ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги помагайте
Алармата на колата ми нещо почна да се прецаква... Както карам и ми се смъква прозореца на вратата все едно да се отвори самата врата ( за купе става на въпрос) и се отключва,светват лампите в купето и се пускат аварийните - все едно съм спрял колата и съм и отворил вратата. Това го прави на всеки 10 сек и направо не може да се кара така
Някъде бях чел, че механизма бил в бравата на шофьорската врата
Някой имал ли е подобен проблем ? 




..Bayerische Motoren Werke..


- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
k.milanov написа:liloff написа:Преди фейса не знам, но след фейса са еднакви на всички (с изкл. на машинките за багажник, но и там са еднакви м/у моделите).
Ето това чаках колега! Благодаря, ти! Почвам да си търся накаква машникна, че шофьорската тотално сдаде багажа, вече не се и чува дори леко да се мъчи, докато преди чат пат се излъгваше да отключи/заключи.
Такаам, намерих си една машинка от купе, но пък май е от преди фейслифта. Колегата ми я даваше да пробвам и ако не стане да му я върна, но мен не ми се занимава 100 пъти да свалям така и така скапаната кора на вратата

Тази е моята:

Тази е новата:

Върху тях се виждат серийните номера, и са различни. Това значи ли, че няма да сработи с моята брава?
- BIRICHKA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ис-требител
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
M-coupe написа:Колеги помагайтеАлармата на колата ми нещо почна да се прецаква... Както карам и ми се смъква прозореца на вратата все едно да се отвори самата врата ( за купе става на въпрос) и се отключва,светват лампите в купето и се пускат аварийните - все едно съм спрял колата и съм и отворил вратата. Това го прави на всеки 10 сек и направо не може да се кара така
Някъде бях чел, че механизма бил в бравата на шофьорската врата
Някой имал ли е подобен проблем ?
Има доста писано по този въпрос.
Проблем идва не точно от бравата, я от датчика който отговаря за смъкването на прозорците при отваряне на вратата и вдигането им при затваряне.
Намира се на купето, това което влиза в бравата на вратата, когато вратата е затворена. Има едно копче на него, когато се износи и дори вратата да е затворена, то не е натиснато докрай и модула си мисли, че вратата е отворена. Най-доброто решение е подмяна на датчиците, но някой колеги са постигали ефект и само с размяна на двата датчика (шофьорския от дясно и обратното).
Ето така изглежда:

Копчето:

Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net
- kostaka
-
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 7.05.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323и
- Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
еладжия от Варна да ми свърже борд. компютъра и оправи ксенона ?? препоръки към някого 

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
BIRICHKA написа:M-coupe написа:Колеги помагайтеАлармата на колата ми нещо почна да се прецаква... Както карам и ми се смъква прозореца на вратата все едно да се отвори самата врата ( за купе става на въпрос) и се отключва,светват лампите в купето и се пускат аварийните - все едно съм спрял колата и съм и отворил вратата. Това го прави на всеки 10 сек и направо не може да се кара така
Някъде бях чел, че механизма бил в бравата на шофьорската врата
Някой имал ли е подобен проблем ?
Има доста писано по този въпрос.
Проблем идва не точно от бравата, я от датчика който отговаря за смъкването на прозорците при отваряне на вратата и вдигането им при затваряне.
Намира се на купето, това което влиза в бравата на вратата, когато вратата е затворена. Има едно копче на него, когато се износи и дори вратата да е затворена, то не е натиснато докрай и модула си мисли, че вратата е отворена. Най-доброто решение е подмяна на датчиците, но някой колеги са постигали ефект и само с размяна на двата датчика (шофьорския от дясно и обратното).
Днес след като разглобих жабката, кората на вратата и под волана пластмасата (чак и модула на алармата откачих...) се оказа, че проблема е в това малко копченце... Сега ще се мъча да ги разменя.


..Bayerische Motoren Werke..


- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
При мен шофьорското беше заминало и най-лесното нещо окоето можеш да направиш на първо време и да вържеш една дебела свинска опашка за да го "одебелиш" При мен вече 4 месеца няма проблем.

k.milanov написа:Такаам, намерих си една машинка от купе, но пък май е от преди фейслифта. Колегата ми я даваше да пробвам и ако не стане да му я върна, но мен не ми се занимава 100 пъти да свалям така и така скапаната кора на вратата. Прикачвам снимки на моята сегашна и на тази която колегата ми предлага:
Тази е моята:
Тази е новата:
Върху тях се виждат серийните номера, и са различни. Това значи ли, че няма да сработи с моята брава?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Добър ден колеги, имам проблем с постоянното менене на оборотите (автомобила е с 1.8is мотор) също така и глъхне в определени моменти.По подробно обяснено картината е следната: когато запаля автомобила (на бензин изчаквам да обърне на газ) преди на е излязал от синята зона на охладителната течност работи нормално и се форсира нормално, при излизане обаче от синята зона започва да мени обороти (случшало се е и да огасне) неможе да се исфорсира от 2000 до 3000 нормално (на моменти глъхне), когато моторът е загрял напълно работата му се нормализира за известно време и пак започва да не работи като хората, когато карам извънградско със смяна на температурата (примерно пуснал сам си парното на max) започва отношо да глъхне. Старая се вода и антифриз да са винаги до предписаните от производителя нива.Въпросът ми е при някои от вас случвало ли се е нещо подобно къква е била причината и как е отстранен проблема (да вметна че стъпковия мотор е почистен)? Може ли проблема да е комплексен?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Manuel написа:Колеги тези шарнирни болтове от обявата стават ли за е46? http://olx.bg/pr?odavam-vnshni-sharniri-za-e36-i59829910 ?
?
- levskifans
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d (150)
- Мечтае да кара: е30 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
levskifans написа:Мога ли да помоля някой колега с е36-ца седан БЕНЗИН, да си снима ламарината в багажника над крайното гърне, за да видя как изглежда...Искам да видя, тези дупки при мене, дали са оставени за шпилките за захващането на тампоните на гърнето...Ако може на Л.С.
2. Ако може също някой да сподели как се маха шейната на CD-то от пластмасата на купето? Нещо не мога да я изкарам, по точно искам да я застопора, защото ми се мърда нагоре-надолу, навън-навътре и не застава както трябва CD-то...
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колата е Е46 99г(англичанка).
Колеги смених си фаровете като поставих кристални с ангелски очи и крушки H1 с бластер като за ксенон.Часовника започна да ми изостава и днес ми изкъдя модула за чистачките.Има ли вероятност да е от тях и какво мога да направя че да си спестя неприятностите с тези нови фарове.
Колеги смених си фаровете като поставих кристални с ангелски очи и крушки H1 с бластер като за ксенон.Часовника започна да ми изостава и днес ми изкъдя модула за чистачките.Има ли вероятност да е от тях и какво мога да направя че да си спестя неприятностите с тези нови фарове.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
nasko_hd написа:Колата е Е46 99г(англичанка).
Колеги смених си фаровете като поставих кристални с ангелски очи и крушки H1 с бластер като за ксенон.Часовника започна да ми изостава и днес ми изкъдя модула за чистачките.Има ли вероятност да е от тях и какво мога да направя че да си спестя неприятностите с тези нови фарове.
Принципно е от ксенона. Ако го разкараш, ще се оправи.
Ако си по-авантюристично настроен, можеш да си купиш някакъв друг, по-скъп или поне да смениш баластите.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:nasko_hd написа:Колата е Е46 99г(англичанка).
Колеги смених си фаровете като поставих кристални с ангелски очи и крушки H1 с бластер като за ксенон.Часовника започна да ми изостава и днес ми изкъдя модула за чистачките.Има ли вероятност да е от тях и какво мога да направя че да си спестя неприятностите с тези нови фарове.
Принципно е от ксенона. Ако го разкараш, ще се оправи.
Ако си по-авантюристично настроен, можеш да си купиш някакъв друг, по-скъп или поне да смениш баластите.
Какви баласти да търся колега?
С некво съпротивление няма ли да се получи.

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
nasko_hd написа:ogata написа:nasko_hd написа:Колата е Е46 99г(англичанка).
Колеги смених си фаровете като поставих кристални с ангелски очи и крушки H1 с бластер като за ксенон.Часовника започна да ми изостава и днес ми изкъдя модула за чистачките.Има ли вероятност да е от тях и какво мога да направя че да си спестя неприятностите с тези нови фарове.
Принципно е от ксенона. Ако го разкараш, ще се оправи.
Ако си по-авантюристично настроен, можеш да си купиш някакъв друг, по-скъп или поне да смениш баластите.
Какви баласти да търся колега?
С некво съпротивление няма ли да се получи.
Мисля, че няма модел, ами малко на късмет е работата.
Аз си бях взел ксенон преди години от колега във форума (координати на лс, ако желаеш) и нямаше проблем.
Тази година ми изгоря единият баласт, отидох в един магазин, смениха ми го и почна филма с борда.
Търпях го 1-2 дена, после отидох да ми го сменят пак и нямам проблеми.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- nasko_hd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: 26.06.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е46
- Детайли за колата: E46 318i 1999г
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:nasko_hd написа:ogata написа:nasko_hd написа:Колата е Е46 99г(англичанка).
Колеги смених си фаровете като поставих кристални с ангелски очи и крушки H1 с бластер като за ксенон.Часовника започна да ми изостава и днес ми изкъдя модула за чистачките.Има ли вероятност да е от тях и какво мога да направя че да си спестя неприятностите с тези нови фарове.
Принципно е от ксенона. Ако го разкараш, ще се оправи.
Ако си по-авантюристично настроен, можеш да си купиш някакъв друг, по-скъп или поне да смениш баластите.
Какви баласти да търся колега?
С некво съпротивление няма ли да се получи.
Мисля, че няма модел, ами малко на късмет е работата.
Аз си бях взел ксенон преди години от колега във форума (координати на лс, ако желаеш) и нямаше проблем.
Тази година ми изгоря единият баласт, отидох в един магазин, смениха ми го и почна филма с борда.
Търпях го 1-2 дена, после отидох да ми го сменят пак и нямам проблеми.
Аз не съм наясно те H1 дали изобщо се водят ксенон.
Ако можеш прати ми на л.с. какъв модел са твоите баласти или ми прати координатите на колегата от които си ги купил.

- kostaka
-
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 7.05.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323и
- Мечтае да кара: мерцедес 190 coswort 2.5 evo
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
някой запознат може ли да ми даде малко информация отностно слагането на валове от м52б28 на м52б25 ?? 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани