Update : причини за проблем с оборотите на място

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: Стара Загора/София
Кара: M40B18 '93

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от Don_Mandragon » 29 Мар 2011, 11:32

kemakozeE36 написа:5.проверка на клапана и тръбичката за картерни газове


Къде се намира тоя клапан? Аз съм останал с обеждението, че м40 няма такъв клапан :roll:


Аватар
Мнения: 450
Регистриран на: 1.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
Детайли за колата: Бяла и стара

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от kemakozeE36 » 29 Мар 2011, 12:27

може и да няма аз вече не помня виж я тая тръба от капака на клапаните надолу като я проследиш до къде стига и какво има и я прегледай да не е нещо сцепена някъде ;)
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E36coupe320

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от thugmc1 » 06 Яну 2012, 20:44

добре де ако температурния датчик неработи, уреда на таблото съответно няма ли да покаже че не работи
тва нещо или пак ще си показва 90градоса ??!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от Nukem » 06 Яну 2012, 21:01

колега, те са два един за таблото и един за компа, на м44 пак са два обаче с една букса!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!


Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 9.10.2009
Пол: Мъж

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от tashev_kiril » 15 Яну 2012, 23:53

Използвам темата да попитам, нормално ли е като извадя буксата на стъпковото моторче колата да гасне? Както се досещате мени оборотите, между 600-800 об.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от kdl » 16 Яну 2012, 23:39

Ти какво искаш да прави? Да работи перфектно ли? :)


Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 9.10.2009
Пол: Мъж

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от tashev_kiril » 17 Яну 2012, 10:23

liloff написа:Ти какво искаш да прави? Да работи перфектно ли? :)


Ами иска ми се, но не става, май ще стане с нова Баварка :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от 00700 » 17 Яну 2012, 11:30

Да не отварям нова тема, информация да смяна или за почистване на Клапан на картерните газове.
Във форума има инфо какви са евентуалните причини но не и как се сменя/почиства.
Вие от там, а не съм правил досега тази процедура!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от Nukem » 17 Яну 2012, 11:37

Е на 2-а болта е за М44, какво толкова да има за смяната, иначе не съм чувал да се почиства, тя ако му е прецакана мембраната там, какво ще и чистиш!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 22.02.2012
Пол: Мъж

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от fdsaf » 10 Апр 2012, 21:15

момчета както си карам и падна на 2000 уборота и неще повече от 2000 да зацепи все едно свърши бензина сложих още бензин запалих и пак така свещи смених целите в масло двете избърсах някакви скъсани маркучи имаше до инжекциона за въздух доколкото ми е известно смених и колата спря да пали дръпнах неще има миризма на бензин като ме дърпат и като се муча да паля много остра под капака и лек бял дим чат път се появява някъде до свещите някой да знае от какво е?


Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 9.10.2009
Пол: Мъж

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от tashev_kiril » 18 Апр 2012, 15:20

fdsaf написа:момчета както си карам и падна на 2000 уборота и неще повече от 2000 да зацепи все едно свърши бензина сложих още бензин запалих и пак така свещи смених целите в масло двете избърсах някакви скъсани маркучи имаше до инжекциона за въздух доколкото ми е известно смених и колата спря да пали дръпнах неще има миризма на бензин като ме дърпат и като се муча да паля много остра под капака и лек бял дим чат път се появява някъде до свещите някой да знае от какво е?


Колега първо на диагностика, за откриване на проблема по лесния начин. Може да е датчик на разпределителния вал или дебитомера ! Но за да не си играеш на сляпа баба първо диагностирай, после почвай с пробите ако на диагностиката нищо не покаже.


Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 24.05.2006

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от pinciflucnik » 18 Апр 2012, 18:13

fdsaf написа:момчета както си карам и падна на 2000 уборота и неще повече от 2000 да зацепи все едно свърши бензина сложих още бензин запалих и пак така свещи смених целите в масло двете избърсах някакви скъсани маркучи имаше до инжекциона за въздух доколкото ми е известно смених и колата спря да пали дръпнах неще има миризма на бензин като ме дърпат и като се муча да паля много остра под капака и лек бял дим чат път се появява някъде до свещите някой да знае от какво е?

Махни всички свещи, откачи буксите на дюзите и върти на стартер да видиш какво ще излезне от цилиндрите. След като повъртиш си сглоби всичко и пробвай да запалиш. :)

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 6.02.2012
Пол: Мъж

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от sineplex » 26 Май 2012, 21:24

КОЛЕГИ и аз съм така моята кола ми падат обуротите,когато е студена нема проблеми но като загрее,ми падат а като настъпя ряско спирачка направо си ми гасне.УЖАССС..така се чуствам некомфортно на пътя.един маѝстор ми каза да си сменя гуфретения маркуч защото е сцепен и е дозалепен с изолир бланд,къде продават такива маркучи,колко струват,помагаѝте ,почистиха ми стъпковото моторче но да знаете че вашите проблеми са или от това или маркуча,проверяваѝте дали е сцепен.или изпуска въздух.ПОМАГАЍТЕ КОЛЕГИ АЗ ВИ КАЗАХ КАКВОТО ЗНАМ ТОВА МОЕ ИНФО Е СУПЕР ПОЛЕЗНО. :wave:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 316i
Мечтае да кара: Camaro RS/SS 1968

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от georgi9909 » 27 Май 2012, 14:58

Такива гофрени маркучи продава лавиатан от форума.
Колчетата нанасят поражения на вашите коли само в случай на самоотбрана.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 6.02.2012
Пол: Мъж

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от sineplex » 27 Май 2012, 15:14

лавитан добре де как да го намеря.даѝ ми номер гсм за контакти пробвах да го потърся тук но не успях.коѝ е тоѝ.требва ми спешно,каква е цената на такъв маркуч гофретен знаеш ли. :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook