Update : причини за проблем с оборотите на място

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2377
Регистриран на: 10.04.2008
Местоположение: СА
Кара: м си...

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от plradev » 24 Апр 2017, 15:37

krumxi написа::banghead: м42б18.
Ламбда сондата я изключвам автоматично, защото мисля, че щеше да я покаже на диагностиката.

Ламбда сондата не винаги излиза на диагностика като проблем,въпреки ,че може да не работи коректно.Ако е забила/изгоряла ще се появи като грешка при четене, но при явлението "мудна" сонда диагностиката си я брой за читава, а тя всъщност не опреснява достатъчно бързо и от там почват аномалиите.. За това е хубаво да се провери с тестер ,дори имаше някъде тема за DIY такъв във форума.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 19.12.2019
Пол: Мъж

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от ivailo1234 » 19 Дек 2019, 21:57

Здравеите колеги нов съм. Имам сериозен проблем със БМВ 1.8 ИС След дълго ровене по бобини кабели свещи дебитомери и др. стигнах до следния проблем именно Датчик разпределитен вал когато е закачен към буксата работи на 2 цилиндъра 1и4 работят а 2и3 ги изключва но немога да определя кое именно изключва дали не дава ток или спират инжекторите но видимо е че свещите на 2и3 цилиндър излизат черни .Когато откача буксата работи идеално но е мудна и тромава реших че е проблема в датчика и го замених със нов от магазина но проблема си остана същия. Помагаите 4 дена се ровим и нищо ....... сменени са кабели,свещи,датчик колянов вал(датчик разпределитен вал но проблема е същия) бубините са проверени от работещ двигател ...... при диагностика няма никаква грешка ... :kuku: :kuku: :kuku: :kuku: :kuku:

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 15.02.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 Coupe M43B16, E46 M54 B20
Мечтае да кара: BMW 8er (E31)

Re: Update : причини за проблем с оборотите на място

Мнение от lulaka83 » 16 Яну 2020, 18:17

Здравейте колеги!
Доста дълго време имах този проблем с оборитите на място. Двигателя е М43 Б16 и го карам почти 10 години 8) . Смених ламбда сонда и стъпково моторче без никакъв резултат и се бях примирил с този проблем. Но след смяната на този гофриран маркуч
Gofre.JPG
проблема изчезна. Смяната беше съвсем случайна и не беше свързана с този проблем. Маркуча си беше прокъсан по извивките, но след смяната на тампоните на двигателя, при повдигането на двигателя бях забравил да го откача от дебитомера и този маркуч тотално се прокъса. След като го смених с нов изненадващо изчезна проблем с оборотите на място :lalala:
Не твърдя, че само в това се корени проблема с оборотите но при мен след смяната на това гофре проблем изчезна :lol:

Съветвам колегите имащи този проблем да му хвърлят все пак едно око. Има ли пукнатини и скъсно по него, значи е за смяна.

Поздрави на всички колеги от форума!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook