Update : причини за проблем с оборотите на място
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- georgi9909
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i
- Мечтае да кара: Camaro RS/SS 1968
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Здравейте от скоро съм притежател на е36 компакт 1.8is. Имам един досаден проблем с оборотите на колата. Значи като я запала на бензин колата работи неравномерно, притрисва на няколко секунди и тръгват да падат оборотите от време на време и пак се качват. А като пусне перка колата и оборотите падат драстично и притрисва много, не иска да ги регулира оборотите на 800 а играят постоянно. На газ като е колата (с обикновена газова съм) мотора работи много добре без да прекъсва, с изключение на това, че пак като пусне перка нещата са същите Сменил съм свещите с чисто нови, не е от тях.
- whitewidow!
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 31.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e36 316i
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Какво значи степ моторчето да е блокирал в полуотворено положение? При мен металния палец който се движи е почти затворен(има 4мм до пълно затваряне).
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Колеги аз имах подобни симптоми играеха оборотите 600-900, след отстраняване на катализатора колата заспа. М43 е мотора.
Няма начин да няма начин
- 00700
- младши ентусиаст
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
pinko_23 написа:Колеги аз имах подобни симптоми играеха оборотите 600-900, след отстраняване на катализатора колата заспа. М43 е мотора.
Това е едно от правилните решения.
- bebety_ini4ka@abv.bg
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 20.11.2016
- Пол: Жена
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Здравейте колеги ,
Преди месец време си купихме с мъжът ми е36 316 безнзин-газ (обикновена) , и от както я имаме ни прави проблеми с оборотите до 3000 когато е на газ , на бензин си работи перфектно . Та въпроса ми едали проблема идва от жилото на газта или някъде другаде ?
Поздрави
Преди месец време си купихме с мъжът ми е36 316 безнзин-газ (обикновена) , и от както я имаме ни прави проблеми с оборотите до 3000 когато е на газ , на бензин си работи перфектно . Та въпроса ми едали проблема идва от жилото на газта или някъде другаде ?
Поздрави
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Обясни малко по-подробно
Send from Tapatalk on Windows 10 phone
Send from Tapatalk on Windows 10 phone
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Здравейте и аз искам да се включа въпреки че срещнах по горе мнени с подобен на моя проблем,но не съм сигурен за решението.
Значи паля всяка сутрин, при студено време без да подавам газ, пали без проблем, но оборотите страшно играят тресе почти гасне.
Ако подам рязко газ се форсира нормално, но при отпускане падат оборотите и веднага гасне, паля отново,същата работа и така докато загрее ама точно докато стрелката влезне в синьото и край все едно, че не е било оборотите спират да играят и си заработва напълно нормално.
Докато стигне синьото е голяма мъка или и държа леко газта на място или трябва да я оставя да се тресе без газ пък не мога да го търпя ако потегля кофти по светофари и кръстовища,но влезне ли в синьото става часовник.
Единственото което съм направил е
-първо изчистих стъпковия мотор не се оправи
-после го смених с втора употреба проверен работещ не се оправи
Знам че има доста изписано по темата.Прочетох я подробно много полезна тема
Ако може някой да даде още съвети за конкретния случай
двигател M40B18 92г.
Значи паля всяка сутрин, при студено време без да подавам газ, пали без проблем, но оборотите страшно играят тресе почти гасне.
Ако подам рязко газ се форсира нормално, но при отпускане падат оборотите и веднага гасне, паля отново,същата работа и така докато загрее ама точно докато стрелката влезне в синьото и край все едно, че не е било оборотите спират да играят и си заработва напълно нормално.
Докато стигне синьото е голяма мъка или и държа леко газта на място или трябва да я оставя да се тресе без газ пък не мога да го търпя ако потегля кофти по светофари и кръстовища,но влезне ли в синьото става часовник.
Единственото което съм направил е
-първо изчистих стъпковия мотор не се оправи
-после го смених с втора употреба проверен работещ не се оправи
Знам че има доста изписано по темата.Прочетох я подробно много полезна тема
Ако може някой да даде още съвети за конкретния случай
двигател M40B18 92г.
- batvlady79
- младши ентусиаст
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Аз имах подобен проблем с моето Е36. Оказа се че е системата за издърпването на изпаренията от резервоара - клапана не работеше правилно и постоянно правеше вакуум. Познава се когато развиете капачката на резервоара при работещ мотор. Не трябва да съска като я развиете, това значи че смучи постоянно клапана.
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Здравейте колеги, след дълго лутане из форума и задаване на въпроси в неправилни теми, мисля че най- накрая съм на правилното място да си излея мъката и аз. Така, наскоро си купих една доста запазена и красива 330-ка дизел,2000г. ,но тя си дойде с малък проблем. След смяна на помпата в резервоара и каране около 1500 км. и стоене около 8 часа на празен ход са запонали да й играят оборотите. Когато я купих играеха много рядко и съвсем леко и след като се исфорсира веднъж спираше, само че в последно време когато съм на сфетофар и започнат да играят понякога изгасва, понякога се оправя до следващия сфетофар, а понякога даже не ми го прави този номер, но това е рядкост.Ходих на доктор да я закачи за диагностика, но за мой късмет майстора беше пратил апаратурата за ъпдейт в София и помоли негов колега да му донесе както и да е накрая я закачи, обаче не можа да се свърже с двигателя даде му грешка в комуникацията. Този проблем ще го проверя при др майстор да видя дали пак ще даде такава грешка, но все пак не затова тръгнах да пиша тук. Въпроса ми е възможно ли е да е задръстена цедка от вдигнатите отайки от резервоара след смяната на помпата, сменил съм горивен филтър, този при който се опитах да диагностицирам колата ми каза че може да е от помпата за високо или датчика дюзите ги изключи, като вариант защото няма проблеми с паленето. Някой имал ли е подобно преживяване с неговата колица или ако някой може да помогне ще съм благодарен, че до вдруги ден има много време, а чак тогава ще имам време да я закарам на доктор, а много ме мъчи кой чарк ми прави такива магарий.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Йостиан написа:след дълго лутане из форума и задаване на въпроси в неправилни теми
Май пак не си попаднал на правилната тема. Въпросът ти е за е46 форума.
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
м42б18.
Същият проблем с колебания на оборотите на студена кола.Интересното тук е, че на загряла кола, закачихме на компютър.На диагностика не излязоха никакви грешки, но на диаграмата на работа на мотора, се виждаше как, неусезаемо но постоянно оборотите варират от 700 до 900,за сметка на диаграмата на потенциометърът например, където държеше постоянни стойности. Чистихме стъпковото моторче, промяна нямаше. Температурният датчик долу също не е, защото го сменихме и промяна нямаше.
Във схемите, които сте показали става въпрос за 318ти. мойта е 318ис 140к.с. и клапа на картерните газове изобщо няма или поне не е там, където тук е показано. Ламбда сондата я изключвам автоматично, защото мисля, че щеше да я покаже на диагностиката.
Стигнахме до вакуумният клапан(номер 6 от схемата), където установихме, че маркученцата са извадени, но реално правихме проба и така и така разлика нямаше (
Останаха клапанът(регулатор) на налягането(другият номер 6 от другата схема),който ще бъде проверен днес, свещи, които съм купил и днес ще се пробват и кабели, които ще оставя за най-накрая, съобразено с цената им
Какво ще ме посъветвате, преди да тръгна да изливам куп пари за кабели и ламбда-сонди? По-нагоре някой беше писал, да се изчисти отново стъпковото моторче, въпреки че вече е правено. Също така за рестартиране на компютърът четох?
Ще пиша пак, ако има някакво развитие.
Същият проблем с колебания на оборотите на студена кола.Интересното тук е, че на загряла кола, закачихме на компютър.На диагностика не излязоха никакви грешки, но на диаграмата на работа на мотора, се виждаше как, неусезаемо но постоянно оборотите варират от 700 до 900,за сметка на диаграмата на потенциометърът например, където държеше постоянни стойности. Чистихме стъпковото моторче, промяна нямаше. Температурният датчик долу също не е, защото го сменихме и промяна нямаше.
Във схемите, които сте показали става въпрос за 318ти. мойта е 318ис 140к.с. и клапа на картерните газове изобщо няма или поне не е там, където тук е показано. Ламбда сондата я изключвам автоматично, защото мисля, че щеше да я покаже на диагностиката.
Стигнахме до вакуумният клапан(номер 6 от схемата), където установихме, че маркученцата са извадени, но реално правихме проба и така и така разлика нямаше (
Останаха клапанът(регулатор) на налягането(другият номер 6 от другата схема),който ще бъде проверен днес, свещи, които съм купил и днес ще се пробват и кабели, които ще оставя за най-накрая, съобразено с цената им
Какво ще ме посъветвате, преди да тръгна да изливам куп пари за кабели и ламбда-сонди? По-нагоре някой беше писал, да се изчисти отново стъпковото моторче, въпреки че вече е правено. Също така за рестартиране на компютърът четох?
Ще пиша пак, ако има някакво развитие.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
клапана на картерните, и това клапанче на рейката не са със сигурност, дюзите вижте. аз чакам мойте новите от англия и като ги сменя ще споделя мнение.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Вчера при смяната на свещите се доближих до моторът и при подаване на газ изпод колектора се чува свистене на въздух. Също така 2 от свещите, не бяха затегнати добре и имаха малко масло по тях...Предложения?
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Намерете от къде смуче въздух всмук.колектор! Така и така го чувате дори!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани