Update : причини за проблем с оборотите на място
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Don_Mandragon
- младши ентусиаст
- Мнения: 443
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: Стара Загора/София
- Кара: M40B18 '93
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
kemakozeE36 написа:5.проверка на клапана и тръбичката за картерни газове
Къде се намира тоя клапан? Аз съм останал с обеждението, че м40 няма такъв клапан
- kemakozeE36
- Мнения: 450
- Регистриран на: 1.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Капак от Е32 на тавана на 34-ката
- Мечтае да кара: ЗиЛ-157; АН-12
- Детайли за колата: Бяла и стара
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
може и да няма аз вече не помня виж я тая тръба от капака на клапаните надолу като я проследиш до къде стига и какво има и я прегледай да не е нещо сцепена някъде
- thugmc1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E36coupe320
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
добре де ако температурния датчик неработи, уреда на таблото съответно няма ли да покаже че не работи
тва нещо или пак ще си показва 90градоса ??!
тва нещо или пак ще си показва 90градоса ??!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
колега, те са два един за таблото и един за компа, на м44 пак са два обаче с една букса!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- tashev_kiril
- Мнения: 110
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Използвам темата да попитам, нормално ли е като извадя буксата на стъпковото моторче колата да гасне? Както се досещате мени оборотите, между 600-800 об.
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Ти какво искаш да прави? Да работи перфектно ли?
- tashev_kiril
- Мнения: 110
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
liloff написа:Ти какво искаш да прави? Да работи перфектно ли?
Ами иска ми се, но не става, май ще стане с нова Баварка
- 00700
- младши ентусиаст
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Да не отварям нова тема, информация да смяна или за почистване на Клапан на картерните газове.
Във форума има инфо какви са евентуалните причини но не и как се сменя/почиства.
Вие от там, а не съм правил досега тази процедура!
Във форума има инфо какви са евентуалните причини но не и как се сменя/почиства.
Вие от там, а не съм правил досега тази процедура!
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Е на 2-а болта е за М44, какво толкова да има за смяната, иначе не съм чувал да се почиства, тя ако му е прецакана мембраната там, какво ще и чистиш!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
момчета както си карам и падна на 2000 уборота и неще повече от 2000 да зацепи все едно свърши бензина сложих още бензин запалих и пак така свещи смених целите в масло двете избърсах някакви скъсани маркучи имаше до инжекциона за въздух доколкото ми е известно смених и колата спря да пали дръпнах неще има миризма на бензин като ме дърпат и като се муча да паля много остра под капака и лек бял дим чат път се появява някъде до свещите някой да знае от какво е?
- tashev_kiril
- Мнения: 110
- Регистриран на: 9.10.2009
- Пол: Мъж
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
fdsaf написа:момчета както си карам и падна на 2000 уборота и неще повече от 2000 да зацепи все едно свърши бензина сложих още бензин запалих и пак така свещи смених целите в масло двете избърсах някакви скъсани маркучи имаше до инжекциона за въздух доколкото ми е известно смених и колата спря да пали дръпнах неще има миризма на бензин като ме дърпат и като се муча да паля много остра под капака и лек бял дим чат път се появява някъде до свещите някой да знае от какво е?
Колега първо на диагностика, за откриване на проблема по лесния начин. Може да е датчик на разпределителния вал или дебитомера ! Но за да не си играеш на сляпа баба първо диагностирай, после почвай с пробите ако на диагностиката нищо не покаже.
- pinciflucnik
- Мнения: 51
- Регистриран на: 24.05.2006
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
fdsaf написа:момчета както си карам и падна на 2000 уборота и неще повече от 2000 да зацепи все едно свърши бензина сложих още бензин запалих и пак така свещи смених целите в масло двете избърсах някакви скъсани маркучи имаше до инжекциона за въздух доколкото ми е известно смених и колата спря да пали дръпнах неще има миризма на бензин като ме дърпат и като се муча да паля много остра под капака и лек бял дим чат път се появява някъде до свещите някой да знае от какво е?
Махни всички свещи, откачи буксите на дюзите и върти на стартер да видиш какво ще излезне от цилиндрите. След като повъртиш си сглоби всичко и пробвай да запалиш.
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
КОЛЕГИ и аз съм така моята кола ми падат обуротите,когато е студена нема проблеми но като загрее,ми падат а като настъпя ряско спирачка направо си ми гасне.УЖАССС..така се чуствам некомфортно на пътя.един маѝстор ми каза да си сменя гуфретения маркуч защото е сцепен и е дозалепен с изолир бланд,къде продават такива маркучи,колко струват,помагаѝте ,почистиха ми стъпковото моторче но да знаете че вашите проблеми са или от това или маркуча,проверяваѝте дали е сцепен.или изпуска въздух.ПОМАГАЍТЕ КОЛЕГИ АЗ ВИ КАЗАХ КАКВОТО ЗНАМ ТОВА МОЕ ИНФО Е СУПЕР ПОЛЕЗНО.
- georgi9909
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 211
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i
- Мечтае да кара: Camaro RS/SS 1968
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
Такива гофрени маркучи продава лавиатан от форума.
Re: Update : причини за проблем с оборотите на място
лавитан добре де как да го намеря.даѝ ми номер гсм за контакти пробвах да го потърся тук но не успях.коѝ е тоѝ.требва ми спешно,каква е цената на такъв маркуч гофретен знаеш ли.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани