Как да разпозная:М52В20 от М52В28

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 02 Яну 2009, 20:18

Занеси го при некой дето разбира да ти закачи екуто на комп диагностика и ще си покаже

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50

Мнение от BOOKER » 02 Яну 2009, 20:28

Измери феродовия диск, на 28-цата е 240мм, а на Б20/23-228мм.
А ако излезе 28-ца направо му меткаш един нов съединител и :driving:


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.08.2007
Местоположение: там където си пожелая

Мнение от BMW_MANIAKA » 02 Яну 2009, 20:36

BOOKER написа:Измери феродовия диск

Е аз ли съм карък или.... :uups: колата е била автомат.Маховика е свален.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50

Мнение от BOOKER » 02 Яну 2009, 21:21

Ами тогава развий свещите, вземи един шублер и с дълбокомера измери хода на буталото в някой от цилиндрите.
М52Б20-66мм.
М52Б25-75мм.
М52Б28-84мм.
Последна промяна BOOKER на 05 Яну 2009, 18:41, променена общо 11 пъти


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.08.2007
Местоположение: там където си пожелая

Мнение от BMW_MANIAKA » 02 Яну 2009, 22:07

От къде да изкопая,такъв шублер?Като се има на предвид,че свещите са си доста на дълбоко и от там надолу да меря :roll: кошмар.
Но в краен случай и към този метод може да подходя,ако собсвеника е съгалсен да разглобявам...
Не може да няма някаква външна разлика между двата двигателя,но не мога да намеря М52В20да сравнявам детайлно едно по едно.
:help: :help: :help: айде помагайте,че някой дет разбира що го отнесе и ще остана валат :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 13.08.2007

Мнение от GVT » 02 Яну 2009, 22:22

Ми първо кажи от къде си.Все ще се намери някой колега който да ти помогне. ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.08.2007
Местоположение: там където си пожелая

Мнение от BMW_MANIAKA » 03 Яну 2009, 10:25

Ми от Пещера съм....а тук едвали някой би ми помогнал.
Моторетката съм е запазил до неделя.Мога да снимам всичко което ми кажете за да разгадаем мистерията.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

...

Мнение от Изрода » 03 Яну 2009, 13:23

Бате взимаш едно право желязо тип арматурно,сваляш свеща и го пъхаш внимателно вътре да опре в буталото.Слагаш на главата перпендикулярно на това желязо(прът)някаква линиика или нещо право и твърдо да легне хубаво върху главата.Сваляш/качваш бъталото до долна и горна мъртва точка,като отбелязваш със маркер или нещо друго по пръта.Вадиш го и със шублер измерваш разликата между двата белега и готово.Разликите във ходовете на буталата на 20/28 е доста голяма така че и милиметър два да мръднеш не е фатално,пак може да се прецени.Успех
Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 03 Яну 2009, 14:05

Колега,чрез номера на Еку-то е по-лесно да си вземеш М50325и
Тука правих едни пресмятания по години и такива неща,единствения вариант да те излъже по номер на Еку-то е ако М50Б20 и е Автоматик колата.
Такаче само един номер на друг двигател съвпада със номера на М50Б25 докато 28-цата има много варианти.
Търси друго по което да я познаеш.
Най-сигурно е да мериш цилиндрите иначе не ми идва друго на ъкъла.
А той-щом е свален мотора главата бързо ще се свали,няма да се кълчиш да клякаш да си дереш ръцете :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 03 Яну 2009, 14:37

Колега това което забелязах е:
Капачката на масления филтър при М52Б28 е алониниева,
а при М52Б20 е Пластмасова.
Друго поне не забелязах :roll:
http://store.picbg.net/pubpic/24/B2/38f ... 7924b2.JPG - М52Б28
http://store.picbg.net/pubpic/2F/7B/7a8 ... 222f7b.JPG - М52Б20
Изображение


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Мнение от ludia » 03 Яну 2009, 15:01

BOOKER написа:Ами тогава развий свещите, вземи един шублер и с дълбокомера измери хода на буталото в някой от цилиндрите.
М52Б20-66мм.
М52Б23-75мм.
М52Б28-84мм.

Това няка как да го звъркаш. Дори и да вземеш един електрод изгорял и пак може да свърши работа. После с линийка и си готов.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 03 Яну 2009, 15:05

Binev_OuT написа:Колега това което забелязах е:
Капачката на масления филтър при М52Б28 е алониниева,
а при М52Б20 е Пластмасова.
Друго поне не забелязах :roll:
http://store.picbg.net/pubpic/24/B2/38f ... 7924b2.JPG - М52Б28
http://store.picbg.net/pubpic/2F/7B/7a8 ... 222f7b.JPG - М52Б20

стига сте му пълнили главата с глупости :!:
аз съм с м52б28 и капачката ми е пласмасова какво правим :shock:
колега ако имаш възможност да изчакаш до понеделник ще провере по номера на мотора какво излиза ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Мнение от Binev_OuT » 03 Яну 2009, 16:01

sabi1984 написа:
Binev_OuT написа:Колега това което забелязах е:
Капачката на масления филтър при М52Б28 е алониниева,
а при М52Б20 е Пластмасова.
Друго поне не забелязах :roll:
http://store.picbg.net/pubpic/24/B2/38f ... 7924b2.JPG - М52Б28
http://store.picbg.net/pubpic/2F/7B/7a8 ... 222f7b.JPG - М52Б20

стига сте му пълнили главата с глупости :!:
аз съм с м52б28 и капачката ми е пласмасова какво правим :shock:
колега ако имаш възможност да изчакаш до понеделник ще провере по номера на мотора какво излиза ;)

Ами колега неискам да му пълня главата с глупости.
Просто аз също обмислям подобна трансплантация и съм взел въпроса при сърце тук и ми е гръмнала главата.
Ксерокопирал съм един тон информация и никъде нищо конкретно.
Май май единствения варянт е да се мери работния ход на буталата и диаметъра на цилиндрите.
Друго поне не се сещам.
Извинявам се за глупоста която съм написал в предното мнение :uups:
а и на мен ми е наложително и без това имам проблеми с регистрирането на един автомобил тук :confused:
Изображение


Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 1.08.2007
Местоположение: там където си пожелая

Мнение от BMW_MANIAKA » 03 Яну 2009, 18:34

Гледам,че темата стана вече популярна,а отговор на въпроса ми???Това със свалянето на главата нали се сещате,че е немислимо.Кой собсвеник ще разреши да разглобите двигателя преди да го купите...
Кой може да ме ориентира къде се намира номера на двигателя,че да взимам шкурките и да почвам.Утре съм свободен цял ден и ще мога да свърша тази работа.
Или някой който е М52В20 да измери диаметъра на дебитомера,за да го сравня с на този двиагател.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 03 Яну 2009, 19:54

аз утре ще ти измеря диаметъра на моя дебитомер на м52б28 и ще ти пиша.
трябва да е по голям от на м52б20 с към 1см. :shock:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook