ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 165
Регистриран на: 18.11.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW Compact M43B16
Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Vasko_G » 28 Сеп 2018, 14:56

kokobaroko13 написа:Искам да попитам това масло става ли за кутията на е36 води се декстрон 4

А кутията АСК ли е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ildivvy » 29 Сеп 2018, 7:38

Моята кутия е ръчна и съм с АТФ Дексрон 2 ,както е препоръчано! Много по-добре е от МТФ,който не беше препоръчан...Има и кутии за които пък се препоръчва МТФ,така,че явно има някакви разлики...
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от shlosera » 29 Сеп 2018, 18:52

На кутиите има табелки дали е за атф или мтф. Ако няма табелка отваряш пробката, ако е червено атф, ако е жълтеникаво мтф.

Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ildivvy » 29 Сеп 2018, 19:26

Въпрос: "Цепката" на ключалката на багажника ми стои отвесно! За да го отключа,въртя с ключа малко на ляво и пак го връщам в отвесно положение! Капака се отключва! Ако искам да го заключа,въртя леко на дясно и пак го връщам в отвесно положение! Капака е заключен! Мога обаче да завъртя на дясно на 90' и да извадя ключа с 'цепка',останала във водоравно положение! Капака е заключен,но каква беше разликата с "другото заключване"?
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 30 Сеп 2018, 8:51

Ако отидеш и отключиш с ключа от някоя от предните врати, багажника ще остане заключен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 29.08.2007

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от RageBg » 04 Окт 2018, 9:19

Колеги, на малкия ТДС понеже пали с мъка на загрял двигател ( явно веригата е поразтеглена, хем е сменявана преди няма и 100к км :shock: ) и понеже върти тегаво също , все едно акумулатора е за смяна, а всъщност е на няма и година и съм го замервал с мултицет и всичко е ок. Та дали може и стартера да е за смяна как мислите.
Върти и на студен мотор се едно няма акумулатор, но пък пали от раз.
Та в ред на мисли от големия ТДС може ли да се сложи стартер , или няма как.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Hellrot » 04 Окт 2018, 20:09

Въпросът е от къде мога да взема постоянен + от към багажника е36 купе. За едни плафони от е46 ми трябва постоянен + а не ми се прекарва жица отпред до отзад. Има ли от къде да взема? Плафон в багажника? Там дали е постоянен
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от shlosera » 04 Окт 2018, 20:26

Hellrot написа:Въпросът е от къде мога да взема постоянен + от към багажника е36 купе. За едни плафони от е46 ми трябва постоянен + а не ми се прекарва жица отпред до отзад. Има ли от къде да взема? Плафон в багажника? Там дали е постоянен
Плафона на багажника би трябвало да е постоянен, поне при мен когато и да го отворя свети.

Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от ildivvy » 05 Окт 2018, 23:12

Според ел.схемите,плафона в багажника се захранва директно от предпазител №33 ,който е 10А и като кл.30 (не помня директен или след контакт).Бутона на капака свързва другия проводник към 'маса'!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 06 Окт 2018, 19:18

RageBg написа:Колеги, на малкия ТДС понеже пали с мъка на загрял двигател ( явно веригата е поразтеглена, хем е сменявана преди няма и 100к км :shock: ) и понеже върти тегаво също , все едно акумулатора е за смяна, а всъщност е на няма и година и съм го замервал с мултицет и всичко е ок. Та дали може и стартера да е за смяна как мислите.
Върти и на студен мотор се едно няма акумулатор, но пък пали от раз.
Та в ред на мисли от големия ТДС може ли да се сложи стартер , или няма как.



Стартера на малката печка се сваля достатъчно трудно, че просто не си заслужава да се опитваш да набутваш друг там. По-добре свали твоя и му направи пълна ревизия + смазка, отколкото да слагаш друг с неясен произход. Моя двигател също имаше твоя проблем със стартера и остарял акумулатор и се замисляше при запалване на загрял двигател. След ревизия на стартера и зареждане на акумулатора нещата се подобриха, като имай на предвид че моя е на 290 000км според таблото и веригата не е пипана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 29.08.2007

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от RageBg » 07 Окт 2018, 17:20

raptorxbg написа:Стартера на малката печка се сваля достатъчно трудно, че просто не си заслужава да се опитваш да набутваш друг там. По-добре свали твоя и му направи пълна ревизия + смазка, отколкото да слагаш друг с неясен произход. Моя двигател също имаше твоя проблем със стартера и остарял акумулатор и се замисляше при запалване на загрял двигател. След ревизия на стартера и зареждане на акумулатора нещата се подобриха, като имай на предвид че моя е на 290 000км според таблото и веригата не е пипана.


Той ако се взима някакъв втора ръка пак ще минава ревизия, но явно си е за ремонт тоя стартер, мерси за инфото. :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 2.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 über alles
Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
Детайли за колата: проект :p

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от methaman » 08 Окт 2018, 12:16

methaman написа:Здравейте, пиша ви за проблем с м50б25ту (ванос). Двигателя пали, но гасне веднага. Изключил съм моторчето за празен ход, тъй като съм сложил 100% работещо. Когато дам газ, двигателя се форсира, но се усеща, че прекъсва (при задържане на 2/3к оборота) и без газ веднага гасне. Когато махна маркуча от сервото, работи на празен ход и когато закача маркуча пак гасне. Може ли проблема да е във вакуумен теч ако държи празен ход, когато аз разкачам маркуча на колектор/серво? Пробвах друг компютър, без промяна и остава дебитомера, но колата не пали с разкачен дебитомер... Трябва ли м50 да може да пали с разкачен дебитомер? Можете ли да ме насочите какво друго да гледам?

Колата се кара г/д безпроблемно на теория с дупката в колектора само дето спирачките са мега тегави (без асистенция).

Незнам дали е от значение, но колата е е30 а мотора е 3.1 строукър


Привет,

Тъй като никой не ми обърна внимание на запитването ще опитам с нещо по-лесно. Може ли някой да ми каже какви са разликите между дроселите на м50 и м52?

При мен проблема се оказа, че сложих дросел от м52 на м50 колектор, без да забележат при смяната, че дроселите са различни и че този на м50 има някакаква допълнителна пишка, която вкарва въздух в колектора при затворен дросел, а клапата от м52 явно не разполага с такова нещо. Последствията са тези, които описах горе в предишния ми пост.

Благодаря предварително на отзовалите се!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Hellrot » 09 Окт 2018, 17:24

methaman написа:
methaman написа:Здравейте, пиша ви за проблем с м50б25ту (ванос). Двигателя пали, но гасне веднага. Изключил съм моторчето за празен ход, тъй като съм сложил 100% работещо. Когато дам газ, двигателя се форсира, но се усеща, че прекъсва (при задържане на 2/3к оборота) и без газ веднага гасне. Когато махна маркуча от сервото, работи на празен ход и когато закача маркуча пак гасне. Може ли проблема да е във вакуумен теч ако държи празен ход, когато аз разкачам маркуча на колектор/серво? Пробвах друг компютър, без промяна и остава дебитомера, но колата не пали с разкачен дебитомер... Трябва ли м50 да може да пали с разкачен дебитомер? Можете ли да ме насочите какво друго да гледам?

Колата се кара г/д безпроблемно на теория с дупката в колектора само дето спирачките са мега тегави (без асистенция).

Незнам дали е от значение, но колата е е30 а мотора е 3.1 строукър


Привет,

Тъй като никой не ми обърна внимание на запитването ще опитам с нещо по-лесно. Може ли някой да ми каже какви са разликите между дроселите на м50 и м52?

При мен проблема се оказа, че сложих дросел от м52 на м50 колектор, без да забележат при смяната, че дроселите са различни и че този на м50 има някакаква допълнителна пишка, която вкарва въздух в колектора при затворен дросел, а клапата от м52 явно не разполага с такова нещо. Последствията са тези, които описах горе в предишния ми пост.

Благодаря предварително на отзовалите се!

По принцип 2та дросела се различават и по уплътненията. за да се сложи дросел от м52 на м50 или трябва да се запълни канала за уплътнението на м50 колектора или да има фланец и да се сложи с 2 уплътнения. при теб това направено ли е? да не би да ти дърпа въздух от там ако не е направено?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 2.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 über alles
Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
Детайли за колата: проект :p

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от methaman » 11 Окт 2018, 14:41

Hellrot написа:
methaman написа:
methaman написа:Здравейте, пиша ви за проблем с м50б25ту (ванос). Двигателя пали, но гасне веднага. Изключил съм моторчето за празен ход, тъй като съм сложил 100% работещо. Когато дам газ, двигателя се форсира, но се усеща, че прекъсва (при задържане на 2/3к оборота) и без газ веднага гасне. Когато махна маркуча от сервото, работи на празен ход и когато закача маркуча пак гасне. Може ли проблема да е във вакуумен теч ако държи празен ход, когато аз разкачам маркуча на колектор/серво? Пробвах друг компютър, без промяна и остава дебитомера, но колата не пали с разкачен дебитомер... Трябва ли м50 да може да пали с разкачен дебитомер? Можете ли да ме насочите какво друго да гледам?

Колата се кара г/д безпроблемно на теория с дупката в колектора само дето спирачките са мега тегави (без асистенция).

Незнам дали е от значение, но колата е е30 а мотора е 3.1 строукър


Привет,

Тъй като никой не ми обърна внимание на запитването ще опитам с нещо по-лесно. Може ли някой да ми каже какви са разликите между дроселите на м50 и м52?

При мен проблема се оказа, че сложих дросел от м52 на м50 колектор, без да забележат при смяната, че дроселите са различни и че този на м50 има някакаква допълнителна пишка, която вкарва въздух в колектора при затворен дросел, а клапата от м52 явно не разполага с такова нещо. Последствията са тези, които описах горе в предишния ми пост.

Благодаря предварително на отзовалите се!

По принцип 2та дросела се различават и по уплътненията. за да се сложи дросел от м52 на м50 или трябва да се запълни канала за уплътнението на м50 колектора или да има фланец и да се сложи с 2 уплътнения. при теб това направено ли е? да не би да ти дърпа въздух от там ако не е направено?

Благодаря на колегата, че ми обърна внимание! Отговорих си сам на въпроса, но пиша и тук ако някой го интересува. Дилемата е че сложих дросел от м52 на м50 двигател защото беше като този: https://www.ebay.co.uk/itm/Bmw-e36-m52b ... :rk:2:pf:0 (портван)...

Странното е че освен разликата при уплътненията, има разлика и при корпусите понеже на м50 дросела има една дупка за вентилацията на резервоара, която има собствен ел. клапан и въглероден филтър, а на м52 дросела няма такъв отвор. Когато върнах м50 дросела, празния ход се оправи. Нямам идея какво се случва с вентилацията на резервоара при м52, ако някой знае нека сподели.

Незнам и какво да правя с този щуцер, който е отдолу на м50 дросела, тъй като системата за вентилация на резервоара при мен я няма. Просто да си седи така или поне да го вържа някъде между дросела и дебитомера, в гуменото коляно?

С червената стрелка съм отбелязал това което при м50 дросела го има, а при м52, не.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Hellrot » 11 Окт 2018, 21:30

От това което си написал разбирам че си с М50 мотор. Казваш ,че след като си си върнал твоя дросел от м50 празния ход се е оправил също казваш и ,че м50 дросела има щуцер за вентилацията на резервоара. А в твоя дросел имало ли е нещо мушнато там? Попринцип ако нямаш вентилация (премахната е) щуцера трябва да се запуши защото ще взима въздух от там и няма да държи обороти. М52 дросела няма такъв щуцер защото вентилацията се включва в всмукателния колектор. И мисля ,че освен ако не е бил повреден този длосел който си слагам от м52 (портвания) не би трябвало да има проблем.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook