Update : причини за проблем с оборотите на място

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i
Мечтае да кара: Camaro RS/SS 1968

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от georgi9909 » 27 Май 2012, 15:33

Колчетата нанасят поражения на вашите коли само в случай на самоотбрана.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 27.08.2011
Пол: Мъж

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от FmX » 25 Юни 2013, 15:04

Здравейте от скоро съм притежател на е36 компакт 1.8is. Имам един досаден проблем с оборотите на колата. Значи като я запала на бензин колата работи неравномерно, притрисва на няколко секунди и тръгват да падат оборотите от време на време и пак се качват. А като пусне перка колата и оборотите падат драстично и притрисва много, не иска да ги регулира оборотите на 800 а играят постоянно. На газ като е колата (с обикновена газова съм) мотора работи много добре без да прекъсва, с изключение на това, че пак като пусне перка нещата са същите Сменил съм свещите с чисто нови, не е от тях.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 31.07.2011
Пол: Мъж
Кара: e36 316i

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от whitewidow! » 29 Мар 2014, 9:59

Какво значи степ моторчето да е блокирал в полуотворено положение? При мен металния палец който се движи е почти затворен(има 4мм до пълно затваряне).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от pinko_23 » 31 Мар 2014, 15:10

Колеги аз имах подобни симптоми играеха оборотите 600-900, след отстраняване на катализатора колата заспа. М43 е мотора.
Няма начин да няма начин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от 00700 » 31 Мар 2014, 19:46

pinko_23 написа:Колеги аз имах подобни симптоми играеха оборотите 600-900, след отстраняване на катализатора колата заспа. М43 е мотора.

Това е едно от правилните решения. ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 20.11.2016
Пол: Жена

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от bebety_ini4ka@abv.bg » 21 Ное 2016, 10:06

Здравейте колеги ,
Преди месец време си купихме с мъжът ми е36 316 безнзин-газ (обикновена) , и от както я имаме ни прави проблеми с оборотите до 3000 когато е на газ , на бензин си работи перфектно . Та въпроса ми едали проблема идва от жилото на газта или някъде другаде ?
Поздрави :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от ///Mechov » 21 Ное 2016, 21:26

Обясни малко по-подробно
Send from Tapatalk on Windows 10 phone

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 20.01.2017
Пол: Мъж

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от mkoleto » 20 Яну 2017, 23:46

Здравейте и аз искам да се включа въпреки че срещнах по горе мнени с подобен на моя проблем,но не съм сигурен за решението.

Значи паля всяка сутрин, при студено време без да подавам газ, пали без проблем, но оборотите страшно играят тресе почти гасне.
Ако подам рязко газ се форсира нормално, но при отпускане падат оборотите и веднага гасне, паля отново,същата работа и така докато загрее ама точно докато стрелката влезне в синьото и край все едно, че не е било оборотите спират да играят и си заработва напълно нормално.
Докато стигне синьото е голяма мъка или и държа леко газта на място или трябва да я оставя да се тресе без газ пък не мога да го търпя ако потегля кофти по светофари и кръстовища,но влезне ли в синьото става часовник.

Единственото което съм направил е
-първо изчистих стъпковия мотор не се оправи
-после го смених с втора употреба проверен работещ не се оправи

Знам че има доста изписано по темата.Прочетох я подробно много полезна тема
Ако може някой да даде още съвети за конкретния случай

двигател M40B18 92г.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525dA '09
Мечтае да кара: ново БМВ

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от batvlady79 » 22 Яну 2017, 13:56

Аз имах подобен проблем с моето Е36. Оказа се че е системата за издърпването на изпаренията от резервоара - клапана не работеше правилно и постоянно правеше вакуум. Познава се когато развиете капачката на резервоара при работещ мотор. Не трябва да съска като я развиете, това значи че смучи постоянно клапана.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 20.11.2016
Пол: Мъж

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от Йостиан » 25 Яну 2017, 19:10

Здравейте колеги, след дълго лутане из форума и задаване на въпроси в неправилни теми, мисля че най- накрая съм на правилното място да си излея мъката и аз. Така, наскоро си купих една доста запазена и красива 330-ка дизел,2000г. ,но тя си дойде с малък проблем. След смяна на помпата в резервоара и каране около 1500 км. и стоене около 8 часа на празен ход са запонали да й играят оборотите. Когато я купих играеха много рядко и съвсем леко и след като се исфорсира веднъж спираше, само че в последно време когато съм на сфетофар и започнат да играят понякога изгасва, понякога се оправя до следващия сфетофар, а понякога даже не ми го прави този номер, но това е рядкост.Ходих на доктор да я закачи за диагностика, но за мой късмет майстора беше пратил апаратурата за ъпдейт в София и помоли негов колега да му донесе както и да е накрая я закачи, обаче не можа да се свърже с двигателя даде му грешка в комуникацията. Този проблем ще го проверя при др майстор да видя дали пак ще даде такава грешка, но все пак не затова тръгнах да пиша тук. Въпроса ми е възможно ли е да е задръстена цедка от вдигнатите отайки от резервоара след смяната на помпата, сменил съм горивен филтър, този при който се опитах да диагностицирам колата ми каза че може да е от помпата за високо или датчика дюзите ги изключи, като вариант защото няма проблеми с паленето. Някой имал ли е подобно преживяване с неговата колица или ако някой може да помогне ще съм благодарен, че до вдруги ден има много време, а чак тогава ще имам време да я закарам на доктор, а много ме мъчи кой чарк ми прави такива магарий.


Sent from my iPhone using Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от bum_bum » 25 Яну 2017, 22:43

Йостиан написа:след дълго лутане из форума и задаване на въпроси в неправилни теми


Май пак не си попаднал на правилната тема. Въпросът ти е за е46 форума.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 4.11.2016
Пол: Мъж

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от krumxi » 10 Апр 2017, 16:13

:banghead: м42б18.
Същият проблем с колебания на оборотите на студена кола.Интересното тук е, че на загряла кола, закачихме на компютър.На диагностика не излязоха никакви грешки, но на диаграмата на работа на мотора, се виждаше как, неусезаемо но постоянно оборотите варират от 700 до 900,за сметка на диаграмата на потенциометърът например, където държеше постоянни стойности. Чистихме стъпковото моторче, промяна нямаше. Температурният датчик долу също не е, защото го сменихме и промяна нямаше.
Във схемите, които сте показали става въпрос за 318ти. мойта е 318ис 140к.с. и клапа на картерните газове изобщо няма или поне не е там, където тук е показано. Ламбда сондата я изключвам автоматично, защото мисля, че щеше да я покаже на диагностиката.
Стигнахме до вакуумният клапан(номер 6 от схемата), където установихме, че маркученцата са извадени, но реално правихме проба и така и така разлика нямаше :((
Останаха клапанът(регулатор) на налягането(другият номер 6 от другата схема),който ще бъде проверен днес, свещи, които съм купил и днес ще се пробват и кабели, които ще оставя за най-накрая, съобразено с цената им :D

Какво ще ме посъветвате, преди да тръгна да изливам куп пари за кабели и ламбда-сонди? По-нагоре някой беше писал, да се изчисти отново стъпковото моторче, въпреки че вече е правено. Също така за рестартиране на компютърът четох?
Ще пиша пак, ако има някакво развитие.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от Nukem » 11 Апр 2017, 8:19

клапана на картерните, и това клапанче на рейката не са със сигурност, дюзите вижте. аз чакам мойте новите от англия и като ги сменя ще споделя мнение.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 4.11.2016
Пол: Мъж

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от krumxi » 11 Апр 2017, 11:07

Вчера при смяната на свещите се доближих до моторът и при подаване на газ изпод колектора се чува свистене на въздух. Също така 2 от свещите, не бяха затегнати добре и имаха малко масло по тях...Предложения?

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от ildivvy » 12 Апр 2017, 20:01

Намерете от къде смуче въздух всмук.колектор! Така и така го чувате дори!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook