Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Превеждам го това в Гугъл но нещо не мога да го схвана.Можете ли да обясните за какво става въпрос горе долу
Инъче ще замеря и TPS-a ,но чакам мултицета в 5:30
Инъче ще замеря и TPS-a ,но чакам мултицета в 5:30
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Груб превод:
Сигнал "А"?! на скоростомера: Този код за грешка се генерира, когато двигателят е натоварен (обикновено се тълкува, че газта е натисната над определена стойност), върти се с над 2500 оборота, и за повече от 10 секудни не се засича коректен сигнал от скоростомера (т.е. индикация, че колата се движи). Да се провери окабеляването (ел.инсталацията), също така и таблото.
А както писах по-горе, за същата грешка CarSoft-a предложи да се провери освен това, и състоянието на TPS-a, в което има логика.
Сигнал "А"?! на скоростомера: Този код за грешка се генерира, когато двигателят е натоварен (обикновено се тълкува, че газта е натисната над определена стойност), върти се с над 2500 оборота, и за повече от 10 секудни не се засича коректен сигнал от скоростомера (т.е. индикация, че колата се движи). Да се провери окабеляването (ел.инсталацията), също така и таблото.
А както писах по-горе, за същата грешка CarSoft-a предложи да се провери освен това, и състоянието на TPS-a, в което има логика.
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Замерих TPS-a както е дадено в аутодата,на краче 1-3 нормално,на 2-3 затворена клапа с 300/400 ома повече показва,а на отворена клапа пак 2-3 си е в границите.
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Това добре, обаче по-важно е, като се върти от край до край - дали показанията от омметъра са плавни, а не да има скокове, което ще предполага износени до откат участъци от резистивния слой
- nedbmw
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
stambo_81dg написа:хора,моята лампа немога да я накарам да прави диагностика
фабрично я имам, като дам контакт светва като запаля гасне. когато откача някои датчик лампата светва
но немога да я накарам да мига, с 5 натискания на газта нестава, дали правя нещо не както трябва
някаде четох че с задържане на педала на газта до долу мин.10сек
при даден контакт се триели грешки, някои да е чувал нещо подобно
Това е вярно в ауто дата го пише ,че така се изтриват грешките ,но трябва да завърши теста със завършващия код и тогава се държи педала натиснат 10сек и се връща контакта.Няма нужда да се откача акумулатора в този случай.Аз днес на шега се разчовърках и от буксата до кутията с бушоните си намерих сивата жичка на 8-ми пин,махнах маншончето и си боднах фазомера в нея,другия му край на плюсовия терминала на таблото с бушоните после на контакт и взе да си ги реди кодовете,ама нещо бая грешки има щото съм и на газ и изключвам дюзите .Мисля да не правя интервенции по таблото,щото с тази газ все ще ми свети ламбата,само една жичка ще си изкарам от долу на буксата и това е.Когато реша слагам диодче и правя проверка.
- nedbmw
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Ха оказа се само код 1252,или верига на 2-ра група дюзи(2и4-та) е прекъсната,а не отчита прекъсването на 1-ва група(1и3-та) ,това е заради газта и може би щото прекъсвам плюса към дюзите,но при запален двигател не ми и свети постоянно лампата за неизправност в системата,що така не знам. Върти все този код с интервала между него докато не откача акумулатора и изчистя грешката,след това се появява 1444 за липса на грешки Не става със 10-секундното натиска не на педала,след края на кода,явно при мен не се получава,а и също не ми се появява код за край на теста.Колата ми е произведена на 12.1990г.И съм с Мотроник 1.7
- Bimmer_E36
- младши ентусиаст
- Мнения: 531
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: Търговище
- Пол: Мъж
- Кара: E92 Turbo
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Да не пускам нова тема реших тук да попитам.
От скоро ми даде грешка 1222 Heated oxygen sensor (HO2S) - range/performance problem
Колата ми има газов инжекцион,но 2 месеца нямаше проблем с него.Мотора е М42.Няма никакви проблеми с вървежа.Трия я на диагностика вече 2 пъти и за около 20/30км пак я дава.Диагностиката ми превежда много несвързано...и немога да схвана.Да не би сондата да си заминава?
От скоро ми даде грешка 1222 Heated oxygen sensor (HO2S) - range/performance problem
Колата ми има газов инжекцион,но 2 месеца нямаше проблем с него.Мотора е М42.Няма никакви проблеми с вървежа.Трия я на диагностика вече 2 пъти и за около 20/30км пак я дава.Диагностиката ми превежда много несвързано...и немога да схвана.Да не би сондата да си заминава?
- nakoone
- ентусиаст
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
1222-Lambda Control 1
Ето какво дава за тази грешка:
This code is stored when the DME detects excessive
deviations in the air-fuel mixture (too rich or too lean) for longer
than 10 seconds. Possible causes: Fuel tank ran empty,
Incorrect Fuel Pressure, Injector valve defective or coked,
Engine Temperature Sensor defective, Secondary air leak,
Fuel evaporation control system defective, Air Flow Meter
defective and/or the combustion is being disturbed by
mechanical failure (Spark plugs,, compression,
intake/exhaust valves, ...etc.)
С не много добър превод:
Този код се появява, когато DME открива прекомерно
отклонения в гориво-въздушната смес (прекалено богата или прекалено бедна) за по-дълго време
от 10 секунди.
Възможни причини: празен резервоар за гориво,
неправилното налягане на горивото, Injector клапан,
температурен датчик,горивната система.
Може и от механична повреда-(свещи, компресия,
прием / изпускателните клапани, ... и др.)
Ако иска някой да го преведе по-точно.
Дано съм бил полезен.
Ето какво дава за тази грешка:
This code is stored when the DME detects excessive
deviations in the air-fuel mixture (too rich or too lean) for longer
than 10 seconds. Possible causes: Fuel tank ran empty,
Incorrect Fuel Pressure, Injector valve defective or coked,
Engine Temperature Sensor defective, Secondary air leak,
Fuel evaporation control system defective, Air Flow Meter
defective and/or the combustion is being disturbed by
mechanical failure (Spark plugs,, compression,
intake/exhaust valves, ...etc.)
С не много добър превод:
Този код се появява, когато DME открива прекомерно
отклонения в гориво-въздушната смес (прекалено богата или прекалено бедна) за по-дълго време
от 10 секунди.
Възможни причини: празен резервоар за гориво,
неправилното налягане на горивото, Injector клапан,
температурен датчик,горивната система.
Може и от механична повреда-(свещи, компресия,
прием / изпускателните клапани, ... и др.)
Ако иска някой да го преведе по-точно.
Дано съм бил полезен.
- penev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 2.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 332i
- Детайли за колата: E36 red coupe 3,2 stroker
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Колеги,
Възможно ли е М50Б25 92г. да няма тази екстра?
Преди да си сложа лампичка реших да пробвам с пробна лампа. 8-ми пин от ДМЕ-то мерих наистина излиза на 8-ми пин на буксата закачена на кутията на бушоните. Така...лампата светва като дам на контакт, но никакво петорно натискане на газта не може да я накара да мига. Стои си светеща. Като запаля - изгасва!
Видях на 4-та страница още един колега с моя случай, но неопределен мотор.
Възможно ли е М50Б25 92г. да няма тази екстра?
Преди да си сложа лампичка реших да пробвам с пробна лампа. 8-ми пин от ДМЕ-то мерих наистина излиза на 8-ми пин на буксата закачена на кутията на бушоните. Така...лампата светва като дам на контакт, но никакво петорно натискане на газта не може да я накара да мига. Стои си светеща. Като запаля - изгасва!
Видях на 4-та страница още един колега с моя случай, но неопределен мотор.
Моля не ми пишете съобщения! Вече не влизам в този форум.
- Nik4oZ
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 222
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe Hellrot
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Някой открили точно къде се връзва на буксата на таблото за да стане "оригиналдъ". Аз направих няколко прости теста на таблото и открих къде светва лампата при подаване на ток. Ако има желаещи ще пробвам да кача снимки че сега нещо неуспях.
пин 23 на бялата букса на таблото е общ за няколко крушки вклучително и за Check Engine . Пин 16 отново на бялата букса на таблото е за Check Engine. Някой ако има желание да пробва като подаде /-/ от компа на пин 16 дали ще светне защото аз пробвах с батерия 9 волта в домашни условия. Надявам се да съм помогонал.
Може ли да кажете от къде е най-добре да се прекара кабела от компа към таблото.
пин 23 на бялата букса на таблото е общ за няколко крушки вклучително и за Check Engine . Пин 16 отново на бялата букса на таблото е за Check Engine. Някой ако има желание да пробва като подаде /-/ от компа на пин 16 дали ще светне защото аз пробвах с батерия 9 волта в домашни условия. Надявам се да съм помогонал.
Може ли да кажете от къде е най-добре да се прекара кабела от компа към таблото.
Lurking in the shadows
- mihal
- ентусиаст
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
а за грешка 4321 какво ще кажете ШАХ!
- nakoone
- ентусиаст
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
mihal написа:а за грешка 4321 какво ще кажете ШАХ!
Няма такава.Всички грешки започват с цифрата 1.
- mihal
- ентусиаст
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
nakoone написа:mihal написа:а за грешка 4321 какво ще кажете ШАХ!
Няма такава.Всички грешки започват с цифрата 1.
има то, не е само при мен... вече видях и за какво е : viewtopic.php?f=8&t=186910&hilit=4321
после видях че имало тема по въпроса
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
Моя мотор е M50B20 без ванос с мотроник 3.1. От 8-ми пин на ЕКУ-то наистина тръгва сив кабел и стига до кръглата букса до бушониерата, отново пин 8. Връзвам крушка по описания начин, но свети постоянно. Като запаля колата гасне. Слагах диод и 3 вида крушки, включително стокова за табло и все си свети постоянно на контакт. При натискане на педала нищо не става. Защо става така при мен?
- nakoone
- ентусиаст
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Re: Има ли Е36 лампа на инжекцията?-ВЕЧЕ ИМА DIY - CHECK ENGINE
mihal написа:nakoone написа:mihal написа:а за грешка 4321 какво ще кажете ШАХ!
Няма такава.Всички грешки започват с цифрата 1.
има то, не е само при мен... вече видях и за какво е : viewtopic.php?f=8&t=186910&hilit=4321
после видях че имало тема по въпроса
Не искам да влизам в спор,но ще ти цитирам какво пише в BMW DIAGNOSTIC TROUBLE CODES:
"The CHECK ENGINE light will blink out the FAULT CODES starting with the lowest number first".
Ти си направи сметка верен ли ти е кода.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани