ци иначе нищо няма да направиш.
Да не говорим ако мислиш да купиш някой "тор" с незнайни километри и да му садиш турбина предполагам ти е ясен резултата без оглед, ревизия и подмяна при необходимост на всяка една част от мотора. :yes:
Та един съвет от мен: Изясни си каква ти е крайната цел за колата и мотора като цяло иначе ще влезеш в един много скъп и безкраен филм.
Целта ми е двигател кола за евридей
Която в последствие на стоков мотор мога да я турбинирам за резултат от едни 200-250_или дори 300коня за евридей.... Дори малко преовеличено казано.

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1236
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 96' BMW 318ti
Мечтае да кара: BMW M2

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ildivvy » 29 Юли 2019, 7:04

Из темите с 'проекти' съм чел,че и М43 много добре се турбинирал,а би трябвало да са много евтини... Лошото е,че до преди турбинирането, М42/44 върви по-добре :D
96' BMW318ti

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 18.11.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW Compact M43B16
Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vasko_G » 30 Юли 2019, 10:51

Здравейте, колеги. Взех си тази пробка за автоматичната СК, през нея се налива маслото. Направи ми впечатление, че няма медна шайба. Та лаишкият ми въпрос е да слагам ли медна шайба или няма нужда. Изображение

Изпратено от моят Nokia 5.1 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13;

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от stocky » 30 Юли 2019, 13:26

Гарнитурката е на отделен парт номер - 24111219750. Според сервизната документация се сменя при всяко развиване. Не вярвам да струва повече от 4-5лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 18.11.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW Compact M43B16
Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vasko_G » 30 Юли 2019, 14:23

stocky написа:Гарнитурката е на отделен парт номер - 24111219750. Според сервизната документация се сменя при всяко развиване. Не вярвам да струва повече от 4-5лв.
Явно трябваше да питам по-рано. Сега пак трябва да бия път до Дружба. А онзи човек на гишето можеше да ми предложи и шайбата, когато взимах пробката. Добре де, може ли да се ползва каква да е медна шайба, която съответства на размера на пробката.

Изпратено от моят Nokia 5.1 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13;

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от stocky » 30 Юли 2019, 14:57

Вероятно да, но не знам как ще определиш първоначалните размери на гарнитура, която вече е деформирана при монтаж.
Отделно да си кажа, че щом ще наливаш масло, вероятно ще източваш старото. За източването има друг комплект пробка - гарнитура, като гарнитурката също е еднократна.

Пробка за наливане - 24111219749
Гарнитурка за пробката за наливане - 24111219750
Пробка за източване - 24111218900
Гарнитурка за пробката за източване - 24111218851

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 18.11.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW Compact M43B16
Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vasko_G » 30 Юли 2019, 15:54

Май си прав, Колега. Гледам, че М кар е възможно да го има този детайл. Благодаря за съветите.

Изпратено от моят Nokia 5.1 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 28.09.2017
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е60

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BMW.VIPERA » 03 Авг 2019, 15:04

Тоя мотор верно си е за кофата преди да го сменя. Някой знае ли от какво тропа лопа чука? Д
http://cloud.tapatalk.com/s/5d458665ae006/received_653214371865949.mp4

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 28.09.2017
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е60

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BMW.VIPERA » 03 Авг 2019, 15:09

BMW.VIPERA написа:Тоя мотор верно си е за кофата преди да го сменя. Някой знае ли от какво тропа лопа чука? Д
http://cloud.tapatalk.com/s/5d458665ae006/received_653214371865949.mp4

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
Има още клипове
И др питане 1,8ис ще го подкарам ли със същите кабели букси и теми подобни дреболии? http://cloud.tapatalk.com/s/5d45878b7b33f/received_639125459913365.mp4

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1236
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 96' BMW 318ti
Мечтае да кара: BMW M2

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ildivvy » 06 Авг 2019, 13:21

Колеги,имам следния въпрос: На колега от работата,на мотора му F650GS 2004г,като датчик за температура се използва всеизвестния двоен датчик познат от нашите двигатели! При него има проблем със студения старт,а когато си загрее всичко е нормално! Премерих му датчика,опроводени са му само двете жила за датчика за Мотроник-а,и при около 25'С показва 2кОм! Другия датчик,който при нас е за таблото,показва 4,4кОм . Колко трябва да бъде показанието на датчика за Мотроник-а при тази температура? Ако на буксата му свържа обикновено съпротивление 5,4кОм (имитирам много студен двигател),мотора тръгва идеално (докато е студен,разбира се)! Според нас ,датчика за температурата му се прецаква. Смени го с Делфи и същата работа. Делфи-то показва дори 1,8кОм при тези градуси ! Някой може ли да премери показанието на изправен датчик или ако знае да сподели някакви стойности! Благодарим предварително!
96' BMW318ti

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 28.09.2017
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E36
Мечтае да кара: BMW е60

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от BMW.VIPERA » 06 Авг 2019, 20:14

Здравейте
Проблема на 1,6и е бил изкривен изпускателен клапан в трети цилиндър.
Има ли го тоя варянт и буталото там да е натъртено или дори счукано - двигателя пали и работи но трудно и чука лопа трака...да знам дали да сменя главата с клапани вс. Или направо др двигател са си сложа...?

Изображение

Едит: - буталото е натъртено като оглозган кокал от куче - в кофата всичко :D

Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 18.11.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW Compact M43B16
Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vasko_G » 09 Сеп 2019, 10:15

Здравейте, колеги. Откакто съм взел черната перла преди пет години не съм сменял крушки на късите светлини. Понеже едната взе да прекъсва реших да я сменя. В Realoem ми излиза това https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=CG21-EUR-10-1994-E36-BMW-316i_16&diagId=63_1710https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=CG21-EUR-10-1994-E36-BMW-316i_16&diagId=63_1710
Обаче всъщност крушката е № 4, за която не са посочени данни. В крайна сметка установих, че крушките с този външен вид са НВ 3 и НВ 4. Та въпросът ми е има ли разлика между двете в цокъла и буксата и каква е разликата между двете и коя ще препоръчате за компакт 94-а.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1236
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 96' BMW 318ti
Мечтае да кара: BMW M2

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ildivvy » 09 Сеп 2019, 12:01

Има разлика,нищо,че изглеждат почти еднакво! На стъклото на фара, отпред, пише кой е 'стандарта' за съответната светлина. Купуваш си същата и всичко ще е супер!
96' BMW318ti

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 1.07.2012
Местоположение: София

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от 4iko » 09 Сеп 2019, 21:38

Vasko_G написа:Здравейте, колеги...


HB4 ти е за късите (low beam). HB3, за която няма данни сигурно е за дългите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 18.11.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW Compact M43B16
Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vasko_G » 10 Сеп 2019, 10:59

Специални благодарности на колегите ildivvy и 4iko. Признавам си, никога не бих се сетил да погледна какво пише на стъклото на фара. Но, както се казва, бедата не идва сама, сега ми заминаха двата амортисьора на предния капак. Понеже гледам доста производители има, някой да сподели наблюдения, ако скоро ги е сменял и да препоръча марка.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook