отново с е36 :)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: отново с е36 :)
Браво интериора е станал уникален и вече си прилича на кола А за оранжевата оптика правилно ме послуша, сега сигурно виждаш с нея колата е като пуканка направо. Напомня ми за моята Е36ца и всичките занимавки с нея.
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 248
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: отново с е36 :)
Бих дал съвет , при следващо евентуално сваляне на корите , да залепиш до където можеш , Silent Coat , вибро и шумо изолация . Наистина имаше доста положителен ефект . Самото затваряне на вратата вече няма дрънчене и тн. , много по - "тежко" затварянето , като на кола от друг клас... Страхотно се получава купенцето Елементът с дръжките е много готин
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: отново с е36 :)
На ламарината имаш предвид нали? То има малко плаче такова нещо фабрично... но може и по-добре.
Иначе на кората само за шумоизолация според мен, дрънченето не е от там.
Може ли да препоръчаш материали, които лесно се намират по магазините (без да се поръчва от някъде)?
Иначе на кората само за шумоизолация според мен, дрънченето не е от там.
Може ли да препоръчаш материали, които лесно се намират по магазините (без да се поръчва от някъде)?
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Момчета мислих по този въпрос и аз като вас, явно сме стигнали до същите заключения. Мислих за нещо бюджетно, не от класа на Dynamat, нещо такова:
https://aval-bg.com/product/2779-zvukoi ... t-m2-paket
Главно за отзад мислех да слагам, зад задните кори и се чудех за предните врати, както отбеляза steen има едно парче точно посредата на врата фабрично с тази цел, но е малко като размер. С няколко човека се посаветвах всички казаха, че няма голям смисъл и при положение че колата минава 23 000лв и не се кара, излиза на пътя не повече от 1 път в седмцата, реших да си ги спестя тези пари. Знам че звучи смешно при положение, че дадох 500лв за поставка за чаши в жапката, но това е истината.
За задните кори задължително ще сложа може би напролет, за предните дано не се наложи да разглобяваме повече.
Другото нещо е че колата с тази генерация на ремус и прави тръби е прекалено шумна за да гоня обезшумяване, знам ли нещо не ги прецених нещата точно. Но ще се радвам да споделяте още неща който ви правят впечатление и ако имате идеи за развитие на колата ще се радвам да ги чуя, че аз започнах да се изчерпвам напоследък.
https://aval-bg.com/product/2779-zvukoi ... t-m2-paket
Главно за отзад мислех да слагам, зад задните кори и се чудех за предните врати, както отбеляза steen има едно парче точно посредата на врата фабрично с тази цел, но е малко като размер. С няколко човека се посаветвах всички казаха, че няма голям смисъл и при положение че колата минава 23 000лв и не се кара, излиза на пътя не повече от 1 път в седмцата, реших да си ги спестя тези пари. Знам че звучи смешно при положение, че дадох 500лв за поставка за чаши в жапката, но това е истината.
За задните кори задължително ще сложа може би напролет, за предните дано не се наложи да разглобяваме повече.
Другото нещо е че колата с тази генерация на ремус и прави тръби е прекалено шумна за да гоня обезшумяване, знам ли нещо не ги прецених нещата точно. Но ще се радвам да споделяте още неща който ви правят впечатление и ако имате идеи за развитие на колата ще се радвам да ги чуя, че аз започнах да се изчерпвам напоследък.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 248
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: отново с е36 :)
Точно за такава изолация става въпрос , и не ти трябват повече от 3 листа на врата , като ефектът
На заглушаване не е драстичен , аз съм разположил колкото може да бръкна по ламарината , но го няма дрънчащото затваряне на врата, каквото не отива на бмв...
На заглушаване не е драстичен , аз съм разположил колкото може да бръкна по ламарината , но го няма дрънчащото затваряне на врата, каквото не отива на бмв...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: отново с е36 :)
steeN написа:На ламарината имаш предвид нали? То има малко плаче такова нещо фабрично... но може и по-добре.
Иначе на кората само за шумоизолация според мен, дрънченето не е от там.
Може ли да препоръчаш материали, които лесно се намират по магазините (без да се поръчва от някъде)?
Мне, фабрично се затварят много плътно на купето, точно все едно създава вакум и не дрънчи нищо на ламарина. На Е46 е като все едно изпускаш кенче от кока кола, сравнено с Е36 и на Е92 вече малко по-добре от при Е46.
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: отново с е36 :)
На ламарината на вратата има залепено абсорбиращо вибрациите плаче. Дрънченето на ламарина се получава когато или евтините коли нямат такова или е прекалено малко... на Е36 се затварят сравнително "плътно", но не е достатъчно за мен. Ако се занимавах с това бих сложил още. Всичко, което исках да кажа е, че като слагаш шумоизолация на кората на вратата, няма да намалиш дрънченето... но разбира се ще има ефект за шума от пътя докато се движиш. Не виждам смисъл да спорим за глупости.
Ако искаш да си оправиш Е92ката трябва да залепиш още такова нещо от вътрешната страна на ламарината на вратата и ще почне да ти се затваря като Бентли.
Ето така
Иначе аз тръгнах да слагам LED навсякъде, модифицирах релето на мигачите за да не влиза в бърз режим като "разбере" за изгоряла крушка... което е проблем като сложиш LED, защото имат много ниска консумация.
Трябва да оправя шунтиращите резистори в чек контрола също за да не ми се оплаква за останалите неща, но ме хвана мързел и замарзих проекта. Също ако се чудиш какво може да смениш плата с Алкантара или алтернативи,
които са по-евтини като texsuede, но не отстъпват по качество... все пак не е нищо особено материала и само режат глави за името.
Било е като са го измислили преди години. Друго не си спомням, имаш ли шпер Много важна тъпотия според мен. И не на последно място някой ден смятам да разкарам вейдъра и да сменя
седалките със спортни с раздвижена облегалка. Но за да стигна до там, трябва да мина през всичко, което ти си минал за интериора.
Ако искаш да си оправиш Е92ката трябва да залепиш още такова нещо от вътрешната страна на ламарината на вратата и ще почне да ти се затваря като Бентли.
Ето така
Иначе аз тръгнах да слагам LED навсякъде, модифицирах релето на мигачите за да не влиза в бърз режим като "разбере" за изгоряла крушка... което е проблем като сложиш LED, защото имат много ниска консумация.
Трябва да оправя шунтиращите резистори в чек контрола също за да не ми се оплаква за останалите неща, но ме хвана мързел и замарзих проекта. Също ако се чудиш какво може да смениш плата с Алкантара или алтернативи,
които са по-евтини като texsuede, но не отстъпват по качество... все пак не е нищо особено материала и само режат глави за името.
Било е като са го измислили преди години. Друго не си спомням, имаш ли шпер Много важна тъпотия според мен. И не на последно място някой ден смятам да разкарам вейдъра и да сменя
седалките със спортни с раздвижена облегалка. Но за да стигна до там, трябва да мина през всичко, което ти си минал за интериора.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 248
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: отново с е36 :)
steeN написа:На ламарината на вратата има залепено абсорбиращо вибрациите плаче. Дрънченето на ламарина се получава когато или евтините коли нямат такова или е прекалено малко... на Е36 се затварят сравнително "плътно", но не е достатъчно за мен.
Точно за това става дума , нещо дребно като ЛЕД-а , но има хубав ефект за старите кошници
и да не съм съвсем ОФФ , аз го докарах до тук , реших , че ако не е ок ще се минава на компресор , но все пак трябваше да се опита .. ( не обръщайте внимание на сбирнщайн маркучите и и малко Ниид фор спиий визията , след пробното сглобяване , всичко ще стане черно и подредено )
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: отново с е36 :)
steeN написа:На ламарината на вратата има залепено абсорбиращо вибрациите плаче. Дрънченето на ламарина се получава когато или евтините коли нямат такова или е прекалено малко... на Е36 се затварят сравнително "плътно", но не е достатъчно за мен. Ако се занимавах с това бих сложил още. Всичко, което исках да кажа е, че като слагаш шумоизолация на кората на вратата, няма да намалиш дрънченето... но разбира се ще има ефект за шума от пътя докато се движиш. Не виждам смисъл да спорим за глупости.
Ако искаш да си оправиш Е92ката трябва да залепиш още такова нещо от вътрешната страна на ламарината на вратата и ще почне да ти се затваря като Бентли.
Ето така
Иначе аз тръгнах да слагам LED навсякъде, модифицирах релето на мигачите за да не влиза в бърз режим като "разбере" за изгоряла крушка... което е проблем като сложиш LED, защото имат много ниска консумация.
Трябва да оправя шунтиращите резистори в чек контрола също за да не ми се оплаква за останалите неща, но ме хвана мързел и замарзих проекта. Също ако се чудиш какво може да смениш плата с Алкантара или алтернативи,
които са по-евтини като texsuede, но не отстъпват по качество... все пак не е нищо особено материала и само режат глави за името.
Било е като са го измислили преди години. Друго не си спомням, имаш ли шпер Много важна тъпотия според мен. И не на последно място някой ден смятам да разкарам вейдъра и да сменя
седалките със спортни с раздвижена облегалка. Но за да стигна до там, трябва да мина през всичко, което ти си минал за интериора.
Принципно винаги има кяр в монтирането на изолации, специално за Е92 не мисля да се занимавам. Това е първото ми BMW, което го карам 3 години и не съм барнал по интериора да разглобя дори една щипка, защото нищо не трака, скърца, припуква и така нататък като по-старите. Просто е сглобено всичко както трябва, за разлика от Е36 и Е46, там всички кори на вратите + тавана ги правих два пъти, докато я имах тая кола
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
Deyan Velev, и аз мислех за ITB-та. dBilas имат на сравнително добра цена, обаче четох статия на един Канадец беше направил модел на една CAD програма и беше оразмерил ITB-тата и се оказа че прираста и смисъла за сток мотор е почти никакъв. Искат се по агресивни валове и тогава ми развиват теорията, че М44-та с по агресивни валове когато има ITB-та работи гладко все едно е без валове. И тъй като исках да работи гладко мотора затова се отказах от ITB-тата, като го подкараш ще ми е интресно да видя как ще работи мотора и може да поръчвам.
Boost, е92-та на купето моето добре бяха вратите от към обезшумяване, но и аз не съм ги разглобявам. Винаги съм се чудил при е36 и е46 с тези щипки защо така е измислено. При Ауди разглобвах на една А4-ка кората и беше много интелигентно хваната с няколко болтчета и воала сваляш кората, няма чупене, няма смяна на щипки, бързо и лесно. Как са го измислили направо им се чудя.
Boost, е92-та на купето моето добре бяха вратите от към обезшумяване, но и аз не съм ги разглобявам. Винаги съм се чудил при е36 и е46 с тези щипки защо така е измислено. При Ауди разглобвах на една А4-ка кората и беше много интелигентно хваната с няколко болтчета и воала сваляш кората, няма чупене, няма смяна на щипки, бързо и лесно. Как са го измислили направо им се чудя.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: отново с е36 :)
Nukem написа:Винаги съм се чудил при е36 и е46 с тези щипки защо така е измислено. При Ауди разглобвах на една А4-ка кората и беше много интелигентно хваната с няколко болтчета и воала сваляш кората, няма чупене, няма смяна на щипки, бързо и лесно. Как са го измислили направо им се чудя.
Е как защо..за пари..я виж колко си дал до сега за щипки и уплатнения
Аз като имах е36 лепях вата (щото имах ),положението доста се подобри,а иначе за затварянето трябва да ти много добре регулирана самата врата.Скоро си регулирах едната на Е39-ката ,че е била сваляна преди.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
hummer написа:Nukem написа:Винаги съм се чудил при е36 и е46 с тези щипки защо така е измислено. При Ауди разглобвах на една А4-ка кората и беше много интелигентно хваната с няколко болтчета и воала сваляш кората, няма чупене, няма смяна на щипки, бързо и лесно. Как са го измислили направо им се чудя.
Е как защо..за пари..я виж колко си дал до сега за щипки и уплатнения
Аз като имах е36 лепях вата (щото имах ),положението доста се подобри,а иначе за затварянето трябва да ти много добре регулирана самата врата.Скоро си регулирах едната на Е39-ката ,че е била сваляна преди.
И аз ги регулирах, играхме си много време с моя майстор докато ги напаснем, пасажерската иска още малко от към към калника, но го оставих за другия weekend, че ми писна. Иначе новите дръжки 1 година ги търсих сигурно 5-6 дръки купувах и колко гледах, докато избера 2 перфектни. Ако намеря още 2 мисля да си направя ето така:
Да използвам момета да благодаря на hummer за гравирането и отделеното време като цяло
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: отново с е36 :)
Дръжки да има само ..Аз писах Individual щото нищо спортно няма в тва м57д30 автомат
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: отново с е36 :)
hummer написа:Дръжки да има само ..Аз писах Individual щото нищо спортно няма в тва м57д30 автомат
Аз пък да го вържа с джантите, нали и там пише Моторспорт.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 248
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: отново с е36 :)
Аз се водя по едни проекти на австралийци , те разбиха на пух и прах кит-а на Dbilas . Оказва се че техният наистина така е направен , че да си вземеш след това и валове и тн , всичко , за да тръгне . Техните дросели са много голям диаметър с къс рънър , при което колата тръгва от 4700-4800 , което е крайно смешно . Австралийците направиха 22% повече коне на м44 след 3500, без да губят ниски , със сток електроника ,като я оставиха сама да се адаптира ( но това важи за м44 , при м42 си трябва ремап). Като се запазва и стъпковият мотор и абсолютно цялото управление ... Аз ще се позабавя , че изчезнах в командировка и няма да ме има около месец. Успях да я запаля така , но хвърляше бензин от мъркуча към рейката и работеше на 300 оборота . Като приключа , ще пусна тема подробно и какво се получи в крайна сметка ..
Последното което направих беше подмяна на втулките на скоростният механизъм , ти не знам дали стигна до там , но си е нещо което иска ревизия...
Последното което направих беше подмяна на втулките на скоростният механизъм , ти не знам дали стигна до там , но си е нещо което иска ревизия...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани