Голям борд- конверсия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Голям борд- конверсия
Мисля че ти трябва + контакт.По принцип е бял\лилав кабел на 14ти пин на черната букса.Отива към бушон 45 но може да си хванеш и от CDто примерно.
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
- Мнения: 1926
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: Голям борд- конверсия
ares2 написа:не се ли активира като натишнеш чек? или температурата?
Не, от всичко само осветлението на бутоните свети и часа като натисна UHR но не иска да се свери, натискам светва за 5-6 секунди и пак гасне. Не трябва ли часовника да свети постоянно? Всичко съм свързал от 3те кабела на аналоговия часовник както е описано в темата!
Последна промяна BMWMHartge на 20 Юни 2016, 17:12, променена общо 1 път
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- BMWMHartge
- старши ентусиаст
- Мнения: 1926
- Регистриран на: 12.09.2003
- Местоположение: с.Градина/гр.Първомай
- Пол: Мъж
- Кара: 98' e36 318i
- Мечтае да кара: e36 ///M3
- Детайли за колата: M43B18
Re: Голям борд- конверсия
BMWACSCHNITZER написа:Мисля че ти трябва + контакт.По принцип е бял\лилав кабел на 14ти пин на черната букса.Отива към бушон 45 но може да си хванеш и от CDто примерно.
пин14-виолет/бял->----бушон 45 това не съм го свързал, само от 3те кабела на аналоговия часовник неможе ли да му свети пак дисплея дългия макар и каквото ще да пише само за декор....
93' e36 320i coupe
98' e36 318i sedan
98' e36 318i sedan
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Голям борд- конверсия
Това е + контакт и без него няма как да светне.
- DarkPsy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 318 Yes-ka 97''
Re: Голям борд- конверсия
Здравейте искам за попитам относно бялата букса на борда Х1071
имам оригинална инсталация и от пин 2 на въпросния конектор излиза кабел - лилаво/зелено/жълто, по схеми на всякъде този пин е празен
въпросният кабел отива в клеморед но от там нататък не знам къде трябва да се включи.
имам оригинална инсталация и от пин 2 на въпросния конектор излиза кабел - лилаво/зелено/жълто, по схеми на всякъде този пин е празен
въпросният кабел отива в клеморед но от там нататък не знам къде трябва да се включи.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Голям борд- конверсия
DarkPsy написа:Здравейте искам за попитам относно бялата букса на борда Х1071
имам оригинална инсталация и от пин 2 на въпросния конектор излиза кабел - лилаво/зелено/жълто, по схеми на всякъде този пин е празен
въпросният кабел отива в клеморед но от там нататък не знам къде трябва да се включи.
Явно не си намерил правилните схеми.
Този кабел се свързва към ключето за алармата, което е монтирано на очиларката и регистрира отварянето на капака.
Има и още два кабела от пълната инсталация на БМ - син/чер и чер/бял/жълт.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- DarkPsy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 137
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 318 Yes-ka 97''
Re: Голям борд- конверсия
stony1 написа:DarkPsy написа:Здравейте искам за попитам относно бялата букса на борда Х1071
имам оригинална инсталация и от пин 2 на въпросния конектор излиза кабел - лилаво/зелено/жълто, по схеми на всякъде този пин е празен
въпросният кабел отива в клеморед но от там нататък не знам къде трябва да се включи.
Явно не си намерил правилните схеми.
Този кабел се свързва към ключето за алармата, което е монтирано на очиларката и регистрира отварянето на капака.
Има и още два кабела от пълната инсталация на БМ - син/чер и чер/бял/жълт.
Благодаря ти за бързият отговор Stony
Забравих да напиша че от въпросния клеморед излиза тази букса с 2-та пина
в електрическата схема на бмв Е36 има 2 букси с тези 3 цвята кабел
едната е за предния капак за алрмата а другата е antitheft (DWA) radio microswitch
предполагам че е второто защото буксата е навързана с бялата и черната букса на борда и се включва в нещо което е около борда
а на снимката която намерих се вижда че май е за против кражба на Радиото но въпроса е какво общо има с борда и защо не намерих нищо за пин2 на бялата буска
Re: Голям борд- конверсия
Прочетох цялата тема и свързах всичко по схемите, отделно колата донор е 1 към 1 като двигател и тн. но не ми работят consum1 -2 както и моментната скорост.Разхода литри в час работи , както и код и всичко останало .
Проверих всичко по няколко пъти, назад в темата намерих това :
"И веднага бих се насочил към speed сигнала, това ти е черно белия кабел от x1071" това предполагам е пин6--бял/черен->-------х16 пин21 проверих го но нищо .
Може ли по някакъв начин да се ресетне самия борд ?
Отделно след последното сваляне и качване на арматурното табло му изчезна цалата подсветката и също тази на изминатите км(виждат се но супер слабо което предполагам е заради изгоряла крушка)
Проверих всичко по няколко пъти, назад в темата намерих това :
"И веднага бих се насочил към speed сигнала, това ти е черно белия кабел от x1071" това предполагам е пин6--бял/черен->-------х16 пин21 проверих го но нищо .
Може ли по някакъв начин да се ресетне самия борд ?
Отделно след последното сваляне и качване на арматурното табло му изчезна цалата подсветката и също тази на изминатите км(виждат се но супер слабо което предполагам е заради изгоряла крушка)
- ///M Rider
- младши ентусиаст
- Мнения: 335
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Някъде из Европа ,но не и във БГ!
- Пол: Мъж
- Кара: вече мечтата си !
- Мечтае да кара: Dodge Charger R/T 1969
- Детайли за колата: R/T HEMI + ///M3+ ///Alpina
Re: Голям борд- конверсия
Много е готино чувството да си свържеш всичко сам и да работи най-вече..... Успех на тия дето ТЕ-първа ,ще се правят на жичкаджий! Ако не ви се отдава .......не се притеснявайте. Има хора ,които срещу определената сума ,ще ви зарадват или пък няколко бири ..... кой ,каквото му трябва.
Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека одбий в дясно и се наслади на хулигана!
"Drat! And Double Drat!"
"Drat! And Double Drat!"
- crazyydevill
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 71
- Регистриран на: 19.02.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Истинска кола
Re: Голям борд- конверсия
Първо искам да БЛАГОДАРЯ на автора за хубавата тема. А за тези който нямат БЯЛАТА букса,ето какво направих аз,взех още една черна,изрязах чопчето което е на снимката,за да може да влезне,и всичко стана перфекно,след това пренаредих кабелите и я белязах с бяло за да знам че е бялата .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна crazyydevill на 11 Дек 2019, 20:05, променена общо 1 път
Re: Голям борд- конверсия
v_p_m написа:Прочетох цялата тема и свързах всичко по схемите, отделно колата донор е 1 към 1 като двигател и тн. но не ми работят consum1 -2 както и моментната скорост.Разхода литри в час работи , както и код и всичко останало .
Проверих всичко по няколко пъти, назад в темата намерих това :
"И веднага бих се насочил към speed сигнала, това ти е черно белия кабел от x1071" това предполагам е пин6--бял/черен->-------х16 пин21 проверих го но нищо .
Може ли по някакъв начин да се ресетне самия борд ?
Отделно след последното сваляне и качване на арматурното табло му изчезна цалата подсветката и също тази на изминатите км(виждат се но супер слабо което предполагам е заради изгоряла крушка)
Проблема при мен най-накрая е решен , след съвет от колегата Лачо да проверя датчика на дифа се оказа че проблема е в самата букса(планката на дифа държи кабелчетата под наклон спрямо буксата и явно от годините са се пракъснали някъде)
Re: Голям борд- конверсия
Здравейте,искам да попитам подвързването на черната букса дали е еднакво с на малки и големия борд.В смисъл ако сменя малкия с голям или обратно ще тръгнат ли директно функцийте от нея?
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......."
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Голям борд- конверсия
Здравейте имам 2 въпроса.
Дисплеите на големия и средния борд еднакви ли са?
Ако функцията CODICE не работи какво трябва да се случва? Когато натисна бутона не се случва абсолютно нищо. Дали има проблем в бутона или просто на моята кола функцията не действа.
Дисплеите на големия и средния борд еднакви ли са?
Ако функцията CODICE не работи какво трябва да се случва? Когато натисна бутона не се случва абсолютно нищо. Дали има проблем в бутона или просто на моята кола функцията не действа.
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Голям борд- конверсия
Code функцията се активира само на загасен мотор,цъкаш копчето и въвеждаш код,след това SET и махаш контакт.Ако на загасен мотор не ти излиза нищо най вероятно копчето е повредено.
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Голям борд- конверсия
BMWACSCHNITZER написа:Code функцията се активира само на загасен мотор,цъкаш копчето и въвеждаш код,след това SET и махаш контакт.Ако на загасен мотор не ти излиза нищо най вероятно копчето е повредено.
При 2ма мои приятели положението е същото... копчето не реагира... не вярвам и на тях да им е повредено копчето
А за дисплеите някой?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани