ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
wan0s написа:Мисля че съм преебан. Взех амортисьори втора ръка и само един от четирите се връща, като го натисна. Заминали ли са или искат някакво време да се "разработят"?
Колега, амортисьорите са така конструирани, че при първия натиск, когато ги проверяваш, ответното им движение трябва да е динамично. При последващи опити обаче нещата не стоят така - връщането се случва доста по-мудно и едвам забележимо. Ако това те мъчи, всичко е наред, нормално е. Ако нямаш никаква реакция обаче, амортисьорите са заминали.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ogata, интересувах се от това, което navseal е написал. След като не можеш да помогнеш избягваш поста, какво му е сложно? Не съм тук да се карам, а да се разбираме по между си. Кой с каквото може да помогне, и така... Благодаря и на двама ви
- eclipse_777
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 18.04.2017
- Пол: Жена
- Кара: BMW 316i
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте трябват ми два бутона за ел стъкла за бмв е36 купе 1994.Пускам ви на снимките оригиналните, които за жалост не работятят вече. Моля някои ако знае откъде мога да си купя нови да сподели.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Powerslide
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d Mpack
- Мечтае да кара: ///M
- Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338
E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD
328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD
318is coupe 10.1998 SOLD
E39 530d 1999 Mpack SOLD
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги подкалниците еднакви ли са на седан , купе , и имат ли разлика между такива коли с Мпакет и без.
Моята е седан с оригинален Мпакет с М въздуховоди , какъв подкалник да търся
Свалил съм го , стигам да извода че няма разлика между такива с Мпакет и без.
Някой да потвърди само
И лайсните на дръжките на вратите се чупели много лесно открих
От къде да си намеря нови на добра цена
Мерси предварително.
Моята е седан с оригинален Мпакет с М въздуховоди , какъв подкалник да търся
Свалил съм го , стигам да извода че няма разлика между такива с Мпакет и без.
Някой да потвърди само
И лайсните на дръжките на вратите се чупели много лесно открих
От къде да си намеря нови на добра цена
Мерси предварително.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Powerslide написа:Колеги подкалниците еднакви ли са на седан , купе , и имат ли разлика между такива коли с Мпакет и без.
Моята е седан с оригинален Мпакет с М въздуховоди , какъв подкалник да търся
Свалил съм го , стигам да извода че няма разлика между такива с Мпакет и без.
Някой да потвърди само
И лайсните на дръжките на вратите се чупели много лесно открих
От къде да си намеря нови на добра цена
Мерси предварително.
Блендите,ако говориш за тях,които са отвън,нови в представителство на БМВ-17лв.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
eclipse_777 написа:Здравейте трябват ми два бутона за ел стъкла за бмв е36 купе 1994.Пускам ви на снимките оригиналните, които за жалост не работятят вече. Моля някои ако знае откъде мога да си купя нови да сподели.
Имам,имаш л.с.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги имам въпрос за разработването на нови дискове и накладки.
Вече почти 40 км съм ги карал градско и още не са достигнали нормалнен спирачен път, но това предполагам след още няколко км ще се оправи. Сутринта даже преди да мина през Младост обикалях, за да изтъркам цинковия слой.
Въпроса е Вие как разработвате новите си дискове? Метода с 8-10 спирания от 100 до 30 км/ч без да се спира напълно и после охлаждане и това се повтаря 1 или повече пъти. Или просто ги карате кротко някакви километри?
Общо взето искам да постигна максимално добро спиране и да минимизирам шанса от криви дискове. Уж метода със спиранията се грижи за това... А днес беше голям зор карането из София без да спирам нормално.
Вече почти 40 км съм ги карал градско и още не са достигнали нормалнен спирачен път, но това предполагам след още няколко км ще се оправи. Сутринта даже преди да мина през Младост обикалях, за да изтъркам цинковия слой.
Въпроса е Вие как разработвате новите си дискове? Метода с 8-10 спирания от 100 до 30 км/ч без да се спира напълно и после охлаждане и това се повтаря 1 или повече пъти. Или просто ги карате кротко някакви километри?
Общо взето искам да постигна максимално добро спиране и да минимизирам шанса от криви дискове. Уж метода със спиранията се грижи за това... А днес беше голям зор карането из София без да спирам нормално.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
За 40 км градско трябва да си ги разработил.
Нови дискове с нови накладки се разработват много по-бързо отколкото стари дискове с нови накладки.
Няма никви формули. Караш спокойно 40-50 км градско без резки кучки и минаване през гьолове и си в играта.
Ако ги изкривиш - матряла е кофти
Нови дискове с нови накладки се разработват много по-бързо отколкото стари дискове с нови накладки.
Няма никви формули. Караш спокойно 40-50 км градско без резки кучки и минаване през гьолове и си в играта.
Ако ги изкривиш - матряла е кофти
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:За 40 км градско трябва да си ги разработил.
Нови дискове с нови накладки се разработват много по-бързо отколкото стари дискове с нови накладки.
Надявам се още да не съм, честно. Спирането е между 40-50% по-лошо от преди, а преди не беше някакво уникално.
Като се замисля на другата кола бях сменил накладки на старите дискове и след 50-100 км всичко си беше наред.
Сутринта специално ги погледнах след като ги бях карал от нови само 1.5 км дали са мазни и да не е била почистена смазката против ръжда (те май нямаха) и още тогава си бяха сухи, сега и цинково покритие не е останало.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
За 50-100 километра няма да се разработят, но до края на седмицата трябва да са ОК. Карай спокойно и спирай плавно, забрави тия глупости със спиранията от 200 от 300...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Километражът, който трябва да навъртиш докато се напаснат дисковете и накладките не е точно определен и варира. След известно време би трябвало да нямаш проблеми.
Не знам кой ти ги е сменял, но е хубаво дисковете да са обезмаслени при монтажа.
Не знам кой ти ги е сменял, но е хубаво дисковете да са обезмаслени при монтажа.
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Някой знае ли при транспалнтация на В20 в купе от IS в КАТ ли се минава само за смяна на номера на мотора или пак декра ,технотест?
Нали имаше там някво условие ако е до 10 или 15% повече / по-малко мощността на новия мотор ,че само се сменя номера или съм в заблуда..
Нали имаше там някво условие ако е до 10 или 15% повече / по-малко мощността на новия мотор ,че само се сменя номера или съм в заблуда..
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
HowDouWantit написа:Някой знае ли при транспалнтация на В20 в купе от IS в КАТ ли се минава само за смяна на номера на мотора или пак декра ,технотест?
Нали имаше там някво условие ако е до 10 или 15% повече / по-малко мощността на новия мотор ,че само се сменя номера или съм в заблуда..
Декра е задължително,най-малкото имаш два цилиндъра в повече
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте,насаждам 2.8 на 320 купе и имам два въпроса.
Първо,какви са размерите на радиатора от 2.8 и какъв е най-големия,който влиза без преправяне като цяло?
И второ-стария мотор е м50б20 без ванос,новия е единичен ванос и в момента главата е свалена.Имаше ли врътка със слагане на валовете от м50 или съм в грешка?
Първо,какви са размерите на радиатора от 2.8 и какъв е най-големия,който влиза без преправяне като цяло?
И второ-стария мотор е м50б20 без ванос,новия е единичен ванос и в момента главата е свалена.Имаше ли врътка със слагане на валовете от м50 или съм в грешка?
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги знам, че на колите след определена година 97-ма ли нз коя, шибидаха има комфорт функция като стъклата, натискане 1 път и цялостно отваряне
За да ползва човек тази екстра какво е нужно? Бутон и модул от фейс кола ли или има още неща и приемно и мотора на люка е друг?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
За да ползва човек тази екстра какво е нужно? Бутон и модул от фейс кола ли или има още неща и приемно и мотора на люка е друг?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани