Голям борд- конверсия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: Голям борд- конверсия
Ако си сигурен, че си го вързал където трябва, изчакай.
Аз също съм с такъв термистор и първия път като го вързах може би 15минути съм го чакал да даде промяна в градусите. Веднъж показал правилните градуси си отчита горе долу адекватно. Аз съм с малкия борд, но предполагам, че и при големия също трябва да се изчака.
Аз също съм с такъв термистор и първия път като го вързах може би 15минути съм го чакал да даде промяна в градусите. Веднъж показал правилните градуси си отчита горе долу адекватно. Аз съм с малкия борд, но предполагам, че и при големия също трябва да се изчака.
- MITKO F1fen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 157
- Регистриран на: 3.07.2008
- Местоположение: VARNA
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525xi N53 април 2008
Re: Голям борд- конверсия
k.milanov написа:Ако си сигурен, че си го вързал където трябва, изчакай.
Аз също съм с такъв термистор и първия път като го вързах може би 15минути съм го чакал да даде промяна в градусите. Веднъж показал правилните градуси си отчита горе долу адекватно. Аз съм с малкия борд, но предполагам, че и при големия също трябва да се изчака.
Мерси колега,ще изчакам да видимСега се занимавам с кабелите за CODE,но при мен буксите са голяма черна,лилава и зелена това ли е"ZKE IV" модула?Колата е 97'год.
Другото което забелязах е че не иска да помни часа,значи сверявам го,запаметявам и си показва колко е часа.Но ако изгася колата и запаля да речем след 5 мин. часовника е изостанал с 5 мин.Някой може ли с нещо да помогне?
1 п.п.Градусите дойдоха но когато колата е в движение,а на мен това не ми харесва. С оргиналния датчик веднага ли показва реалната температура?
2 п.п. Проблема с часовника решен.Закачен на грешното място(+).Сега(+)ОС го закачих на жълтия кабел на буксата на радиото и си работи както трябва.Остана само да намеря къде във Варна да ми настроят борда за моята кола.
- em1l
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Го на Ракйя
- Мечтае да кара: на ракия и да си разреждам с вода или бърза HONDA
Re: Голям борд- конверсия
Момчета съжалявам за старата тема , но никаде не намерих проблем като моя. Та колата ми беше с м41 мотор и насадих м51 от е34ка. Та при влизането ми си ДИС да си ретрофитна борда засича ми вина и ме пита дали е правилния вин. След потвръждаване ми излизаше някаде че е м41 мотор и след кодирането отново не ми показва правилните данни. Как може да го ретрофитна може би незнам какво ще стане ако въведа ВИН от е36ца с м51 мотор , но ме съмнява че ще прецакам нещо. Иначе борда аз го слагах колата ми не беше заводски с него. Надявам се че някой ще пише по моя въпрос.
Благодаря Ви!
Благодаря Ви!
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Голям борд- конверсия
em1l написа:Момчета съжалявам за старата тема , но никаде не намерих проблем като моя. Та колата ми беше с м41 мотор и насадих м51 от е34ка. Та при влизането ми си ДИС да си ретрофитна борда засича ми вина и ме пита дали е правилния вин. След потвръждаване ми излизаше някаде че е м41 мотор и след кодирането отново не ми показва правилните данни. Как може да го ретрофитна може би незнам какво ще стане ако въведа ВИН от е36ца с м51 мотор , но ме съмнява че ще прецакам нещо. Иначе борда аз го слагах колата ми не беше заводски с него. Надявам се че някой ще пише по моя въпрос.
Благодаря Ви!
Може да пробваш с друг ВИН, освен ако някой спец не може да прекодира таблото и да промени мотора, но е под въпрос дали това е въобще възможно. Най-добрия ти вариант е от колата, която е мотора, да вземеш и таблото. Тогава ще се върже obc-то за 2 минутки по правилния VIN.
- YouShallCry
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 18.10.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is & e30 328
Re: Голям борд- конверсия
Имали варянт да се възстановят снимките от 1ва страница? Благодаря предварително.
- kichuka
- младши ентусиаст
- Мнения: 477
- Регистриран на: 8.08.2012
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e36 AC Schnitzer, e46 328i
- Мечтае да кара: e31
- Детайли за колата: малко по-различна
Re: Голям борд- конверсия
И мен ме интересува могат ли да се възтановят снимките от първа страница. Интересува ме ако борда се върже + и - трябва ли да тръгне (просто за тест дали работи) или трябва да е навързана инсталацията.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Голям борд- конверсия
Не ви трябват снимки, а схема за свързване.
Свързвай смело и ще ти покаже температура -37 градуса, ще иска час и дата и разход 0.00000000000
kichuka написа:... Интересува ме ако борда се върже + и - трябва ли да тръгне (просто за тест дали работи) или трябва да е навързана инсталацията.
Свързвай смело и ще ти покаже температура -37 градуса, ще иска час и дата и разход 0.00000000000
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Голям борд- конверсия
stony1 написа:Не ви трябват снимки, а схема за свързване.
Схемата на първата страница е най-важното нещо и дори може да се разкарат снимките да стане по-прегледна темата.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Голям борд- конверсия
Вчера си оправях разни кабели, та видях че съм вързал захранването на гонга към постоянния плюс от запалката.
В началото на темата пише: "пин3 червено/жълт- 12V" и преди 2 години съм се ръководил от нея за ретрофита.
Но нещо не ми харесва така, та ако го закача на плюс след контакт/лилаво-бял кабел/ дали ще има значение за фунционирането му.
Гонгът работи с борд, както може да работи и с оригинален парктроник и има ли смисъл да на перманентно захранен в покой, при положение че и двете системи сработват след първи контакт?
В началото на темата пише: "пин3 червено/жълт- 12V" и преди 2 години съм се ръководил от нея за ретрофита.
Но нещо не ми харесва така, та ако го закача на плюс след контакт/лилаво-бял кабел/ дали ще има значение за фунционирането му.
Гонгът работи с борд, както може да работи и с оригинален парктроник и има ли смисъл да на перманентно захранен в покой, при положение че и двете системи сработват след първи контакт?
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Голям борд- конверсия
Принципно не се сещам да го спъне нещо, но така се връзва фабрично, с постоянен плюс. Предполагам защото има разлики за щатския пазар, там гонга има функция да пищи и като не е на контакт колата.
Re: Голям борд- конверсия
Това се чудех и аз, за какво точно още служи chime пищялката в покой?
За отворена врата може би?
За отворена врата може би?
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Голям борд- конверсия
kagebista написа:Това се чудех и аз, за какво точно още служи chime пищялката в покой?
За отворена врата може би?
На отворена врата напомня да извадиш ключа от патрона.
Re: Голям борд- конверсия
b00st написа:kagebista написа:Това се чудех и аз, за какво точно още служи chime пищялката в покой?
За отворена врата може би?
Да, напомня да извадиш ключа от патрона.
Сега вече се сещам за една известна реклама, гласяща - "абе младеж, как да го свържа"
Би трябвало някой от кабелите на клемореда за запалването да се свърже към вторият единичен вход на гонга maybe
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани