Как да разпозная:М52В20 от М52В28
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
- BOOKER
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 218
- Регистриран на: 27.02.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50
Измери феродовия диск, на 28-цата е 240мм, а на Б20/23-228мм.
А ако излезе 28-ца направо му меткаш един нов съединител и
А ако излезе 28-ца направо му меткаш един нов съединител и
- BMW_MANIAKA
- Мнения: 35
- Регистриран на: 1.08.2007
- Местоположение: там където си пожелая
BOOKER написа:Измери феродовия диск
Е аз ли съм карък или.... колата е била автомат.Маховика е свален.
- BOOKER
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 218
- Регистриран на: 27.02.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50
Ами тогава развий свещите, вземи един шублер и с дълбокомера измери хода на буталото в някой от цилиндрите.
М52Б20-66мм.
М52Б25-75мм.
М52Б28-84мм.
М52Б20-66мм.
М52Б25-75мм.
М52Б28-84мм.
Последна промяна BOOKER на 05 Яну 2009, 18:41, променена общо 11 пъти
- BMW_MANIAKA
- Мнения: 35
- Регистриран на: 1.08.2007
- Местоположение: там където си пожелая
От къде да изкопая,такъв шублер?Като се има на предвид,че свещите са си доста на дълбоко и от там надолу да меря кошмар.
Но в краен случай и към този метод може да подходя,ако собсвеника е съгалсен да разглобявам...
Не може да няма някаква външна разлика между двата двигателя,но не мога да намеря М52В20да сравнявам детайлно едно по едно.
айде помагайте,че някой дет разбира що го отнесе и ще остана валат
Но в краен случай и към този метод може да подходя,ако собсвеника е съгалсен да разглобявам...
Не може да няма някаква външна разлика между двата двигателя,но не мога да намеря М52В20да сравнявам детайлно едно по едно.
айде помагайте,че някой дет разбира що го отнесе и ще остана валат
- BMW_MANIAKA
- Мнения: 35
- Регистриран на: 1.08.2007
- Местоположение: там където си пожелая
Ми от Пещера съм....а тук едвали някой би ми помогнал.
Моторетката съм е запазил до неделя.Мога да снимам всичко което ми кажете за да разгадаем мистерията.
Моторетката съм е запазил до неделя.Мога да снимам всичко което ми кажете за да разгадаем мистерията.
- Изрода
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 26.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: На криво
- Мечтае да кара: Още по-на криво
...
Бате взимаш едно право желязо тип арматурно,сваляш свеща и го пъхаш внимателно вътре да опре в буталото.Слагаш на главата перпендикулярно на това желязо(прът)някаква линиика или нещо право и твърдо да легне хубаво върху главата.Сваляш/качваш бъталото до долна и горна мъртва точка,като отбелязваш със маркер или нещо друго по пръта.Вадиш го и със шублер измерваш разликата между двата белега и готово.Разликите във ходовете на буталата на 20/28 е доста голяма така че и милиметър два да мръднеш не е фатално,пак може да се прецени.Успех
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Колега,чрез номера на Еку-то е по-лесно да си вземеш М50325и
Тука правих едни пресмятания по години и такива неща,единствения вариант да те излъже по номер на Еку-то е ако М50Б20 и е Автоматик колата.
Такаче само един номер на друг двигател съвпада със номера на М50Б25 докато 28-цата има много варианти.
Търси друго по което да я познаеш.
Най-сигурно е да мериш цилиндрите иначе не ми идва друго на ъкъла.
А той-щом е свален мотора главата бързо ще се свали,няма да се кълчиш да клякаш да си дереш ръцете
Тука правих едни пресмятания по години и такива неща,единствения вариант да те излъже по номер на Еку-то е ако М50Б20 и е Автоматик колата.
Такаче само един номер на друг двигател съвпада със номера на М50Б25 докато 28-цата има много варианти.
Търси друго по което да я познаеш.
Най-сигурно е да мериш цилиндрите иначе не ми идва друго на ъкъла.
А той-щом е свален мотора главата бързо ще се свали,няма да се кълчиш да клякаш да си дереш ръцете
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Колега това което забелязах е:
Капачката на масления филтър при М52Б28 е алониниева,
а при М52Б20 е Пластмасова.
Друго поне не забелязах
http://store.picbg.net/pubpic/24/B2/38f ... 7924b2.JPG - М52Б28
http://store.picbg.net/pubpic/2F/7B/7a8 ... 222f7b.JPG - М52Б20
Капачката на масления филтър при М52Б28 е алониниева,
а при М52Б20 е Пластмасова.
Друго поне не забелязах
http://store.picbg.net/pubpic/24/B2/38f ... 7924b2.JPG - М52Б28
http://store.picbg.net/pubpic/2F/7B/7a8 ... 222f7b.JPG - М52Б20
- ludia
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
BOOKER написа:Ами тогава развий свещите, вземи един шублер и с дълбокомера измери хода на буталото в някой от цилиндрите.
М52Б20-66мм.
М52Б23-75мм.
М52Б28-84мм.
Това няка как да го звъркаш. Дори и да вземеш един електрод изгорял и пак може да свърши работа. После с линийка и си готов.
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
Binev_OuT написа:Колега това което забелязах е:
Капачката на масления филтър при М52Б28 е алониниева,
а при М52Б20 е Пластмасова.
Друго поне не забелязах
http://store.picbg.net/pubpic/24/B2/38f ... 7924b2.JPG - М52Б28
http://store.picbg.net/pubpic/2F/7B/7a8 ... 222f7b.JPG - М52Б20
стига сте му пълнили главата с глупости
аз съм с м52б28 и капачката ми е пласмасова какво правим
колега ако имаш възможност да изчакаш до понеделник ще провере по номера на мотора какво излиза
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
sabi1984 написа:Binev_OuT написа:Колега това което забелязах е:
Капачката на масления филтър при М52Б28 е алониниева,
а при М52Б20 е Пластмасова.
Друго поне не забелязах
http://store.picbg.net/pubpic/24/B2/38f ... 7924b2.JPG - М52Б28
http://store.picbg.net/pubpic/2F/7B/7a8 ... 222f7b.JPG - М52Б20
стига сте му пълнили главата с глупости
аз съм с м52б28 и капачката ми е пласмасова какво правим
колега ако имаш възможност да изчакаш до понеделник ще провере по номера на мотора какво излиза
Ами колега неискам да му пълня главата с глупости.
Просто аз също обмислям подобна трансплантация и съм взел въпроса при сърце тук и ми е гръмнала главата.
Ксерокопирал съм един тон информация и никъде нищо конкретно.
Май май единствения варянт е да се мери работния ход на буталата и диаметъра на цилиндрите.
Друго поне не се сещам.
Извинявам се за глупоста която съм написал в предното мнение
а и на мен ми е наложително и без това имам проблеми с регистрирането на един автомобил тук
- BMW_MANIAKA
- Мнения: 35
- Регистриран на: 1.08.2007
- Местоположение: там където си пожелая
Гледам,че темата стана вече популярна,а отговор на въпроса ми???Това със свалянето на главата нали се сещате,че е немислимо.Кой собсвеник ще разреши да разглобите двигателя преди да го купите...
Кой може да ме ориентира къде се намира номера на двигателя,че да взимам шкурките и да почвам.Утре съм свободен цял ден и ще мога да свърша тази работа.
Или някой който е М52В20 да измери диаметъра на дебитомера,за да го сравня с на този двиагател.
Кой може да ме ориентира къде се намира номера на двигателя,че да взимам шкурките и да почвам.Утре съм свободен цял ден и ще мога да свърша тази работа.
Или някой който е М52В20 да измери диаметъра на дебитомера,за да го сравня с на този двиагател.
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани