E36 - проблем с чистачките
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
E36 - проблем с чистачките
Здравейте на всички,
От няколко дни съм собственик на BMW Е36 и вече се сблъсках с някои проблеми, но най-досадният са чистачките.
Първо работят, когато си поискат - по-често не работят.
Второ, въобще нямат режим с пауза.
Трето, ако имам късмет и започнат да чистят, спират където си пожелаят, т.е. не се прибират в крайно положение.
Предвид времето тези дни ми се налага спешно да намеря решение.
Благодаря Ви.
От няколко дни съм собственик на BMW Е36 и вече се сблъсках с някои проблеми, но най-досадният са чистачките.
Първо работят, когато си поискат - по-често не работят.
Второ, въобще нямат режим с пауза.
Трето, ако имам късмет и започнат да чистят, спират където си пожелаят, т.е. не се прибират в крайно положение.
Предвид времето тези дни ми се налага спешно да намеря решение.
Благодаря Ви.
- gazzzar
- кавалер-монтьор
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Виж си релето.....
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
20 лева.втора рька ама силна
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Gri
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 27.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Мисля, че проблемът е или в пистите вътре в корпуса (те са едни концентрични окъжности от някакъв метал) или в контактните пластини, които се трият в тези писти и се износват.
Gri написа:Мисля, че проблемът е или в пистите вътре в корпуса (те са едни концентрични окъжности от някакъв метал) или в контактните пластини, които се трият в тези писти и се износват.
След среща с Явор, се оказа че релето всъщност е някъде под волана вляво. Ходих и до "Вари 2000" (на Оборище) и от там ми казаха същото.
Разглобих половината кола и проблемът е, че реле няма на това място (или поне аз не го виждам).
Що се отнася до мнението ти GRI: слконен съм да приемам всякакви хипотези, но се стремя да ги проверявам и отмятам едно след друго. Ако намеря релето и не е там проблема, ще пробвам с твоята хипотеза.
Ако някой може да помогне за това мизерно реле нека пише ка да го открия. Всякаква помощ е добре дошла!
- Gri
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 27.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
Що се отнася до мнението ти GRI: слконен съм да приемам всякакви хипотези, но се стремя да ги проверявам и отмятам едно след друго. Ако намеря релето и не е там проблема, ще пробвам с твоята хипотеза.
Ще ти кажа BMX откъде идва хипотезата ми. Предишната ми кола беше ГОЛФ 2 и имах проблема описан от теб. При разглобяването на моторчето, имам предвид механиката, проблема беше в износването на тези пластини, т.е. скъсяването им и оттам те не винаги контактуват с пистите. Запоих едни други от мед и нещата се оправиха. Разбира се не е ясно до кога (за сега са минали 6-7 месеца), защото новите пластини са твърди и този път може да се износят пистите (а те са едни такива като вградени в пластмасово тяло). Не знам как е точно при БМВ, но мисля, че принципа трябва да е същия. Така че не бързай с купуването на реле. Първо разбери къде се крие проблема. Успех
- Dimitar
- старши ентусиаст
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Незнам що си мислите, че при '97 г. БМВ чистачките са на принципа като при Голф 2, ама това е друга тема.
Чистачките се управляват както казах по-горе от електронен блок с процесор и програма. Много е малка верочтността проблема да е там обаче - най-вероятно е нещо механично или пък е в релетата дето пускат самия двигател. Засега единствения констатиран проблем с тоя блок при Е36 е че има грешка в програмата на процесора и по някой път при палене на двигателя, чистачките се включват за 2-3 оборота без за това да е подадена команда от лоста дето се пускат. Но тоя проблем при 97 г. кола трябва вече да е бил решен във фирмения сервиз чрез подмяна на чипа с програмата.
Най-добре е да навиеш някой да вземеш за проба неговия управляващ блок и да видиш тогава как се държат (подмяната става за не повече от 15 мин.). Ако се оправи проблема - търсиш нов контролен блок, или какво е станало с твоя, ако не тогава сваляш механиката с мотора и търсиш там.
Чистачките се управляват както казах по-горе от електронен блок с процесор и програма. Много е малка верочтността проблема да е там обаче - най-вероятно е нещо механично или пък е в релетата дето пускат самия двигател. Засега единствения констатиран проблем с тоя блок при Е36 е че има грешка в програмата на процесора и по някой път при палене на двигателя, чистачките се включват за 2-3 оборота без за това да е подадена команда от лоста дето се пускат. Но тоя проблем при 97 г. кола трябва вече да е бил решен във фирмения сервиз чрез подмяна на чипа с програмата.
Най-добре е да навиеш някой да вземеш за проба неговия управляващ блок и да видиш тогава как се държат (подмяната става за не повече от 15 мин.). Ако се оправи проблема - търсиш нов контролен блок, или какво е станало с твоя, ако не тогава сваляш механиката с мотора и търсиш там.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани