ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
kokobaroko13 написа:Искам да попитам това масло става ли за кутията на е36 води се декстрон 4
А кутията АСК ли е?
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Моята кутия е ръчна и съм с АТФ Дексрон 2 ,както е препоръчано! Много по-добре е от МТФ,който не беше препоръчан...Има и кутии за които пък се препоръчва МТФ,така,че явно има някакви разлики...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
На кутиите има табелки дали е за атф или мтф. Ако няма табелка отваряш пробката, ако е червено атф, ако е жълтеникаво мтф.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Въпрос: "Цепката" на ключалката на багажника ми стои отвесно! За да го отключа,въртя с ключа малко на ляво и пак го връщам в отвесно положение! Капака се отключва! Ако искам да го заключа,въртя леко на дясно и пак го връщам в отвесно положение! Капака е заключен! Мога обаче да завъртя на дясно на 90' и да извадя ключа с 'цепка',останала във водоравно положение! Капака е заключен,но каква беше разликата с "другото заключване"?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- raptorxbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ако отидеш и отключиш с ключа от някоя от предните врати, багажника ще остане заключен.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, на малкия ТДС понеже пали с мъка на загрял двигател ( явно веригата е поразтеглена, хем е сменявана преди няма и 100к км ) и понеже върти тегаво също , все едно акумулатора е за смяна, а всъщност е на няма и година и съм го замервал с мултицет и всичко е ок. Та дали може и стартера да е за смяна как мислите.
Върти и на студен мотор се едно няма акумулатор, но пък пали от раз.
Та в ред на мисли от големия ТДС може ли да се сложи стартер , или няма как.
Върти и на студен мотор се едно няма акумулатор, но пък пали от раз.
Та в ред на мисли от големия ТДС може ли да се сложи стартер , или няма как.
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Въпросът е от къде мога да взема постоянен + от към багажника е36 купе. За едни плафони от е46 ми трябва постоянен + а не ми се прекарва жица отпред до отзад. Има ли от къде да взема? Плафон в багажника? Там дали е постоянен
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Плафона на багажника би трябвало да е постоянен, поне при мен когато и да го отворя свети.Hellrot написа:Въпросът е от къде мога да взема постоянен + от към багажника е36 купе. За едни плафони от е46 ми трябва постоянен + а не ми се прекарва жица отпред до отзад. Има ли от къде да взема? Плафон в багажника? Там дали е постоянен
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Според ел.схемите,плафона в багажника се захранва директно от предпазител №33 ,който е 10А и като кл.30 (не помня директен или след контакт).Бутона на капака свързва другия проводник към 'маса'!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- raptorxbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
RageBg написа:Колеги, на малкия ТДС понеже пали с мъка на загрял двигател ( явно веригата е поразтеглена, хем е сменявана преди няма и 100к км ) и понеже върти тегаво също , все едно акумулатора е за смяна, а всъщност е на няма и година и съм го замервал с мултицет и всичко е ок. Та дали може и стартера да е за смяна как мислите.
Върти и на студен мотор се едно няма акумулатор, но пък пали от раз.
Та в ред на мисли от големия ТДС може ли да се сложи стартер , или няма как.
Стартера на малката печка се сваля достатъчно трудно, че просто не си заслужава да се опитваш да набутваш друг там. По-добре свали твоя и му направи пълна ревизия + смазка, отколкото да слагаш друг с неясен произход. Моя двигател също имаше твоя проблем със стартера и остарял акумулатор и се замисляше при запалване на загрял двигател. След ревизия на стартера и зареждане на акумулатора нещата се подобриха, като имай на предвид че моя е на 290 000км според таблото и веригата не е пипана.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
raptorxbg написа:Стартера на малката печка се сваля достатъчно трудно, че просто не си заслужава да се опитваш да набутваш друг там. По-добре свали твоя и му направи пълна ревизия + смазка, отколкото да слагаш друг с неясен произход. Моя двигател също имаше твоя проблем със стартера и остарял акумулатор и се замисляше при запалване на загрял двигател. След ревизия на стартера и зареждане на акумулатора нещата се подобриха, като имай на предвид че моя е на 290 000км според таблото и веригата не е пипана.
Той ако се взима някакъв втора ръка пак ще минава ревизия, но явно си е за ремонт тоя стартер, мерси за инфото.
- methaman
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 2.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 über alles
- Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
- Детайли за колата: проект :p
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
methaman написа:Здравейте, пиша ви за проблем с м50б25ту (ванос). Двигателя пали, но гасне веднага. Изключил съм моторчето за празен ход, тъй като съм сложил 100% работещо. Когато дам газ, двигателя се форсира, но се усеща, че прекъсва (при задържане на 2/3к оборота) и без газ веднага гасне. Когато махна маркуча от сервото, работи на празен ход и когато закача маркуча пак гасне. Може ли проблема да е във вакуумен теч ако държи празен ход, когато аз разкачам маркуча на колектор/серво? Пробвах друг компютър, без промяна и остава дебитомера, но колата не пали с разкачен дебитомер... Трябва ли м50 да може да пали с разкачен дебитомер? Можете ли да ме насочите какво друго да гледам?
Колата се кара г/д безпроблемно на теория с дупката в колектора само дето спирачките са мега тегави (без асистенция).
Незнам дали е от значение, но колата е е30 а мотора е 3.1 строукър
Привет,
Тъй като никой не ми обърна внимание на запитването ще опитам с нещо по-лесно. Може ли някой да ми каже какви са разликите между дроселите на м50 и м52?
При мен проблема се оказа, че сложих дросел от м52 на м50 колектор, без да забележат при смяната, че дроселите са различни и че този на м50 има някакаква допълнителна пишка, която вкарва въздух в колектора при затворен дросел, а клапата от м52 явно не разполага с такова нещо. Последствията са тези, които описах горе в предишния ми пост.
Благодаря предварително на отзовалите се!
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
methaman написа:methaman написа:Здравейте, пиша ви за проблем с м50б25ту (ванос). Двигателя пали, но гасне веднага. Изключил съм моторчето за празен ход, тъй като съм сложил 100% работещо. Когато дам газ, двигателя се форсира, но се усеща, че прекъсва (при задържане на 2/3к оборота) и без газ веднага гасне. Когато махна маркуча от сервото, работи на празен ход и когато закача маркуча пак гасне. Може ли проблема да е във вакуумен теч ако държи празен ход, когато аз разкачам маркуча на колектор/серво? Пробвах друг компютър, без промяна и остава дебитомера, но колата не пали с разкачен дебитомер... Трябва ли м50 да може да пали с разкачен дебитомер? Можете ли да ме насочите какво друго да гледам?
Колата се кара г/д безпроблемно на теория с дупката в колектора само дето спирачките са мега тегави (без асистенция).
Незнам дали е от значение, но колата е е30 а мотора е 3.1 строукър
Привет,
Тъй като никой не ми обърна внимание на запитването ще опитам с нещо по-лесно. Може ли някой да ми каже какви са разликите между дроселите на м50 и м52?
При мен проблема се оказа, че сложих дросел от м52 на м50 колектор, без да забележат при смяната, че дроселите са различни и че този на м50 има някакаква допълнителна пишка, която вкарва въздух в колектора при затворен дросел, а клапата от м52 явно не разполага с такова нещо. Последствията са тези, които описах горе в предишния ми пост.
Благодаря предварително на отзовалите се!
По принцип 2та дросела се различават и по уплътненията. за да се сложи дросел от м52 на м50 или трябва да се запълни канала за уплътнението на м50 колектора или да има фланец и да се сложи с 2 уплътнения. при теб това направено ли е? да не би да ти дърпа въздух от там ако не е направено?
- methaman
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 2.07.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 über alles
- Мечтае да кара: ЦСЛ ръчка, е28/е12/е24 + с62
- Детайли за колата: проект :p
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Hellrot написа:methaman написа:methaman написа:Здравейте, пиша ви за проблем с м50б25ту (ванос). Двигателя пали, но гасне веднага. Изключил съм моторчето за празен ход, тъй като съм сложил 100% работещо. Когато дам газ, двигателя се форсира, но се усеща, че прекъсва (при задържане на 2/3к оборота) и без газ веднага гасне. Когато махна маркуча от сервото, работи на празен ход и когато закача маркуча пак гасне. Може ли проблема да е във вакуумен теч ако държи празен ход, когато аз разкачам маркуча на колектор/серво? Пробвах друг компютър, без промяна и остава дебитомера, но колата не пали с разкачен дебитомер... Трябва ли м50 да може да пали с разкачен дебитомер? Можете ли да ме насочите какво друго да гледам?
Колата се кара г/д безпроблемно на теория с дупката в колектора само дето спирачките са мега тегави (без асистенция).
Незнам дали е от значение, но колата е е30 а мотора е 3.1 строукър
Привет,
Тъй като никой не ми обърна внимание на запитването ще опитам с нещо по-лесно. Може ли някой да ми каже какви са разликите между дроселите на м50 и м52?
При мен проблема се оказа, че сложих дросел от м52 на м50 колектор, без да забележат при смяната, че дроселите са различни и че този на м50 има някакаква допълнителна пишка, която вкарва въздух в колектора при затворен дросел, а клапата от м52 явно не разполага с такова нещо. Последствията са тези, които описах горе в предишния ми пост.
Благодаря предварително на отзовалите се!
По принцип 2та дросела се различават и по уплътненията. за да се сложи дросел от м52 на м50 или трябва да се запълни канала за уплътнението на м50 колектора или да има фланец и да се сложи с 2 уплътнения. при теб това направено ли е? да не би да ти дърпа въздух от там ако не е направено?
Благодаря на колегата, че ми обърна внимание! Отговорих си сам на въпроса, но пиша и тук ако някой го интересува. Дилемата е че сложих дросел от м52 на м50 двигател защото беше като този: https://www.ebay.co.uk/itm/Bmw-e36-m52b ... :rk:2:pf:0 (портван)...
Странното е че освен разликата при уплътненията, има разлика и при корпусите понеже на м50 дросела има една дупка за вентилацията на резервоара, която има собствен ел. клапан и въглероден филтър, а на м52 дросела няма такъв отвор. Когато върнах м50 дросела, празния ход се оправи. Нямам идея какво се случва с вентилацията на резервоара при м52, ако някой знае нека сподели.
Незнам и какво да правя с този щуцер, който е отдолу на м50 дросела, тъй като системата за вентилация на резервоара при мен я няма. Просто да си седи така или поне да го вържа някъде между дросела и дебитомера, в гуменото коляно?
С червената стрелка съм отбелязал това което при м50 дросела го има, а при м52, не.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
От това което си написал разбирам че си с М50 мотор. Казваш ,че след като си си върнал твоя дросел от м50 празния ход се е оправил също казваш и ,че м50 дросела има щуцер за вентилацията на резервоара. А в твоя дросел имало ли е нещо мушнато там? Попринцип ако нямаш вентилация (премахната е) щуцера трябва да се запуши защото ще взима въздух от там и няма да държи обороти. М52 дросела няма такъв щуцер защото вентилацията се включва в всмукателния колектор. И мисля ,че освен ако не е бил повреден този длосел който си слагам от м52 (портвания) не би трябвало да има проблем.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани