ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
От 2-3 седмици ми светва лампата за бега, закачам я на диагностика и излиза driver side airbag- демек шофьорския. Трия грешката карам 1-2 дена пак светва, трия всичко точно още 1-2 дена и пак. Светва както си карам, дори не минавам през дупка или каквото и да е. Навява ме на мисълта, че може би лентовия кабел, нещо се е*ава, но пък клаксон си имам винаги и реално погледнато, явно само за момент прекъсва и набива грешката. Въпроса ми е, ако сваля волана има ли какво да гледам, да почстия или смажа?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги,от известно време колата(316и) спря да набира както трябва,при подаване на газ реагира много мудно и въобще не набира ...Също така се замисля леко при палене..
На диагностика всичко е ТОП,без грешки и т.н..
Някакви идеи какво може да е ?
Благодаря.
На диагностика всичко е ТОП,без грешки и т.н..
Някакви идеи какво може да е ?
Благодаря.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
RaiN написа:Здравейте колеги,от известно време колата(316и) спря да набира както трябва,при подаване на газ реагира много мудно и въобще не набира ...Също така се замисля леко при палене..
На диагностика всичко е ТОП,без грешки и т.н..
Някакви идеи какво може да е ?
Благодаря.
Щом нямаш грешки горивото има ли налягане..
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Споделете джанти 17ки от е39 стил 32 оригинални на гуми 205 45 ще минат ли на косъм от веждата,даже имам аванс по 2см.височина спрямо гумите с които карам в момента..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Искам да обслужа мотора 318ис м42
Колко ролки са, какъв ремък, какво масло? Само два филтъра ли са- въздушен и маслен? Искам да си поръчам частите и да я закарам просто да ги сменят. Окачването на колата е разбито също да ми кажете и там какви тампони ми трябеат.
Колко ролки са, какъв ремък, какво масло? Само два филтъра ли са- въздушен и маслен? Искам да си поръчам частите и да я закарам просто да ги сменят. Окачването на колата е разбито също да ми кажете и там какви тампони ми трябеат.
- eXed0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 25.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i / Е39 520i
- Мечтае да кара: E34 с V8
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги. От доста време искам да си сменя маслото на скоростната кутия, но не знам дали е с ATF или MTF. Ходих при дилър да попитам и ми казаха, че има два вида масло и трябва да видя какво пише на стикера на скоростната кутия, само че на моята няма стикер. Преди малко ходих до канал и огледах внимателно и не видях стикер - пише само Getrag 225 и нищо друго. Става въпрос за Е36 купе с М43(316-ка). Ще се радвам ако можете ми помогнете. Поздрави!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
eXed0 написа:Здравейте колеги. От доста време искам да си сменя маслото на скоростната кутия, но не знам дали е с ATF или MTF. Ходих при дилър да попитам и ми казаха, че има два вида масло и трябва да видя какво пише на стикера на скоростната кутия, само че на моята няма стикер. Преди малко ходих до канал и огледах внимателно и не видях стикер - пише само Getrag 225 и нищо друго. Става въпрос за Е36 купе с М43(316-ка). Ще се радвам ако можете ми помогнете. Поздрави!
Сложи му 75w80
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
eXed0 написа:Здравейте колеги. От доста време искам да си сменя маслото на скоростната кутия, но не знам дали е с ATF или MTF. Ходих при дилър да попитам и ми казаха, че има два вида масло и трябва да видя какво пише на стикера на скоростната кутия, само че на моята няма стикер. Преди малко ходих до канал и огледах внимателно и не видях стикер - пише само Getrag 225 и нищо друго. Става въпрос за Е36 купе с М43(316-ка). Ще се радвам ако можете ми помогнете. Поздрави!
Отвии леко пробката ако потече червено е атф ако е жълто е мтф, ако си сигурен, че не е сменяно преди това с каквото има.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
eXed0 написа:Здравейте колеги. От доста време искам да си сменя маслото на скоростната кутия, но не знам дали е с ATF или MTF. Ходих при дилър да попитам и ми казаха, че има два вида масло и трябва да видя какво пише на стикера на скоростната кутия, само че на моята няма стикер. Преди малко ходих до канал и огледах внимателно и не видях стикер - пише само Getrag 225 и нищо друго. Става въпрос за Е36 купе с М43(316-ка). Ще се радвам ако можете ми помогнете. Поздрави!
Сложи му ATF DIII
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Има ли различни модели дебитометър или за всички е36 са еднакви? Става въпрос за 318ис с м42 двигател какъв дебитометър ми трябва?
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:От 2-3 седмици ми светва лампата за бега, закачам я на диагностика и излиза driver side airbag- демек шофьорския. Трия грешката карам 1-2 дена пак светва, трия всичко точно още 1-2 дена и пак. Светва както си карам, дори не минавам през дупка или каквото и да е. Навява ме на мисълта, че може би лентовия кабел, нещо се е*ава, но пък клаксон си имам винаги и реално погледнато, явно само за момент прекъсва и набива грешката. Въпроса ми е, ако сваля волана има ли какво да гледам, да почстия или смажа?
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1676
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:k.milanov написа:От 2-3 седмици ми светва лампата за бега, закачам я на диагностика и излиза driver side airbag- демек шофьорския. Трия грешката карам 1-2 дена пак светва, трия всичко точно още 1-2 дена и пак. Светва както си карам, дори не минавам през дупка или каквото и да е. Навява ме на мисълта, че може би лентовия кабел, нещо се е*ава, но пък клаксон си имам винаги и реално погледнато, явно само за момент прекъсва и набива грешката. Въпроса ми е, ако сваля волана има ли какво да гледам, да почстия или смажа?
И да свалиш волана, нищо няма да видиш освен буксите, и самия лентов кабел.
Махни кората под волана и виж буксите наред ли са,контактуват ли.
Може лентовия кабел да си е заминал вече.
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Biogame написа:k.milanov написа:k.milanov написа:От 2-3 седмици ми светва лампата за бега, закачам я на диагностика и излиза driver side airbag- демек шофьорския. Трия грешката карам 1-2 дена пак светва, трия всичко точно още 1-2 дена и пак. Светва както си карам, дори не минавам през дупка или каквото и да е. Навява ме на мисълта, че може би лентовия кабел, нещо се е*ава, но пък клаксон си имам винаги и реално погледнато, явно само за момент прекъсва и набива грешката. Въпроса ми е, ако сваля волана има ли какво да гледам, да почстия или смажа?
И да свалиш волана, нищо няма да видиш освен буксите, и самия лентов кабел.
Махни кората под волана и виж буксите наред ли са,контактуват ли.
Може лентовия кабел да си е заминал вече.
Имал съм скапан лентов кабел и с него изтривам грешката паля и пак светваше бега, а и клаксона не работеше.
Няма как да е заминал, защото грешката я трия и се появява след няколко дни отново, тоест като че ли има нещо зацапано или само за момент се губи връзката - достатъчно да набие грешка и да светна лампата за бега.
- Biogame
- старши ентусиаст
- Мнения: 1676
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:Biogame написа:k.milanov написа:k.milanov написа:От 2-3 седмици ми светва лампата за бега, закачам я на диагностика и излиза driver side airbag- демек шофьорския. Трия грешката карам 1-2 дена пак светва, трия всичко точно още 1-2 дена и пак. Светва както си карам, дори не минавам през дупка или каквото и да е. Навява ме на мисълта, че може би лентовия кабел, нещо се е*ава, но пък клаксон си имам винаги и реално погледнато, явно само за момент прекъсва и набива грешката. Въпроса ми е, ако сваля волана има ли какво да гледам, да почстия или смажа?
И да свалиш волана, нищо няма да видиш освен буксите, и самия лентов кабел.
Махни кората под волана и виж буксите наред ли са,контактуват ли.
Може лентовия кабел да си е заминал вече.
Имал съм скапан лентов кабел и с него изтривам грешката паля и пак светваше бега, а и клаксона не работеше.
Няма как да е заминал, защото грешката я трия и се появява след няколко дни отново, тоест като че ли има нещо зацапано или само за момент се губи връзката - достатъчно да набие грешка и да светна лампата за бега.
В такъв случай някоя букса не контактува, или губи връзка при завъртане на волана наляво или дясно. При мен джамбазите от които купих колата бяха вързали една от буксите под волана със свинска опашка, вместо да я мушнат на мястото и даваше грешка понякога.
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги ,колата която карам е с М52Б25 пиша тук ,понеже подобна тема в Е39 подраздела липсва ,а мотора се монтира и в Е36 ,та мисля ,че не е от кой знае какво значение.
Та проблема който имам с колата се изразява във следното:
След като задам на колата до ограничител или около него ,след това ,но НЕ винаги се получава странен празен ход.
Понякога варира между 1000 и 1500 об/мин ,друг път от 1500 до 2000. Все едно давам газ на колата и я отпускам и така между тези обороти.
Та някой някакви идеи? Иначе мотора си върви прекрасно ,има някакъв чип тунинг от Анатоли (kbd) ,свещите са нови ,ламбда сондите също са нови.
Прави го и със 95 октана и със 100 октана. Като покарам нормално след това се оправя ,след да речем около 1 км.
Ограничителя е на около 6800-6850 об/мин по дигиталното табло.
Та проблема който имам с колата се изразява във следното:
След като задам на колата до ограничител или около него ,след това ,но НЕ винаги се получава странен празен ход.
Понякога варира между 1000 и 1500 об/мин ,друг път от 1500 до 2000. Все едно давам газ на колата и я отпускам и така между тези обороти.
Та някой някакви идеи? Иначе мотора си върви прекрасно ,има някакъв чип тунинг от Анатоли (kbd) ,свещите са нови ,ламбда сондите също са нови.
Прави го и със 95 октана и със 100 октана. Като покарам нормално след това се оправя ,след да речем около 1 км.
Ограничителя е на около 6800-6850 об/мин по дигиталното табло.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани