ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Hellrot написа:Колеги моля за съвет защото вече се изчерпах...
Колата е 2.0 м52 с лек маховик и стартер от м20.
Първо спря да пали ( като завъртя ключа в положение на запалване се чува едно щракане и трябва няколко пъти да върна и да завъртя бързо за да запали и то не всеки път пали)
Свалих стартера и му смених Чисто нови: Четки, включвател, втулки и бендикс. Майстора каза че магнитите на статора не ги бива и сложихме друг статор. Тоест от моя стартер остана само ротора...
Сложих го и пак същия филм, пали когато си иска.
Казаха ми има хлабава маса. Прегледах масата на акумулатора тази на тампона на двигателя и тази която е на предния капак еми здрави са си.
Смених акумулатора с нов 72 амперчаса.
Смених и клемореда и няма и няма....
А в самият патронник за ключа да ти е проблема?
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Не е... дори когато въртя кремореда с отвертка пак го прави
- stormrider
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Nukem написа:извинявай, не съм прочел правилно.
Не се извинявай. Предницата на компакта е като на всяко друго е 36
С много любов към децата!
- stormrider
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Павка сложи си стартер от м52.
С много любов към децата!
- AlexandarAtanasov
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 13.06.2015
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 316i
- Детайли за колата: Трансплнтиран M52B20.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте! Имам същия проблем с M52B20 с паленето. Еднин ден сутринта запали и отидох на работа. Вечерта като завъртях ключа щракна и не завъртя стартер. След като я запалих на скорост започна да пали на стартер. Реших да го сваля. В сервиз ми смениха четките. Почистиха го и го смазаха. Сложих го и две седмици нямаше проблем. И така до вчера. Запалих на скорост, но този пък не се оправи стартера. И сега паля само на скорост. Ако колегата със същия проблем е намерил решение нека сподели. Благодаря предварително!
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
stormrider написа:Павка сложи си стартер от м52.
Ппобвах със стартер от м52 и бендикс (дадоха ми номера на бендикса дето ставало с него)
Само че тогава със стартера от м52 и бендикса дето се слага като запаля и бендикса остава зацепен не се връща и стартепа се пали
- Ghostdriver
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 24.02.2019
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Как да разбера дали термостата ми е за смяна?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ghostdriver написа:Как да разбера дали термостата ми е за смяна?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ако колата е още в процес на загряване и двата кръга на водата са еднакво топли, значи термостата е за смяна.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Загрява бавно и при спускане изстива.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
streetz написа:Загрява бавно и при спускане изстива.
Тогава е за смяна-20-30лв.термостат Бер или Валер..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Да попитам нещо...
Стават ли носачи от е46 на е36 compact?
Ако е да защо доста хора го правят какво трябва да се преправя и заслужава ли си?
Стават ли носачи от е46 на е36 compact?
Ако е да защо доста хора го правят какво трябва да се преправя и заслужава ли си?
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
каква е разликата между м42б18 и м44б19 ? Не са ли. И двата 1,8is/ti
Кой е по хубав и кой носи на турбиниране?
Кой е по хубав и кой носи на турбиниране?
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Това сигурно и дискутирано повече от смъртта на Шабан Шаулич. Има достатъчно информация и тук, и в нета.
За турбо - м42. Вариант 1 е да дадеш 1500 лв и да си през ден на пътна помощ към сервиза. Вариант 2 е да налееш 6 палки, да си стане устойчива на гърч, но атмосферни м палъри за същите пари да те препарират.
За турбо - м42. Вариант 1 е да дадеш 1500 лв и да си през ден на пътна помощ към сервиза. Вариант 2 е да налееш 6 палки, да си стане устойчива на гърч, но атмосферни м палъри за същите пари да те препарират.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги препоръчайте понижаващи пружини за компакт 318ти.
Има ли някой с черни Eibach 30mm да видя как стоят?
Поздрави!
Има ли някой с черни Eibach 30mm да видя как стоят?
Поздрави!
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги не намерих с търсачката това което ме интересува.
Доста дълго време не си карах колата (1 месец), след което 2 седмици съм я карал с много ниски обороти и скорост (40км час макс и 1500 макс 2000рпм).
Днес дърпам щеката и е над макса и мирише на бензин, а маслото е много течливо.
Под капачката яко бяло беше (кондензация).
Покарах извънградско, под капачката вече е ок, но на щеката е над макса все още.
Маслото е 5w40 ll-01 карал съм и преди с него не е имало проблеми.
Ясно, че ще сменя маслото (1000км има минати с него), обаче да мисля ли за сваляне на инжектори или нз какво да проверя.
Колата върви добре, не пуши?!
Картерната вентилация отворена
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Доста дълго време не си карах колата (1 месец), след което 2 седмици съм я карал с много ниски обороти и скорост (40км час макс и 1500 макс 2000рпм).
Днес дърпам щеката и е над макса и мирише на бензин, а маслото е много течливо.
Под капачката яко бяло беше (кондензация).
Покарах извънградско, под капачката вече е ок, но на щеката е над макса все още.
Маслото е 5w40 ll-01 карал съм и преди с него не е имало проблеми.
Ясно, че ще сменя маслото (1000км има минати с него), обаче да мисля ли за сваляне на инжектори или нз какво да проверя.
Колата върви добре, не пуши?!
Картерната вентилация отворена
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани