ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, колеги. Днес установих, че под радиатора или по-точно под радиаторите, защото нали са три - охлаждане, автоматик, климатик - та установих, че има петно. Понеже петното е зелено на цвят, предполагам, че няма как да е от автоматика или охлаждането, понеже те са червени - остава климатикът. Въпросът ми е лаишки - от къде капе, нали в климатичния радиатор не циркулира ли газ, а не масло, защото това, което капе си е зеленикаво масло.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Vasko_G написа:Здравейте, колеги. Днес установих, че под радиатора или по-точно под радиаторите, защото нали са три - охлаждане, автоматик, климатик - та установих, че има петно. Понеже петното е зелено на цвят, предполагам, че няма как да е от автоматика или охлаждането, понеже те са червени - остава климатикът. Въпросът ми е лаишки - от къде капе, нали в климатичния радиатор не циркулира ли газ, а не масло, защото това, което капе си е зеленикаво масло.
С фреона циркулира и маслото за компресора, а то си е точно зеленикаво на цвят. Не е ли по-лесно да натиснеш копчето, и да видиш дали тръгва?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
~Мишо~ написа:Vasko_G написа:?
Ей сега го пробвах, климатикът се включва. Обаче имам някакви съмнения, че някъде съм чукнал радиатора. Мишо, ако не включвам климатика, ще има ли проблем да карам колата, докато намеря читав радиатор.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Няма проблеми, той щом тече толкова, скоро ще спре да се включва. Важно е да си сигурен че не е от охлаждащия радиатор...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
[quote="~Мишо~"][/quote]
Аз няма да го включвам, иначе пак го огледах, баш от радиатора е. Миналата зима улиците бяха малко офроуд и го чукнал лееекинко. До сега държеше без никакви проблеми и явно е дошла точката на пречупване. Ще чакам Деня на народните будители, тогава децата имат ваканция, и тогава ще го карам на майстор. Освен това казаха, че от сряда почва застудяване и климатик няма да трябва
Аз няма да го включвам, иначе пак го огледах, баш от радиатора е. Миналата зима улиците бяха малко офроуд и го чукнал лееекинко. До сега държеше без никакви проблеми и явно е дошла точката на пречупване. Ще чакам Деня на народните будители, тогава децата имат ваканция, и тогава ще го карам на майстор. Освен това казаха, че от сряда почва застудяване и климатик няма да трябва
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
HowDouWantit написа:Здравейте колеги ,колата която карам е с М52Б25 пиша тук ,понеже подобна тема в Е39 подраздела липсва ,а мотора се монтира и в Е36 ,та мисля ,че не е от кой знае какво значение.
Та проблема който имам с колата се изразява във следното:
След като задам на колата до ограничител или около него ,след това ,но НЕ винаги се получава странен празен ход.
Понякога варира между 1000 и 1500 об/мин ,друг път от 1500 до 2000. Все едно давам газ на колата и я отпускам и така между тези обороти.
Та някой някакви идеи? Иначе мотора си върви прекрасно ,има някакъв чип тунинг от Анатоли (kbd) ,свещите са нови ,ламбда сондите също са нови.
Прави го и със 95 октана и със 100 октана. Като покарам нормално след това се оправя ,след да речем около 1 км.
Ограничителя е на около 6800-6850 об/мин по дигиталното табло.
Таа.. Някой някаква идея?
- Heat
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 61
- Регистриран на: 26.10.2012
- Кара: 3.0i
- Мечтае да кара: 335i
- Детайли за колата: Кола
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги,
колата е Е36 318TDS. Държи оборотите на 1000-1100 на празен ход.
Разхода би трябвало да е нормален за модела 5-6 литра.
При подаване на газ отзад пуши много. На колата е слаган чип от незнаен войн.
Къде да търся проблема?
колата е Е36 318TDS. Държи оборотите на 1000-1100 на празен ход.
Разхода би трябвало да е нормален за модела 5-6 литра.
При подаване на газ отзад пуши много. На колата е слаган чип от незнаен войн.
Къде да търся проблема?
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1673
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
HowDouWantit написа:HowDouWantit написа:Здравейте колеги ,колата която карам е с М52Б25 пиша тук ,понеже подобна тема в Е39 подраздела липсва ,а мотора се монтира и в Е36 ,та мисля ,че не е от кой знае какво значение.
Та проблема който имам с колата се изразява във следното:
След като задам на колата до ограничител или около него ,след това ,но НЕ винаги се получава странен празен ход.
Понякога варира между 1000 и 1500 об/мин ,друг път от 1500 до 2000. Все едно давам газ на колата и я отпускам и така между тези обороти.
Та някой някакви идеи? Иначе мотора си върви прекрасно ,има някакъв чип тунинг от Анатоли (kbd) ,свещите са нови ,ламбда сондите също са нови.
Прави го и със 95 октана и със 100 октана. Като покарам нормално след това се оправя ,след да речем около 1 км.
Ограничителя е на около 6800-6850 об/мин по дигиталното табло.
Таа.. Някой някаква идея?
И при мен на 1.6 е така като стигне ограничителя,след известно време се оправя.
Имам чувството че като натисна педала до долу и после жилото някъде задържа известно време.
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Не, при мен със сигурност не задържа жилото. Оборотите играят просто играят първо от 2к до 1000-1500. И постепенно после се нормализират оборотите..
- EnthusiasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 27.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: E36 Touring M50
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги. Въпросът ми е следният - колата е с малък диф 3.45 и ми предстои смяна на полуоските понеже в тях има луфт. Така и така ще се сменят по- добре да сложа от по-големите. Въпроса ми е дали големите полуоски (38мм стъбло) пасват директно на чашките на малкия диф( според това което пище диаметъра на големите полуски в карето при чашките е 86мм което съвпада с този на малките полуоски с които съм в момента?Колата е 320 1995
Alfa 75 Turbo -- Е36 Touring M50B30++ -- E36 Coupe M50 -- Rover Tomcat 216 coupe
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Взех една абс помпа втора ръка, но преди да оставя колата да я сменят, което изглежда доста сложно, понеже на М44 е навряна под сервото, има ли как да я пробвам дали работи?
Искам да си спестя парите за сваляне и слагане на две помпи в случай че и "новата стара" помпа е прецакана.
Мисля си, ако откача буксата и я закача на новата дали при подаване на контакт ще стане да направя проверката? Идеята е, че моята помпа не реагира, тоест модула е заминал, който при м44 е на помпата. Предполагам, че на контакт се прави проверка на всички системи и неизправните не им гаснат лампите на таблото просто. Ако закача другата помпа и дам само на контакт, дали ще отчете, че и работи модула? Дали ще стане това и дали няма да прецакм и нея ако работи ' на сухо '
Искам да си спестя парите за сваляне и слагане на две помпи в случай че и "новата стара" помпа е прецакана.
Мисля си, ако откача буксата и я закача на новата дали при подаване на контакт ще стане да направя проверката? Идеята е, че моята помпа не реагира, тоест модула е заминал, който при м44 е на помпата. Предполагам, че на контакт се прави проверка на всички системи и неизправните не им гаснат лампите на таблото просто. Ако закача другата помпа и дам само на контакт, дали ще отчете, че и работи модула? Дали ще стане това и дали няма да прецакм и нея ако работи ' на сухо '
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
То на всички 36-ци им е там помпата, гледай внимателно какво взимаш, съвпадение на номерата до последата цифра и буква! На Е36 се слагат няколко модела АБС помпи, седана ми е март 1996, а компакта юли 2000 и нямат нищо общо, виждал съм и други модели, различни от тези да моите коли. Твоята би трябвало да е като на компакта ми, и по мненитео на специалисти са от типа, който сравнително често се прекарва, та проверка е хубаво да направиш. С закачена на буксата би трябвало да може да я прочетеш на диагностика, АБС системата се чете доста подробно. На компакта ми е скапана помпата и веднага си я дава като грешка, и аз уж ще я сменям, ама по-после Дали ще успееш да навреш двете помпи една до друга за да прехвърлиш кабела? Мястото там наистина е малко.
only rear wheel drive
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги като е тръгнало на въпроси за абс-а да питам и аз. Светна лампата за абс преди една седмицаи той спря да включва. Имаше датчик със скъсан кабел смених датчика с друг свален от колата на приятел работещ, лампата загасна но след 30 минути отново светна, при нов старт на двигателя се повтаря същата процедура гасне и до час отново светва. Опитах да я закача и с дис и с инпа, но ми казва, че няма връзка с модула. Аз се насочвам към управлението на абс, но ако някой е имал подобна драма да сподели къде е бил проблема да не събирам още една абс система за проба грешка.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
В абсолютно същата ситуация съм. Нямам грешки за датчик, и нямам връзка с помпата/ модула. АБС свети на таблото и АБС нямам. ПРоблема зачестява. В началото иаз бях така паля работи, мина през дупка светне, после мина пак през дупка угасне. Проблема 10000% е някоя кофти спойка вътре по електрониката.
Ще сменям помпата и модула, които при М44 са едно цяло и навряни на ма*ната си Чуденката ми беше ако закача новата употребавана помпа на буксата и дам на контакт дали така ще си покаже дали работи или не
Ще сменям помпата и модула, които при М44 са едно цяло и навряни на ма*ната си Чуденката ми беше ако закача новата употребавана помпа на буксата и дам на контакт дали така ще си покаже дали работи или не
- Blodliker
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 5.08.2013
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320 coupe,E90
- Мечтае да кара: M4
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги Дали може да ми кажете дали амортисьори за нормално окачване стават за М-техник ? И какви са разликите между тези за М-тех и обикновенните? Благодаря предварително
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани