ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Вътрешен също, ако колата е претърпяла някакъв удар в ходовата част, може да има крив шенкел, разхлабени болтове на амортисьора към шенкела, мръднало "бомбе" на амортисьора. Е36 има склоност да цепи и издува бомбетата, дори със стоково окачване, огледай първо там. М3 планките /има тема за тях/ отдолу под тампона са задължителни за тази кола, разпънката е желателна.
only rear wheel drive
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
колеги опитвах днес да регулирам тия пружини на предния капак, но докато си ровех в инструментите капака падна и се затвори , а не бяха още на правилна позиция
кабела/жилото не е скъсано, но капака не се отваря
свалих бъбреците и пробвах да развия отдолу ама удрям на камък , някакви идеи ?
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Дърпаш жилото между бъбреците и трябва да отключи пасажерската (при късмет и 2те). Ако не се отворят 2те дърпаш жилото от шофьорска страна преди 1та ключалка и трябва да се отвори. Ако не са добре раздвижени ключалките може с малка отвертка да ръчкаш отдолу (ако имаш стара ключалка да разгледаш къде да ръчкаш, за да освободиш жилото). Спойойствие се иска, защото може да отнеме часове с ръчкането. Правил съм го и по двата начина и става.host написа:
колеги опитвах днес да регулирам тия пружини на предния капак, но докато си ровех в инструментите капака падна и се затвори , а не бяха още на правилна позиция
кабела/жилото не е скъсано, но капака не се отваря
свалих бъбреците и пробвах да развия отдолу ама удрям на камък , някакви идеи ?
Ако имаш късмет може да хванеш втори човек да натиска капака или да го дърпа нагоре да в под напрежение.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
shlosera написа:Дърпаш жилото между бъбреците и трябва да отключи пасажерската (при късмет и 2те). Ако не се отворят 2те дърпаш жилото от шофьорска страна преди 1та ключалка и трябва да се отвори. Ако не са добре раздвижени ключалките може с малка отвертка да ръчкаш отдолу (ако имаш стара ключалка да разгледаш къде да ръчкаш, за да освободиш жилото). Спойойствие се иска, защото може да отнеме часове с ръчкането. Правил съм го и по двата начина и става.host написа:
колеги опитвах днес да регулирам тия пружини на предния капак, но докато си ровех в инструментите капака падна и се затвори , а не бяха още на правилна позиция
кабела/жилото не е скъсано, но капака не се отваря
свалих бъбреците и пробвах да развия отдолу ама удрям на камък , някакви идеи ?
Ако имаш късмет може да хванеш втори човек да натиска капака или да го дърпа нагоре да в под напрежение.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
отворих го, мерси колега за насочващия коментар
точно с отвертка , но подпъхната между маската и капака стана, проблема е, че съм бил разместил тия пружини без да разбера с малко и бяха заклинили
пак казвам, в моя случай кабела работеше, само тези пружини бяха на неправилните места и заклинваха в маската , ако ви е нужно да освободите капак със скъсан кабел има достъп до кабела като махнете пасажерския бъбрек и точно под механизма на пружината има секция от кабела която можете да хванете с ръка или да вържете голяма кабелна връзка (свинска опашка) и да дръпнете навън освобождавайки капака
правилния начин за регулирането на пружините е да разтегнете торкс 30 болтовете които ги държат към капака, но не до свободно положение, а така, че като ги бутнете с ръка основите леко да мръдват , после притваряте капака до положение в което хваща ключалката му ръчната и те така се самонаместват и после само притягате окончателно, като притегнете първо пасажерската пружина , защото тази на която е ключалката има опасност да я разместите, като ползвате отключването , пробвате още 1 път и тогава затягате шофьорската страна
___________________
добавям думички към това мнение евентуално някой ако му е нужно в търсачката
преден капак , заял , регулиране на капака , механизъм на капака , пружини , отваряне , вдигане на капака
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги леко метално чукане еднократно при тръгване/ спиране?
Пътувах тази сутрин от Плд към София, в София съм и го чух чак на първия светофар.
Съвсем леко чука по един път, проверил съм за джанти развити, нищо не види под колата?
Трябва да си пътувам за Пловдив след 3 часа. Мисля си за кардана или дифа нещо от фугите по магистралата да се е развило леко?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Пътувах тази сутрин от Плд към София, в София съм и го чух чак на първия светофар.
Съвсем леко чука по един път, проверил съм за джанти развити, нищо не види под колата?
Трябва да си пътувам за Пловдив след 3 часа. Мисля си за кардана или дифа нещо от фугите по магистралата да се е развило леко?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Ако е кардана вече да се е охлабил и ще блъска яко според мен (при смяна на диф веднъж не стегнах хубаво само едини болт и за 300м изпадна) . Тампона в прага ако е много заминал ги прави тия работи. Карето на кардана също тупка. Виж и шпилките на купето при моста.host написа:Колеги леко метално чукане еднократно при тръгване/ спиране?
Пътувах тази сутрин от Плд към София, в София съм и го чух чак на първия светофар.
Съвсем леко чука по един път, проверил съм за джанти развити, нищо не види под колата?
Трябва да си пътувам за Пловдив след 3 часа. Мисля си за кардана или дифа нещо от фугите по магистралата да се е развило леко?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- stormrider
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
shlosera написа:Ако е кардана вече да се е охлабил и ще блъска яко според мен (при смяна на диф веднъж не стегнах хубаво само едини болт и за 300м изпадна) . Тампона в прага ако е много заминал ги прави тия работи. Карето на кардана също тупка. Виж и шпилките на купето при моста.host написа:Колеги леко метално чукане еднократно при тръгване/ спиране?
Пътувах тази сутрин от Плд към София, в София съм и го чух чак на първия светофар.
Съвсем леко чука по един път, проверил съм за джанти развити, нищо не види под колата?
Трябва да си пътувам за Пловдив след 3 часа. Мисля си за кардана или дифа нещо от фугите по магистралата да се е развило леко?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
С много любов към децата!
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги парното на празен ход изчезва.
Сменени са термостат, водна помпа, антифриз, системата е обезвъздушена, термостата си работи, колата е карана над 150км вече не прегрява загрява и тн. В движение на 1500-3000 оборота парното е супер пуснеш ли я на празен ход на място започва да духа хладко. Видими течове няма нито вън нито вътре в купето. Мотора е м43б16, няма газ. Същото ми го правеше и на м50 преди време, но така и не отстраних проблема там. Запушено радиаторче, клапани на парно (принципно работят и регулират) може ли да са затлачени?
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Сменени са термостат, водна помпа, антифриз, системата е обезвъздушена, термостата си работи, колата е карана над 150км вече не прегрява загрява и тн. В движение на 1500-3000 оборота парното е супер пуснеш ли я на празен ход на място започва да духа хладко. Видими течове няма нито вън нито вътре в купето. Мотора е м43б16, няма газ. Същото ми го правеше и на м50 преди време, но така и не отстраних проблема там. Запушено радиаторче, клапани на парно (принципно работят и регулират) може ли да са затлачени?
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
shlosera написа:Колеги парното на празен ход изчезва.
Сменени са термостат, водна помпа, антифриз, системата е обезвъздушена, термостата си работи, колата е карана над 150км вече не прегрява загрява и тн. В движение на 1500-3000 оборота парното е супер пуснеш ли я на празен ход на място започва да духа хладко. Видими течове няма нито вън нито вътре в купето. Мотора е м43б16, няма газ. Същото ми го правеше и на м50 преди време, но така и не отстраних проблема там. Запушено радиаторче, клапани на парно (принципно работят и регулират) може ли да са затлачени?
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Аз залагам на запушено радиаторче на парното
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
shlosera написа:Колеги парното на празен ход изчезва.
Сменени са термостат, водна помпа, антифриз, системата е обезвъздушена, термостата си работи, колата е карана над 150км вече не прегрява загрява и тн. В движение на 1500-3000 оборота парното е супер пуснеш ли я на празен ход на място започва да духа хладко. Видими течове няма нито вън нито вътре в купето. Мотора е м43б16, няма газ. Същото ми го правеше и на м50 преди време, но така и не отстраних проблема там. Запушено радиаторче, клапани на парно (принципно работят и регулират) може ли да са затлачени?
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Махни филтъра в купето и бръкни от там да видиш дали радиаторчето е топло .
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Принципно няма логика да е топло, а да духа хладко (поне аз не виждам причина). Ако н празен ход е студено, а при 2000 об се загрява може да е запушило, но може и клапаните да са затлачени и при високи обороти и по-бърза циркулация да минава повече вода съответно радиаторчето е топло постоянно.v_p_m написа:shlosera написа:Колеги парното на празен ход изчезва.
Сменени са термостат, водна помпа, антифриз, системата е обезвъздушена, термостата си работи, колата е карана над 150км вече не прегрява загрява и тн. В движение на 1500-3000 оборота парното е супер пуснеш ли я на празен ход на място започва да духа хладко. Видими течове няма нито вън нито вътре в купето. Мотора е м43б16, няма газ. Същото ми го правеше и на м50 преди време, но така и не отстраних проблема там. Запушено радиаторче, клапани на парно (принципно работят и регулират) може ли да са затлачени?
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Махни филтъра в купето и бръкни от там да видиш дали радиаторчето е топло .
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги. Бих искал да попитам запознатите с този проблем. На една семейна е36 блокира волана в заключено положение и ключар го "разби" като резултатът е счупена ето такава свредело подобна ос:
Ос за контактен ключ
Та решението на проблемът може ли да стане с въпросният предмет от OLX или да се търси само 2-ра ръка?
Гледам и в ebay също се намира
Ос за контактен ключ
Та решението на проблемът може ли да стане с въпросният предмет от OLX или да се търси само 2-ра ръка?
Гледам и в ebay също се намира
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги, вратите на компакта и купето еднакви ли са, че си харесах едни ветробрани.
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Купето няма рамки на прозорците на вратите. И като размер са различни.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 165
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
streetz написа:Купето няма рамки на прозорците на вратите. И като размер са различни.
Благодаря, Колега, спести ми едни 35 лева.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани