ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
вземи си 12в след котакт от разпределителната кутия зад жапката, няма смисъл според мен да има до там 12в постоянно, по бъзо ще се износи батерията на фенрчето така, поне според мен.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Nukem написа:вземи си 12в след котакт от разпределителната кутия зад жапката, няма смисъл според мен да има до там 12в постоянно, по бъзо ще се износи батерията на фенрчето така, поне според мен.
Да, там ще е най-удобно и е по-близо за вземане на +, просто не знаех как взема ток, постоянно или само на контакт, благодаря.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Има ли достъп до датчика за заден ход на Е36 м40в16 от горе през купето или само от долу ?
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Chapai написа:Има ли достъп до датчика за заден ход на Е36 м40в16 от горе през купето или само от долу ?
Не. На кутията от лявата страна е по спомен, само на канал.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте,
Ъп
Предстои ми процедурата описана в една от полезните теми:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=262069
Но въпреки подробното описание имам един въпрос: защо корпусите се събират с начукване на лагера, а не с болтовете в средата?
Благодаря
Като тръгнах да я затварям си отговорих на въпроса по-горе, но не успях да я довърша, защото се беше включила на някаква предавка и тук идва нов въпрос. Изключих я от скорост, но се породи някакво съмнение в мен, че съм разместил предавките. От схемите и от H движението на лоста в купето, стигнах до следния извод: лостът има 3 положения напред и назад и 3 вляво и вдясно, та реално изключвайки ръчно една от предавките не би трябвало да ги разбърквам, защото са 3 оси с по 2 предавки (12 34 5R). Или е на едната или на другата или на N. Има ли вариант при просто разцепена кутия да разбърникам предавките?
Сега мисля да я затворя както е на свободна и да я тествам така, но все пак някой ако даде съвет няма да е лошо.
Ъп
Предстои ми процедурата описана в една от полезните теми:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=8&t=262069
Но въпреки подробното описание имам един въпрос: защо корпусите се събират с начукване на лагера, а не с болтовете в средата?
Благодаря
Като тръгнах да я затварям си отговорих на въпроса по-горе, но не успях да я довърша, защото се беше включила на някаква предавка и тук идва нов въпрос. Изключих я от скорост, но се породи някакво съмнение в мен, че съм разместил предавките. От схемите и от H движението на лоста в купето, стигнах до следния извод: лостът има 3 положения напред и назад и 3 вляво и вдясно, та реално изключвайки ръчно една от предавките не би трябвало да ги разбърквам, защото са 3 оси с по 2 предавки (12 34 5R). Или е на едната или на другата или на N. Има ли вариант при просто разцепена кутия да разбърникам предавките?
Сега мисля да я затворя както е на свободна и да я тествам така, но все пак някой ако даде съвет няма да е лошо.
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги, колата е Е36 318ti компакт имам 2 проблема, на които не намирам решение:
1. От какво може да трака отзад като каручка когато мина през неравности? Тампоните на моста са добре, чисто нови амортисьори(и със старите клопаше), нови биалетки и тампони на стабилизиращата щанга(и със старите пак клопаше), накладките на дисковете са сменяни и са ок не са счупени. Какво друго може да трака? Възможно ли е от накладки на ръчната понеже само там не съм отварял...
2. Смених комплект дискове с накладки отпред и от тогава започна да скърца и да вибрира когато натискам спирачката при движение назад?!!??! От какво може да се получава това. При движение напред не скърцат и вибрират.
1. От какво може да трака отзад като каручка когато мина през неравности? Тампоните на моста са добре, чисто нови амортисьори(и със старите клопаше), нови биалетки и тампони на стабилизиращата щанга(и със старите пак клопаше), накладките на дисковете са сменяни и са ок не са счупени. Какво друго може да трака? Възможно ли е от накладки на ръчната понеже само там не съм отварял...
2. Смених комплект дискове с накладки отпред и от тогава започна да скърца и да вибрира когато натискам спирачката при движение назад?!!??! От какво може да се получава това. При движение напред не скърцат и вибрират.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
По точка 1 - провери задното гърне в задния му край, дали не опира в един издаден шев на ламарините на купето! Като го погледнеш ще разбереш какво имам предвид! При преминаване през неравност се залюлява и може да почука там....
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Мерси колега аз съм с крайно гърне от 323ti и не изглежда да е опирало никъде Тракането като от каручка продължава. Четох, че може да тракат накладките ама изглеждат стегнати като ги пипам през джантите..
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, колеги. До сега не съм имал проблем с ламарини те и се чувствам като в небрано лозе. Трябва да се смени тази част, която минава под задните светлини. Ако може някой да ми каже как се казва тази част, за да знам как да я търся, аз ѝ викам лайсна, ама едва ли така се казва. Еднаква ли е за всички е36 или трябва да е специално за компакт. Приемам всякакви съвети и насоки по решаване на проблема, включително и препоръки за място в София, където могат да го решат.
Изпратено от моят Nokia 5.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 5.1 с помощта на Tapatalk
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Само за компакт е -Tail trim, 41348191136 . Оригинално е 200 и няколко лева. Виж най-добре в realoem по VIN какво ще излезе, може да има разлики според годината на производство.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
streetz написа:Само за компакт е -Tail trim, 41348191136 .
Благодаря, Колега, страхотна помощ, че аз нещо се бях пообъркал коя е точно частта. Сега бях на майстор, той потвърди, че за това става дума. Можело и да се изтегли удареното, казва, ама нямало да стане както трябва, така че това е краен вариант, ако не се намери ламарината. Ставало и втора ръка, ще проверя и този вариант, трябва да е здрава частта, нали няма БМВ, ударено отзад, с изключение на моето. Иначе бях в Бодикар, казаха, че я нямат. Ще бъда признателен на колеги, които ме насочат към магазини в София. В краен случай ще прежаля 216 лева и ще я взема от М кар. Още веднъж благодаря за полезната информация.
ПП. Сега се загледах в схемата, по- специално в части с номера 3 и 5, каква е разликата между двете и, ако взема 3, 5 нямали да трябва.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=CG21-EUR-10-1994-E36-BMW-316i_16&diagId=41_0859
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Последна промяна RaiN на 26 Юли 2020, 7:18, променена общо 1 път
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, да попитам, 325тдс е36 автомат с какво предаването число е диф-а.Благодаря предварително.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте, счупи ми се фланецът (тройникът) на парното и тече доста кофти. Мога ли да изолирам трите маркуча и да се придвижа? Ако не пускам парното, не би трябвало да циркулира нищо нали? Благодаря
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Mitko_320 написа:Здравейте, счупи ми се фланецът (тройникът) на парното и тече доста кофти. Мога ли да изолирам трите маркуча и да се придвижа? Ако не пускам парното, не би трябвало да циркулира нищо нали? Благодаря
Предполагам вече си разбрал, но само с НЕ пускане на парното няма да стане. Трябва да запушиш маркучите за да може да я караш.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани