ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от r19 » 07 Дек 2019, 0:16

Здравейте колеги отскоро забелязвам, че на 318ti M42B18 се получава едно прекъсване като в същото време оборотомера откача и показва някакви луди обороти :kuku: Дори на прекъсвач като я задържа на свободна го прави стрелката скача до 9000 оборота като в същото време колата глъхне :kuku:
Някой имал ли е подобен проблем? Доколкото знам оборотомера взима сигнал от датчик колянов вал, който пък ако не е здрав изобщо няма да пали ?
И в движение ако я смачкам с газ до долу набира на пресекулки а не с постоянно темпо.
Някакви идеи?Чисто нова ламбда сонда Бош, изряден дебитомер, няма записани грешки, гофрето на дросела е здраво. :roll:
Ето и клипче
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 313
Регистриран на: 19.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: тист
Мечтае да кара: непрекъснато
Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Tristaiosemnaiseis » 02 Фев 2020, 11:26

Здравейте колеги, може ли някой с работеща на E36 INPA да ми изпрати DATEN файловете си, или да знае от къде мога да ги сваля? :bowdown: :bowdown:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от r19 » 02 Фев 2020, 23:00

Здравейте колеги,
Някой правил ли е конверсия от плътни предни спирачни дискове(преди фейс) към вентилирани(фейс)?
Какво ми е необходимо ? Само дискове и супорти или нещо друго?
Също така какъв максимален размер диск може да сложа за да си ползвам 15-ки джанти ?
Поздрави
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от shlosera » 03 Фев 2020, 9:13

r19 написа:Здравейте колеги,
Някой правил ли е конверсия от плътни предни спирачни дискове(преди фейс) към вентилирани(фейс)?
Какво ми е необходимо ? Само дискове и супорти или нещо друго?
Също така какъв максимален размер диск може да сложа за да си ползвам 15-ки джанти ?
Поздрави

Дискове, супорти и апарати по спомен. На м43б16 слагахме вентилирани от 20ка отпред. А максималния диск за 15’ джанта нямам идея колко е.


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 320i
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M42B18
M54B22

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от streetz » 03 Фев 2020, 9:58

Всички без М3 стават с 15-ски джанти.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 1.10.2014
Пол: Мъж
Кара: 3er

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от RaiN » 11 Фев 2020, 13:59

Здравейте колеги,
Някой да подскаже откъде може да губи по ококо 200 мл антифриз след каране?Става дума за е36 м43б16 (с газов инжекцион),като преди 2 дни смених радиатор +казанче (нисенс)+капачка(хела) ,всичко е чисто ново...
Преди да ги сменя течеше между радиатора и казанчето(въпреки ,че опитах и със смяна на О-пръстена на самото казанче).
Колата не пуши,нито надува маркучите.
Не оставя следи под нея. :ranting:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от shlosera » 11 Фев 2020, 14:38

RaiN написа:Здравейте колеги,
Някой да подскаже откъде може да губи по ококо 200 мл антифриз след каране?Става дума за е36 м43б16 (с газов инжекцион),като преди 2 дни смених радиатор +казанче (нисенс)+капачка(хела) ,всичко е чисто ново...
Преди да ги сменя течеше между радиатора и казанчето(въпреки ,че опитах и със смяна на О-пръстена на самото казанче).
Колата не пуши,нито надува маркучите.
Не оставя следи под нея. :ranting:

Първите два три дни след обезвъздушаване винаги съм доливал по 100-200мл.


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 1.10.2014
Пол: Мъж
Кара: 3er

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от RaiN » 11 Фев 2020, 14:49

Първо бяхме го препълнили (беше с 2 пръста над "calt"),след 1 ден беше си спаднало на средата,и днес след каране пак вече е под средата...
Още след първото обезвъдушаване бях почистил всички "стечки от антифриз"и сега като видях нивото пак минах с 1 кърпичка и имаше следи от антифриз пак.Пак от страната на капачката бяха,все 1 се е стичало от капачката към казанчето надолу...
А проверих и под педала за газта (в купето)да не р спукан радиатора на парното,но не е влажно,а и си имам парно :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от michev » 11 Фев 2020, 16:52

Казанчето и в горната си част има една човка, която влиза в радиатора и се уплътнява с О пръстен, но би трябвало да си видял това след като си свалял казанче. С времето, самото казанче става с микропукнатини, та може и това да е. Ако ти подмокря по радиатора, а никога не си го сменял, то се замисли за нов. Ремонти по него и по казанчето са безсмислени, а и има напълно сносни нови радиатори на добри цени.
only rear wheel drive

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 1.10.2014
Пол: Мъж
Кара: 3er

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от RaiN » 11 Фев 2020, 18:06

Казанчето е ново,беше в комплект с радиатора..
Иначе старото казанче се беше раздуло доста... :dunno:
Пак ми се струва ,че тече между радиатора и казанчето(а те са чисто нови),може би се стича отгоре.Чудя се дали да не опитам със старата "оем"капачка на новия радиатор?
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=17_0959

Ето http://kachi-snimka.info/vij.php?id=jdv1581445329f.jpg
Това е само от едната страна,от другата беше същото преди да го почистя. След всяко каране има антифриз по ръба на казанчето :dummy:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от michev » 12 Фев 2020, 11:01

Доколкото се вижда от снимката, тече отдолу. Дори и с ново казанче се получава така понякога, просто с времето се деформира и основанието, където влиза казанчето. Можеш да направиш една последна проба преди нов радиатор. Разглобяваш и обезмасляваш, мажеш и на двете места казанчето с полиуретаново лепило за автостъкла и сглобяваш.Но имай предвид, че след полиуретана, там повече няма разглобяване.
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ildivvy » 12 Фев 2020, 13:04

Колегата пише,че вече е сменил радиатора... Аз имам следния въпрос: Сега с новия радиатор и новата капачка,маркучите колко са твърди? Когато покараш малко и колата загрее нормално/хубаво,маркучите трябва да са с твърдостта на неотворено ПВЦ-шише от 2лтр Кока-Кола (с колегите във форума решихме,че така се определя/обеснява най-добре)! Ако маркучите са меки,то в системата няма налягане! Когато аз сменях радиатора и ползвах старата капачка,маркучите ми бяха меки и точно на същото място имах същото омазняване с антифриз! Смених капачката с нова,маркучите се втвърдиха нормално и омазняването изчезна! Предполагам,че налягането в системата по някакъв начин притиска двете уплътнения в основата на казанчето и теча спира... Не знам как по друг начин да си го обесня,но е факт (поне при мен)!
Все още е рано да решиш,че губиш течност! От това омазняване не се губи 200мл...Ако си карал колата само един-два пъти от обезвъздушаването,то е нормално все още да иска по малко течност!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 1.10.2014
Пол: Мъж
Кара: 3er

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от RaiN » 12 Фев 2020, 13:08

Ами и капачка взех нова "Hella",но когато стисна маркучите от нея пак си се чува 'съскане'.Маркучите по принцип са си ''нормално''твърди ..Възможно ли е гърловината на самото казанче да е калпава и да не затяга добре капачката? :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от shlosera » 12 Фев 2020, 13:10

RaiN написа:Ами и капачка взех нова "Hella",но когато стисна маркучите от нея пак си се чува 'съскане'.Маркучите по принцип са си ''нормално''твърди ..Възможно ли е гърловината на самото казанче да е калпава и да не затяга добре капачката? :dunno:

Чул съм, че афтърмаркет капачките дават проблеми, пробвай старата.


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2040
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от michev » 12 Фев 2020, 20:50

При стискане на маркучите, не трябва да се чува никакво съскане! Огледай гърловината на радиатора и капачката! Може самия клапан в капачката да не е в ред, нищо че е нова! Ако си долял много антифриз, при разширението също избива през клапана на капачката и може оттам да подмокря.
only rear wheel drive

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook