ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Le Transporteur » 23 Юли 2017, 11:49

Здравейте! Откъде, мога да си купя плат за претапициране на вратите?
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 29.08.2007

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от RageBg » 24 Юли 2017, 7:45

Le Transporteur написа:Здравейте! Откъде, мога да си купя плат за претапициране на вратите?

Пиши автомобилни платове в гугъл и си избирай.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 25.01.2015
Пол: Мъж
Кара: E36 316i / Е39 520i
Мечтае да кара: E34 с V8

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от eXed0 » 26 Юли 2017, 17:50

Колеги, преди малко един индивид паркира 2 метра зад мен (лек наклон надолу) и не си беше дръпнал ръчната и ме изтряска отзад. Видимо няма щети, но ме интересува следното: До колкото знам има едни като амортисьорчета на задната броня, които потъват при евентуален удар. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=51_2017 номер 5 от схемата. Въпросните амортисьори за еднократна употреба ли са и трябва ли да ги сменя след този удар или мога да си ги ползвам ?

Благодаря предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 26 Юли 2017, 18:00

Това са буфери които при удар се мачкат за да намалят силите, но за 2 метра по лек наклон надали е набрал достатъчно скорост, че да ги смачка.
Щом няма видими поражения по бронята си карай и не го мисли. :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 25.01.2015
Пол: Мъж
Кара: E36 316i / Е39 520i
Мечтае да кара: E34 с V8

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от eXed0 » 26 Юли 2017, 18:13

raptorxbg написа:Това са буфери които при удар се мачкат за да намалят силите, но за 2 метра по лек наклон надали е набрал достатъчно скорост, че да ги смачка.
Щом няма видими поражения по бронята си карай и не го мисли. :bchug:

Благодаря, колега! :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от rhase » 31 Юли 2017, 14:58

Въпрос: M52B28 в Е36 туринг

Вчера сменях съединителя на буркановоза. Стария съм почти сигурен че си беше оригиналния, стар и нацепен. СЛед монтажа на новия, когато натисна педала на съединителя до долу се чува леко пречукване, което констатирахме че са ламелите на притискателя опиращи във феродото, защото хода на помпата му идва дълъг. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
При свалянето, видях че долната помпа е тръгнала, тези дни ще взема нова и ще я сменя, но не вярвам да се оправи само от това.
Другото което ми направи впечатление, че съединителя стои 1-2см по-високо от спирачката :dunno: все едно целия му общ ход се е изместил с 1-2 см нагоре.


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 505
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от rhase » 03 Авг 2017, 7:20

rhase написа:Въпрос: M52B28 в Е36 туринг

Вчера сменях съединителя на буркановоза. Стария съм почти сигурен че си беше оригиналния, стар и нацепен. СЛед монтажа на новия, когато натисна педала на съединителя до долу се чува леко пречукване, което констатирахме че са ламелите на притискателя опиращи във феродото, защото хода на помпата му идва дълъг. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем?
При свалянето, видях че долната помпа е тръгнала, тези дни ще взема нова и ще я сменя, но не вярвам да се оправи само от това.
Другото което ми направи впечатление, че съединителя стои 1-2см по-високо от спирачката :dunno: все едно целия му общ ход се е изместил с 1-2 см нагоре.




Проблема е РЕШЕН
: Смених долната помпа и след обезвъздушаване педала си слезна на място. Допускам и че е вероятно при монтажа на кутията да е мръднала вилката, от което да е дошъл странния ход на педала - и от там е било опирането/стържене.
:driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 05 Авг 2017, 16:16

Моля за малко помощ със съединителя на тдс-а.
Есента колата започна да ми прави номера - на натиснат до долу съединител да продължава да се движи и при превключване на скорости педала не искаше да се връща обратно. Проблема бързо беше локализиран и отстранен - долната помпа на съединителя беше протекла. От тогава съм минал близо 10 000км. и в последните две седмици проблема се завърна като си направи номерата близо 7-8 пъти и аз бях убеден, че горната помпа е протекла. Записах час в сервиза, вдигнахме я на подемника и изненада - и двете помпи изглеждат добре, няма течове и т.н. Разбира се колата не пожела да си покаже проблемите докато беше в сервиза и колкото и да я тестваха си работеше нормално. Аз настоявах въпреки това да сменим и горната помпа, но доставчиците я нямаха в наличност и само обезвъздушиха отново системата. Тествах я на 5-та скорост с натисната до долу спирачка и отпускане на съединителя и колата угасна. Сега се разбрахме да я карам докато почне да прави по-често номера и тогава ще я правим. Питането ми е възможно ли е самия съединител да се е изтъркал вече и да "залепва" и за това да ги прави този номера? Иначе като й набия до долу газта и си набира нормално, без да се усеща боксуване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от shlosera » 12 Авг 2017, 17:53

Колеги въпрос прасето на климатроника (дигититален) на седан и купе еднакво ли е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от HowDouWantit » 13 Авг 2017, 9:34

shlosera написа:Колеги въпрос прасето на климатроника (дигититален) на седан и купе еднакво ли е?


Еднакви са колега.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от shlosera » 13 Авг 2017, 13:27

HowDouWantit написа:
shlosera написа:Колеги въпрос прасето на климатроника (дигититален) на седан и купе еднакво ли е?


Еднакви са колега.


Много благодаря колега!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 16 Авг 2017, 20:38

Покарахме няколко месеца без проблеми и пак си показва характера. М44Б19 на бензин колата си върви нормално когато спра на място оборотите си падат до нормалните ислед малко падат с още малко - почва да тресе и работи леко неравномерно. Не играят оборотите, а просто падат още малко и работи леко кофти. В същото време от този проблем на газ започна да държи на празен ход 1500 оборота.
Имах същия проблем началото на годината, тогава газаджиите казаха, че сместа е бедна и от там държи високи обороти на газ, а колата си беше идеална на бензин :shock: . Почистих стъпковия мотор с разни течности и ултразвук и колата заспа. Сега не мисля, че е зацапан пак по-скоро мисля, че имам пробем с вакуум, но не знам от къда да почна. :dunno: Свещи сменени преди 15-20к км, началото на годината смених и клапана за картерните газове.

едит1. Пръсках с wd40 и със стартов спрей по видимите маркучи не променя работа мотора :| . Видимо само маркуча, който идва от под колектора и се включва в гофрето е нацепен където се включва в гофрето, но то си е така от много отдавна. Гофрето изглежда идеално, поне отгоре, освен да го свалям и да го гледам и отдолу , но го налях цялото със тия спрейове и нищо :clap:

едит2. Проблема е решен - Сцепен маркуч от колектора към сервото :kuku:
Последна промяна k.milanov на 20 Авг 2017, 17:22, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от drago9205 » 19 Авг 2017, 15:00

Привет колеги - имам следният казус и ще се радвам ако някой може да ме ориентира набързо.
Тъй като съм закачал 2-3 коли от широкият семеен кръг с ОБД интерфейс с моят кабел и диагностика се чудя ще ми свърши ли работа ОБД към 20пин преходник, за да закача диагностиката на старата ни (вече карана от дядо ми) е36-ца. И по-важното иста/инпа дали ще могат да я прочетат с такъв преходник.

Казусът е, че колата работи много странно на празен ход губи обороти и глъхне ако не и се подаде газ след 20-30 секунди се дави и угасва... това понякога. Ако се подаде газ пак започва да се дави и глъхне докато се "отпуши". В движение пак така се случва - давене, глъхнене понякога се появява понякога си върви нормално. Та ми се ще да я закача с моят софт и да видя какви грешки има и евентуално ако могат да се видят живи данни на ИНПА и да се ориентирам къде може да е проблема, защото за тези симптоми има над 5 потенциални виновника.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от shlosera » 19 Авг 2017, 17:56

Колега старите е36 преди 96-7 се четата в адс режим с дис. 4 коли съм закачал с моя кабел 3 от тях ги прочете и инпа(пак с този кабел и адс режим), 4тата не.

Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 25.09.2015
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от maxoyn » 22 Авг 2017, 19:58

При мен се чете '99 323ti с инпа и преходника.

Въпрос:
В инпа втората ламбда сонда коя е реално? Късата или дългата? Защото по схемата в realoem номер 1 е дългата, но като се гледа под колата е късата.

Ъпдейт:
Поръчах сонда втора ръка, работеща според човека. Смених дългата и според инпа сонда 2 пак е забила 4.75-77 и без подгрев. Сложих старата дълга на късата и пак. Размених вече двете дълги и същото. Даже сега за пръв път ми записва грешка в подгрева на сонда 3 и не се маха.
Идеи? :confused:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook